abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155827912
Heb je iets kleinere?
pi_155829569
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef tailfox het volgende:
Heb je iets kleinere?
Op dit moment niet :{

Hoeveel kleiner wil je 'm hebben?

Je zou bord A ook zonder het lijncijfer-deel kunnen kopen, dan kost hij ¤40,-. Dan heb je een bordje van 138cm x 38cm x 9cm (L x H x D) :) Eventueel kan ik het lijncijfer herconfigureren zodat het getoond wordt aan de linkerkant v/h bestemmingsdeel. Of helemaal geen lijncijfer, dat kan ook :)

Verder heb ik nog wel een paar kleine lijncijfer-only bordjes liggen die ooit bij de set van dit front-bord hoorde, die dus alleen een oppervlak van 16x28 dots (kleien dots) hebben. Als je die wil zien, kan ik een foto voor je maken :)
pi_155831039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:56 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Op dit moment niet :{

Hoeveel kleiner wil je 'm hebben?

Je zou bord A ook zonder het lijncijfer-deel kunnen kopen, dan kost hij ¤40,-. Dan heb je een bordje van 138cm x 38cm x 9cm (L x H x D) :) Eventueel kan ik het lijncijfer herconfigureren zodat het getoond wordt aan de linkerkant v/h bestemmingsdeel. Of helemaal geen lijncijfer, dat kan ook :)

Verder heb ik nog wel een paar kleine lijncijfer-only bordjes liggen die ooit bij de set van dit front-bord hoorde, die dus alleen een oppervlak van 16x28 dots (kleien dots) hebben. Als je die wil zien, kan ik een foto voor je maken :)
hoeveel zou je er voor vragen?
pi_155831438
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoeveel zou je er voor vragen?
Bedoel je een los lijncijfer-only bordje?
pi_155831552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Bedoel je een los lijncijfer-only bordje?
ja
pi_155832200
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja
Vindt je ¤25,- een redelijke prijs? :D

Ik heb er even eentje uit de berging gehaald... het is er zo'n een:

Afmetingen zijn 61cm x 26cm x 9cm (L x H x D) :)

Afhankelijk v/d geïnstalleerde firmware kan hij teksten tonen of zich gedragen als lijncijfer met nummers 1 t/m 999. Met wéér een andere firmware zou je d.m.v. een PC-programma pictogrammetjes kunnen maken en opslaan in het geheugen v/d bord en dan via de PC (of iets zelf te maken) ze selecteren op index-nummer :)
pi_155834895
quote:
Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Fien1989 het volgende:
Vind je ¤25,- een redelijke prijs? :D

[ afbeelding ]

Afhankelijk v/d geïnstalleerde firmware kan hij teksten tonen of zich gedragen als lijncijfer met nummers 1 t/m 999. Met wéér een andere firmware zou je d.m.v. een PC-programma pictogrammetjes kunnen maken en opslaan in het geheugen v/d bord en dan via de PC (of iets zelf te maken) ze selecteren op index-nummer :)
Daar heb ik ook wel interesse in. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2015 09:20:16 ]
pi_155837722
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Daar heb ik ook wel interesse in. :9
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik er nog eentje heb liggen in de berging :) Deze kleine bordjes zijn voor de duidelijkheid van het type "bord A", dus met een IBIS-interface :)

Wil je 'm trouwens met of zonder controller-board? Als je namelijk van plan bent om er zelf een besturingsbord voor te maken, kan ik 'm ook leveren zonder :) Die controller-boards zijn namelijk redelijk schaars :)
pi_155837998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Vindt je ¤25,- een redelijke prijs? :D

[ afbeelding ]

prima prijs. Is door de weeks ophalen een optie? (gratis ov)
pi_155838265
quote:
Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef Fien1989 het volgende:
(...)
Wil je 'm trouwens met of zonder controller-board? Als je namelijk van plan bent om er zelf een besturingsbord voor te maken, kan ik 'm ook leveren zonder :) Die controller-boards zijn namelijk redelijk schaars :)
Hoe moeilijk is dat ?
Heb je daar een schema van ?
Zijn daar exotische componenten voor nodig ?
pi_155838407
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dat kan :D

Via PM een tijd en datum afspreken? :D

quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:53 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is dat ?
Heb je daar een schema van ?
Zijn daar exotische componenten voor nodig ?
Ik heb geen idee :@ Ik niet de kennis ervoor om zelf besturingen te maken o.i.d. :@

Het schema van de bestaande besturingsbord ziet er zo uit:
http://www.zwinnet.nl/josefien/docs/azr802-24_schema.pdf

Grof gezegd bestaat het uit een voeding, IBIS-interface, microprocessor-met-toebehoren en het driver-gedeelte. Allemaal op één bord.
pi_155838483
quote:
Op zaterdag 5 september 2015 13:00 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb geen idee :@ Ik niet de kennis ervoor om zelf besturingen te maken o.i.d. :@

Het schema van de bestaande besturingsbord ziet er zo uit:
http://www.zwinnet.nl/josefien/docs/azr802-24_schema.pdf

Grof gezegd bestaat het uit een voeding, IBIS-interface, microprocessor-met-toebehoren en het driver-gedeelte. Allemaal op één bord.
Da's wel een beetje veel om op een gaatjesprint te prutsen; dat wordt één grote beestenboel. :D
Inclusief controller dus, graag.
Is die bij die 25 Euro al inbegrepen ?
pi_155838558
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:03 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's wel een beetje veel om op een gaatjesprint te prutsen; dat wordt één grote beestenboel. :D
Inclusief controller dus, graag.
Is die bij die 25 Euro al inbegrepen ?
Ja, de controller-print is inbegrepen :)

Als je 'm aan een PC wil koppelen, moet je nog wel zelf een RS-232 <=> IBIS adapter maken, zoals in de openingspost beschreven voor bord A. Het schema ervoor staat ook in openingspost, die is wèl prima te bouwen op gaatjesprint :D
pi_155838592
quote:
Op zaterdag 5 september 2015 13:07 schreef Fien1989 het volgende:
Ja, de controller-print is inbegrepen :)

Als je 'm aan een PC wil koppelen, moet je nog wel zelf een RS-232 <=> IBIS adapter maken, zoals in de openingspost beschreven voor bord A. Het schema ervoor staat ook in openingspost, die is wèl prima te bouwen op gaatjesprint :D
Dan hebben we een deal.
Kun je mij je adres DM-en en wanneer het jou het beste uitkomt ?
pi_155838797
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:08 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dan hebben we een deal.
Kun je mij je adres DM-en en wanneer het jou het beste uitkomt ?
Prima! :D
pi_155987087
quote:

[..]

Heb jij eigenlijk nog wel interesse in dit bord? :{

Je komt naar mijn mening niet heel enthousiast over...

Nadat ik 'm aan je gegund had en had aangegeven dat doordeweeks ophalen mogelijk was, nam je geen initiatief om een ophaal-afspraak te maken. Niet erg, na 1,5 dag besloot ik je een berichtje te sturen. Daarop gaf je aan dat je op donderdag (vandaag) kon. Ik ging akkoord en vroeg om welke tijd je wilde komen, dan zorg ik dat ik thuis ben. Dat berichtje was 7-sept 's ochtends. Sindsdien heb je niets meer van je laten horen :{

Als je geen interesse meer hebt, laat het me dan weten, dan kan ik 'm terug in de verkoop zetten of naar de berging terugbrengen...
pi_156027816
Beter dan al die moderne LED panelen..

Alleen geen ruimte voor helaas.. was leuk geweest voor een klok oid
pi_156198625
quote:

[..]

De verkoop aan Tailfox gaat niet door :{

Eerder schreef ik al het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk nog wel interesse in dit bord? :{

Je komt naar mijn mening niet heel enthousiast over...

Nadat ik 'm aan je gegund had en had aangegeven dat doordeweeks ophalen mogelijk was, nam je geen initiatief om een ophaal-afspraak te maken. Niet erg, na 1,5 dag besloot ik je een berichtje te sturen. Daarop gaf je aan dat je op donderdag (vandaag) kon. Ik ging akkoord en vroeg om welke tijd je wilde komen, dan zorg ik dat ik thuis ben. Dat berichtje was 7-sept 's ochtends. Sindsdien heb je niets meer van je laten horen :{

Als je geen interesse meer hebt, laat het me dan weten, dan kan ik 'm terug in de verkoop zetten of naar de berging terugbrengen...
Na bovenstaande post kreeg ik alsnog een PM voor een ophaalafspraak, die was vandaag. Helaas werd er op de dag zelf weer geannuleerd en werd er een verzoek gedaan of ik het bord kon verzenden.

Daar ben ik niet op ingegaan. Ik vind het niet netjes dat je eerst twee afspraken niet nakomt en dan pas over verzenden gaat beginnen :{ Kwam er dan eerder mee i.p.v. pas nadat het bord hier bijna 2 weken heeft gestaan èn je iemand 2x voor niets op je hebt laten wachten :{

Vanuit mijn ervaring is Tailfox dan ook geen goede koper :{
pi_156198681
Aangezien de vorige verkoop dus niet doorging, is dit bordje weer te koop :D

De afmetingen zijn 61cm x 26cm x 9cm (L x H x D).

Afhankelijk v/d geïnstalleerde firmware kan hij teksten tonen of zich gedragen als lijncijfer met nummers 1 t/m 999. Met wéér een andere firmware zou je d.m.v. een PC-programma pictogrammetjes kunnen maken en opslaan in het eprom-geheugen v/h bord en dan via de PC (of iets zelf te maken) ze selecteren op index-nummer :)

De communicatie met een PC verloopt via IBIS, hetzelfde als bord A in de startpost :)

Dit bordje kost ¤25,- :)

---------------------

Verder is bord A wat in de startpost staat, ook nog steeds te koop :D

V&A / [TK] Twee verschillende flip-dot bestemmingsborden uit bussen :-)
  Designer vrijdag 18 september 2015 @ 17:11:55 #45
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_156201484
Ik moest even wachten op de voeding en usb -> RS485 adapter, maar de mijne doet het inmiddels prima. *O*

(in het filmpje zit er een "dooie" pixel, maar dat was meer een luie, na vijf minuten draaien deed hij het gewoon weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals bedankt, ben er erg blij mee. Binnenkort een mooie behuizing met glas voor maken zodat hij aan de muur kan. :Y
🐙
pi_156212611
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest even wachten op de voeding en usb -> RS485 adapter, maar de mijne doet het inmiddels prima. *O*

(in het filmpje zit er een "dooie" pixel, maar dat was meer een luie, na vijf minuten draaien deed hij het gewoon weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals bedankt, ben er erg blij mee. Binnenkort een mooie behuizing met glas voor maken zodat hij aan de muur kan. :Y
Mooi, mooi, mooi! :D

Heb je het originele programma gebruikt voor de besturing of inmiddels al zelf iets ervoor geschreven? :D

Luie dotjes zijn wel vaak een punt bij gebruikte flip-dot panelen, ze zijn dan lichtelijk vuil waardoor hij blijft kleven. Maar zolang ze elektronisch niet stuk zijn, komen ze inderdaad vaak weer vanzelf tot leven. Heel soms hebben ze een klein tikje nodig na lang stilstaan :D
  Designer zaterdag 19 september 2015 @ 00:12:14 #47
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_156213085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:

Heb je het originele programma gebruikt voor de besturing of inmiddels al zelf iets ervoor geschreven? :D
Nou, ik had deze week pas de voeding binnen dus hij werkt net. Maar ik ga er mee experimenteren, komt vanzelf. :D
🐙
  zaterdag 19 september 2015 @ 00:58:19 #48
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_156213637
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:11 schreef DeZwabber het volgende:

SPOILER
Hahaha die smileys .. Geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')