quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter op FOK! zitten inderdaad
Is het you know who? Goed gedaan dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Een dag terug aan het werk en nu al iemand een officiële reprimande aan z'n broek gehangen. Soms zou ik best conflictvermijdend willen zijn.
Moet je in Australië ook een kwartier wachten bij elk obstakel?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:07 schreef Questular het volgende:
Obstacle runs doe je als je geen geld hebt voor die backpack reis door Australië maar wel op je kringverjaardag en facebookpagina wilt laten zien wat voor een avonturier je wel niet bent?
edgy hoor, met jou wil je niet fuckenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Een dag terug aan het werk en nu al iemand een officiële reprimande aan z'n broek gehangen. Soms zou ik best conflictvermijdend willen zijn.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:14 schreef Questular het volgende:
nvm, gym is saai aan het worden. Tijd voor een pauze.
Daarom moet je ook zorgen dat je goed van voren zit. Dan heb je niet het gepeupel voor je dat een ouwewijven-tempo loopt en eerst 3 minuten moet kijken hoe ze het best eroverheen kunnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je in Australië ook een kwartier wachten bij elk obstakel?![]()
(Mogguh boyz)
Heb mijn hoofddoek afgedaan maatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben je al uit je identiteitscrisis?
zijn de turkensc en klbsc alweer passé?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb mijn hoofddoek afgedaan maatTerug naar de roots.
20%lessproteinquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Montelly het volgende:
Ok heeft iemand nog kortingscodes voor B&F?
Standaard 20% toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Montelly het volgende:
Ik krijg toch andere signalenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
edgy hoor, met jou wil je niet fucken
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg toch andere signalen
lessismorequote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Montelly het volgende:
Te massaal inderdaad. Nooit weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zorgen dat je goed van voren zit. Dan heb je niet het gepeupel voor je dat een ouwewijven-tempo loopt en eerst 3 minuten moet kijken hoe ze het best eroverheen kunnen.
Of gewoon kleine survivalruns lopen ipv die massale evenementen.
muh oppressionquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Te massaal inderdaad. Nooit weer.
En dan ook nog boos worden dat ik een paar huismoeders niet omhoog hielp![]()
"Ja maar het gaat erom dat iedereen dit kan doen". Nee dat gaat het niet. Bijna nog erger dan die color runs![]()
Ok sapstengel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:16 schreef seto het volgende:
zou gwn helpen en dan stiekem bij haar kutje duwen mmmm
ik dacht dat je werd uitgekotst door de 'echte' turken vanwege je multicultigehaltequote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel met Nederlandse vlag erop. Ziektemulticulti.
c_c ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:53 schreef seto het volgende:
van ray snap ik het nog wel, die neemt wss gigantische hoeveelheden eten en melk mee
Gewoon met de zelfscan, kan je meteen inladen in de winkelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
en hoe gebruik je zo'n ding dan? Je laadt alles in dat ding in de winkel? Of doe je dat pas bij de kassa en zeul je een leeg karretje mee?
Ray had toch een extra koelkast voor z'n melk alleen al toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:53 schreef seto het volgende:
van ray snap ik het nog wel, die neemt wss gigantische hoeveelheden eten en melk mee
Vriend dat gaat zo uit de hand escaleren he!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:54 schreef no1uknow het volgende:
Hey ossum goeie feestje in eindhoven in november met je favo dj
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:16 schreef seto het volgende:
zou gwn helpen en dan stiekem bij haar kutje duwen mmmm
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
gewoon die van 50cent of een euro of wat? Je weet dat je ze niet koopt voor dat bedrag toch?
uit de trip escalerenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend dat gaat zo uit de hand escaleren he!
Nu al Tchami, Baauer en Netsky. WOW.
Gewoon.. WOW!
dit is hoe bipolariteit eruit ziet lieve kijkbuiskindertjesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
De oplettende kijker ziet linksonder polkadots.
Haha idd, vriend van me zegt altijd dat die runs voor pussies zijn omdat je bij elke hindernis kan uitrustenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je in Australië ook een kwartier wachten bij elk obstakel?![]()
(Mogguh boyz)
Nee nog niet gehad. Ben sowieso niet echt een McFlurry persoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
Sap heb je de McFlurry Oreo al op? Ben echt benieuwd.
ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:48 schreef no1uknow het volgende:
VMS u a weir?
NETSKY LIVE TCHAMI BAAUER JORIS VOORN CAMO & KROOKED WHAT SO NOT DEKMANTEL SOUNDSYSTEM SECRET CINEMA KUENTA I TAMBU ARJUNA SCHIKS
Ok. Maar. Waarom ken jij het assortiment vd Blokker?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:03 schreef seto het volgende:
nog van de blokker ook
ik weet wel wie er in een bepaalde top 5 komt te staan
No worries ossum ik ga nog steeds HARD. Hij is voor m'n bejaarde moesje, maar de reacties waren het waard.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:06 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus Christus clumsy. Paar dagen terug was het nog tsjakka ertegenaan en zo. Nu is het zon bejaardending.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No worries ossum ik ga nog steeds HARD. Hij is voor m'n bejaarde moesje, maar de reacties waren het waard.
nee die functie zit std in whatsappquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:13 schreef Beach het volgende:
met een abo kan je users toch blokkeren? toch maar even over nadenken of ik dat aan ga schaffen
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee die functie zit std in whatsapp
Heb je weer stoute dingen gezegd?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:19 schreef Beach het volgende:
weet iemand hier wat een doosverwensing is
[ afbeelding ]
Zoek en gij zult vinden!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:23 schreef seto het volgende:
ik vraag faeroer om wat moneys en krijg meteen ads voor het uwv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:50 schreef Klokov het volgende:
Hey jongens, het is tot mijn attentie gekomen dat het FOK!forum failliet dreigt te gaan door het stuitende mismanagement. Omdat ik hier toch aardig wat tijd heb doorgebracht kom ik nog even kijken hoe het met jullie allen gaat.Ik geleuf mn eugen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Klokov hoe is het met de bloeddruk![]()
Geef jij je kettlebell een naam?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:06 schreef Klokov het volgende:
Loopt dit nog een beetje? Had al wel deel 1000 verwacht maar schijnbaar is het tempo wat afgenomen.
Hij is ook af en toe een paar dagen opslot geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:06 schreef Klokov het volgende:
Loopt dit nog een beetje? Had al wel deel 1000 verwacht maar schijnbaar is het tempo wat afgenomen.
Nee, ben niet creatief genoeg om en namen voor mijn kettlebells te bedenken en dan straks ook nog voor de kinderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geef jij je kettlebell een naam?
Ik verdenk Awesome.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hij is ook af en toe een paar dagen opslot geweest
Hey jongens, het is tot mijn attentie gekomen dat het FOK!forum failliet dreigt te gaan door het stuitende mismanagement. Omdat ik hier toch aardig wat tijd heb doorgebracht kom ik nog even kijken hoe het met jullie allen gaat.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jojo nogal, zoals verwacht. Nu in een goede streak bezig tho. Heb net m'n 24kg kettlebell binnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:17 schreef Klokov het volgende:
Ach ja, ieder zijn eigen ding toch. Hoe staat het met je fitgoals Clumsy?
Heb nog geen 1000kg kettlebell, moet daarvoor eerst verhuizen denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:21 schreef no1uknow het volgende:
Hey klokov kan je al 1000kg kettlebell
Hey jongens, het is tot mijn attentie gekomen dat het FOK!forum failliet dreigt te gaan door het stuitende mismanagement. Omdat ik hier toch aardig wat tijd heb doorgebracht kom ik nog even kijken hoe het met jullie allen gaat.Damn, hoelang was je ban broeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ja als je nu 6 maand ban aan je broek krijgt maak je het einde waarschijnlijk niet meer mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar is fok echt op het randje van de afgrond ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |