abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155769266
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:36 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je geen vragen kunt stellen aan de leners. Nu ook bijvoorbeeld bij renovatie: alleenstaand, 0 inwoners en dan spreken van "onze" woning. Verder thuiswonend, neemt ze dan de lening voor haar ouders? Dat kan toch duidelijker.
En dan ook nog lezen dat ze huur betaald, dus huis niet van haar is.
pi_155769515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Welke brildragende investeerder kan uitleggen of er een echte meerwaarde van een zelfstandige opticien is tov de ketens?
De ketens richten zich m.n. op de onderkant van de markt. Wil je deskundigheid en kwaliteit, dan is een goede zelfstandige opticien te verkiezen boven zo'n keten. Je ziet het terug in de materiaalkeuze en de manier waarop het materiaal behandeld wordt. Maar daar zit uiteraard ook een dito prijskaartje aan.
pi_155769706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:33 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

De mail was anders best op tijd hoor!
ik heb me daar niet voor aangemeld ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_155769935
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:33 schreef komrad het volgende:

[..]

dus ik kan het renteverlies op jou verhalen? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:50 schreef komrad het volgende:

[..]

ik heb me daar niet voor aangemeld ;)
Aah zo :+.

Met speciale reden niet aangemeld? Ben gewoon benieuwd, geen druk verder :+.
జ్ఞ‌ా
pi_155771725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

En heeft de heer Peter Verhaar zich al aangemeld voor je GVE mailer? :)
Nop.
జ్ఞ‌ా
pi_155772021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:58 schreef xzaz het volgende:
Ik snap dat je kan uitrekenen wanneer de eerste ¤100 weer bereikt is; ik wil alleen weten hoe dit iteratief zit. Dus als ik die ¤100 die ik krijg hypothetisch direct weer investeer in een nieuw project wanneer ben ik dan bij de eerst volgende ¤100,-. En zo door en zo door.

Is hier al iets voor? Anders ga ik vanavond wel even een applicatie in elkaar draaien die dat doet.
Leuk die berekening, moet je alleen niet in de eerste maanden een default hebben want dan gaat de berekening er net iets anders uitzien.
pi_155776044
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:01 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Leuk die berekening, moet je alleen niet in de eerste maanden een default hebben want dan gaat de berekening er net iets anders uitzien.
Nee, het is een ideale situatie.

Ergens doe ik het ook zo, budget gekozen en met de terug ontvangen termijnen nieuwe projecten starten.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_155777474
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nee, het is een ideale situatie.

Ergens doe ik het ook zo, budget gekozen en met de terug ontvangen termijnen nieuwe projecten starten.
En met het bedrag dat je nu niet meer uit de 'eigen' pot inlegt, doe je nu weer iets anders? Of gaat dat naar de relatief veilige spaarrekening?
Schip ahoy!
pi_155779970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:03 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

En met het bedrag dat je nu niet meer uit de 'eigen' pot inlegt, doe je nu weer iets anders? Of gaat dat naar de relatief veilige spaarrekening?
Voorlopig naar de spaarrekening. Er staat een huis in de planning dus dan is wat cash altijd handig
pi_155780201
Incentive’s zijn toch wel leuk.
Vandaag mijn dame blij gemaakt met laarzen van http://zooadventure.nl/. Meerdere incentive cadeau bonnen inwisselen bij een bestelling was geen probleem. Calex nog bedankt, overname geslaagd! :P Horseman lijkt me ook wel wat voor jou, of heb je niet geïnvesteerd in deze firma?

Maar soms wat ongemakkelijk als je in de verkeerde regio woont!
Voor de liefhebber heb ik nog een kinderfeestje t.w.v. 155 euro in Brabant of Limburg van Mad Science http://nederland.madscience.org/bpbrabant.aspx ter overname. Interesse zend een PM.
  donderdag 3 september 2015 @ 10:28:20 #261
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 3 september 2015 @ 10:34:49 #262
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_155780911
quote:
TLDR; Crowdfunding brengt als investeerder en platform risico's met zich mee. Ok.
pi_155780943
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:28 schreef JortK het volgende:
Crowdfunding is niet vrijblijvend
Artikel met zeer herkenbare facetten van CF die hier regelmatig op het forum aan de orde komen!
pi_155781127
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:52 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Horseman lijkt me ook wel wat voor jou, of heb je niet geïnvesteerd in deze firma?
Nee, ik zit er niet in, mede omdat ik de laarzen niet zo zag zitten. In het kader van de paarden gebruiken wij laarzen met stalen neuzen en dat hebben deze laarzen niet als ik het goed onthouden heb.
pi_155781377
quote:
De artikelen die IEX Profs tot nu toe aan Crowdfunding heeft gewijd, zijn niet bepaald van een hoog niveau. Veel gemene delers en open deuren. Samenvatting van dit artikel: crowdfunding kent ook risico's Joh, je meent 't!
pi_155781419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:03 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

De artikelen die IEX Profs tot nu toe aan Crowdfunding heeft gewijd, zijn niet bepaald van een hoog niveau. Veel gemene delers en open deuren. Samenvatting van dit artikel: crowdfunding kent ook risico's Joh, je meent 't!
En: maak vooral gebruik van bedrijven als Charco & Dique Risk Management en Compliance
  donderdag 3 september 2015 @ 12:15:45 #267
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_155783107
Ik begrijp dat er een hoop open deuren instaan. Maar daarom niet minder relevant om hier te posten. :)
pi_155784266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:15 schreef JortK het volgende:
Ik begrijp dat er een hoop open deuren instaan. Maar daarom niet minder relevant om hier te posten. :)
Zeker. Ik ben ook blij dat je de hyperlink hier hebt geplaatst. Ik moest alleen mijn frustratie even kwijt over het zoveelste artikel met non-informatie over crowdfunding op dat platform.
pi_155784759
quote:
Er staat inderdaad voor de mensen hier niets nieuws in, maar kan mij voorstellen dat als CF helemaal nieuw is voor je dat het wel interessant is. Bedankt voor het delen.
pi_155784810
Arme Wiebke (Wiebke's Weihnachten op KoM).
Ik heb getracht haar een welgemeend advies te geven :)
pi_155785606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:31 schreef bleyenburg het volgende:
Arme Wiebke (Wiebke's Weihnachten op KoM).
Ik heb getracht haar een welgemeend advies te geven :)
Ze zal haar plannen moeten uitstellen denk ik.
pi_155785769
Niet consistent:

Mail van GvE: De lening overeenkomst is volledig tot stand gekomen. Conform de overeengekomen voorwaarden en betaalschema's ontvangt u over ongeveer één maand uw eerste maandtermijn op uw rekening. Vanaf nu is het betaalschema zichtbaar in uw eigen omgeving op "mijn geldvoorelkaar".

Kijk ik in MijnGeldvoorelkaar is de eerste betaling: medio oktober 2015

Lijkt erop dat er 2 weken gesmokkeld wordt...
pi_155785973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:16 schreef djh77 het volgende:
Niet consistent:

Mail van GvE: De lening overeenkomst is volledig tot stand gekomen. Conform de overeengekomen voorwaarden en betaalschema's ontvangt u over ongeveer één maand uw eerste maandtermijn op uw rekening. Vanaf nu is het betaalschema zichtbaar in uw eigen omgeving op "mijn geldvoorelkaar".

dat idee had ik bij mondygo ook...
pi_155786131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:52 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Incentive’s zijn toch wel leuk.Vandaag mijn dame blij gemaakt met laarzen van http://zooadventure.nl/. Meerdere incentive cadeau bonnen inwisselen bij een bestelling was geen probleem. Calex nog bedankt, overname geslaagd! Horseman lijkt me ook wel wat voor jou, of heb je niet geïnvesteerd in deze firma?
Fijn dat we elkaar konden helpen op deze manier, veel plezier ermee ^O^

ergens wel slordig dat ze stapelbaar zijn :X
pi_155786143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:16 schreef djh77 het volgende:
Niet consistent:

[...]

Ik heb dat óók, maar niet consequent (dus bij sommigen wel, bij anderen niet). Jammer dat er dit soort slordigheden in het proces sluipen, dat doet de reputatie gewoon niet goed.

Dit soort processen moeten gewoon geramd zitten, dáár betalen we de fee voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')