abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155615434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Je merkt echt niet wie een co is en wie niet... er staan zoveel mensen aan je bed en je kan nergens aan zien wie wel en geen diploma heeft (dat zeggen ze er niet bij, zegmaar). De kinderarts die N. heeft geholpen was ook een co; die kan ik niet genoeg bedanken :)
Ik had maar 3 mensen aan m'n bed. Mijn vriend, een verpleegkundige en een arts-assistent. Vond ik wel genoeg ;)

Wij hadden niks qua tekst erop, maar gewoon alleen z'n naam en dan in een hoekje onze namen, adres en telefoonnummers met daarbij Voor bezoek graag even bellen. Ik vond het wel vanzelfsprekend dat wij blij waren en met een blauw kaartje dat het een zoon is :+

Joycie, wat een lieverd!
pi_155615651
Wij hebben volgens mij, wil je *naam* bekijken dan kun je ons op 06 bereiken.
Op de proefdruk staat alleen O+ zijn nr maar hij wil ook mijn nummer erop omdat hij na een of twee weken weer moet werken, en ik dan thuis blijf dus zelf moet bepalen of ik visite wil.

Ik heb mijn man trouwens een blauw oog geslagen :@ hij wilde mij vanochtend net een kus geven maar toen ik wakker werd verrekte ik net mijn kuitspier dus ik sprong op en door die beweging plantte ik mijn elleboog in zijn gezicht. Sorry schat.. ;( :')
pi_155615670
En wat een mooi meisje joycie O+ O+
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:42:31 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155615746
Hahahaha cassandra, iets dat ik had kunnen doen :+
Hmmmm, ons kaartje is niet blauw en de naam kan opzich voor beide geslachten :P maar de meeste mensen weten toch al dat we een zoon krijgen. Ik hou van weinig tekst.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155615768
Wij hadden een gedichtje bij oudste wat ik mooi vond. Bij jongste heeft Lishe daar een variatie op geschreven O+ we zijn er nog steeds blij mee. Nu even bedenken of we op hetzelfde thema verder borduren of dat we een combo-breaker doen :P Wat we als beltekst hadden wist ik niet meer :D :') lang leve de foto's...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten svp zo weer weg.
:)
pi_155615773
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Joycie *O* wat een plaatje is ze :)
pi_155615816
Ik heb de tekst al klaar. Alleen moet er nog een bijpassend kaartje bij :') lekkere volgorde ook.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155615828
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:44 schreef mignonne het volgende:
Wij hadden een gedichtje bij oudste wat ik mooi vond. Bij jongste heeft Lishe daar een variatie op geschreven O+ we zijn er nog steeds blij mee. Nu even bedenken of we op hetzelfde thema verder borduren of dat we een combo-breaker doen :P Wat we als beltekst hadden wist ik niet meer :D :') lang leve de foto's...
als je op dezelfde voet verder gaat vind ik dat er ook nog een lente kindje moet komen :+
pi_155615829
Oeps Cassandra! Arme man! (Maar het klinkt wel heel grappig zo.) En bij ons maakte het dus geen bal uit dat mijn nummer er niet op stond, dus misschien gebeurt dat ook bij jou ;) Sterker nog.. Ik bedacht me gisteren na het posten dat er welgeteld één persoon ook daadwerkelijk heeft gebeld voor een afspraak. Wij hadden er beter op kunnen zetten dat ze ons konden appen..

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dat geeft voor mij alleen maar aan hoezeer dat stukje tekst op een kaartje een gemeenplaats is geworden.
Achteraf bezien: eens! :Y
pi_155615839
Gefeliciteerd Joycie en wat ziet ze er mooi uit!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:49:50 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155615841
Ik had eerst een beginstuk van een heerlijk gedicht van het zusje van Mignonne op het oog :D O+ maar ik vind het nu ineens niet meer kloppend bij geboorte, maar meer bij liefde tussen partners, waar het geloof ik officieel ook voor bedoeld is :+
pi_155615848
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als je op dezelfde voet verder gaat vind ik dat er ook nog een lente kindje moet komen :+
Vind ik ook :7
ik wil wel hoor, kom maar door met een vierde O+ zul je zien dat je dan een drieling krijgt :+
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:51:52 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155615874
Over bellen: hier komt toch al nooit iemand zonder eerste te bellen, ze passen wel op :D :') ik heb daar een hekel aan. Alleen opa&oma soms, maar die bel ik als baby er is zelf al.
pi_155615899
Wij hebben de eerste vier regels van een Nederlands liedje. Toen ik t las moest ik huilen, toen ik t nummer aanzette helemaal. Toen wist ik O+ staat ook super mooi op t kaartje. We hebben een optie voor een foto kaartje, kaartje zonder foto viel tegen dus ik mag nog even op zoek..
pi_155615925
Een foto op het kaartje... En dan een zelf gemaakt kaartje en dito foto. Dat doe ik nooit meer :'( wat een stress.
pi_155615966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:51 schreef pinquit het volgende:
Over bellen: hier komt toch al nooit iemand zonder eerste te bellen, ze passen wel op :D :') ik heb daar een hekel aan. Alleen opa&oma soms, maar die bel ik als baby er is zelf al.
opa en oma denken hier recht te hebben op t eerste bezoek. Als ik inderdaad ingeleid word heb ik de tijd om oppas voor de hond te regelen. Anders moeten mijn ouders dat doen -O-
Mijn schoonmoeder zei vorige keer dat ze bij de eerste wee in de auto zou springen. Alles goed en wel, ze moet er ff voor rijden maar ik wil eerst even vanuit t ziekenhuis thuis gesetteld zijn voor ik überhaupt ouders of schoonouders wil ontvangen. En dat is dus na de geboorte en niet tijdens. Geldt ook voor mijn ouders. Dus dat moet ik ze vooraf maar op een briefje geven :+
pi_155615975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:51 schreef pinquit het volgende:
Hahahaha :D
Ja. De vrouw van mn vader had laatst bedacht dat ze wel even langs wilde onaangekondigd. Gelukkig was ik toen teovallig net boodschappen aan t doen maar ik heb wel gevraagd of ze voortaan wil bellen omdat ik gewoon echt niet zo goed ben met onaangekondigd bezoek. Ik heb a) nooit iets in huis :') en b ) graag de ruimte om nog even de zooi aan speelgoed op te ruimen en de vaatwasser een rondje te laten draaien ofzo :')

Over bellen, ik denk dat ik deze keer de kaartjes pas na een dag of 3/4 ofzo wil gaan versturen. De opa's en oma's horen het toch wel direct en broers en zussen ook dus och. Verder moet vrijwel iedereen van ver komen dus ik verwacht geen onaangekondigd bezoek.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:59:06 #193
381212 Gulara
From the future
pi_155615990
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Daui het volgende:

[..]

Hahahaha _O- kreeg je daarna ook een vreetkick?
Maar werkte het wel een beetje ook of nam de werking af? Ze zei dat het fijn is omdat je het zelf kan toe dienen. Schijnen zwangere vrouwen op prijs te stellen :)
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe lang ik het gas heb gebruikt. Zal het eens nakijken. Maar ik ben uiteindelijk dus overgestapt op een ruggeprik. Redelijk pragmatische beslissing. Ik zat na 16 uur op 6cm ontlsuiting of zo (waarvan de laatste 6 uur er dus maar 2cm bij waren gekomen. Dus het ging nog wel even duren. Ik moest steeds langer aan het gas hangen. En had uiteindelijk zulke korte tussenposen dat het een beetje nutteloos was. Met de ruggeprik ben ik nog even gaan slapen. Als ik er bijna was geweest was het wel toereikend geweest. Maar uiteindeijk beviel ik pas 7uur later. Dus was een goeie beslissing.
Geen vreetkick. ;)
pi_155616007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:00 schreef Estrys het volgende:
Wij hadden iets van: bezoek? Gezellig! Graag even bellen.
Zoiets hadden wij ook op het kaartje, en dan met het nr van mijn man. Ging prima, iedereen belde eerst (al had ik niet anders verwacht ook). Deze keer weer zo.

En voor de rest van de tekstjes moet ik serieus de kaartjes erbij pakken :@ ik weet niet eens meer of we simpelweg hoera hadden of dat we ook nog blij waren met onze zoon :P

Kaartje voor deze waren we heel snel uit eigenlijk. De meisjesnaam daarentegen :X
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:01:17 #195
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616029
Ik had net voor het eerst een hand op mijn buik die ik er niet zelf op had gelegd :o van de juf van Max :') maar ik vond het geloof ik niet zo erg, of ik was te overrompeld :+
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:02:00 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616042
Nogsteeds niet mineola :D spannend
pi_155616095
Ja ik word er zelf ook een beetje zenuwachtig van inmiddels :D
We hadden al weken twee opties en man wil voor de geboorte de knoop doorgehakt hebben, maar ik raak gewoon niet overtuigd van een van de twee. Dus ik zoek nu naarstig naar andere opties. Met matig resultaat vooralsnog.
pi_155616101
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

opa en oma denken hier recht te hebben op t eerste bezoek. Als ik inderdaad ingeleid word heb ik de tijd om oppas voor de hond te regelen. Anders moeten mijn ouders dat doen -O-
Mijn schoonmoeder zei vorige keer dat ze bij de eerste wee in de auto zou springen. Alles goed en wel, ze moet er ff voor rijden maar ik wil eerst even vanuit t ziekenhuis thuis gesetteld zijn voor ik überhaupt ouders of schoonouders wil ontvangen. En dat is dus na de geboorte en niet tijdens. Geldt ook voor mijn ouders. Dus dat moet ik ze vooraf maar op een briefje geven :+
:X Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen ((schoon)ouders) die van dat soort dingen zeggen.. Gelukkig heb je nog zelf in de hand wanneer je belt. En dat zal niet bij de eerste wee zijn :P Mijn schoonouders wilden ook het liefst dat we belden zodra het was begonnen. Euhm.. Nee?

Hier ook geen onaangekondigde bezoeken trouwens. En anders deed ik niet open gok ik. Wel appjes in de trant van "Hoi, kunnen we vanmiddag om 15.00 uur even op visite komen?" En dan verbaasd zijn dat de agenda de komende week al vol zit met kraamvisite :+
pi_155616134
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:00 schreef Mineola het volgende:

Kaartje voor deze waren we heel snel uit eigenlijk. De meisjesnaam daarentegen :X
Joh, het wordt gewoon een jongen dan ;) :+
pi_155616154
Merk wel dat de belangstelling bij een tweede en derde wat afneemt. Zo van dat weten we nu wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')