quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:De belangstelling is er ook niet echt als je een huilbaby hebt. Ja, veilig over de app.

wij hebben echt bizar weinig kraamvisite gehad, ik ben er eigenlijk wel een beetje sip over...
Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje sip over bent. Stomme reden om niet te komen dan.. En dat terwijl jullie zo'n knap manneke hebben

Hier ook niet veel visite gehad, maar daar ben ik wel blij om eigenlijk. Niet dat ik mijn kind niet wil showen hoor, maar ik hou niet zo van dat gedoe
We hebben hier alleen de tweede dag te veel visite gehad. Beide opa's en oma's hadden een speciaal cadeau dat ze graag 'even' wilden langsbrengen (allebei gaven ze overigens een zilveren bestek met naam en geboortedatum erin haha) en met schoonzus hadden we al afgesproken dat ze zou komen met de kinderen. Schoonouders en schoonzus kwamen tegelijk binnen. Het kwam erop neer dat iedereen heerlijk op zijn gat bleef zitten en de baby ging knuffelen (door alle emoties en pijn had ik er niet echt de puf voor om dat laatste nog enigszins tegen te houden, zo stom van mezelf!). En mijn (inmiddels al oververmoeide) man maar beschuiten smeren, drinken inschenken en na afloop de troep die nog op tafel stond opruimen. 's Avonds toen nog mijn ouders op visite waarvan ik nu zelf vond dat ze de kleine ook mochten vasthouden (hadden ze nog niet gedaan). Nouja, lang verhaal kort. Mijn dochter heeft dus tot nu toe maar één keer een hele nacht overstuur liggen huilen en dat was dus toen. Les voor de volgende keer: dat doen we nooit meer! (En voor mezelf assertiever worden t.a.v. de kleine vasthouden ook al is het zeer naaste familie. Lastig met een schoonmoeder die heel makkelijk mijn kind uit mijn of mans handen pakt en daarna ook doodleuk doorgeeft aan de volgende en na mijn boze blik zegt 'ach het is nu toch rustig qua visite, dus dat kan wel'.) /eindefrustratie
Hierna overigens strikt één kraamvisite per dag gehad en alleen als M. rustig was door iemand laten vasthouden en anders gewoon niet. Jammer dan..