Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XDquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand die op Justin Timberlake
Oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
Ik snap de Cloo-ney.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
zeker wetenquote:
From Frank?quote:
Wat was er dan, want ik luister maar half.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Jovink. Geen discussie mogelijk.
Ik luister helemaal nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was er dan, want ik luister maar half.
Oh ik keek weer eens scheel. Ik dacht dat je mijn quote op Panda weer beantwoorde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet
Maar ik vind Paultje Pils maar een oninteressante baklap
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG
reageer retweet
twitter:
Jen wel, Amy niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:
twitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️
reageer retweet
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah, ik zou best ook wel wat met Amy Schumer kunnen hoor
Zo rol ik.quote:
Ik zou haar als een ruimteschip berijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?
Tonnetje rond?quote:
NERD!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou haar als een ruimteschip berijden
Ik? Ja.quote:
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uitquote:
Zodra die 18 is...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
De Dit Is Domien doelgroep laat van zich horentwitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️ [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uit![]()
Ik wil wel een poging wagen
toevoeging:
[ afbeelding ]
toch niet
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.quote:
Is toch schattigquote:
twitter:annezx013 twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 10:31:46Vandaag jarig en heel blij met dit mooie cadeau😊 Canvasdoek met @Domien 🎉 http://t.co/O2A7spaVef reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zo heel erg kan het toch niet zijn?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aan
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Dan doe je geen broek aan, ook prima
Bh zit niet goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Tering wat ordinair.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
ik zat er middeninquote:
Wat een hoerige outfit. En d'r beha pas voor geen meter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Om mijn vader even te quoten: "niks mis met een beetje hoerig"quote:
In die broek zitten ook een paar scheuren te veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om mijn vader even te quoten: "niks mis met een beetje hoerig"
Het ging om de broek overigens, de rest is niks(wel sexy buikje
)
eensch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat ziet Kirsten (nieuwe nieuwslezeres) er leuk uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat ziet Kirsten (nieuwe nieuwslezeres) er leuk uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Juichende emoticons. Ik was blij met een liedje.quote:
TIMOOOOOOO!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:06 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Veenstra Veenstra!![]()
[..]
niks mis mee![]()
![]()
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik word er beetje moe van, sommige users hier beginnen een beetje teveel in zich zelf te geloven
MINTHY!!!!!!!quote:
Tof! Is mij ook een keer overkomen, een dvdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes gewonnen op fok voor een film american ultra. Eerste keer dat ik wat gewonnen heb op fok
proficiat!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb trouwens kaartjes gewonnen op fok voor een film american ultra. Eerste keer dat ik wat gewonnen heb op fok
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.quote:
Vroeg vrij vandaag en bijna vakantie en afleiding is welkom momenteelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
Minthy is erg actief in dit topic wat is er aan de hand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.![]()
![]()
Ik heb geen groothoeklens op mijn telefoon.quote:
Ja, nou, nee, ehm... Mijn bibbes is ook al aan den forse kant heur!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag ze wel allemaal opeten trouwens, ik heb toch al een te dikke reet.![]()
![]()
Pandaplint wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen groothoeklens op mijn telefoon.
Een goed zelfbeeld noemen we dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik word er beetje moe van, sommige users hier beginnen een beetje teveel in zich zelf te geloven
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou, nee, ehm... Mijn bibbes is ook al aan den forse kant heur!
Geen last van, helaasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een goed zelfbeeld noemen we dat.
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kopquote:
Jaaaa, die was er vorige week ofzo op. De rest van de week dat nummer in mijn kop gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kop
Staat er niet bij, dus ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt hij geleverd met wijn?
Ik was te laatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat er niet bij, dus ik ben bang van niet.
Goede tip. Ik ga je advies dit weekend maar opvolgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was te laat
Al weet ik niet wat ik er mee moet. Wijn moet je drinken en niet bewaren.
Ik niet. Ik moet nuchter blijven want conceptversie scriptie moet maandagochtend voor 8 uur worden ingeleverd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goede tip. Ik ga je advies dit weekend maar opvolgen.
Dan tiep je morgen maar een beetje door.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet nuchter blijven want conceptversie scriptie moet maandagochtend voor 8 uur worden ingeleverd.
Maandagavond kan ik zuup'nquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan tiep je morgen maar een beetje door.
Ze draaien de laatste tijd sowieso best veel van Muse, heb ik het idee. Helemaal prima!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Gaat lekker met de Muse-tracks vanavond, eerder al Domien met Knights Of Cydonia en nu Michiel met Mercy.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Bam, meteen een aflevering van Friends in m'n kop
DIE LUCHT?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te ruften dat het een aard heeft
Mijn darmen zijn in goede vorm vandaag
Ga je straks ook een dutch oven maken?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te ruften dat het een aard heeft
Mijn darmen zijn in goede vorm vandaag
Nou redelijk geurneutraal... maar stiekem zit er wel een luchtje aan somsquote:
quote:
Spannend, ik vind het engquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar blijft Evert met zijn namen?
Dat vroeg ik me een uur geleden dus ook al af. Ik lees het morgen allemaal wel. Ik ga m'n bed opzoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar blijft Evert met zijn namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |