Mja als ik nog dezelfde huisarts had, dan misschien wel, maar ondertussen weer twee keer verhuisd en nu ga ik wel meteen naar het ziekenhuis. Ik heb weinig zin om in december erachter te komen dat het toch niet lukt bij de huisarts en dan tot januari te moeten wachten voor ie dr uit magquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:01 schreef Lemijn het volgende:
Ik wil even sorry zeggen tegen Anthemis, ik had niet goed gelezen dat bij jou de touwtjes al jaren zoek zijn. Alsnog zou ik als ik je huisarts was graag even zoeken, want als het lukt ben je klaar. En als ze toch bij de gynaecologie in de weer moeten met zo'n buisje/camera, is het hopelijk nog niet zo vervelend als het plaatsen, want doorgaans zijn de touwtjes wel ergens in de baarmoedermond en juist het laatste stukje je baarmoeder zelf in is het vervelendste. Nou succes in ieder geval.
Is een minimaal eigen risico niet ook volgend jaar handig, als je dan zwanger hoopt te worden? Dat levert ook sowieso medische kosten op tenslotte.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:20 schreef Anthemis het volgende:
Mja als ik nog dezelfde huisarts had, dan misschien wel, maar ondertussen weer twee keer verhuisd en nu ga ik wel meteen naar het ziekenhuis. Ik heb weinig zin om in december erachter te komen dat het toch niet lukt bij de huisarts en dan tot januari te moeten wachten voor ie dr uit magook omdat ik dan nog een jaar minimale eigen risico moet
maar thanks! Hoop idd dat ze gewoon in baarmoedermond zitten. Het komt ongetwijfeld goed haha, en erna komt nog erger als het goed is :p
Same here, zetten was echt niet leuk. Ik heb weken krampen gehad. En ik kreeg zulke hevigequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:37 schreef Peacefulll het volgende:
Ai, touwtjes zoek. Dat verklaart een hoop. Succes Anthemis. Ik hoop dat ze ze in het zh snel vinden. Ik worde door vriend altijd even geïnformeerd als hij ze weer eens heeft voelen zitten 😂
Fijn om te horen dat het verwijderen peanuts is. Ik heb met het zetten zo veel weeïge krampen gehad dat ik 2 uur jankend op bed gelegen heb. 1 x en nooit weer..
+1!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Same here, zetten was echt niet leuk. Ik heb weken krampen gehad. En ik kreeg zulke hevige
krampen tijdens het zetten al, dak zelfs flauwviel.
Maar verwijderen was zo gepiept, 2 krampjes tijdens het verwijderen zelf en dat was het. Geen centje pijn van gehad nadien.
Mwehehe.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl, dat je in je hoofd hebt in juni 2016 de laatste grote vakantie te doen en blijkt dat je vriend september 2016 in zijn hoofd heeft. Dat is veel langer rammelen!
Jup, dat doe ik dan ook zeker haha! Ik zie echt O-VE-RAL babies. De hele tijd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:14 schreef KrakenOfTheStraits het volgende:
[..]
Mwehehe.![]()
Maar iets om naartoe te rammelen lijkt me dan wel fijn.
Het blijft een stom mentaal grapje, vroegah vielen ze me nooit zo op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik dan ook zeker haha! Ik zie echt O-VE-RAL babies. De hele tijd!
Het is een faaaaase...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik dan ook zeker haha! Ik zie echt O-VE-RAL babies. De hele tijd!
Verloskundige- en kraamzorg valt niet onder je eigen risico dus in principe hoef je je ER niet aan te spreken. Tenzij je nog medicijnen nodig hebt, of ambulancezorg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Is een minimaal eigen risico niet ook volgend jaar handig, als je dan zwanger hoopt te worden? Dat levert ook sowieso medische kosten op tenslotte.
Wat wil je gaan doen dan? Want zwanger kun je ook op verkansiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl, dat je in je hoofd hebt in juni 2016 de laatste grote vakantie te doen en blijkt dat je vriend september 2016 in zijn hoofd heeft. Dat is veel langer rammelen!
en als je medisch bent/wordt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Verloskundige- en kraamzorg valt niet onder je eigen risico dus in principe hoef je je ER niet aan te spreken. Tenzij je nog medicijnen nodig hebt, of ambulancezorg bijvoorbeeld.
Ook niet. En bij een bevalling zonder medische indicatie in het ziekenhuis is er een eigen bijdrage (¤ 326,-.). Dat is dus weer iets anders dan je eigen risico. Dat stukje krijg je gewoon niet vergoed, tenzij je daar weer een aanvullende verzekering voor hebt.quote:
Ik wil eigenlijk wachten, voornamelijk omdat ik het jammer vind als we niet lekker samen van een biertje kunnen genieten enzo, maar ook omdat ik bang ben voor misselijkheid en andere kwaaltjes. Ik ben al zo snel misselijk, dus (totaal nergens op gebaseerd verder) ben ik bang dat ik de eerste 3 maanden echt last ga krijgen. Dus dan zou het in/na september los mogenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan? Want zwanger kun je ook op verkansie
Oh prima. Dan blijf ik bij mijn eerste oordeel, dat ik de ziekenhuiskosten zo veel mogelijk nu probeer te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ook niet. En bij een bevalling zonder medische indicatie in het ziekenhuis is er een eigen bijdrage (¤ 326,-.). Dat is dus weer iets anders dan je eigen risico. Dat stukje krijg je gewoon niet vergoed, tenzij je daar weer een aanvullende verzekering voor hebt.
Gaan we misschien wel samen walvissen tegen die tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wachten, voornamelijk omdat ik het jammer vind als we niet lekker samen van een biertje kunnen genieten enzo, maar ook omdat ik bang ben voor misselijkheid en andere kwaaltjes. Ik ben al zo snel misselijk, dus (totaal nergens op gebaseerd verder) ben ik bang dat ik de eerste 3 maanden echt last ga krijgen. Dus dan zou het in/na september los mogen
Dat zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan we misschien wel samen walvissen tegen die tijd
Ha, ben je gevraagd??? Verhaal!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat eerst trouwen en dat ten huwelijk gevraagd worden nog heel lang gaat duren enzo hé...
Dat duurde toch niet zo lang
Jaaaaa! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Hij was er toch al mee bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat eerst trouwen en dat ten huwelijk gevraagd worden nog heel lang gaat duren enzo hé...
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef Anthemis het volgende:
[..]
Ha, ben je gevraagd??? Verhaal!!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag met kut smoes naar de veluwe gelokt. Zou borrel zijn bij baas van mijn vriend thuis. Klinkt aannemelijk.
Komen bij hotel aan dus ja zegt hij "ik heb je een beetje voor de gek gehouden, wij gaan vandaag even met zijn twee op pad want dat wilde we graag"
Nou oké kei leuk natuurlijk. Dus wij lekker wandelen over de veluwe en gaan daar ergens op de hei op een bankje zitten. Eerst gewoon wat drinken enzo. Ik wilde alweer verder maar nee zegt hij "ik heb nog een cadeautje voor je " Nou cadeautjes zijn altijd awesome natuurlijk.
Kreeg ik een boekje met allemaal foto's van de afgelopen 5 jaar van vakanties enzo en op de laatste pagina stond wil je met me trouwen met een verhaaltje erbij. Toen ging hij op zijn knieën en ik janken natuurlijk
Awwquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kreeg ik een boekje met allemaal foto's van de afgelopen 5 jaar van vakanties enzo en op de laatste pagina stond wil je met me trouwen met een verhaaltje erbij. Toen ging hij op zijn knieën en ik janken natuurlijk
Ooohh wat lief!! Van harte gefeliciteerd joh!quote:
Ik heb heel de dag net een idiote grijns op mijn gezicht rondgelopenquote:Op maandag 31 augustus 2015 07:45 schreef Mamiemoe het volgende:
Wat heerlijk TP, gefeliciteerd! Ik kan me die big smile ook nog erg goed herinneren; geniet er met volle teugen van!!!
Aaahw wat leuk! Waren er meer kinderen aanwezig?quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:47 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren de verjaardag van de dreumes van vrienden.. Extra rammels na zo'n middag!
Ja, maar van 1 kreeg ik dan wel weer anti-rammels. Sommige kinderen zijn gewoon TE bijdehand en aanwezigquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:28 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Aaahw wat leuk! Waren er meer kinderen aanwezig?
Zal hoop ik ook wel aan de opvoeding liggenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar van 1 kreeg ik dan wel weer anti-rammels. Sommige kinderen zijn gewoon TE bijdehand en aanwezig. Maar vooral de jarige Jobbin was erg cute. Inclusief heerlijke spekwangetjes en van die mollige armpjes en beentjes
.
Klopt, zo'n moeder die alles wat haar kleine monster doet werkelijk FAN-TAS-TISCH vindt helpt niet mee. Maar echt, kromme tenen als zo'n monstertje gewoon blijft roepen totdat 'ie de gewenste aandacht krijgt...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal hoop ik ook wel aan de opvoeding liggen
Ja dat soort kinderen werken bij mij ook altijd goed tegen het rammelenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, zo'n moeder die alles wat haar kleine monster doet werkelijk FAN-TAS-TISCH vindt helpt niet mee. Maar echt, kromme tenen als zo'n monstertje gewoon blijft roepen totdat 'ie de gewenste aandacht krijgt...
Nooouu... dit was categorie Helmonds snotjong met een mondharmonica. Ik weet vrij zeker dat ik de jouwes véél beter kan hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dan vind je mijn kind vast ook niet meer zo leuk, debsterr
Een dag maar? Ik twee wekenquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag net een idiote grijns op mijn gezicht rondgelopen
Haha ja moest zaterdag toch mijn hond weer ophalen enzo. Dus het leven ging weer gewoon door na ons nachtje veluwe. Mijn ring kijk ik vooral naar in de zon haha. Dat diamantjes fonkelt dan zo mooi..quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:36 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Een dag maar? Ik twee wekenik ben vorig jaar in Parijs gevraagd en die eerste dagen wisten alleen onze ouders en mijn liefste vriendinnetjes het. Die eerste nacht durfde ik niet te slapen want van ieder geluid dacht ik dat het een inbreker was die mijn ring van mijn vinger zou komen trekken
en nog twee volle weken keek ik op ieder onbewaakt moment naar mijn ring. "Wat issie mooi als ik op kantoor zit". "Wat glimt ie mooi als ik autorij". "Wat leg ik opeens sierlijk brocolli in mijn winkelwagentje"
maar die eerste dagen in onze "bubbel" in Parijs waren echt waanzinnig, het was ons grote kleine geheimpje. En als ik straks zwanger mag worden, wil ik ook dat dus de eerste weken voor iédereen geheim houden. Ons grote kleine geheimpje
En dat echt op zijn plat helmonds?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nooouu... dit was categorie Helmonds snotjong met een mondharmonica. Ik weet vrij zeker dat ik de jouwes véél beter kan hebben
(mama kijk hij (over een zij) eet taart! kijk mama hij eet taart! kijk mama taart hij eet taart kijk kijk kijk mama mama *blaast op mondharmonica*)
Dat viel dan nog weer meequote:Op maandag 31 augustus 2015 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En dat echt op zijn plat helmonds?
De mijne is eigenlijk te krapquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja moest zaterdag toch mijn hond weer ophalen enzo. Dus het leven ging weer gewoon door na ons nachtje veluwe. Mijn ring kijk ik vooral naar in de zon haha. Dat diamantjes fonkelt dan zo mooi..
Ben net zo'n ekster![]()
![]()
Hij moet nog wel terug... Hij 's net te groot
Qua zwangerschap houden wij het de eerste weken sowieso voor ons. Tot een veiliger moment zeg maar.
:
Doe jou wel DMen heb het topic al teveel overhoop gehaaldquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:29 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
De mijne is eigenlijk te krapmaar ik draag 'm nou driekwart jaar vol trots, ik heb het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om hem twee weken in te leveren. Misschien ooit een keer nadat we getrouwd zijn, maar vooralsnog moet iedereen er vanaf blijven, die ring hoort bij mij
Ik vind best veel van die yuppenkindjes erg bijdehand en aanwezig, idd. Op zich doen ze niks verkeerd maar ze zijn zo wijsneuzig, en bemoeien zich steeds tegen volwassenen aan alsof die meteen moeten reageren. En ongetwijfeld was ik ook zo vroegerquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar van 1 kreeg ik dan wel weer anti-rammels. Sommige kinderen zijn gewoon TE bijdehand en aanwezig. Maar vooral de jarige Jobbin was erg cute. Inclusief heerlijke spekwangetjes en van die mollige armpjes en beentjes
.
Maar weetje als je dat kind direct de gewenste aandacht geeft ben je ook van het gezeik en geroep af.. dat laten roepen vind ik veel vervelender.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, zo'n moeder die alles wat haar kleine monster doet werkelijk FAN-TAS-TISCH vindt helpt niet mee. Maar echt, kromme tenen als zo'n monstertje gewoon blijft roepen totdat 'ie de gewenste aandacht krijgt...
Ik blijf ook roepen als iemand me negeertquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is ook weer wat voor te zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar weetje als je dat kind direct de gewenste aandacht geeft ben je ook van het gezeik en geroep af.. dat laten roepen vind ik veel vervelender.
of je bent straks ineens zwangerquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens dus al wel gestopt met de pil, en zou ongeveer NU weer m'n eerste normale menstruatie moeten hebben als ik van een cyclus van 28 dagen uitga. Of ja, een dag geleden al. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat vormgeven, die cyclus!
Lololol ik dacht er vandaag wel even aanquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
of je bent straks ineens zwanger![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lololol ik dacht er vandaag wel even aanwe hebben het niet echt heel veilig gedaan in de tussentijd
.
En toch spelen ouders daar een rol in hoor, soms hoor je gewoon moeders praten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is ook weer wat voor te zeggen. Ach ja, soms heb je gewoon van die kinders die enorm onder je huid kruipen direct, dat zal ook ongetwijfeld aan mijn karakter liggen
.
Mijn cyclus werd redelijk snel "normaal", ik zit nu gemiddeld rond de 28-30 dagen. Al ben ik er niet zeker van of dat aanhoudt enzo, ik vertrouw het allemaal nog niet helemaalquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens dus al wel gestopt met de pil, en zou ongeveer NU weer m'n eerste normale menstruatie moeten hebben als ik van een cyclus van 28 dagen uitga. Of ja, een dag geleden al. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat vormgeven, die cyclus!
Oei Silliegirl, dat is wel heel direct en ook wel wat over de grens vind ik. Over ouders-horen-spreken-via-kind: een dag na het ontvangen van de trouwuitnodiging kwam er een kindje uit mijn klas naar mij toe met de mededeling dat ze wel mocht komen, tenzij papa en mama iets beters te doen hadden. Dan kwam ze niet.. euhmm yeah right, best joh..quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En toch spelen ouders daar een rol in hoor, soms hoor je gewoon moeders praten.
Zo liep ik ooit met 2 nichtjes (beiden 5 toen) van vriend hand in hand. Zegt er 1 "kan ome K. lekker zoenen?"
Nadat ik een sociaal geaccepteerd nietszeggend antwoord had gegeven ging ze door met "en hij stinkt niet uit z'n mond? Want hij heeft wel gele tanden![]()
De vorige keer dat ik stopte (moeten herpakken ivm medicatie) was er volgens mij niet veel regelmatigs aan, volgens mij werd elke cyclus toen een dag langer. Nou ja, ik wacht gewoon nog even rustig af. Was gisteren extreem humeurig dus had vandaag wel wat verwachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn cyclus werd redelijk snel "normaal", ik zit nu gemiddeld rond de 28-30 dagen. Al ben ik er niet zeker van of dat aanhoudt enzo, ik vertrouw het allemaal nog niet helemaal.
Toen ik de tweede keer 5 weken moest wachten op mijn menstruatie had ik stiekem wel een test gedaanOf twee
![]()
Of misschien kan je wel meteen doorschuiven naar Z&G![]()
Nahjah, ik vind dat je dat de kinderen zelf niet kunt aanrekenen, die praten na wat ze horen. Ik heb meer moeite met de ouders die kennelijk geen rekening houden met wat kinderen opvangen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Oei Silliegirl, dat is wel heel direct en ook wel wat over de grens vind ik. Over ouders-horen-spreken-via-kind: een dag na het ontvangen van de trouwuitnodiging kwam er een kindje uit mijn klas naar mij toe met de mededeling dat ze wel mocht komen, tenzij papa en mama iets beters te doen hadden. Dan kwam ze niet.. euhmm yeah right, best joh..
Nahjah, als je op een strand zit en er roept een kind naar iemand "zooo! Jij bent wel dik!" denk ik dat je toch wel rare blikken krijgt als je als ouder gaat zitten lachen en je kind gelijk geeft hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:24 schreef Moppert het volgende:
Nou wat moet je zeggen tegen een kind dan als het een goed punt heeft?
En of het over de schreef gaat in directheid, tjah enkele voorbeelden hier vind ik echt niet boeiend. Dan zal ik niet eens doorhebben dat mijn kind over de schreef gaat bij een ander.
Nee zo werkt het idd nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef L-E het volgende:
Sommige ouders zijn idd niet echt het voorbeeld van prettige sociale interactie, for sure![]()
Maar als je denkt dat je kind nooit kut zal doen omdat je hem/haar goed opvoedt, think again![]()
![]()
Is ook gewoon heel kwetsend voor iemand, of dat kan het zijn. Maar kinderen benoemen wel graag the obviousquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, als je op een strand zit en er roept een kind naar iemand "zooo! Jij bent wel dik!" denk ik dat je toch wel rare blikken krijgt als je als ouder gaat zitten lachen en je kind gelijk geeft hoor.
Nou als het iemand is die dik is dan zal ik mijn kind geen ongelijk geven.. want de persoon is dik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, als je op een strand zit en er roept een kind naar iemand "zooo! Jij bent wel dik!" denk ik dat je toch wel rare blikken krijgt als je als ouder gaat zitten lachen en je kind gelijk geeft hoor.
dat is niet dik. Dat is volslank.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nou als het iemand is die dik is dan zal ik mijn kind geen ongelijk geven.. want de persoon is dik.
Ik zal ze proberen uit te leggen dat het niet leuk kan zijn voor de ander om het te benoemen.
En dat ze mensen kan kwetsen maar tjah gelijk is wel gelijk.
Ik ga niet tegen mijn kind zeggen dat dikke bertha niet dik is als dat wel zo is.
dat heb ik ook regelmatig te horen gekregen van mijn nichtjesquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:21 schreef Miezziej het volgende:
Het raarste wat ik mijn neefje (7 jaar) heb horen zeggen, was toen mijn schoonzus nog zwanger was. "Waarom eet je nog? Je bent al zo dik!"
dat is wel een heel verschil vind ik. je kind uitleggen dat het niet leuk is voor een ander. of meelachen en roepen dat hij/zij gelijk heeft waardoor je degene dubbel kwetst.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nou als het iemand is die dik is dan zal ik mijn kind geen ongelijk geven.. want de persoon is dik.
Ik zal ze proberen uit te leggen dat het niet leuk kan zijn voor de ander om het te benoemen.
En dat ze mensen kan kwetsen maar tjah gelijk is wel gelijk.
Ik ga niet tegen mijn kind zeggen dat dikke bertha niet dik is als dat wel zo is.
Ghehe ja dat. Wacht maar klinkt altijd heel flauw en wordt altijd wel flauw gevonden ook. Misschien terecht om dat flauw te vinden maar over sommige dingen denk ik echt dat je er van alles bij kunt bedenken maar dat het echt in de praktijk moet blijken hoe het gaat zeg maar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Het is, hoe lullig ook, een heel klassiek geval "wacht maar"ik zei drie jaar geleden ook een hoop dingen die toch iets anders uitpakten
maar dat is ook het leuke aan ouderschap en de weg er naar toe, hoe je daar zelf ook in verandert.
ligt er ook maar net aan de situatie en om wie het gaat. als je elke keer excuses moet aanbieden blijf je soms bezig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:10 schreef Moppert het volgende:
Mjah maar de persoon waarnaar mijn kind dat roept hoeft dat niet altijd te horen dus.
Ik weet namelijk ook niet of ik wel excuses aan wil bieden voor wat mijn kinderen in alle eerlijkheid zeggen. Door de grond zakken van schaamte is wel iets wat ik dan graag zou willen doen denk ik
haha ik heb er ook een die doorgaans prima luistert, weinig weerwoord geeft en die zich gewoon van nature al een soort van gedraagd en dus nog nooit op de grond ergens heeft liggen krijsen en zelden tot nooit een driftbui heeft. Heel meegaand en empathisch.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef Moppert het volgende:
Bij mij hebben ze ook alle 3 een hele andere aanpak nodig.![]()
1 die altijd zal luisteren, 1 die altijd de grenzen opzoekt en 1 die er precies tussenin zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |