abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:12:08 #151
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155600957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:17 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Wow, ik weet niet wat ik lees! :{ Damn, dit soort reacties zijn echt compleet van het padje hoor. 800.000 hoe de fuck kun je dat nou weer bagatelliseren met 'het lijkt veel, maar het is maar 1% hoor'. Jezus hey... sommige mensen zijn wel heel erg, eehm, 'flexibel'...
Visualiseer je nu eens hoeveel 1% is... Bijvoorbeeld door een stadion vol met mensen te nemen en daarbij 1% van het aantal toeschouwers in datzelfde stadion erbij te denken. Zie je nou een tsunami aan asielzoekers of niet? Tis natuurlijk fors en niet te onderschatten dat het aantal asielzoekers flink toeneemt, maar mits we goede humane maatregelen treffen is het goed te doen.

In Turkije of Libanon leeft er nu een veelvoud van 800.000 vluchtelingen, niet in de meest florissante omstandigheden. Maar goed, je wil toch niet beweren dat wat Turkije of Libanon kan, niet mogelijk is in Europa?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155601176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik had al een vermoeden dat jij een type bent voor wie ik het moet uittekenen.

Schengen is goed voor de export en daarmee ook voor onze economie. Dat betekent echter niet dat onze groei afhankelijk is van Schengen. Het houdt daarentegen wel in dat Schengen bijdraagt aan onze economische groei. Volg je het nog?

Onze economische groei is op dit moment nog fragiel. We hebben moeilijke jaren achter de rug en dat zie je terug in de groeicijfers. We klimmen nu langzaam weer uit het dal. Als onze export nu een knauw krijgt, gaat dat mogelijk ten koste van dat kleine beetje economische groei en dreigt er misschien wel weer een recessie.
Oh, je wilt je eerdere uitspraak wat nuanceren. Nou, dat mag van mij hoor. :)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:18:45 #153
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_155601237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Duitsland trekt zo veel asielzoekers gewoon niet. Ik keur het gebruik van geweld niet goed, maar beschouw dat aanhoudende geweld wel als een serieus te nemen signaal, namelijk het signaal dat het veel te gek wordt met de toestroom van asielzoekers.
Njah, je kunt het ook zien als een vergelding van de 6 miljoen mensen die ze hebben vermoord.
pi_155601257
quote:
4s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Njah, je kunt het ook zien als een vergelding van de 6 miljoen mensen die ze hebben vermoord.
Wat?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:23:15 #155
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_155601447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat?
Het aantal asielzoekers dat daar binnenkomt.
pi_155601600
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef Falco het volgende:

[..]

We moeten helemaal niet in slaap sussen. Dit migrantenprobleem moet kordaat opgepakt worden en asielzoekers moeten snel duidelijkheid krijgen of ze mogen blijven ja of nee. Je haalt verder allerlei zaken trouwens door elkaar want de Syriërs die komen zijn gematigde moslims, christenen en andere gelovigen, die IS ontvluchten. Afrikanen die komen (deze zou je gelukszoekers mogen noemen) zijn ook niet altijd islamitisch natuurlijk. Echt niet alleen maar moslims dus en voor die islamisering wordt nu al 15 jaar gewaarschuwd, maar ik merk er maar bijzonder weinig van, behalve wat opgelopen spanningen over en weer.
:') het valt wel mee, we hebben alleen wat opgelopen spanningen

Verder zeg ik niet dat het louter moslims zijn maar wel dat het totaalbestand aan moslims sneller oploopt dan eerder werd voorgespiegeld. Inmiddels gaan we al naar de 10%. Dat merk je nu nog niet in de zin van dat je geen erwtensoep mag eten, maar een korte of lange blik in een islamitisch land ziet welke kant het op zou kunnen gaan.

Ondertussen wordt er maar gezegd dat het maar een paar zijn en het allemaal wel meevalt. Een simpele rekensom leert ons dat het probleem elk jaar steeds groter wordt. En van integratie is verder weinig sprake. Ik zie eerder seggregatie. https://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme/reisbewegingen/
pi_155601624
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Het aantal asielzoekers dat daar binnenkomt.
Oké. Een vergelding door wie? Door God?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:30:34 #158
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_155601751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oké. Een vergelding door wie? Door God?
Dankzij Duitsland is Israël geboren.
pi_155601808
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:30 schreef betyar het volgende:

[..]

Dankzij Duitsland is Israël geboren.
Ah, op die fiets. Een imho wat ver gezochte maar interessante gedachte.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:35:28 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155602005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:') het valt wel mee, we hebben alleen wat opgelopen spanningen

[ afbeelding ]

Verder zeg ik niet dat het louter moslims zijn maar wel dat het totaalbestand aan moslims sneller oploopt dan eerder werd voorgespiegeld. Inmiddels gaan we al naar de 10%. Dat merk je nu nog niet in de zin van dat je geen erwtensoep mag eten, maar een korte of lange blik in een islamitisch land ziet welke kant het op zou kunnen gaan.

Ondertussen wordt er maar gezegd dat het maar een paar zijn en het allemaal wel meevalt. Een simpele rekensom leert ons dat het probleem elk jaar steeds groter wordt. En van integratie is verder weinig sprake. Ik zie eerder seggregatie. https://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme/reisbewegingen/
Die demonstratie leidde toch tot oplopende spanningen? Of wil je beweren dat er diverse lugubere moordpartijen met IS-style werden gepleegd? Heb je bronnen waarin de demografische ontwikkelingen laten zien dat in Nederland over x aantal jaar meer dan 50% moslims heeft? Of spreekt hier je onderbuik?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155603700
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef Falco het volgende:

[..]

Die demonstratie leidde toch tot oplopende spanningen? Of wil je beweren dat er diverse lugubere moordpartijen met IS-style werden gepleegd? Heb je bronnen waarin de demografische ontwikkelingen laten zien dat in Nederland over x aantal jaar meer dan 50% moslims heeft? Of spreekt hier je onderbuik?
Voor zover steeds verder oplopende spanningen onder 'het valt wel' mee beschouwd kan worden is nog geen week terug op het laatste moment een bloedige aanslag verijdeld op een Thalys uit Amsterdam. Het valt wel mee.

En meer dan 50%..Waar komt dat vandaan? Is dat een grens waarop jouw onderbuik vindt dat een bevolkingsgroep dagelijks merkbare invloed kan uitoefenen? Of kan dat ook al bij, laten we zeggen, 30%? Of 10%? Kun jij cijfers overleggen waaruit blijkt dat die dagelijkse invloed pas merkbaar is bij 50%?

Het aantal kinderen per vrouw onder turken en marokkanen (voor het gemak nu maar even 'de moslims') stijgt in elk geval nog altijd tov autochtonen. Voor zover onder autochtonen niet ook al de 1e generatie moslims wordt geteld. Daar komen de steeds sterker stijgende stroom moslimvluchtelingen bij. En lees eens wat rond over wat de fijne syrische 'gematigde' vluchtelingen klaarspelen bij de nieuwe gastlanden, dan weet je wat voor vlees er in die kuip zit.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:28:43 #162
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155604371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:14 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Voor zover steeds verder oplopende spanningen onder 'het valt wel' mee beschouwd kan worden is nog geen week terug op het laatste moment een bloedige aanslag verijdeld op een Thalys uit Amsterdam. Het valt wel mee.
Het zal wel rood voor je ogen worden, maar zelfs dat valt wel mee. We moeten er helaas rekening mee houden dat er nog een hoop moslim-gekkies zijn die terreuraanslagen gaan plegen. Al merk ik wel dat de trend dalende is in de Westerse wereld. In 2001 waren er nog 3000 doden, in Madrid (2004) 191 doden, In Londen (2005) 52 doden. Begin dit jaar met Charlie Hebdo dan 12 doden. Hot topic natuurlijk en dat snap ik ook wel en het is ook bijzonder gruwelijk, maar laten we het wel relativeren. Nog steeds gaan er veel meer mensen dood in het verkeer, maar blijkbaar is dat wel een geaccepteerd risico.

quote:
En meer dan 50%..Waar komt dat vandaan? Is dat een grens waarop jouw onderbuik vindt dat een bevolkingsgroep dagelijks merkbare invloed kan uitoefenen? Of kan dat ook al bij, laten we zeggen, 30%? Of 10%? Kun jij cijfers overleggen waaruit blijkt dat die dagelijkse invloed pas merkbaar is bij 50%?
Bij een 50% moslim-bevolking in NL ga ik gemakshalve er van uit dat de islamisering voltooid is. Leek me wel een redelijke grens om zo'n uitspraak geldig te laten zijn. Of heb jij andere percentages daarvoor in gedachten?
quote:
Het aantal kinderen per vrouw onder turken en marokkanen (voor het gemak nu maar even 'de moslims') stijgt in elk geval nog altijd tov autochtonen. Voor zover onder autochtonen niet ook al de 1e generatie moslims wordt geteld. Daar komen de steeds sterker stijgende stroom moslimvluchtelingen bij. En lees eens wat rond over wat de fijne syrische 'gematigde' vluchtelingen klaarspelen bij de nieuwe gastlanden, dan weet je wat voor vlees er in die kuip zit.
Heb je nu een bron of niet?

In ieder geval zijn de konijnenjaren bij de moslims allang over en zijn er nu jaarlijkse groeipercentages van net boven de 2%. Check http://www.flipvandyke.nl(...)land-iedere-12-jaar/ voor meer info.
pi_155605371
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Het zal wel rood voor je ogen worden, maar zelfs dat valt wel mee. We moeten er helaas rekening mee houden dat er nog een hoop moslim-gekkies zijn die terreuraanslagen gaan plegen. Al merk ik wel dat de trend dalende is in de Westerse wereld. In 2001 waren er nog 3000 doden, in Madrid (2004) 191 doden, In Londen (2005) 52 doden. Begin dit jaar met Charlie Hebdo dan 12 doden. Hot topic natuurlijk en dat snap ik ook wel en het is ook bijzonder gruwelijk, maar laten we het wel relativeren. Nog steeds gaan er veel meer mensen dood in het verkeer, maar blijkbaar is dat wel een geaccepteerd risico.

Laten we wel wezen: jij komt nu aanzetten dat alleen de bloedigste aanslagen een teken zijn van al dan niet geweldstoename of dreiging vanuit moslims. Niet valide noemen we dat. Hierbij neem je niet in ogenschouw wat de invloed is op de toename van de bevoegdheden van onze veiligheidsdiensten.

Gelukkig daalt het aantal slachtoffers van dit soort aanslagen. Helaas daalt het dreigingsniveau niet.
quote:
Bij een 50% moslim-bevolking in NL ga ik gemakshalve er van uit dat de islamisering voltooid is. Leek me wel een redelijke grens om zo'n uitspraak geldig te laten zijn. Of heb jij andere percentages daarvoor in gedachten?
een slag in de lucht dus

quote:
Heb je nu een bron of niet?

In ieder geval zijn de konijnenjaren bij de moslims allang over en zijn er nu jaarlijkse groeipercentages van net boven de 2%. Check http://www.flipvandyke.nl(...)land-iedere-12-jaar/ voor meer info.
Moslims 2,1 kinderen per vrouw, genoeg voor bevolkingstoename. Waar autochtonen 1,7 scoren, is bevolkingsafname. Dat wordt op diverse sites gebagetalliseerd, want het was eerst nog veel erger (dat is een goed argument inderdaad) maar dat laat onverlet dat de moslimbevolking zich weet te vervangen en te vermeerderen terwijl onze bevolkingsgroei nog altijd daalt. En dat los van de extreme stijging van vluchtelingen wat een extreme stijging van moslims teweeg brengt.

Verder nog een leuken tabel uit jouw bron

pi_155605453
En al die moslims die hier geboren worden willen natuurlijk een theocratie stichten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:49:38 #165
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155605513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
En al die moslims die hier geboren worden willen natuurlijk een theocratie stichten.
En de sharia invoeren.
pi_155605812
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Visualiseer je nu eens hoeveel 1% is... Bijvoorbeeld door een stadion vol met mensen te nemen en daarbij 1% van het aantal toeschouwers in datzelfde stadion erbij te denken. Zie je nou een tsunami aan asielzoekers of niet? Tis natuurlijk fors en niet te onderschatten dat het aantal asielzoekers flink toeneemt, maar mits we goede humane maatregelen treffen is het goed te doen.

In Turkije of Libanon leeft er nu een veelvoud van 800.000 vluchtelingen, niet in de meest florissante omstandigheden. Maar goed, je wil toch niet beweren dat wat Turkije of Libanon kan, niet mogelijk is in Europa?
Je kunt ook zeggen denk je eens een stad ter grootte van Amsterdam in en bedenk je dan dat die in één jaar gebouwd moet worden. Valt het dan nog steeds mee? :')
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:55:23 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155605841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen denk je eens een stad ter grootte van Amsterdam in en bedenk je dan dat die in één jaar gebouwd moet worden. Valt het dan nog steeds mee? :')
En dat elk jaar weer, tot het einde der tijden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155605928
Vind het wel gezellig, al die nieuwkomers. Lekker knus, zo met z'n allen in ons kikkerlandje.
pi_155606010
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het wel gezellig, al die nieuwkomers. Lekker knus, zo met z'n allen in ons kikkerlandje.
Daarvoor heb je die migrantenstroom niet nodig, een woning in de Schilderswijk voldoet.
pi_155606051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Daarvoor heb je die migrantenstroom niet nodig, een woning in de Schilderswijk voldoet.
Hoho, ik hoef er ook weer niet tussen te wonen.
pi_155606082
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, ik hoef er ook weer niet tussen te wonen.
Dat is een grap neem ik aan?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:00:50 #172
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155606124
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
Maar volgend jaar komen er weer meer dan een miljoen vluchtelingen deze kant op, en het jaar daarop weer, en daarna weer. Hoe is dat vol te houden?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155606153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is een grap neem ik aan?
Nee, ik wil oprecht niet in zo'n pauperbuurt wonen.
pi_155606223
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Maar volgend jaar komen er weer meer dan een miljoen vluchtelingen deze kant op, en het jaar daarop weer, en daarna weer. Hoe is dat vol te houden?
Scheefhuur harder aanpakken. Kunnen we onze nieuwe vrienden mooi huisvesten in de huizen die vrijkomen.
pi_155606235
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik wil oprecht niet in zo'n pauperbuurt wonen.
Daar val je lelijk door de mand. Je wilt half Syrië hier heen halen, wetende dat die hier vrijwel allemaal zullen blijven, je neemt iedereen de maat daarover, maar als puntje bij paaltje komt wil je niet met die Syriërs samenleven. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')