abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155616173
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:06 schreef Mineola het volgende:
Ja ik word er zelf ook een beetje zenuwachtig van inmiddels :D
We hadden al weken twee opties en man wil voor de geboorte de knoop doorgehakt hebben, maar ik raak gewoon niet overtuigd van een van de twee. Dus ik zoek nu naarstig naar andere opties. Met matig resultaat vooralsnog.
Dan beslis je toch na kennismaking met je kleine? O+ Geheid dat je dan wel ziet welke naam past.
Professioneel gifmenger.
pi_155616184
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:08 schreef kazy het volgende:

[..]

Joh, het wordt gewoon een jongen dan ;) :+
Dat zegt mijn man ook :D We gaan het zien!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan beslis je toch na kennismaking met je kleine? O+ Geheid dat je dan wel ziet welke naam past.
Ik ben van beide namen niet overtuigd :) en mijn man wil graag van tevoren een naam, dan kan hij weer slapen.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:11:13 #203
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155616190
De belangstelling is er ook niet echt als je een huilbaby hebt. Ja, veilig over de app. :+ wij hebben echt bizar weinig kraamvisite gehad, ik ben er eigenlijk wel een beetje sip over...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155616210
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:06 schreef kazy het volgende:

[..]

:X Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen ((schoon)ouders) die van dat soort dingen zeggen.. Gelukkig heb je nog zelf in de hand wanneer je belt. En dat zal niet bij de eerste wee zijn :P Mijn schoonouders wilden ook het liefst dat we belden zodra het was begonnen. Euhm.. Nee?

Hier ook geen onaangekondigde bezoeken trouwens. En anders deed ik niet open gok ik. Wel appjes in de trant van "Hoi, kunnen we vanmiddag om 15.00 uur even op visite komen?" En dan verbaasd zijn dat de agenda de komende week al vol zit met kraamvisite :+
Haha herkenbaar. Hier wilde de schoonouders het ook weten bij de eerste zodra het begonnen was. En ook graag in welk ziekenhuis ik van plan was te gaan bevallen. Ja doeg hè :')

En dat van die appjes enzo ja dat is wel herkenbaar. Dat ik dan zei van nou dat kan niet want A komt in de ochtend al langs en B komt 's middags even heel snel 10 minuutjes langs. En dan beledigd zijn dat zij als C dan niet 's avonds nog een poos langs mogen komen. Ehm... nee? Gewoon, niet? Doe even gewoon :')
Ik denk dat ik dit maal mn opa en oma het snelst wil zien. Of wel bij mij thuis, maar als dat niet gaat, dan gaan we daar langs. Verder mijn ouders en dan zijn ouders. Tijdens de zwangerschap ook geen enkele interesse getoond verder, prima hoor hoeft ook allemaal niet. Maar dan hoef je niet ineens in de kraamweek met ej neus vooraan te staan wat mij betreft. En ik wil 1 bezoekje per dag ontvangen. Dat vond ik bij de oudste twee echt méér dan genoeg.
:)
pi_155616380
Ik wil dat de kinderen eerst kennis maken. Mochten ze niet thuis zijn dan moeten alle andere ramptoeristen wachten tot ze er zijn. Kan me niet schelen hoe lang. De kraamhulp stuurt ze maar mooi weer weg. Tot mijn kinderen hun broertje hebben gezien komt er niemand in.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:27:20 #206
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616441
Vermoeiend hoor. Hier is alleen vriendin A. zo :P Die zou echt wel beledigd zijn als ik haar niet zou laten weten als het begonnen is. Ja doei he :') gelukkig kan ze het ook hebben als ik gewoon zeg: "Ja doei he :') "
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:28:29 #207
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
De belangstelling is er ook niet echt als je een huilbaby hebt. Ja, veilig over de app. :+ wij hebben echt bizar weinig kraamvisite gehad, ik ben er eigenlijk wel een beetje sip over...
He wat naar eigenlijk :{ dat is wel even de andere kant op zegmaar.. Daar zou ik me ook best jammer over voelen
pi_155616468
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:
Ik wil dat de kinderen eerst kennis maken. Mochten ze niet thuis zijn dan moeten alle andere ramptoeristen wachten tot ze er zijn. Kan me niet schelen hoe lang. De kraamhulp stuurt ze maar mooi weer weg. Tot mijn kinderen hun broertje hebben gezien komt er niemand in.
Ja, dat sowieso uiteraard. :Y Maar dat spreekt voor mij zo voor zich :D de kinderen eerst en de eerste 24 uur ofzo voor ons zelf. Ik hoop enorm op thuis kunnen bevallen en dat de kindjes dan nog slapen. Kunnen ze samen de navelstreng doorknippen O+ maar dat zal wel enigszins een utopie zijn :+
pi_155616495
quote:
:*
Hier was het bij oudste ook niet per se een zoete inval aan kraambezoek hoor. Wel mijn ouders en schoonouders die vaak langskwamen maar de rest van de mensen had meer zoiets van we wachten wel even want ze zullen er wel niet op zitten wachten om in de kraamweek al zoveel visite te krijgen.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:30:02 #210
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155616502
quote:
-O- wat stom Mari.
Ik zou daar ook een beetje sip over zijn hoor. :*
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:35:04 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155616587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

:*
Hier was het bij oudste ook niet per se een zoete inval aan kraambezoek hoor. Wel mijn ouders en schoonouders die vaak langskwamen maar de rest van de mensen had meer zoiets van we wachten wel even want ze zullen er wel niet op zitten wachten om in de kraamweek al zoveel visite te krijgen.
Same here. Pas na 5 weken kwamen mensen langs. Ik vond het vreselijk! Man net na 4 wkn vrij weer aan het werk, zelf nog zoekende hoe je ergens kon douchen en dan lief beschuit moeten smeren voor iedereen :{. Had helemaal geen behoefte aan mensen over de vloer :+. Volgende keer kraamfeest oid.

Overigens hadden wij geen tekst over 'bel als je langs wil komen', ingeschat dat niemand uit het niks langs zou komen. Dat klopte ^O^
pi_155616619
Bij mijn eerste was ik zo trots en vol adrenaline dat we beide families dezelfde avond hebben uitgenodigd ('s middags bevallen). Ik denk dat er een stuk of 10/12 mensen in huis zaten :o . Ik lag boven met baby en iedereen mocht heel even komen kijken. Ik was zo trots, heb echt genoten van die eerste avond (man wat minder, die miste die adrenaline rush waar ik nog in zat en was doodmoe). Daarna wel maar één bezoek per dag.

Bij mijn volgende zou ik het niet zo doen omdat ik eerst rustig mijn zoontje wil laten kennismaken met de baby. En achteraf had mijn eerste het best een beetje moeilijk de eerste paar maanden (veel huilen, moeilijk slapen), misschien was het ook fijner voor hem geweest om toch meer rust te hebben die eerste dag.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:37:46 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616634

O+ O+ O+

alleen de achterkant vind ik niet leuk :') :P

:{ bleek het een draak te zijn ipv een totoro :')
pi_155616655
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso uiteraard. :Y Maar dat spreekt voor mij zo voor zich :D de kinderen eerst en de eerste 24 uur ofzo voor ons zelf. Ik hoop enorm op thuis kunnen bevallen en dat de kindjes dan nog slapen. Kunnen ze samen de navelstreng doorknippen O+ maar dat zal wel enigszins een utopie zijn :+
Ik zie mijn schoonvader helemaal na 10 minuten op de stoep staan. Die woont hier 5 minuten vandaan. En als de kinderen bijvoorbeeld bij mijn ouders zijn dan zijn die langer onderweg. En in de wereld van mijn schoonfamilie bestaan geen vanzelfsprekendheden :')
pi_155616674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Same here. Pas na 5 weken kwamen mensen langs. Ik vond het vreselijk! Man net na 4 wkn vrij weer aan het werk, zelf nog zoekende hoe je ergens kon douchen en dan lief beschuit moeten smeren voor iedereen :{. Had helemaal geen behoefte aan mensen over de vloer :+. Volgende keer kraamfeest oid.

Overigens hadden wij geen tekst over 'bel als je langs wil komen', ingeschat dat niemand uit het niks langs zou komen. Dat klopte ^O^
Ghehe :D bij B.'s nichtje was dat zo :') waren we daar 's middags op kraamvisite. Zij had weer een ks gehad, bij haar oudste ook al. Ze had nu dus een (behoorlijke handfull) peuter en een pasgeborene. De keizersnede viel qua herstel erg tegen en de borstvoeding liep voor geen meter enz enz.
Gaat haar vent 's middags de deur uit om naar zn werk te gaan, steekt ie zn hoofd om t hoekje nog, ja ohja vergeten te zeggen. Vanavond komen 6 collega's langs. :') precies op moment dat hij dus aan t werk was en rond de bedtijd van de oudste. Als blikken konden doden... :D (en dat was heul terecht geweest ook...)
pi_155616707
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:37 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+

alleen de achterkant vind ik niet leuk :') :P

[ afbeelding ]
:{ bleek het een draak te zijn ipv een totoro :')
JA! :D
ik had exact hetzelfde :') stom hè
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:42:23 #217
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616740
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

JA! :D
ik had exact hetzelfde :') stom hè
Ja joh dikke dissapointment wave hier :') ah, t was ook wel te mooi geweest :P :+
pi_155616765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:42 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ja joh dikke dissapointment wave hier :') ah, t was ook wel te mooi geweest :P :+
Er is wel zo'n site met 'hippe' babykleertjes, volgens mij allemaal vaneit en ebay-import :') en die boden een "zacht grijs babypakje" aan wat dus wél een totoro pakje is :D alleen ik weet niet meer welke site dat was. *boehoe*
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:44:42 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155616793
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

Er is wel zo'n site met 'hippe' babykleertjes, volgens mij allemaal vaneit en ebay-import :') en die boden een "zacht grijs babypakje" aan wat dus wél een totoro pakje is :D alleen ik weet niet meer welke site dat was. *boehoe*
Ik zie een uitdaging! :7
pi_155616802
Wat is een totoro? I'm getting old he? :'(
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:46:59 #221
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155616832
quote:
Oh, Mari, dat vind ik echt raar. Een huilbaby is nog steeds jullie baby O+ , en misschien help je de ouders er juist mee als je even langskomt en de baby even overneemt (zou ik dan denken hoor).

Aan de andere kant, ik ben zelf niet zo van het vele bezoek, en ik merk dat J. het ook maar zo zo vindt, dus ik vind het niet zo erg als mensen nu overslaan.... Al is F. natuurlijk minstens net zo'n toffe baby als J was :6 O+
pi_155616862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:45 schreef Estrys het volgende:
Wat is een totoro? I'm getting old he? :'(
Een Japanse film van Miyazaki. Mijn duo kijkt hem bijna dagelijks, hij s zo leuk O+

pi_155616867
Dank voor alle suggesties wat betreft kaartje. Ik ga nog even in conclaaf met mijn man en met mijn hormonen. Komt goed.

Wat betreft het bezoek na de geboorte, daar zijn we nog niet helemaal over uit hoe dat aan te pakken. Besloten om sowieso de eerste paar uur niemand te verwittigen en even ons eigen moment te pakken. En daarna dus de ouders en broers en zussen inlichten. En wie er dan eerst is/mag, moeten ze zelf maar uitvechten :@. Ik heb echt zo geen zin om dat te moeten regelen. Hoewel ik weet dat het loslaten daarvan tot conflicten zal leiden. Zo jammer.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:49:45 #224
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155616885
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:
+1

Mijn ouders hebben J. naar het ziekenhuis gebracht (hij had daar gelogeerd), en hebben toen zelf even 10 minuten in de koffiekamer gewacht tot hij kennis had gemaakt met zijn broertje. Ze wisten dit van tevoren. Daarna waren ze natuurlijk welkom, en hebben ze F. ook uitgebreid mogen knuffelen.

Dit alles trouwens pas de volgende ochtend, we hebben dus een avond + nacht voor ons drieën gehad, zonder bezoek. Top beslissing, even tot rust komen en zelf kennismaken met ukje O+
pi_155616928
quote:
Dat is ook echt niet leuk Mari. Het is dat je aan de andere kant van het land woont en mijn bekken niet meer wil... Want met alle liefde kom ik naar jullie mooie L. kijken die naast huilbaby ook gewoon jullie prachtig mooie zoon is O+.
Maar snapt je omgeving dat niet of wat maakt dat ze niet durven te komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')