SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Dit zijn oude foto's van vorig jaar. Het bord ligt nu al een tijdje in de berging en zal ik pas naar boven halen en controleren indien er een koper is i.v.m. ruimtegebrek. De kamer waar de foto's zijn gemaakt, was destijds mijn moeders slaapkamer, nu is dat de hobby-kamer geworden).
---
Foto's bord B:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------
N.b. Mocht je op zoek zijn naar losse flip-dot panelen zonder behuizing en besturing, dan is het niet nodig deze borden te kopen om te strippen/slopenIk heb namelijk ook een aantal losse panelen die voor veel lagere bedragen weg mogen. Voor meer informatie, stuur me een berichtje daarover
[ Bericht 1% gewijzigd door Fien1989 op 27-08-2015 02:08:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt slapenIk lag net namelijk al op bed...
Dan is ie waarschijnlijk met die tekst er op ooit uitgezet / weggezet waardoor de meuk verkleurd isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
Op bord A is "Extra Dienst" te lezen als ie volledig aan staat.
Je zou er best een klok van kunnen maken als je iets kunt programmeren wat de tijd in het juiste tekstformaat naar het bord zou versturen. Het enige wat het bord doet is immers een ontvangen tekstregel vertalen naar een beeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:16 schreef Metalfrost het volgende:
Zou je zo'n bord kunnen monteren aan de apparatuur van een digitale wekker, zodat de tijd erop afgelezen kan worden?
Je bod staat genoteerdquote:
Dat klopt, die tekst stond er destijds nog op toen ik het bord uit de bus haaldequote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:47 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dan is ie waarschijnlijk met die tekst er op ooit uitgezet / weggezet waardoor de meuk verkleurd is
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:10 schreef Fien1989 het volgende:
Zoiets?:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt slapenIk lag net namelijk al op bed...
![]()
Your beauty never ever scared me.
Ging jij er Tetris op projecteren toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:47 schreef Djurres het volgende:
Upje voor deze jongedame!
Perfecte service ervaren voor zover!
Ik heb de 'eerste' gekocht zeg maar, en is netjes werkend te zien geweest, uitleg gehad, en hier kan rustig gekocht worden
Vouch!
Wat mij betreft is B bij deze verkocht aan je voor ¤70,-quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:47 schreef Djurres het volgende:
Upje voor deze jongedame!
Perfecte service ervaren voor zover!
Ik heb de 'eerste' gekocht zeg maar, en is netjes werkend te zien geweest, uitleg gehad, en hier kan rustig gekocht worden
Vouch!
Nog druk bezig met shiftregisters makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ging jij er Tetris op projecteren toch?
Mooi!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
En hij staat inmiddels hier in de kamer.
Was tof om te zien, al die displays die opgesteld stonden.
Waarom verwonderd dit mij nietsquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
En hij staat inmiddels hier in de kamer.
Was tof om te zien, al die displays die opgesteld stonden.
Heej, Hoax.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom verwonderd dit mij niets
Nu bord A er nog bij kopen en bij je pa stallenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heej, Hoax.
Je bent overigens niet de enige, ik kreeg dit topic aangeleverd in m'n DM.
Dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:16 schreef Metalfrost het volgende:
Zou je zo'n bord kunnen monteren aan de apparatuur van een digitale wekker, zodat de tijd erop afgelezen kan worden?
Op dit moment nietquote:
hoeveel zou je er voor vragen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Op dit moment niet
Hoeveel kleiner wil je 'm hebben?
Je zou bord A ook zonder het lijncijfer-deel kunnen kopen, dan kost hij ¤40,-. Dan heb je een bordje van 138cm x 38cm x 9cm (L x H x D)Eventueel kan ik het lijncijfer herconfigureren zodat het getoond wordt aan de linkerkant v/h bestemmingsdeel. Of helemaal geen lijncijfer, dat kan ook
Verder heb ik nog wel een paar kleine lijncijfer-only bordjes liggen die ooit bij de set van dit front-bord hoorde, die dus alleen een oppervlak van 16x28 dots (kleien dots) hebben. Als je die wil zien, kan ik een foto voor je maken
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Bedoel je een los lijncijfer-only bordje?
Vindt je ¤25,- een redelijke prijs?quote:
Daar heb ik ook wel interesse in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Fien1989 het volgende:
Vind je ¤25,- een redelijke prijs?
Ik heb er even eentje uit de berging gehaald... het is er zo'n een:
[ afbeelding ]
Afmetingen zijn 61cm x 26cm x 9cm (L x H x D)
Afhankelijk v/d geïnstalleerde firmware kan hij teksten tonen of zich gedragen als lijncijfer met nummers 1 t/m 999. Met wéér een andere firmware zou je d.m.v. een PC-programma pictogrammetjes kunnen maken en opslaan in het geheugen v/d bord en dan via de PC (of iets zelf te maken) ze selecteren op index-nummer
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik er nog eentje heb liggen in de bergingquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel interesse in.
prima prijs. Is door de weeks ophalen een optie? (gratis ov)quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Vindt je ¤25,- een redelijke prijs?
Ik heb er even eentje uit de berging gehaald... het is er zo'n een:
[ afbeelding ]
Afmetingen zijn 61cm x 26cm x 9cm (L x H x D)
Afhankelijk v/d geïnstalleerde firmware kan hij teksten tonen of zich gedragen als lijncijfer met nummers 1 t/m 999. Met wéér een andere firmware zou je d.m.v. een PC-programma pictogrammetjes kunnen maken en opslaan in het geheugen v/d bord en dan via de PC (of iets zelf te maken) ze selecteren op index-nummer
Hoe moeilijk is dat ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef Fien1989 het volgende:
(...)
Wil je 'm trouwens met of zonder controller-board? Als je namelijk van plan bent om er zelf een besturingsbord voor te maken, kan ik 'm ook leveren zonderDie controller-boards zijn namelijk redelijk schaars
Dat kanquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
prima prijs. Is door de weeks ophalen een optie? (gratis ov)
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is dat ?
Heb je daar een schema van ?
Zijn daar exotische componenten voor nodig ?
Da's wel een beetje veel om op een gaatjesprint te prutsen; dat wordt één grote beestenboel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:00 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb geen ideeIk niet de kennis ervoor om zelf besturingen te maken o.i.d.
![]()
Het schema van de bestaande besturingsbord ziet er zo uit:
http://www.zwinnet.nl/josefien/docs/azr802-24_schema.pdf
Grof gezegd bestaat het uit een voeding, IBIS-interface, microprocessor-met-toebehoren en het driver-gedeelte. Allemaal op één bord.
Ja, de controller-print is inbegrepenquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's wel een beetje veel om op een gaatjesprint te prutsen; dat wordt één grote beestenboel.
Inclusief controller dus, graag.
Is die bij die 25 Euro al inbegrepen ?
Dan hebben we een deal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:07 schreef Fien1989 het volgende:
Ja, de controller-print is inbegrepen
Als je 'm aan een PC wil koppelen, moet je nog wel zelf een RS-232 <=> IBIS adapter maken, zoals in de openingspost beschreven voor bord A. Het schema ervoor staat ook in openingspost, die is wèl prima te bouwen op gaatjesprint
Prima!quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan hebben we een deal.
Kun je mij je adres DM-en en wanneer het jou het beste uitkomt ?
Heb jij eigenlijk nog wel interesse in dit bord?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
De verkoop aan Tailfox gaat niet doorquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
Na bovenstaande post kreeg ik alsnog een PM voor een ophaalafspraak, die was vandaag. Helaas werd er op de dag zelf weer geannuleerd en werd er een verzoek gedaan of ik het bord kon verzenden.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog wel interesse in dit bord?
Je komt naar mijn mening niet heel enthousiast over...
Nadat ik 'm aan je gegund had en had aangegeven dat doordeweeks ophalen mogelijk was, nam je geen initiatief om een ophaal-afspraak te maken. Niet erg, na 1,5 dag besloot ik je een berichtje te sturen. Daarop gaf je aan dat je op donderdag (vandaag) kon. Ik ging akkoord en vroeg om welke tijd je wilde komen, dan zorg ik dat ik thuis ben. Dat berichtje was 7-sept 's ochtends. Sindsdien heb je niets meer van je laten horen
Als je geen interesse meer hebt, laat het me dan weten, dan kan ik 'm terug in de verkoop zetten of naar de berging terugbrengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt, ben er erg blij mee. Binnenkort een mooie behuizing met glas voor maken zodat hij aan de muur kan.
🐙
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest even wachten op de voeding en usb -> RS485 adapter, maar de mijne doet het inmiddels prima.
(in het filmpje zit er een "dooie" pixel, maar dat was meer een luie, na vijf minuten draaien deed hij het gewoon weer)Mooi, mooi, mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt, ben er erg blij mee. Binnenkort een mooie behuizing met glas voor maken zodat hij aan de muur kan.
Heb je het originele programma gebruikt voor de besturing of inmiddels al zelf iets ervoor geschreven?
Luie dotjes zijn wel vaak een punt bij gebruikte flip-dot panelen, ze zijn dan lichtelijk vuil waardoor hij blijft kleven. Maar zolang ze elektronisch niet stuk zijn, komen ze inderdaad vaak weer vanzelf tot leven. Heel soms hebben ze een klein tikje nodig na lang stilstaan![]()
Nou, ik had deze week pas de voeding binnen dus hij werkt net. Maar ik ga er mee experimenteren, komt vanzelf.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:
Heb je het originele programma gebruikt voor de besturing of inmiddels al zelf iets ervoor geschreven?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest even wachten op de voeding en usb -> RS485 adapter, maar de mijne doet het inmiddels prima.
(in het filmpje zit er een "dooie" pixel, maar dat was meer een luie, na vijf minuten draaien deed hij het gewoon weer)Hahaha die smileys .. GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt, ben er erg blij mee. Binnenkort een mooie behuizing met glas voor maken zodat hij aan de muur kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |