Dan beslis je toch na kennismaking met je kleine?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:06 schreef Mineola het volgende:
Ja ik word er zelf ook een beetje zenuwachtig van inmiddels![]()
We hadden al weken twee opties en man wil voor de geboorte de knoop doorgehakt hebben, maar ik raak gewoon niet overtuigd van een van de twee. Dus ik zoek nu naarstig naar andere opties. Met matig resultaat vooralsnog.
Dat zegt mijn man ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:08 schreef kazy het volgende:
[..]
Joh, het wordt gewoon een jongen dan![]()
Ik ben van beide namen niet overtuigdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan beslis je toch na kennismaking met je kleine?Geheid dat je dan wel ziet welke naam past.
Haha herkenbaar. Hier wilde de schoonouders het ook weten bij de eerste zodra het begonnen was. En ook graag in welk ziekenhuis ik van plan was te gaan bevallen. Ja doeg hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:06 schreef kazy het volgende:
[..]Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen ((schoon)ouders) die van dat soort dingen zeggen.. Gelukkig heb je nog zelf in de hand wanneer je belt. En dat zal niet bij de eerste wee zijn
Mijn schoonouders wilden ook het liefst dat we belden zodra het was begonnen. Euhm.. Nee?
Hier ook geen onaangekondigde bezoeken trouwens. En anders deed ik niet open gok ik. Wel appjes in de trant van "Hoi, kunnen we vanmiddag om 15.00 uur even op visite komen?" En dan verbaasd zijn dat de agenda de komende week al vol zit met kraamvisite
He wat naar eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
De belangstelling is er ook niet echt als je een huilbaby hebt. Ja, veilig over de app.wij hebben echt bizar weinig kraamvisite gehad, ik ben er eigenlijk wel een beetje sip over...
Ja, dat sowieso uiteraard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:
Ik wil dat de kinderen eerst kennis maken. Mochten ze niet thuis zijn dan moeten alle andere ramptoeristen wachten tot ze er zijn. Kan me niet schelen hoe lang. De kraamhulp stuurt ze maar mooi weer weg. Tot mijn kinderen hun broertje hebben gezien komt er niemand in.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
De belangstelling is er ook niet echt als je een huilbaby hebt. Ja, veilig over de app.wij hebben echt bizar weinig kraamvisite gehad, ik ben er eigenlijk wel een beetje sip over...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
Same here. Pas na 5 weken kwamen mensen langs. Ik vond het vreselijk! Man net na 4 wkn vrij weer aan het werk, zelf nog zoekende hoe je ergens kon douchen en dan lief beschuit moeten smeren voor iedereenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
Hier was het bij oudste ook niet per se een zoete inval aan kraambezoek hoor. Wel mijn ouders en schoonouders die vaak langskwamen maar de rest van de mensen had meer zoiets van we wachten wel even want ze zullen er wel niet op zitten wachten om in de kraamweek al zoveel visite te krijgen.
Ik zie mijn schoonvader helemaal na 10 minuten op de stoep staan. Die woont hier 5 minuten vandaan. En als de kinderen bijvoorbeeld bij mijn ouders zijn dan zijn die langer onderweg. En in de wereld van mijn schoonfamilie bestaan geen vanzelfsprekendhedenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso uiteraard.Maar dat spreekt voor mij zo voor zich
de kinderen eerst en de eerste 24 uur ofzo voor ons zelf. Ik hoop enorm op thuis kunnen bevallen en dat de kindjes dan nog slapen. Kunnen ze samen de navelstreng doorknippen
maar dat zal wel enigszins een utopie zijn
Ghehequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here. Pas na 5 weken kwamen mensen langs. Ik vond het vreselijk! Man net na 4 wkn vrij weer aan het werk, zelf nog zoekende hoe je ergens kon douchen en dan lief beschuit moeten smeren voor iedereen. Had helemaal geen behoefte aan mensen over de vloer
. Volgende keer kraamfeest oid.
Overigens hadden wij geen tekst over 'bel als je langs wil komen', ingeschat dat niemand uit het niks langs zou komen. Dat klopte
JA!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:37 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
alleen de achterkant vind ik niet leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]bleek het een draak te zijn ipv een totoro
Ja joh dikke dissapointment wave hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
JA!
ik had exact hetzelfdestom hè
Er is wel zo'n site met 'hippe' babykleertjes, volgens mij allemaal vaneit en ebay-importquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja joh dikke dissapointment wave hierah, t was ook wel te mooi geweest
![]()
Ik zie een uitdaging!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Er is wel zo'n site met 'hippe' babykleertjes, volgens mij allemaal vaneit en ebay-importen die boden een "zacht grijs babypakje" aan wat dus wél een totoro pakje is
alleen ik weet niet meer welke site dat was. *boehoe*
Oh, Mari, dat vind ik echt raar. Een huilbaby is nog steeds jullie babyquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
Een Japanse film van Miyazaki. Mijn duo kijkt hem bijna dagelijks, hij s zo leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:45 schreef Estrys het volgende:
Wat is een totoro? I'm getting old he?
+1quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:
Ik wil dat de kinderen eerst kennis maken. Mochten ze niet thuis zijn dan moeten alle andere ramptoeristen wachten tot ze er zijn. Kan me niet schelen hoe lang. De kraamhulp stuurt ze maar mooi weer weg. Tot mijn kinderen hun broertje hebben gezien komt er niemand in.
Dat is ook echt niet leuk Mari. Het is dat je aan de andere kant van het land woont en mijn bekken niet meer wil... Want met alle liefde kom ik naar jullie mooie L. kijken die naast huilbaby ook gewoon jullie prachtig mooie zoon isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |