Ah razz, fuck. Dinsdag pas? Ik ga ontzettend hard duimenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even in zonder bijlezen. NPM veel te dik, 7mm. We kunnen dinsdag pas in het AMC terecht voor verder onderzoek. NIPT slaan ze volgens echoscopiste over omdat de nekplooi echt veel te dik isDit vraag ik me af, ik wil dat eigenlijk wel.
Totoroquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:37 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
alleen de achterkant vind ik niet leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]bleek het een draak te zijn ipv een totoro
Heeft je vriend/hebben jullie een minder goede band met zijn ouders? En of schoonzus met kinderen mee komt heb je zelf in de hand toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:37 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Had het er nog even met vriend over... schoonfamilie pas bellen dat ze kunnen komen als de baby geboren is, dat telefoontje zal wel even op zich laten wachten zo direct na de geboorte. Ze wonen ook nog eens aan de andere kant van het land, dus voordat ze er dan op z'n vroegst zijn, zijn we toch al wel een uur of 4/5 verder als het tijdstip al acceptabel is.En dan komt ook meteen schoonzus en haar 2 kinderen mee vermoed ik. Maar ik vind dat alles afhankelijk moet zijn van hoe het gaat en hoe ik mijzelf voel.
Mijn eigen ouders wil ik als eerste bezoek overigens! Het is ook hun eerste kleinkind.![]()
Hier zien we ze ook als gelijk, ik maak ook geen onderscheid tussen mijn ouder en schoonouders, ze zijn even welkom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heeft je vriend/hebben jullie een minder goede band met zijn ouders? En of schoonzus met kinderen mee komt heb je zelf in de hand toch?
Wij bespraken gisteren dus ook hoe en wat en mijn man vindt dat zijn ouders net zo belangrijk zijn als de mijne. Ook zij worden Opa en Oma. En dat vind ik ook. Dus wij hebben besloten daar zelf geen verschil in te maken. Mijn ouders hebben niet meer recht dan zijn ouders.
Maar misschien hebben jullie daar een heel goede reden voor.
Overigens je laatste zin, volledig mee eens!
Ze zijn gelijk hoor wat dat betreft. Maar schoonfamilie woont dus aan de andere kant van het land en "even" blijven is er dus niet bij. Dat gaat dus wel meteen over úren. Vandaar dat ook schoonzus waarschijnlijk meekomt met de kids.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heeft je vriend/hebben jullie een minder goede band met zijn ouders? En of schoonzus met kinderen mee komt heb je zelf in de hand toch?
Wij bespraken gisteren dus ook hoe en wat en mijn man vindt dat zijn ouders net zo belangrijk zijn als de mijne. Ook zij worden Opa en Oma. En dat vind ik ook. Dus wij hebben besloten daar zelf geen verschil in te maken. Mijn ouders hebben niet meer recht dan zijn ouders.
Maar misschien hebben jullie daar een heel goede reden voor.
Overigens je laatste zin, volledig mee eens!
Tsja. Als jij er niet aan toe bent om veel mensen te ontvangen en/of voor lange tijd, dan hebben ze daarmee te dealen, toch? Lange reistijd ten spijt. Als kraamvrouw draait het even om jou en de baby. Je hebt net een kind op de wereld gezet en de baby moet wennen aan alle prikkels van de buitenwereld. Dat je dan je rust nodig hebt, lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ze zijn gelijk hoor wat dat betreft. Maar schoonfamilie woont dus aan de andere kant van het land en "even" blijven is er dus niet bij. Dat gaat dus wel meteen over úren. Vandaar dat ook schoonzus waarschijnlijk meekomt met de kids.
En ik hoef dan weer niet én schoonfamilie én mijn eigen ouders tegelijk op bezoek te hebben.
Een uur is eigenlijk helemaal niets. Je gaat in de auto zitten, zoekt wat leuks op de radio en dan ben je er al...Ik denk dat NL het enige land is waar een uur reistijd als veel wordt gezien...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:40 schreef mignonne het volgende:
Ik maakte bij de oudste twee ook geen onderscheid. Sterker nog ik deed behoorlijke moeite om de boel gelijk te verdelen tussen alle opa's en oma's. Ondanks dat niemand iets te kort is gekomen werder vanuit bepaalde hoek toch continu vergeleken met de andere grootouders en vooral benadrukt hoeveel beter de andere grootouders het wel niet zouden hebben enz.
Tegenwoordig tonen mn schoonouders weinig moeite/interesse voor de meisjes. Ze vinden het te ver weg om voor maar eventjes te komen. Op zich best logisch maar een paar uur vind mn schoonvader dan weer te langt is ook niet gauw goed... Er wordt voor het gemak wel eens vergeten dat zij niet de enigen zijn die van verder moeten komen (een ruim uur reistijd, t is ook weer niet zo dat de situatie net als bij jagar is ofzo...)
Dit keer ben ik er dus wel klaar mee wat dat betreft. Graag of niet. En prima dat je de afstand te lang vindt voor enkel en alleen een uurtje visite. Dan zoek je maar wat leuks in de omgeving om te doen. Museum ofzo weet ik het. Maar je bent op kraambezoek, een uur is echt lang genoeg.
dat is ook relatief. Mijn schoonouders wonen op anderhalf uur rijden en die draaien hun hand er niet voor om. Toen we nog niet samenwoonden reed mijn man om de dag twee uur om bij mij te zijn. Maar hij is vrachtwagenchauffeur geweest, dus een ritje van max twee uur is twee keer knipperen voor hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een uur is eigenlijk helemaal niets. Je gaat in de auto zitten, zoekt wat leuks op de radio en dan ben je er al...Ik denk dat NL het enige land is waar een uur reistijd als veel wordt gezien...
ja, ik weet dat het relatief is. Wij woonden vroeger in Twente en familie in Friesland, 2 uur rijden deden we regelmatig voor een kopje koffie. Maar, de hoeveelheid mensen die een uur ver vind is wel groot in NL.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat is ook relatief. Mijn schoonouders wonen op anderhalf uur rijden en die draaien hun hand er niet voor om. Toen we nog niet samenwoonden reed mijn man om de dag twee uur om bij mij te zijn. Maar hij is vrachtwagenchauffeur geweest, dus een ritje van max twee uur is twee keer knipperen voor hemik kan nou niet meer zo lang zitten en zeker niet zonder toilet in de buurt maar in een comfortabele auto vind ik het zelf ook niks erg. Zeker niet in de nieuwe auto. We hadden een caddy en die stoel had maar een stand, erg klote.
Ah Razz, jemig zeg, dat is wel even flink schrikkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank allen. Lief van jullieHet is een gek gevoel, zo onzeker. Maar ik denk dat met 7mm de kans wel heel erg klein is dat het goed zit. We moeten het maar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |