Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XDquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand die op Justin Timberlake
Oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
Ik snap de Cloo-ney.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iemand zingen en ik dacht: "Volgens mij zingt zij Madon na" XD
zeker wetenquote:
From Frank?quote:
Wat was er dan, want ik luister maar half.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Jovink. Geen discussie mogelijk.
Ik luister helemaal nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was er dan, want ik luister maar half.
Oh ik keek weer eens scheel. Ik dacht dat je mijn quote op Panda weer beantwoorde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet
Maar ik vind Paultje Pils maar een oninteressante baklap
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG
reageer retweet
twitter:
Jen wel, Amy niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:FilmfanNL twitterde op donderdag 27-08-2015 om 14:50:51Dreamteam! Jennifer Lawrence en Amy Schumer werken samen aan een comedy. http://t.co/SkJ3VTTcKG [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:
twitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️
reageer retweet
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah, ik zou best ook wel wat met Amy Schumer kunnen hoor
Zo rol ik.quote:
Ik zou haar als een ruimteschip berijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je d'r wel een trucje op kunnen ja?
Tonnetje rond?quote:
NERD!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou haar als een ruimteschip berijden
Ik? Ja.quote:
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uitquote:
Zodra die 18 is...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
De Dit Is Domien doelgroep laat van zich horentwitter:annezx013 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:51:58@ditisdomien bij het Gardameer, Italië🇮🇹❤️ [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat ze voor mij een te grote vrouw is, totaal niet mijn type ook, vind ik haar toch op de een of andere manier wel heel interessant/geil. Ze straalt gewoon psycho seks uit![]()
Ik wil wel een poging wagen
toevoeging:
[ afbeelding ]
toch niet
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.quote:
Is toch schattigquote:
twitter:annezx013 twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 10:31:46Vandaag jarig en heel blij met dit mooie cadeau😊 Canvasdoek met @Domien 🎉 http://t.co/O2A7spaVef reageer retweet
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn wel een aantal kilo bijgekomen sinds de laatste meet hoor.
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zo heel erg kan het toch niet zijn?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een paar kilo in ieder geval want ik kan mijn favoriete broek niet meer aan
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Dan doe je geen broek aan, ook prima
Bh zit niet goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Tering wat ordinair.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
ik zat er middeninquote:
Wat een hoerige outfit. En d'r beha pas voor geen meter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Om mijn vader even te quoten: "niks mis met een beetje hoerig"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |