Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XDquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand die op Justin Timberlake
Oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
Ik snap de Cloo-ney.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
zeker wetenquote:
From Frank?quote:
Wat was er dan, want ik luister maar half.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Jovink. Geen discussie mogelijk.
Ik luister helemaal nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was er dan, want ik luister maar half.
Oh ik keek weer eens scheel. Ik dacht dat je mijn quote op Panda weer beantwoorde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet
Maar ik vind Paultje Pils maar een oninteressante baklap
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG
reageer retweet
twitter:
Jen wel, Amy niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:
twitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️
reageer retweet
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah, ik zou best ook wel wat met Amy Schumer kunnen hoor
Zo rol ik.quote:
Ik zou haar als een ruimteschip berijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?
Tonnetje rond?quote:
NERD!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou haar als een ruimteschip berijden
Ik? Ja.quote:
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uitquote:
Zodra die 18 is...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
De Dit Is Domien doelgroep laat van zich horentwitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️ [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uit![]()
Ik wil wel een poging wagen
toevoeging:
[ afbeelding ]
toch niet
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.quote:
Is toch schattigquote:
twitter:annezx013 twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 10:31:46Vandaag jarig en heel blij met dit mooie cadeau😊 Canvasdoek met @Domien 🎉 http://t.co/O2A7spaVef reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zo heel erg kan het toch niet zijn?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aan
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Dan doe je geen broek aan, ook prima
Bh zit niet goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Tering wat ordinair.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
ik zat er middeninquote:
Wat een hoerige outfit. En d'r beha pas voor geen meter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Om mijn vader even te quoten: "niks mis met een beetje hoerig"quote:
In die broek zitten ook een paar scheuren te veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om mijn vader even te quoten: "niks mis met een beetje hoerig"
Het ging om de broek overigens, de rest is niks(wel sexy buikje
)
eensch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat ziet Kirsten (nieuwe nieuwslezeres) er leuk uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat ziet Kirsten (nieuwe nieuwslezeres) er leuk uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Juichende emoticons. Ik was blij met een liedje.quote:
TIMOOOOOOO!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:06 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Veenstra Veenstra!![]()
[..]
niks mis mee![]()
![]()
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik word er beetje moe van, sommige users hier beginnen een beetje teveel in zich zelf te geloven
MINTHY!!!!!!!quote:
Tof! Is mij ook een keer overkomen, een dvdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes gewonnen op fok voor een film american ultra. Eerste keer dat ik wat gewonnen heb op fok
proficiat!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes gewonnen op fok voor een film american ultra. Eerste keer dat ik wat gewonnen heb op fok
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.quote:
Vroeg vrij vandaag en bijna vakantie en afleiding is welkom momenteelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
Minthy is erg actief in dit topic wat is er aan de hand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.![]()
![]()
Ik heb geen groothoeklens op mijn telefoon.quote:
Ja, nou, nee, ehm... Mijn bibbes is ook al aan den forse kant heur!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.![]()
![]()
Pandaplint wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen groothoeklens op mijn telefoon.
Een goed zelfbeeld noemen we dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik word er beetje moe van, sommige users hier beginnen een beetje teveel in zich zelf te geloven
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou, nee, ehm... Mijn bibbes is ook al aan den forse kant heur!
Geen last van, helaasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een goed zelfbeeld noemen we dat.
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kopquote:
Jaaaa, die was er vorige week ofzo op. De rest van de week dat nummer in mijn kop gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kop
Staat er niet bij, dus ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt hij geleverd met wijn?
Ik was te laatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat er niet bij, dus ik ben bang van niet.
Goede tip. Ik ga je advies dit weekend maar opvolgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was te laat
Al weet ik niet wat ik er mee moet. Wijn moet je drinken en niet bewaren.
Ik niet. Ik moet nuchter blijven want conceptversie scriptie moet maandagochtend voor 8 uur worden ingeleverd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goede tip. Ik ga je advies dit weekend maar opvolgen.
Dan tiep je morgen maar een beetje door.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet nuchter blijven want conceptversie scriptie moet maandagochtend voor 8 uur worden ingeleverd.
Maandagavond kan ik zuup'nquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan tiep je morgen maar een beetje door.
Ze draaien de laatste tijd sowieso best veel van Muse, heb ik het idee. Helemaal prima!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Gaat lekker met de Muse-tracks vanavond, eerder al Domien met Knights Of Cydonia en nu Michiel met Mercy.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kop
DIE LUCHT?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te ruften dat het een aard heeft
Mijn darmen zijn in goede vorm vandaag
Ga je straks ook een dutch oven maken?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te ruften dat het een aard heeft
Mijn darmen zijn in goede vorm vandaag
Nou redelijk geurneutraal... maar stiekem zit er wel een luchtje aan somsquote:
quote:
Spannend, ik vind het engquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar blijft Evert met zijn namen?
Dat vroeg ik me een uur geleden dus ook al af. Ik lees het morgen allemaal wel. Ik ga m'n bed opzoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee? maar idd fenomenale serie die imho ook leuk blijft. vooral Phil is een baas.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik ben trouwens Modern Family aan het bingewatchen. Waarom heb ik deze serie nooit gevolgd? Leuke serie
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
Maarre Evert, ik zit nog steeds te wachten op namen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik heb een keer de 1e versie van een WDTV Live mediaplayer gewonnen, omdat ik abonnee was.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Is mij ook een keer overkomen, een dvd
Faxmeisterquote:
Fiat pindaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
FP gehaald
http://frontpage.fok.nl/w(...)opic.html#c_13238192
Vond hem zelf ook al slechtquote:
nee dan ben ik daar nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Rolf! Ben je nou 11 september in NY? Mooi hoor tijdens de herdenkingen
Paar jaar geleden ook meegemaakt (overigens geen bewuste keus om op 11 september in NY te zijn).
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar kom dan gewoon met namen in plaats van zo'n nietzeggende kutpost.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Yup, ben er vanaf de 8ste. Willen dan juist het gebied rondom Ground Zero wat mijden en dat vooral voor familie/nabestaanden/vrienden laten. Geloof dat we het Yankee Stadium en Moma die dag gepland hebben. Maar zal vast wel wat van te merken zijn in heel NY iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Roel! Ben je nou 11 september in NY? Mooi hoor tijdens de herdenkingen
Paar jaar geleden ook meegemaakt (overigens geen bewuste keus om op 11 september in NY te zijn).
Sarcasme muchquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Maar kom dan gewoon met namen in plaats van zo'n nietzeggende kutpost.
Nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ben er vanaf de 8ste. Willen dan juist het gebied rondom Ground Zero wat mijden en dat vooral voor familie/nabestaanden/vrienden laten. Geloof dat we het Yankee Stadium en Moma die dag gepland hebben. Maar zal vast wel wat van te merken zijn in heel NY idd.
Die staat ook nog hoog op m'n reislijstje. Sws lijkt me die kant wel gaaf (Highway 1 etc.)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Ja ik was toen ook ergens anders in de stad, geen idee meer waar
Blijft een van de gaafste stedentrips die je kan maken vind ik. New York
Ik vind maar 1 grote stad in de VS leuker dan NY en dat is San Francisco
Jup, aanraderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staat ook nog hoog op m'n reislijstje. Sws lijkt me die kant wel gaaf (Highway 1 etc.)
quote:
Zo slechtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit me toch een baggerslechte Engelse tekst te redigeren. Niet te doen zo veel fouten dat er in staan.
Ja. Hij heeft een Nederlands gezegde door Google Translate gehaald en 1 op 1 overgenomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo slecht
Is het nederlands engels?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft een Nederlands gezegde door Google Translate gehaald en 1 op 1 overgenomen![]()
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen.
ff op de to do-list zettenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, aanrader
Een van de leukste dorpen waar ik gelogeerd heb toen ik van Seattle naar San Francisco reed (je rijdt dan op de 101, die vanaf SF na de Golden Gate Bridge overgaat in de 1 naar LA) was in Wheeler.
Een klein gehucht van niks, maar een fantastisch knus motelletje (http://wheeleronthebay.com/ bijna 5 sterren op Google) met open haard en een enorm goed restaurant.
Dat ja. Ik ben godverdomme al 2 uur bezig met die baggertekst van 'm en ik moet elke alinea minstens 3x lezen voordat ik snap wat er staat.quote:
Een leeg document terug sturen. Met als begeleidende tekst: "Het leek mij beter om alles te verwijderen en dat je overnieuw begon."quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ben godverdomme al 2 uur bezig met die baggertekst van 'm en ik moet elke alinea minstens 3x lezen voordat ik snap wat er staat.
Klopt. Al heeft de band wel aardig bekendheid onder de jeugd, maar niet zo onder de radiozenders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:51 schreef themauster het volgende:
Hier zijn fans gaan oproepen om te gaan stemmen zowel Little Mix als Fifth Harmony hebben hier beide nog geen hit gescoord maar staan beide in de top 5
Vooral zo houden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:55 schreef ddx het volgende:
Had echt nog nooit van Little Mix gehoord.
Ik ken alleen Salute, omdat die in mijn hardloopplaylist voorbij kwam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:55 schreef ddx het volgende:
Had echt nog nooit van Little Mix gehoord.
3 weken op no.1 in de UK top 40 een paar weken geleden noem ik niet "geen succes".quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Little Mix is zo'n meidengroep die ontzettend gepusht wordt door de platenmaatschappij. Ze zijn op elk muziekfeestje zonder ooit genomineerd te zijn. Staan regelmatig op entertainmaintsites met nietszeggende nieuws.
En ze behalen maar geen succes. Mss dat het nu gaat veranderen want ze hebben Taylor Swift approval.
Ah dat wist ik niet. Ik wist alleen dat ze al iets van 2 jaar overal gepusht worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
3 weken op no.1 in de UK top 40 een paar weken geleden noem ik niet "geen succes".
Eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Him - Join me in death
Toch wel mooi nummer
Ik heb er zelf een van 5 meter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
maar muis
met hdmi kabels van 1,8 meter is toch niks mis
hellyeah.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Him - Join me in death
Toch wel mooi nummer
make that the cat wise!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft een Nederlands gezegde door Google Translate gehaald en 1 op 1 overgenomen![]()
Ik ga ff in een hoekje zitten huilen.
Op dat niveau jaquote:
nou, break me the mouth not open!quote:
nagesynchroniseerde harrypotterfilms?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Tnx.
Ik ga morgen maar een filmmarathon houden denk ik.
Nee. Bios.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nagesynchroniseerde harrypotterfilms?
ik ga iig nu uit eten met een female ex-collega. tot ooit
redelijk gegeten, prima koffie en gezellig bijgekeuveldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Bios.
Eet smakelijk en veel plezier![]()
Heb er zelf de laatste tijd ook weleens last van... geen idee waar het door komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef ddx het volgende:
Stream is laatste tijd niet echt stabiel hier.
Gaat schokken en dan moet je hem opnieuw laden....
Meer mensen last van/een oplossing ?
wtf?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:03 schreef markvanrinsum het volgende:
nu op 3fm
de orde van de nacht
[ afbeelding ]
m'n ogenquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
*rent naakt door het topic*
goedemorgen
haha, ik dacht dat niemand het zou zijn. post jij een minuut laterquote:
ja, ik zag je voorbij rennen, ik moest er wel ff een minuut van bijkomenquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat niemand het zou zijn. post jij een minuut later![]()
die is de hort opquote:
kan ik me voorstellen. dat zie je ook niet elke dagquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik zag je voorbij rennen, ik moest er wel ff een minuut van bijkomen
volgens mij tipte jij me voor het concert van CHVRCHES, waarvoor dank nog. Kaartjes zijn in the pocketquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
ik was ook al weer een tijdje wakker
Graag gedaan. Ik zou zelf ook wel willen, maar ik hoop eerlijk gezegd in november niet meer in NL te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij tipte jij me voor het concert van CHVRCHES, waarvoor dank nog. Kaartjes zijn in the pocket
weer terug naar Portugal?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zou zelf ook wel willen, maar ik hoop eerlijk gezegd in november niet meer in NL te zijn.
Het liefst wel, maar moet nog even kijken hoe en wat enzo.quote:
quote:
Gaat je interview goed Ra?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sprankelende persoonlijkheid aan de telefoon.
Tja, maar dat Wilbert niet omdatquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit had toch gewoon tussen 16- en 18 uur moeten zitten.
Wilbert maakt het Coen en Sander graag makkelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, maar dat Wilbert niet omdatHoitjess
Hoitjes moet in zijn geheel niet op de radio te horen te horen zijn.quote:
Je bent een 'gevalletje zoutzuur'?quote:
Ik heb liever zoetzure saus bij mijn nuggetsquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een 'gevalletje zoutzuur'?
Eens.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-stroomstoring.html
Zoetermeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Conceptversie vannacht om 10 voor 2 ingeleverdquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-stroomstoring.html
Zoetermeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eens.
Mensen uit Zoetemeerx oneindig.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Conceptversie vannacht om 10 voor 2 ingeleverd
Inderdaad. Daar woonde mijn 'ex'. Gelukkig is het mijn 'ex'.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Eens
Mensen die vrijwillig in deze "stad" gaan wonenmanmanman
Uhuh 6 uur voor de deadline. Vandaag even rust. Kamer opruimen morgen weer aan de slag.quote:
http://www.buzzfeed.com/pablovaldivia/dimples-for-days als cadeautjequote:Op maandag 31 augustus 2015 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh 6 uur voor de deadline. Vandaag even rust. Kamer opruimen morgen weer aan de slag.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/pablovaldivia/dimples-for-days als cadeautje
quote:Want a hot, maybe-dimpled dude in your inbox every weekday? Sign up for BuzzFeed’s “Dude A Day” newsletter!
quote:
Vanaf vandaag is het elke dag dweilen in mijn mailbox.quote:
http://www.tena.nl/vrouwen/producten/gratis-proefpakking/quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is het elke dag dweilen in mijn mailbox.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.tena.nl/vrouwen/producten/gratis-proefpakking/
Wat?!quote:
Zo jammer is dat.quote:
Er was weinig show te bekennenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:03 schreef zeefje het volgende:
Ik heb niet geluisterd. Hoe was de middagshow ?
Nou inderdaad. Ik was gisteren in Den Helder. Nu is dat sowieso al treurnis, maar met regen is het helemaal een reden om van de Afsluitdijk te springen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi brnoson
Vrolijk weer buiten he
Hee Den Helder, das de hometown van Dagoduck!quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik was gisteren in Den Helder. Nu is dat sowieso al treurnis, maar met regen is het helemaal een reden om van de Afsluitdijk te springen.
Nee, ik ben zsm huiswaarts gekeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Den Helder, das de hometown van Dagoduck!
Nog op Texel geweest?
snap ikquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, ik ben zsm huiswaarts gekeerd.
Date Vermaaktwitter:Robstenders twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 09:01:37Stenders Date Vermaak! Zin in een date? Meld je aan via stenders@avrotros.nl, dan zie ik je vrijdag in One Night Stenders! reageer retweet
Datenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:09 schreef Pino112 het volgende:
Date Vermaaktwitter:Robstenders twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 09:01:37Stenders Date Vermaak! Zin in een date? Meld je aan via stenders@avrotros.nl, dan zie ik je vrijdag in One Night Stenders! reageer retweet
quote:
Klopt. Maar het zal weer een hit wordenquote:
Hier heeft Dinand heel veel inspiratie uit gehaald. Het laatste deel is wel sterk maar het begint zo ongelooflijk laf.quote:
Net alsof iedereen een leven heeft jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit topic de laatste tijd een beetje stil...
Engquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof iedereen een leven heeft ja
Ben je met een nieuwe opleiding begonnen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja ik ben zo'n 40 uur per week bezig met mijn studie en heb ook nog een sociaal leven enzo.
Met SR zien jullie me misschien wel weer.
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je met een nieuwe opleiding begonnen?
Nerd XDquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nu omgedoopt tot beta.
Boomknuffelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |