Dat is niet wat we zoeken, sorry. Heb de vraag even in het geboortekaartjestopic gepost.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zag pas iets als: "wil je teentjes komen tellen? Dan graag van tevoren even bellen".
En pas op een kaart die "ondertekend" was door de "grote" zus: "beschuitjes smeren moet ik nog leren, dus voor bezoek graag telefoneren".
Daar moest ik wel om lachen.
Ik had ook een co assistent bij mn bevalling. T was de eerste bevalling. Ze werd vlak voor t einde in een hoekje op een kruk geparkeerd omdat ze wel heel erg bleek werd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je merkt echt niet wie een co is en wie niet... er staan zoveel mensen aan je bed en je kan nergens aan zien wie wel en geen diploma heeft (dat zeggen ze er niet bij, zegmaar). De kinderarts die N. heeft geholpen was ook een co; die kan ik niet genoeg bedanken
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef J0ycie88 het volgende:
*rammelalert*Vreet d'r op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen! 'T waren maar voorbeeldenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is niet wat we zoeken, sorry. Heb de vraag even in het geboortekaartjestopic gepost.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef J0ycie88 het volgende:
*rammelalert*Noh wat is ze mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |