abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:50:00 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155562884

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 27-08-2015 17:50:19 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:50:32 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155562895
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Och, ik denk altijd, de kans dat ik gewond raak door onweer of vallende takken is miljoen keer kleiner dan de kans dat ik gewond raak door auto's en fietsers en die ontwijk ik ook niet..
Die snap ik niet helemaal.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:51:08 #3
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_155562910
*meldt
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 16:52:59 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_155562955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Onweersbuien kunnen binnen 15 minuten vanuit het niets ontstaan, dus je hebt niet altijd wat aan de neerslagradar. Maar het is allemaal waar wat je zegt, al zou ik met onweersbuien in de buurt ook niet onder bomen of zo gaan lopen.
Ik heb ook wel eens gehoord dat bliksems enkele kilometers ver kunnen 'reiken'. Dus dat je ook 'gevaar loopt' wanneer de bui niet zo dichtbij is. Dus misschien kunnen we maar beter binnen blijven. Op de bank. The Great British Bake Off kijken :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155562993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ze ontwijkt geen auto's en fietsers, maar de kans dat ze gewond raakt is klein. Superwoman.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:09:12 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155563430
Goede TT :) En Daywalk3r, nog bedankt voor de Brooks Cascadia tip. Ze staan op 1.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:25:59 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155563862
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:09 schreef Quoi het volgende:
Goede TT :) En Daywalk3r, nog bedankt voor de Brooks Cascadia tip. Ze staan op 1.
:) Graag gedaan. Heb de mijne vandaag ook weer uitgelaten. *O*
pi_155564251
Wij trainen gewoon vanavond. Volgens de trainer "mits het onweert". Ik heb maar even gepolst of hij niet tenzij bedoelde...
pi_155564284
En Oceanotrix, de langere afstanden gaan toch wel over de Vlasakkers? Ik liep vorig jaar 10 EM.
pi_155564403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:56:59 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155564755
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..
Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:03:06 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_155564913
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.
Life is what you make it.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:17:35 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155565329
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:03 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.
Metatarsalgie. Ik betwijfel of het met je oude schoenen beter gaat omdat ze juist aanraden om met meer demping (nieuwe schoenen) te lopen.

Er van uitgaande dat je nieuwe schoenen een beetje dezelfde demping als je oude demping hebben alleen dan dus nog nieuw zijn.

Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Als het niet beter wordt dan toch ff naar de dokter.
pi_155565745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef McTwente het volgende:
En Oceanotrix, de langere afstanden gaan toch wel over de Vlasakkers? Ik liep vorig jaar 10 EM.
de lange wel maar de 5 en de 10 km niet. Zeer teleurstellend als je het de vlasakkersrun noemt en dus naast de vlasakkers gehouden wordt....
pi_155566359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:56 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.
Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordt :P Maarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_155566768
Vrouw.
pi_155566947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Vrouw.
Juist niet, veel vrouwen hebben irrationele angsten zoals spinnen of hoogtevrees of niet alleen door het donker willen fietsen. Daar heb ik dan weer geen last van.

Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:06:33 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155566975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordt :P Maarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen :P
Ja zo heeft iedereen z'n dingetjes ;)
pi_155567045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!
Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:10:44 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155567139
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.
Ik weet dat je niet alleen van buienradar uit moet gaan, maar als ik die zo even bekijk dan duurt het nog wel wat langer. Het kan inderdaad zo ontstaan, maar als je de waarden zo bekijkt dan lijkt me het niet heel verrassend ontstaan.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:25:20 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155567772
Ik snap je hoor, LT :Y
pi_155567945
Het onweer komt Zeeland al binnen. O nee LT. Daar ga je.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
pi_155568935
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155569013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.
Het begint nu wel iets af te koelen dat is wel lekker. :)

Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig. :') Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst. :')
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:57:36 #25
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155569070
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig. :') Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst. :')
Dan heb je vooraf ook niet veel gedronken?
pi_155569150
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan heb je vooraf ook niet veel gedronken?
Niet uitzonderlijk veel nee. Ik drink meestal een paar glazen water van tevoren.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:01:18 #27
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155569216
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Niet uitzonderlijk veel nee. Ik drink meestal een paar glazen water van tevoren.
Het beste is, als je zoveel dorst hebt na het hardlopen dat je ook meeneemt natuurlijk, maar bij mij helpt het ook veel als ik over de dag al veel water drink. Dan heb ik erna in ieder geval niet heel veel dorst of hoofdpijn. Ik drink dan wel weer gewoon voldoende natuurlijk.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:16:48 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155569833
Maar bij 8,5 km zal dat wel loslopen, niet? Volgens mij heeft Henkie gewoon gister spareribs gegeten :Y)
pi_155570084
Onweer of niet, het pist hier d'r fiks uit. Met veel wind. En ook bliksem. De maya's krijgen alsnog gelijk.
pi_155570177
Lekker gelopen in de storm :X
pi_155570580
Geen last van hier in de Betuwe! En volgens mij komt hier ook alleen nog wat regen later vanavond *O* .
Succes daar in het westen! :Y
pi_155570684
Oh btw, morgen afspraak met de sportarts. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben ook benieuwd of ik dan meteen (weer)door de molen word gehaald. Nou goed ik zie het wel :)
pi_155570806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:35 schreef xMissi het volgende:
Oh btw, morgen afspraak met de sportarts. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben ook benieuwd of ik dan meteen (weer)door de molen word gehaald. Nou goed ik zie het wel :)
Succes!

:)
Ja doei.
pi_155571014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Onweer of niet, het pist hier d'r fiks uit. Met veel wind. En ook bliksem. De maya's krijgen alsnog gelijk.
Hier kwam het vrij letterlijk aanwaaien. In 2 minuten van droog en niets aan de hand naar dewereldvergaatbijnaonweerregenwindstotenellende! Net op tijd de ramen dicht :P
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:45:38 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155571143
oke, lieve Fok-vriendjes, the show goes on the road! Auto is volgeladen, nu alleen nog op mijn carpooler wachten en dan gaan we.

Ik heb er ongelovelijk veel zin in, gaat het zwaar worden? Ja, naturlijk!! Zal ik door fysiek en mentaal diepe dalen en helse pijnen gaan? waarschijnlijk, maar omdat ik toch niet weet wat me na 80km te wachten staat heb ik zo iets van "het heeft geen zin om je er druk over te maken, laat God's water maar over God's akkers stromen"

Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155571211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, lieve Fok-vriendjes, the show goes on the road! Auto is volgeladen, nu alleen nog op mijn carpooler wachten en dan gaan we.

Ik heb er ongelovelijk veel zin in, gaat het zwaar worden? Ja, naturlijk!! Zal ik door fysiek en mentaal diepe dalen en helse pijnen gaan? waarschijnlijk, maar omdat ik toch niet weet wat me na 80km te wachten staat heb ik zo iets van "het heeft geen zin om je er druk over te maken, laat God's water maar over God's akkers stromen"

Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden dus cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!
Break a leg! ;)
pi_155571242
quote:

Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden dus cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!
Heel veel succes!!! En geniet er ook een beetje (heel erg) van! :Y Respect alvast _O_

@Moblo & thelaudprince Thanks :*
pi_155571358
quote:

Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!
Enjoy !
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:54:35 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155571526
quote:

Maak er wat van!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:55:21 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155571560
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maak er wat van!
I promise, I will try!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:55:32 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155571568
quote:

Go kick some!
F means you're fucked
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:02:32 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155571870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

I promise, I will try!
Maak je niet zo druk :6

Succes :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155572496
Succes RD. Jij hebt het nooit over tijden, maar ik schat jou in op 10/km, dus dat worden 1600 minuten, ofwel dik 26 uur. Als je het leuk vindt om zoveel slaaptekort op te bouwen is het trouwens makkelijker om een huilbaby te verwekken.
pi_155572573
Succes rd!! ^O^

Angst voor roltrappen komt op mij ook aardig irrationeel over :D
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:22:13 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155572702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Succes RD. Jij hebt het nooit over tijden, maar ik schat jou in op 10/km, dus dat worden 1600 minuten, ofwel dik 26 uur. Als je het leuk vindt om zoveel slaaptekort op te bouwen is het trouwens makkelijker om een huilbaby te verwekken.
ik zet zelf in op 27-28 uur....
en wat betreft het slaapgebrek.... sommige gevaren ontwijk ik liever ;)
pi_155572839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zet zelf in op 27-28 uur....
Ok, dus iets minder snel dan 10/km. Hoeveel van die 27-28 uur bestaat er eigenlijk uit pauzes, dat je echt even stilstaat, zit, ligt, eet, drinkt, loost?
pi_155572929
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Serinde het volgende:
Succes rd!! ^O^

Angst voor roltrappen komt op mij ook aardig irrationeel over :D
Gebeuren vrij vaak ongelukken mee hoor! Wel vooral in China :P

http://www.metronieuws.nl(...)elukken-in-nederland (meer slachtoffers dan blikseminslag gok ik)

Qua onweer: ging hier 15 minuten geleden heel hard regenen, geen donder of flitsen waargenomen.

En nog wat hardloopgerelateerds, ik kwam er vandaag achter dat mijn vriends definitie van 'op loopafstand van het station' neerkomt op 3km, en nu heb ik vrij erge blaren overal op mijn voeten van het wandelen op niet goed ingelopen schoenen. Wordt goed intapen maar hopelijk verder geen trammelant daarvan.

RD: heel veel succes! Het lijkt me vooral moeilijk om juist die eerste 40-60km door te komen, waarvan je precies weet hoe het voelt, maar ook met de wetenschap dat je daarna nog zo'n lang stuk moet. Dat vond ik met de marathon in ieder geval.. zodra het 'onbekend terrein' werd, werd het juist steeds makkelijker..

[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 26-08-2015 21:40:12 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:29:15 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155573033
Succes RD! We horen het wel dan :)

Ik vond het wel een mooi avondje voor Back to the Future II. Wat een film :') Dat heeft niks te maken met hardlopen, maar wel met bliksem ;)
pi_155573034
Succes RD!

Net in benauwd weer getraind. Geen druppel regen en nu nog steeds niet.
En een loopmaatje vroeg me of ik Tara ken. Hij blijkt door oud-collega Tara gevraagd te zijn mee te lopen in het DtD-bedrijfsteam. Small world. ..
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:30:23 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155573083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, dus iets minder snel dan 10/km. Hoeveel van die 27-28 uur bestaat er eigenlijk uit pauzes, dat je echt even stilstaat, zit, ligt, eet, drinkt, loost?
uurtje of 3 in totaal?? 10 minuten per 10km gemiddeld gok ik, in het begin natuurlijk veel korter maar later moet er ook gegeten worden etc
pi_155573118
Vanavond dan eindelijk m'n ldl van +-25km gelopen. Na zo'n 19km werd het wel wat zwaarder, maar kon het tempo toch wel redelijk vasthouden. Was wel krap qua tijd, want was behoorlijk donker toen ik thuiskwam.
pi_155573609
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

uurtje of 3 in totaal?? 10 minuten per 10km gemiddeld gok ik, in het begin natuurlijk veel korter maar later moet er ook gegeten worden etc
Crisis, dan blijft er nog ruim een etmaal bewegen over. Je angsten zijn terecht RD, maar toch veel plezier. We wachten op het succesverhaal!
pi_155573624
xMissi succes! :*

RD, ontzettend veel plezier! :D En natuurlijk succes enzo! Ik ben benieuwd! ^O^

Ik ben net terug van ook een warm, benauwd loopje. Stond gelukkig ook nog niet echt veel wind. Vandaag een pittige training gehad, een 'predictor' voor mijn 10k over 2 weken. Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap >:) . Wordt dus goed afzien! Maar met Winschoten heb ik niet 5 uurtjes geslapen en eerst de hele dag gelopen op mijn werk enzo :P We gaan het wel zien :).

In ieder geval, 6 x 1500m in 3'28/km met 1 minuutje rust. Training op het horloge gezet, maar dat werkte niet. Kon hem starten maar dan ging hij in sneltreinvaart door alle stappen heen en sloot hij af. Geen idee waarom, andere trainingen doet hij wel goed. Maar heb dus alles handmatig moeten klokken. Had afstand, gemiddeld rondetempo en hartslag op mijn scherm staan, dus de 1 minuut rust moest ik zelf tellen :P. Maar het is nog wel gelukt allemaal ^O^ , heb er zelf wel vertrouwen in.

https://www.strava.com/activities/378067999
pi_155575161
Net terug van een verzopen training. De eerste helft was het warm en benauwd, daarna begon het lekker te stormen en kwam de regen met bakken uit de lucht. De training nog wel afgemaakt, maar omdat het ging bliksemen de laatste twee tempo's door een woonwijk ipv door de duinen gedaan. Achteraf was het toch wel lekker, zo'n verkoelend buitje

Veel succes alvast RD! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap >:) .
Krap aan sub 35? Volgens mij moet je makkelijk onder die 35 kunnen duiken. Op basis van je trainingen lijkt mij dat dat gewoon gaat lukken. Ik zeg 34'32.
Start je toevallig als eerste, zodat je aan andere snelle 10km lopers kunt optrekken?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:17:22 #56
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155575186
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
xMissi succes! :*

RD, ontzettend veel plezier! :D En natuurlijk succes enzo! Ik ben benieuwd! ^O^

Ik ben net terug van ook een warm, benauwd loopje. Stond gelukkig ook nog niet echt veel wind. Vandaag een pittige training gehad, een 'predictor' voor mijn 10k over 2 weken. Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap >:) . Wordt dus goed afzien! Maar met Winschoten heb ik niet 5 uurtjes geslapen en eerst de hele dag gelopen op mijn werk enzo :P We gaan het wel zien :).

In ieder geval, 6 x 1500m in 3'28/km met 1 minuutje rust. Training op het horloge gezet, maar dat werkte niet. Kon hem starten maar dan ging hij in sneltreinvaart door alle stappen heen en sloot hij af. Geen idee waarom, andere trainingen doet hij wel goed. Maar heb dus alles handmatig moeten klokken. Had afstand, gemiddeld rondetempo en hartslag op mijn scherm staan, dus de 1 minuut rust moest ik zelf tellen :P. Maar het is nog wel gelukt allemaal ^O^ , heb er zelf wel vertrouwen in.

https://www.strava.com/activities/378067999
Zo baasje zo horloge. Snel sneller snelst!
pi_155575430
mag ik erbij in de OP?

1
2
[b]14 februari 2016 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/url][/b]
[*] Oceanonix - 10 km
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:29:51 #58
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155575680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:23 schreef Oceanonix het volgende:
mag ik erbij in de OP?
[ code verwijderd ]

Nee :6
SPOILER
  Redactie Sport woensdag 26 augustus 2015 @ 22:38:13 #59
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155576005
quote:

Heel veel succes!!!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_155576148
Succes RD! Kolere zeg, 80 km... Wat een afstand. Kan me enige pre-race stress wel begrijpen.

Ik was gelukkig met op tijd binnen na mijn loopje, toen begon het flink te regenen.

Nog anderhalve week tot de TTM.
pi_155576226
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

SPOILER
Mag ik in de WWLW bij de Eindhoven Marathon, 11 oktober: steffelonio - HM.

Bedankt!
pi_155576309
Vergeet niet te genieten RD ;)
pi_155576453
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:42 schreef steffelonio het volgende:
Succes RD! Kolere zeg, 80 km... Wat een afstand. Kan me enige pre-race stress wel begrijpen.

Ik was gelukkig met op tijd binnen na mijn loopje, toen begon het flink te regenen.

Nog anderhalve week tot de TTM.
Met 80km is die pas op de helft he. ;) Dan begint het pas. De gehele loop is 160km. 8)7
pi_155577051
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Het begint nu wel iets af te koelen dat is wel lekker. :)

Koel was het niet, enorm vochtig en drukkend benauwd. Pijn aan de longen, en astma helpt niet mee.. Training ging bagger iig, klein uurtje gelopen, 9,8km geloof ik met delen trail ondergrond.. maar goed ben wel weer geweest, hopelijk overmorgen beter..

Pff de tijden van jero.. Echt ziek..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155577385
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Met 80km is die pas op de helft he. ;) Dan begint het pas. De gehele loop is 160km. 8)7
Wie verzint zo iets?? 160 km.... En dat er dus nog mensen aan deelnemen 8)7

RD: succes!!! ^O^
pi_155577524
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Koel was het niet, enorm vochtig en drukkend benauwd. Pijn aan de longen, en astma helpt niet mee.. Training ging bagger iig, klein uurtje gelopen, 9,8km geloof ik met delen trail ondergrond.. maar goed ben wel weer geweest, hopelijk overmorgen beter..

Pff de tijden van jero.. Echt ziek..
Goed bezig glijdt_licht!! Toch maar weer mooi gedaan.

En de tijden van Jero zijn idd heel netjes (en die van mr.b ook, van hem ook wat mooie trainingen voorbij zien komen). En de rest is natuurlijk ook goed bezig. _O_
pi_155577752
Veel succes rd en vergeet niet te genieten!
pi_155578579
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:16 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een verzopen training. De eerste helft was het warm en benauwd, daarna begon het lekker te stormen en kwam de regen met bakken uit de lucht. De training nog wel afgemaakt, maar omdat het ging bliksemen de laatste twee tempo's door een woonwijk ipv door de duinen gedaan. Achteraf was het toch wel lekker, zo'n verkoelend buitje

Veel succes alvast RD! ^O^

[..]

Krap aan sub 35? Volgens mij moet je makkelijk onder die 35 kunnen duiken. Op basis van je trainingen lijkt mij dat dat gewoon gaat lukken. Ik zeg 34'32.
Start je toevallig als eerste, zodat je aan andere snelle 10km lopers kunt optrekken?
Wat is jouw PR? 34'31? ;)
Start helaas niet als eerste, volgens mij de 4e loper, weinig kans om met iemand te kunnen lopen dus.
Jij ook lekker bezig geweest! ^O^ Weinig rust ook voor 2k intervallen!
pi_155579592
MD, succes met weer opbouwen! Goed dat je telkens zoveel geduld hebt.

RD, gekkerd, heel veel plezier. Honderd keer doodgaan hoort er bij. ;) Probeer je vooral bewust te zijn van deze uitzonderlijke ervaring, je maakt het niet elke week mee.
pi_155581469
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat is jouw PR? 34'31? ;)
Start helaas niet als eerste, volgens mij de 4e loper, weinig kans om met iemand te kunnen lopen dus.
Jij ook lekker bezig geweest! ^O^ Weinig rust ook voor 2k intervallen!
:D ik ga dit najaar ook sub 35 proberen, dus voor mijn zelfvertrouwen zou het goed zijn als het jou al makkelijk zou lukken
  donderdag 27 augustus 2015 @ 07:35:59 #71
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_155581549
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_155581643
quote:
Arm kind :'(
pi_155581714
Koster ging lekker nokkie ja. 8)7

Vind trouwens dat de EHBO beetje makjes reageert, zeker gezien ze al lag te trekken met d'r been enzo. Snap dat het een WK is en je ziet ook dat ze 'boos' is dat mensen d'r uit de wedstrijd willen nemen, maar dit zag er niet goed uit nee...
Jack does it in real time...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:16:04 #74
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_155581792
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:39 schreef wyccie het volgende:
MD, succes met weer opbouwen! Goed dat je telkens zoveel geduld hebt.

RD, gekkerd, heel veel plezier. Honderd keer doodgaan hoort er bij. ;) Probeer je vooral bewust te zijn van deze uitzonderlijke ervaring, je maakt het niet elke week mee.
Thanks, ik hoop dat ik nu weer eens lekker wedstrijden kan gaan lopen... En dromen over sub 38 ipv van sub 35 op de 10 :P

quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:04 schreef DeeBee het volgende:
Koster ging lekker nokkie ja. 8)7

Vind trouwens dat de EHBO beetje makjes reageert, zeker gezien ze al lag te trekken met d'r been enzo. Snap dat het een WK is en je ziet ook dat ze 'boos' is dat mensen d'r uit de wedstrijd willen nemen, maar dit zag er niet goed uit nee...
Ja, echt bizar hoe afstandelijk die hulpverleners reageerden... :N Gewoon geen hand uitsteken als ze weer omvalt bij het proberen op te staan.. :o
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_155581795
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Thanks, ik hoop dat ik nu weer eens lekker wedstrijden kan gaan lopen... En dromen over sub 38 ipv van sub 35 op de 10 :P

[..]

Ja, echt bizar hoe afstandelijk die hulpverleners reageerden... :N Gewoon geen hand uitsteken als ze weer omvalt bij het proberen op te staan.. :o
De autonomie van de sporter is altijd leidend op zo'n moment, als die nog bij zinnen is. Volgens mij is dat een geschreven of ongeschreven regel.
Ze hadden misschien wel iets meer in de buurt kunnen blijven om te zorgen dat ze haar in ieder geval op kunnen vangen als ze viel maar als zij duidelijk aangeeft dat ze geen hulp wil moet je dat volgens mij accepteren.
pi_155582007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De autonomie van de sporter is altijd leidend op zo'n moment, als die nog bij zinnen is. Volgens mij is dat een geschreven of ongeschreven regel.
Ze hadden misschien wel iets meer in de buurt kunnen blijven om te zorgen dat ze haar in ieder geval op kunnen vangen als ze viel maar als zij duidelijk aangeeft dat ze geen hulp wil moet je dat volgens mij accepteren.
Lokquote. Weet je al of je meeloopt volgende week met de 30 van Noord?
Dan schrijf ik me in voor de 10 km.
pi_155582115
Veel plezier RD!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:53:32 #78
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_155582229
Pff, wat een bizarre afstand inderdaad. Succes RD; wat een ervaring zal het worden!

Hier ook gisteravond om 19:30 nog de deur uitgegaan; de regen kwam bij ons pas rond 22:00, dus toen was ik alweer terug. Het was inderdaad benauwd buiten, maar ik heb toch lekker soepel kunnen lopen. Ben erg tevreden op het moment.

Het wordt een beetje puzzelen deze dagen om vanaf volgende week in een beter weekritme te komen. Grappig hoe je bij opeenvolgende dagen probeert te voorkomen dat het de ene avond en de andere ochtend wordt, maar dat 'vrijdagochtend en zaterdagavond' dan stiekem wel telt alsof er een rustdag tussen zit :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:20:53 #79
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_155582709
Natuurlijk veel succes RD! :)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:27:46 #80
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_155582851
Succes heb je waarschijnlijk niet nodig RD. Veel plezier dan maar ;)
pi_155582933
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:38 schreef McTwente het volgende:

[..]

Lokquote. Weet je al of je meeloopt volgende week met de 30 van Noord?
Dan schrijf ik me in voor de 10 km.
Ik ga hem niet lopen (99% zeker iig), maar ik heb de organisatie gemaild of overschrijven van het nummer naar wedstrijd-recreatie en naar andere naam en naar andere afstanden mogelijk is en ik heb niks gehoord..
pi_155583129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ga hem niet lopen (99% zeker iig), maar ik heb de organisatie gemaild of overschrijven van het nummer naar wedstrijd-recreatie en naar andere naam en naar andere afstanden mogelijk is en ik heb niks gehoord..
Dan wachten we het nog even af. De voorinschrijving is tot zondag, dus dan wacht ik nog tot zaterdag met inschrijven.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:20:20 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155583855
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mag ik in de WWLW bij de Eindhoven Marathon, 11 oktober: steffelonio - HM.

Bedankt!
Wie denken jullie wel niet dat ik ben? De TS ofzo? ;) Done
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:23:01 #84
236410 MaleDuck
pi_155583912
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het ziet er gewoon bizar uit, ze zitten er wel met hun neus bovenop...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_155584001
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wil je mij dan bij de 30 van Noord (6 september) zetten? 10 km graag.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:38:25 #86
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155584271
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wil je mij dan bij de 30 van Noord (6 september) zetten? 10 km graag.
Your wish is my command. ^O^
pi_155584864
Ik twijfel nog over de 30 in Amsterdam omdat ik niet weet of ik fit genoeg ben om 30 in een wedstrijd te lopen.
Heb nu nog maar 1 keer de 30 gelopen, in retetraag tempo vanwege de hitte.

Ik kan natuurlijk ook op die zaterdag zelf een 30 duurloop doen en dan kan ik die zondag de Nijmeegse Bruggenloop doen.
pi_155585361
Twijfel of ik volgend jaar in februari halve in Schoorl ga doen of weer hier in de buurt de berezware halve in Cadzand-Bad....Is Schoorl snel ??
pi_155585689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef thelaudprince het volgende:
Twijfel of ik volgend jaar in februari halve in Schoorl ga doen of weer hier in de buurt de berezware halve in Cadzand-Bad....Is Schoorl snel ??
Ik was in Schoorl best snel tot ik een enorme steek kreeg. Weet niet of je daar wat aan hebt. Er zitten wel wat heuveltjes in het parcours.

Maar ... bovenal is het een mooie omgeving!
pi_155585772
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik was in Schoorl best snel tot ik een enorme steek kreeg. Weet niet of je daar wat aan hebt. Er zitten wel wat heuveltjes in het parcours.
Ik ga v/h weekend even met iemand overleggen wat we gaan doen, wil Schoorl toch wel een keertje lopen dus waarom niet in 2016 :)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:48:01 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155585792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:47 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Ik ga v/h weekend even met iemand overleggen wat we gaan doen, wil Schoorl toch wel een keertje lopen dus waarom niet in 2016 :)
Kijk anders even naar de uitslagen van het afgelopen jaar. Dan weet je of 'ie snel is :)

Ik sla over helaas. Komt niet goed uit die maand. Ik heb de 10 km wel als snel en mooi ervaren.
pi_155585898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kijk anders even naar de uitslagen van het afgelopen jaar. Dan weet je of 'ie snel is :)

Ik sla over helaas. Komt niet goed uit die maand. Ik heb de 10 km wel als snel en mooi ervaren.
:) Good idea !!!
pi_155585923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef thelaudprince het volgende:
Ja. Zitten wat klimmetjes in, maar het parcours verder is wel lekker snel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155586008
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja. Zitten wat klimmetjes in, maar het parcours verder is wel lekker snel.
Thanks...na het weekend beslis ik of het Schoorl of Cadzand-Bad wordt :)
pi_155587644
Vanavond fartlekken in de Drunense Duinen, maar als het zo doorgaat wordt het de Drunense modderpoel.
pi_155587789
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Bedankt Daywalker!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:24:02 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155588184
Over 10 minuten weer Dafne op de televee :)
pi_155588205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Quoi het volgende:
Over 10 minuten (en om 14:55) weer Dafne op de televee :)
om 14.55 is Bolt toch :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:26:06 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155588239
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Skweezer het volgende:

[..]

om 14.55 is Bolt toch :P
You're right!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:31:39 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155588371
Sifan Hassan komt ook nog straks geloof ik
F means you're fucked
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:32:36 #101
236410 MaleDuck
pi_155588400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:31 schreef YUR het volgende:
Sifan Hassan komt ook nog straks geloof ik
Ja, die zag ik al door het beeld huppelen, druk aan het warmlopen
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:34:02 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155588438
Klupt. 14:05 geloof ik. Afijn, ik heb gewoon maar een schermpje open gezet.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:41:05 #103
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_155588646
Zo, gisteren toch nog wat gehobbeld. Eerst 3,4 km naar de baan (en daarna terug). Nadat er een enorme bui was overgetrokken nog even 5 rondjes op de baan. Eindresultaat: 6:43.90.

Niet helemaal wat ik hoopte (6:30) maar gezien de omstandheden (en wat de anderen liepen) niet zo slecht.

http://smashrun.com/corniel/run/2884276

Er staat hier nu een schermpje op. Gisteren thuisgewerkt: Full HD kunnen genieten van het speerwerpen en de 400 meter finale. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_155588705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:41 schreef Corniel het volgende:
Zo, gisteren toch nog wat gehobbeld. Eerst 3,4 km naar de baan (en daarna terug). Nadat er een enorme bui was overgetrokken nog even 5 rondjes op de baan. Eindresultaat: 6:43.90.

Niet helemaal wat ik hoopte (6:30) maar gezien de omstandheden (en wat de anderen liepen) niet zo slecht.

http://smashrun.com/corniel/run/2884276

Er staat hier nu een schermpje op. Gisteren thuisgewerkt: Full HD kunnen genieten van het speerwerpen en de 400 meter finale. :)
Mooi resultaat! Kleine 4 seconden valt nog binnen de marge van de vorm en omstandigheden van de dag toch.. ik zeg doel gehaald!
pi_155588801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooi resultaat! Kleine 4 seconden valt nog binnen de marge van de vorm en omstandigheden van de dag toch.. ik zeg doel gehaald!
14 seconden ;) oh wacht, hij heeft het zelf omgedraaid. Dacht al dat het tempo op strava wat hoger lag.
Zag hem al langskomen op Strava, vind het een goede tijd hoor! Erg netjes!
pi_155588814
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

14 seconden ;)
Zag hem al langskomen op Strava, vind het een goede tijd hoor! Erg netjes!
Oja, oeps :@ Nog steeds erg snel inderdaad!
pi_155588878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, oeps :@ Nog steeds erg snel inderdaad!
Je had wel gelijk, hij heeft het zelf verkeerd getypt denk ik. Strava gaf al 3'17 als tempo aan. Oh wacht.. Tijd staat wel op 6'43. :P dus wel 14 seconde. :+
pi_155589078
Ik heb ook weer zin in een baanwedstrijd. Misschien kan ik aangezien ik de 30 van Noord niet ga doen toch de trackmeeting volgende week doen.. staat wel 27km duurloop voor dat weekend maar een 5km op vrijdagavond hoeft dat misschien niet per se in de weg te zitten..
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:45 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155589356
Voor in de WLEWEW:

1
2
[b]04-09-2015[url=http://www.ag85.nl/]Oranjeloop (Nieuwleusen)[/url][/b]
[*] DeLuna - 5km

Gratis startbewijs gekregen dus mooi meedoen. :9
pi_155589825
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook weer zin in een baanwedstrijd. Misschien kan ik aangezien ik de 30 van Noord niet ga doen toch de trackmeeting volgende week doen.. staat wel 27km duurloop voor dat weekend maar een 5km op vrijdagavond hoeft dat misschien niet per se in de weg te zitten..
Vrijdag 5km, zondag rustig 27km uitlopen: moet kunnen ^O^
Waarschijnlijk ga ik hem ook lopen
pi_155590989
Haaj! Nou ik ben geweest. En hij denkt aan patella femoraal . Waar het vooral op neerkomt is dat ik heel erg veel moet gaan kracht trainen met de trainer(fysio..) Core,bil-bovenbeenspieren enzo.
Wat ik natuurlijk bijna direct vroeg; of ik mocht blijven hardlopen. En godzijdank zei hij ja. Ik mag dus gewoon trainen. Het liefst intervallen. Mag bijv. nog niet 1 uur achter elkaar nonstop gaan hardlopen. Maar mag wel wedstrijdjes van 5 km doen enzo.In de training 20 min. als maximaal achter elkaar proberen te houden. En ik maak er ook niks kapot of erger mee zei hij. Ik ben heeeel blij dat ik gewoon kan blijven lopen *O* . Vanavond maar vertellen aan de trainer dat ie voorlopig aan me vast zit haha.. (Ben ik dan weer iets minder blij mee maar alles voor een pijnvrije knie!)
pi_155591308
Mooi!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 15:25:35 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155591437
PFPS, herkenbaar. Heb er vroeger last van gehad, nu niet meer :).
pi_155591888
https://twitter.com/kristabruns/status/636885488964665345

Klik vooral op de link in mijn reactie naar mezelf..
  donderdag 27 augustus 2015 @ 15:56:28 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155592226
Mooi xMissi :)
LT toeval!

Zo, ik heb mijn sprintje ook weer gehad tbv mijn overstap drie sporen verder op Schiphol. Die buitenlanders wezen nog: Dafnie!

Morgen ga ik duurlopen. Dan is het ook beter weer. Nu naar de Bever sale!
pi_155592325
Dat is goed nieuws xMissi! :)
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:05:19 #117
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155592422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/kristabruns/status/636885488964665345

Klik vooral op de link in mijn reactie naar mezelf..
Zooooo, hij zal zijn been breken ofzo :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_155592458
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:09 schreef xMissi het volgende:
Haaj! Nou ik ben geweest. En hij denkt aan patella femoraal . Waar het vooral op neerkomt is dat ik heel erg veel moet gaan kracht trainen met de trainer(fysio..) Core,bil-bovenbeenspieren enzo.
Wat ik natuurlijk bijna direct vroeg; of ik mocht blijven hardlopen. En godzijdank zei hij ja. Ik mag dus gewoon trainen. Het liefst intervallen. Mag bijv. nog niet 1 uur achter elkaar nonstop gaan hardlopen. Maar mag wel wedstrijdjes van 5 km doen enzo.In de training 20 min. als maximaal achter elkaar proberen te houden. En ik maak er ook niks kapot of erger mee zei hij. Ik ben heeeel blij dat ik gewoon kan blijven lopen *O* . Vanavond maar vertellen aan de trainer dat ie voorlopig aan me vast zit haha.. (Ben ik dan weer iets minder blij mee maar alles voor een pijnvrije knie!)
Vervelende klacht hoor, echt een hardloperskwaaltje die je vaker hoor. Ik ken iemanf die sindsdoen met een band onder zn knieschijf loopt en nooit meer last heeft.

Maar na zijn afelopen vakantie waar hij dagelijks liep, is dit nu een streep wit vlees tov zijn bruine poten.

sterkte ermee
pi_155592522
Nou ja, welkom op de herstelbank!

Hier op het schema: voorlopig 3 á 4 keer per week 5km (langzaam, interval, snel afgewisseld) + krachttraining. Ik heb besloten dat 2016 mijn jaar wordt, dus heb nog 4 maanden om goed aan te sterken 8-)
Ja doei.
pi_155592731
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, welkom op de herstelbank!

Hier op het schema: voorlopig 3 á 4 keer per week 5km (langzaam, interval, snel afgewisseld) + krachttraining. Ik heb besloten dat 2016 mijn jaar wordt, dus heb nog 4 maanden om goed aan te sterken 8-)
Genoeg tijd nog om je voor Rio te kwalificeren!
pi_155592781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Genoeg tijd nog om je voor Rio te kwalificeren!
P'cies! 8-)
Ja doei.
pi_155593212
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:07 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Vervelende klacht hoor, echt een hardloperskwaaltje die je vaker hoor. Ik ken iemanf die sindsdoen met een band onder zn knieschijf loopt en nooit meer last heeft.
De heb ik ook een tijdje gebruikt. Hielp enorm, maar gelukkig kon ik ook weer vrij snel zonder.
pi_155593388
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten dat 2016 mijn jaar wordt
Mooi besluit! Ik doe mee!
pi_155593469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooi besluit! Ik doe mee!
O+ ons jaar O+
Ja doei.
pi_155593665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ ons jaar O+
O+
pi_155593688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

O+
Hoe gaat 't met jou en de afstanden op 't moment?
Ja doei.
pi_155593810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe gaat 't met jou en de afstanden op 't moment?
Ik ga deze maand over de 80 km heen. Misschien tik ik de 90 km aan. 10 km door de duinen van Katwijk gingen vrij aardig. De poot trekt nog een beetje, maar dat wordt wel steeds minder en het herstelt (afkloppen) na een loopje ook sneller.
pi_155593822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ga deze maand over de 80 km heen. Misschien tik ik de 90 km aan. 10 km door de duinen van Katwijk gingen vrij aardig. De poot trekt nog een beetje, maar dat wordt wel steeds minder en het herstelt (afkloppen) na een loopje ook sneller.
Dat is fijn! :D ^O^
Ja doei.
pi_155595158
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is fijn! :D ^O^
Ja thanks! Net nog even 3 km getraind. Dat is niet veel, maar de hartslag ging ondanks 5x de Rozenberg op en af niet echt omhoog, dus blijkbaar vermoeid. Is niet erg, anders wordt mijn maandtotaal te hoog en kom ik er volgende maand niet zo makkelijk meer overheen ;-)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:48:37 #130
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155595196
Ja ik teken ook voor 2016. Al ga ik met een goeie aanloop (pun intended) dat jaar in!
pi_155595205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja thanks! Net nog even 3 km getraind. Dat is niet veel, maar de hartslag ging ondanks 5x de Rozenberg op en af niet echt omhoog, dus blijkbaar vermoeid. Is niet erg, anders wordt mijn maandtotaal te hoog en kom ik er volgende maand niet zo makkelijk meer overheen ;-)
Wolve en ik gaan straks ook voor 5 hele kms op pad samen O+ M'n conditie heeft wat te lijden gehad, merkte ik ook afgelopen dinsdag met 'n flink zware trail 5K :') maar, we komen er wel!
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:50:55 #132
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155595272
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:09 schreef DeLuna het volgende:
Voor in de WLEWEW:
[ code verwijderd ]

Done :) Heb de opmaak wel iets aangepast maar dat is geen punt
pi_155595432
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

SPOILER
;( wat heb ik je misdaan?

SPOILER
pi_155596254
Was dit hier al voorbij gekomen? http://pulptastic.com/the(...)ap-around-your-feet/
Ja doei.
pi_155596939
Nee, maar die zijn tof. Voor mij niet bruikbaar als hardloopschoen maar als normale schoen wel.
pi_155597044
Weet iemand hoe lang van te voren je moet gaan taperen? Volgende week zondag is het de Tilburg ten miles. Tot wanneer heeft trainen nog zin? Wat is het beste om te doen in de week van te voren? (Pre-race stress, al is het maar 16 km)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:04:36 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155597993
Ja hoor. Ze zijn aangeschaft. Lekker vertrouwde en degelijke Asics, in de maat die ik normaal heb. Zitten als gegoten. Voor de niet-technische trailrunner en ook mogelijk op asfalt. That's me then ;)

Enigszins aan de bonte kant, maar vooruit: http://www.rebellas.nl/as(...)-vrouwen-p-1122.html

Voor maar 65 euro :)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:05:37 #138
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155598019
Ohoh... Nu kan ik niet meer terug?

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:10:17 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155598208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef flipsen het volgende:
Ohoh... Nu kan ik niet meer terug?

[ afbeelding ]
Hit the road!

SPOILER
F means you're fucked
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:10:27 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155598218
Hup Jack!
pi_155598706
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:04 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor. Ze zijn aangeschaft. Lekker vertrouwde en degelijke Asics, in de maat die ik normaal heb. Zitten als gegoten. Voor de niet-technische trailrunner en ook mogelijk op asfalt. That's me then ;)

Enigszins aan de bonte kant, maar vooruit: http://www.rebellas.nl/as(...)-vrouwen-p-1122.html

Voor maar 65 euro :)
Mooie schoentjes! Bij de bever sale?

Ik moet binnenkort ook weer nieuwe. Zijn nu een jaar oud en 1000+ km inmiddels.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:31:27 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155599191
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mooie schoentjes! Bij de bever sale?

Ik moet binnenkort ook weer nieuwe. Zijn nu een jaar oud en 1000+ km inmiddels.
Yup. Ik zou als ik jou was tot maandag nog 'trainen' en de rest van de week rustig aan doen trouwens. Gewoon een beetje honger kweken in die benen ;)
pi_155599265
Heerlijk loopweer vandaag O+
pi_155599302
Het voelt hier wat benauwd :X :') Maargoed, het is ook maar voor 5km :P En O+ samen met Wolve O+
Ja doei.
pi_155599887
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Yup. Ik zou als ik jou was tot maandag nog 'trainen' en de rest van de week rustig aan doen trouwens. Gewoon een beetje honger kweken in die benen ;)
Zoiets was ook mijn idee inderdaad. :Y
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:27:41 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155601614
Wij gaan morgen weer lopen. gisteren dikke spierpijn van stukje trailen dinsdag en vandaag was reisdag.
Was wel lollig gisteren, liepen een beetje te oeh-en en auwen in de stad, stelletje 40plussers :P
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 20:31:41 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_155601807
quote:
Voor in de WLEWEW:
[ code verwijderd ]

Startbewijzen winnen is leuk *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155601864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het voelt hier wat benauwd :X :') Maargoed, het is ook maar voor 5km :P En O+ samen met Wolve O+
^O^
Mijn laatste écht geslaagde loopje was eigenlijk met jullie!
pi_155602633
Uurtje door de bossen gecrost. Beetje combi geweest van fartlek en heuveltraining. Was best leuk.
pi_155602641
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:32 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

^O^
Mijn laatste écht geslaagde loopje was eigenlijk met jullie!
*;

Het was zwaar :o maar wel lekker! Laatste eindje ging Wolve kortere weg (op een 5km, zo diep zijn we gevallen ;( ) terug, dus heb ik nog even een eindsprint heuvelop gedaan. Voelde goed O+
Ja doei.
pi_155602651
Thanks iedereen. Ik ben ook blij dat er niet 'echte' schade is.

Heb vanavond echt heerlijk getraind. 3x5 minuten zone 1 +2 minuten zone 3. Daarna nog 5 minuten ofzo naar de sportschool.Ik liep zelfs voorop jaja! Voelde me alleen niet fijn ofzo. Er zei ook niemand wat tegen me. Alleen de trainer af en toe waar ik heen moest. Maarja ik had gelukkig mijn muziek. Trainer overigens nog niks verteld over vanmiddag. Doe ik maandag wel als ik de brief heb. Mijn knie hield zich best oke! Alleen nu voel ik hem. Maar dat mag opzich wel :)
http://app.endomondo.com/workouts/590712458/19432788
pi_155602765
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:50 schreef xMissi het volgende:
Thanks iedereen. Ik ben ook blij dat er niet 'echte' schade is.

Heb vanavond echt heerlijk getraind. 3x5 minuten zone 1 +2 minuten zone 3. Daarna nog 5 minuten ofzo naar de sportschool.Ik liep zelfs voorop jaja! Voelde me alleen niet fijn ofzo. Er zei ook niemand wat tegen me. Alleen de trainer af en toe waar ik heen moest. Maarja ik had gelukkig mijn muziek. Trainer overigens nog niks verteld over vanmiddag. Doe ik maandag wel als ik de brief heb. Mijn knie hield zich best oke! Alleen nu voel ik hem. Maar dat mag opzich wel :)
http://app.endomondo.com/workouts/590712458/19432788
Maar. Je loopt in een groep. En als je dan muziek op hebt staan, is het toch logisch dat niemand iets zegt? Dat zou ik ook niet doen als iemand in mijn groep met muziek op gaat lopen.
pi_155602796
In een groep met muziek lopen? :?

Het zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik écht heel raar.
Ja doei.
pi_155602991
Nee ik heb niet in 2 oren muziek. Maar omdat ik ene x helemaal achteraan dus alleen loop, of soms helemaal alleen vooraan loop, heb ik muziek mee. Ik heb gewoon 1 oortje in. Dus ze kunnen gewoon tegen me praten. Ik moet ook wel want verkeer en trainer die aanwijzingen geeft :P
pi_155603369
Ik vind zelfs één oortje stom, als je in een groep loopt. En ook dan zou ik niks zeggen tegen zo iemand, want die vind blijkbaar de muziek toch interessanter. Heb het bij ons op de club ook nog nooit gezien eigenlijk.

Maar het zal wel aan mij liggen.
pi_155603567
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:50 schreef mosselmossel het volgende:
Uurtje door de bossen gecrost. Beetje combi geweest van fartlek en heuveltraining. Was best leuk.
Ouwe trailert! ^O^
pi_155603578
Iedereen zijn eigen keuze toch. Nogmaals ik loop vaak alleen achteraan zonder iemand naast me. Zodra er iemand naast me komt dan gooi ik dat oortje uit. Ik loop gewoon lekkerder met muziek. Maarja. Boeiend. Zijn ergere dingen om je druk om te maken ;)
pi_155603786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ouwe trailert! ^O^
Hehe, ja, het was best lekker dit keer. ;) Maar echt voor heeeeel af en toe maar hoor, haha.
pi_155603971
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:07 schreef mosselmossel het volgende:
Maar het zal wel aan mij liggen.
Neuh.
Ja doei.
pi_155604516
Ach, er zijn vele soorten loopgroepen toch. Bij die van moblo en wolven kruipen ze het liefste bij elkaar in de camper, bij die van missi doet iedereen vooral zijn eigen ding. Voor ieder wat wils! :P

Verder: je weet dat je in marathon modus staat als je zegt: nee zaterdag hoef ik niet lang, 23! Vandaag ook weer 19km p de teller in de vorm van 6x1000, ging echt lekker! Blijkbaar had ik het even nodig om er helemaal doorheen te zakken en ben ik nu weer top hersteld..!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:41:57 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155605057
Zei maar eens iemand niks tegen me tijdens een training. Blaaaaablaaaa :P
pi_155605989
Ik moest ook verplicht met mensen lopen vandaag :r

Neuh, was wel leuk :P trainingsgenootjes zijn best heel vriendelijk.
pi_155606148
quote:
Voor in de WLEWEW:
[ code verwijderd ]

Leuk, misschien zie ik je nog. Ik zit er sterk aan te denken daar de 10 km te lopen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:02:09 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155606195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moest ook verplicht met mensen lopen vandaag :r

Neuh, was wel leuk :P trainingsgenootjes zijn best heel vriendelijk.
Whoop, je hebt gelopen!

Intussen nog geen huizenbezitter?
pi_155606772
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Whoop, je hebt gelopen!

Intussen nog geen huizenbezitter?
Ik loop soms 2 keer per week!

En nope! Wel geboden, maar iemand anders was eerder. Moet misschien maar eens een aankoopmakelaar gaan inschakelen om voor me te zoeken, ben er een beetje klaar mee. En m'n eisen bijstellen kan niet :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:27:13 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155607449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik loop soms 2 keer per week!

En nope! Wel geboden, maar iemand anders was eerder. Moet misschien maar eens een aankoopmakelaar gaan inschakelen om voor me te zoeken, ben er een beetje klaar mee. En m'n eisen bijstellen kan niet :P
Goed plan. Duurt veel te lang zo :)
pi_155607549
Mijn vorm begint goede vormen aan te nemen heb ik het idee. Vanavond na lange tijd weer eens een hartslag gemeten van 42, zelfs 3x achter elkaar. Dat terwijl ik gewoon achter de pc zit en net een spannende pot voetbal van AZ heb gekeken. Of zou mijn hart hetzelfde tempo als Ajax op de mat hebben gelegd?
pi_155607889
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hehe, ja, het was best lekker dit keer. ;) Maar echt voor heeeeel af en toe maar hoor, haha.
Afwisseling blijft leuk! :)
Ik ben de laatste tijd ook vooral op asfalt aan het lopen trouwens :P.
pi_155608810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn vorm begint goede vormen aan te nemen heb ik het idee. Vanavond na lange tijd weer eens een hartslag gemeten van 42, zelfs 3x achter elkaar. Dat terwijl ik gewoon achter de pc zit en net een spannende pot voetbal van AZ heb gekeken. Of zou mijn hart hetzelfde tempo als Ajax op de mat hebben gelegd?
wow 42 is wel laag :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 23:04:34 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155609061
Ik vind dat wel gezellig, kletsen tijdens de training :) Maar vaak loop ik dan net een ander tempo dan de rest dus dan loop ik alleen. Misschien toch iets onbewusts einzelgangerig (autistisch) :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 23:06:55 #171
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_155609163
Wow 42 is echt laag. Ik zat laatst op 55. Dat vond ik al laag.

Vandaag mezelf getrakteerd op een 'hoe ver kan je gaan, tot je niet meer kan' run.
Na 2,5 maand opbouwen vond ik het wel leuk om een keertje te knallen. Max wat ik nu loop is 4 km, en heb me ingesteld op 2,5 km vol gaan. Waar ik in de opbouw nog niet verder was gekomen dan 6"00 - 7"00 min / km liep ik nu 2,5 km in 12.50, dus een vlotte 5"06 per km.
Ben ik best blij mee :D

logje: https://www.strava.com/activities/378817442
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_155609418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:09 schreef xMissi het volgende:
Klinkt hoopvol ^O^
pi_155609771
Ik heb de 4km hardgelopen op 7.0 km per uur. Laatste 300 meter last van mijn knie. Maar dat was even later weer weg gelukkig. Ik ben trots op mijzelf !
pi_155610273
RD start over 2,5 uur geloof ik? Succes en veel plezier!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2015 23:34:25 ]
  donderdag 27 augustus 2015 @ 23:52:09 #175
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155610904
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik RD nou veel plezier of veel succes moet wensen. Of sterkte. Of gewoon meewarig mijn hoofd moet schudden :P
pi_155611160
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:52 schreef flipsen het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik RD nou veel plezier of veel succes moet wensen. Of sterkte. Of gewoon meewarig mijn hoofd moet schudden :P
All of the above.

quote:
72 jaar oude man wint 160 kilometer endurance
SPOILER
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:12:53 #177
236410 MaleDuck
pi_155615460
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:21 schreef Aloria het volgende:
Ik heb de 4km hardgelopen op 7.0 km per uur. Laatste 300 meter last van mijn knie. Maar dat was even later weer weg gelukkig. Ik ben trots op mijzelf !
Dat mag, trots zijn is af en toe best goed...
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:31:08 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155615643
Solid month badge op Smashrun binnen gehaald dankzij een heerlijke 5km in 31:46 :9
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:53:15 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155615898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Startbewijzen winnen is leuk *O*
Niet gewonnen, maar via via gekregen. De bedrijven krijgen hier allemaal twee gratis startbewijzen, vandaar. Maar anders kostte het ook maar 6 euro, dus dat valt allemaal wel mee. :P
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:54:09 #180
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155615913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Leuk, misschien zie ik je nog. Ik zit er sterk aan te denken daar de 10 km te lopen.
Leuk! Ik zat er ook aan te denken, maar omdat ik 19 september in Den Haag voor het eerst de 10 ga doen, wilde ik het hier maar niet doen. Dus dan maar de 5km.
pi_155616794
Woe, over de 1500km heen gisteren! Al bijna net zoveel als vorig jaar, en nog wat flinke maanden te gaan :D Misschien gaat de 2015 toch lukken!
pi_155616925
Netjes!

Speciaal voor Zwabber een keer geen duimpjes:
SPOILER
Ja doei.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:57:19 #183
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_155617018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Woe, over de 1500km heen gisteren! Al bijna net zoveel als vorig jaar, en nog wat flinke maanden te gaan :D Misschien gaat de 2015 toch lukken!
Wow lekker aantal hoor! Ik zit misschien net op 100 ...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_155617123
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes!

SPOILER
Geen duimpjes én geen oranje shirt. Waar gaat het heen met deze wereld?
pi_155617764
Ik vind het allemaal niet leuk meer. Ik heb 2 loopjes achter de rug beide 6 km en beide keren met elastiek aan de benen. Pff. We zitten hier op 800 m hoogte blijkbaar maakt dat toch meer verschil als je zou denken.
En dan had van te voren bedacht dat ik ook wel een keer omhoog wilde rennen. 8)7 Dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
pi_155618381
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:33 schreef Oceanonix het volgende:
Ik vind het allemaal niet leuk meer. Ik heb 2 loopjes achter de rug beide 6 km en beide keren met elastiek aan de benen. Pff. We zitten hier op 800 m hoogte blijkbaar maakt dat toch meer verschil als je zou denken.
En dan had van te voren bedacht dat ik ook wel een keer omhoog wilde rennen. 8)7 Dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Gewoon rustig aan, tempo loslaten en genieten van de nieuwe omgeving! Waar zit je?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:47:00 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155620991
Mmm....meneer en ik beiden vanmiddag vrij. We zouden natuurlijk eventjes mijn nieuwe troetelbeertjeskotsschoentjes kunnen uitlaten ergens in Meyendel. Dan ook normale schoentjes mee en er gewoon moeiteloos een 16-18 km duurloop uitpersen.

Idee? Idee! :P
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:48:31 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155621025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:47 schreef Quoi het volgende:
Mmm....meneer en ik beiden vanmiddag vrij. We zouden natuurlijk eventjes mijn nieuwe troetelbeertjeskotsschoentjes kunnen uitlaten ergens in Meyendel. Dan ook normale schoentjes mee en er gewoon moeiteloos een 16-18 km duurloop uitpersen.

Jaloersmakend idee!
F means you're fucked
pi_155621038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:47 schreef Quoi het volgende:

Ik zou 't niet doen, dan maak je mensen hier jaloers.
Ja doei.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:26:59 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155621971
Ik moet nog iemand ompraten ;) Iemand die nogal gehecht is aan zijn vrijdagavondduurloop.
pi_155622194
Het is in ieder geval perfect loopweer volgens mij!
pi_155622436
Ik heb mijn startnummer voor de TTM binnen. Kan alleen niet ontdekken in welk startvak ik moet gaan staan. Had verwacht dat het ergens zou staan aangegeven op startnummer of zo.
pi_155622527
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:39 schreef steffelonio het volgende:
ijn startnummer voor de TTM binnen. Kan alleen niet ontdekken in welk startvak ik moet gaan staan. Had verwacht dat het ergens zou staan aangegeven op startnummer of zo.
Een kleurtje misschien?
pi_155622572
Ja dat had ik verwacht. Maar nee. Of ik heb het systeem nog niet ontdekt.

Na ja, dan ga ik maar gewoon vooraan staan.
pi_155623093
RTFM: vak c moet ik gaan staan. (Tijd tussen 1:15 en 1:40). Vind dat nog best veel verschil in 1 vak trouwens. Van 4:40/km tot 6:15/km.
pi_155623116
Weet iemand toevallig waar je het goedkoopste SIS gels kunt bestellen, zonder dat er 50 euro bestelling nodig is voor gratis verzending?

Edit:

Mijn eigen zoektocht kwam tot deze website: http://www.bakkerracingproducts.nl/

Vanaf 25 euro gratis verzenden en 1.59 tegenover 1.80 of vaak 2 euro in de sportwinkel. Heb er ook nog wat andere meuk bij besteld :P

[ Bericht 61% gewijzigd door La_Tramposa op 28-08-2015 14:15:07 ]
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:01:02 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_155623266
quote:
Netjes!

SPOILER
Dàt shirt staat je leuk!
pi_155623286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet iemand toevallig waar je het goedkoopste SIS gels kunt bestellen, zonder dat er 50 euro bestelling nodig is voor gratis verzending?
Ik las ISIS gels :')
Ja doei.
pi_155623307
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:03 schreef McTwente het volgende:

[..]

Geen duimpjes én geen oranje shirt. Waar gaat het heen met deze wereld?
klein loopje voor charity met nagenoeg alleen clubleden :P dan hoeft 't niet!
Ja doei.
pi_155623603
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Met verzendkosten, maar nu een aardige aanbieding en volgens mij verreweg het goedkoopst. Een doos van 30 stuks voor ¤29,91 plus ¤3,99 verzendkosten. Duurt wel 5 dagen voor je ze hebt maar goedkoper ga je ze denk ik niet vinden:

http://www.wiggle.nl/scie(...)-30-zakjes-van-60ml/
pi_155623621
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
dige aanbieding en volgens mij verreweg het goedkoopst. Een doos van 30 stuks voor ¤29,91 plus ¤3,99 verzendkosten. Duurt wel 5 dagen voor je ze hebt maar goedkoper ga je ze denk ik niet vinden:

Ja, het probleem is dat ik niet 30 van dezelfde smaak wil, heb er slechts 8 nodig of zo en wil het liefst smaakjes kiezen.. maar zie hierboven, heb wat redelijks gevonden.. :P
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:33:51 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155624140
Mmm Dafne al over een half uurtje. Er gaat morgen getroetelbeertjeloopt worden. Vanavond dan maar aanhaken bij the club duurloop. Ik weet dan iig zeker dat ik 16 loop, alleen missch in een wat hoger tempo :{

Mieperdemiep 8-)
pi_155624995
Nu Dafne Schippers voor de 200m.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:00:18 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155625064
Damn wat spannend!! Ik kijk met een half oog.
pi_155625174
Oeh, dat was een heel spannend slot zeg.
pi_155625275
Wereldkampioeeeeen! En wat een tijd zeg! Mijn hartslag was echt duizend!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:10:09 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155625472
Oh dit was zo mooi O+ Haar reactie ook! Het emotioneert me wel hoor #zachtei
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:13:47 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155625598
Geen onaardige prestatie inderdaad. Vraag me af wat ze op de brug van Zwabber zou kunnen
F means you're fucked
pi_155625678
Die corestabiliteit _O_ Mijn god.
Ja doei.
pi_155625711
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Quoi het volgende:
Oh dit was zo mooi O+ Haar reactie ook! Het emotioneert me wel hoor #zachtei
* motorbloempje doet mee #brokinkeel
Ja doei.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:25:39 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155625937
Ze is onwel geworden na de finish en afgevoerd
F means you're fucked
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:28:23 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155626008
Beetje duizelig. Zou ik ook hebben als ik die tijd liep :)
pi_155626059
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef Quoi het volgende:
Beetje duizelig. Zou ik ook hebben als ik die tijd liep :)
Als ik die tijd liep, zou ik spontaan naar de SEH worden afgevoerd om alle liters EPO en testosteron uit mijn lijf te pompen ;)
pi_155626428
Dafne bij ES in de uitzending..
"I can't believe it and I'm very tired now"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:43:49 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155626444
Ze loopt bijna net zo soepel als ik die Daphne. Mooi om te zien.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:46:08 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155626516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:43 schreef Guard het volgende:
Dafne bij ES in de uitzending..
"I can't believe it and I'm very tired now"
Van zo'n klein stukje joggen. De jeugd van tegenwoordig :{w
F means you're fucked
pi_155626521
DaFFFFFFne!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:46:41 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155626534
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze loopt bijna net zo soepel als ik die Daphne. Mooi om te zien.
Ze deed me in de verte ook wel een beeje aan je denken ja!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:50:53 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155626645
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze deed me in de verte ook wel een beeje aan je denken ja!
Ja dat snap ik. Ik ben natuurlijk ook slank, met een lange soepele tred. En snel!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:52:44 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155626706
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Ik ben natuurlijk ook slank, met een lange soepele tred. En snel!
Met de verte bedoelde ik eigenlijk de afstand Den Haag <---> Beijing
F means you're fucked
pi_155626764
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Met de verte bedoelde ik eigenlijk de afstand Den Haag <---> Beijing
Sorry, maar zelfs op die afstand zie ik nog wel verschillen tussen Swets en Dafne :D
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:55:54 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155626798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Sorry, maar zelfs op die afstand zie ik nog wel verschillen tussen Swets en Dafne :D
Dafne heeft niet zo'n leuke vrouw nee
F means you're fucked
pi_155626842
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Dafne heeft niet zo'n leuke vrouw nee
Of van die schattige kids
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:58:52 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155626892
En ze heeft niet van die lekkere boobies als ik.
pi_155626965
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En ze heeft niet van die lekkere boobies als ik.
Voordat ik daar uitspraken over doe wil ik toch met name de boobies van Dafne zien......
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:00:52 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155626969
1
2
[b]Datum - [url=http://www.halvevanhoogland.nl/hvh/home/0/1/home.htmlt]Halve van Hoogland (Hoogland)[/url][/b]
[*] Happel - 10km

Kan deze worden toevoegd aan de OP. En plaats omgezet worden naar Hoogland, aangezien het daar is en niet in Amersfoort ;)

Dank je :)
Elite
Tegen TTIP
pi_155627145
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef Happel het volgende:

[ code verwijderd ]

Kan deze worden toevoegd aan de OP. En plaats omgezet worden naar Hoogland, aangezien het daar is en niet in Amersfoort ;)

Dank je :)
Van de website:
Voor de navigatie: Amersfoort, de Bedekte Weg. Postcode: 3823
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:09:55 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155627207
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Van de website:
Voor de navigatie: Amersfoort, de Bedekte Weg. Postcode: 3823
Ok, jij je zin. Start is op een veldje in Amersfoort. Parcours loopt door Hoogland
Elite
Tegen TTIP
pi_155627217
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok, jij je zin. Start is op een veldje in Amersfoort. Parcours loopt door Hoogland
Oke dan :P Leuk dat je ook weer meedoet!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:13:13 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155627289
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke dan :P Leuk dat je ook weer meedoet!
Zeker! Gaat weer de goede kant op na mijn blessure in maart.
Elite
Tegen TTIP
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:41:05 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155628071
Vandaag even in Zwolle geweest voor wat winkels maar dat doet me dan weer denken aan de Halve Marathon in juni en dat ik dat zo tof vond en krijg er dan al helemaal zin in _O- Duurt laaaaang.

Goed, eerst de Vredesloop en de Bruggenloop maar.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:14:57 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155628981
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag even in Zwolle geweest voor wat winkels maar dat doet me dan weer denken aan de Halve Marathon in juni en dat ik dat zo tof vond en krijg er dan al helemaal zin in _O- Duurt laaaaang.

Goed, eerst de Vredesloop en de Bruggenloop maar.
Blijven ademen ;)
pi_155630316
Die 200m van Dafne is echt wel heel erg gaaf! Damn!
pi_155630399
Vandaag voor de verandering eens intervalletjes naar huis gelopen.
De bedoeling was telkens 400 meter, maar da's denk ik toch makkelijker als je een atletiekbaan hebt. Dus het werd 500 meter. :P
Vraagje voor de echte hardlopers: hoe snel loop je tijdens de rustige stukken?

https://www.endomondo.com/workouts/591209355/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_155630782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gewoon rustig aan, tempo loslaten en genieten van de nieuwe omgeving! Waar zit je?
Prutz, Oostenrijk. Dat ligt dicht tegen het skigebied aan van Serfaus. Aan de rivier waar wij zitten is het een soort van vlak (Oostenrijks vlak... ).
pi_155630944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

All of the above.

[..]

SPOILER
Cross. Trail. Colour. Obstacle. Fell. Ultra. Nordic. Mud.
En dan nu knolhoppen. Dit topic wordt van steeds meer markten thuis.

quote:
Netjes!

SPOILER
Deze foto krijgt juist wel duimpjes van mij ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik loop slechts 1000 km achter, ik kan jou nog makkelijk inhalen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:31:38 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_155632385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Cross. Trail. Colour. Obstacle. Fell. Ultra. Nordic. Mud.
En dan nu knolhoppen. Dit topic wordt van steeds meer markten thuis.

In Amerika is er een wedstrijd tussen marathonlopers en ruiters. Wie het snelste de marathonafstand aflegt. Mens en paard zijn best aan elkaar gewaagd :D
pi_155632442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef Cynic het volgende:
Vandaag voor de verandering eens intervalletjes naar huis gelopen.
De bedoeling was telkens 400 meter, maar da's denk ik toch makkelijker als je een atletiekbaan hebt. Dus het werd 500 meter. :P
Vraagje voor de echte hardlopers: hoe snel loop je tijdens de rustige stukken?

https://www.endomondo.com/workouts/591209355/14083692
Hoe snel je zin hebt ;) Maar meestal rond D1 tempo. Lekker rustig zodat je hartslag goed kan zakken, maar geen sjok-tempo, ritme van de intervallen zoveel mogelijk vasthouden in het dribbelen.
Als je je horloge van tevoren instelt kunnen 400tjes trouwens ook prima op de weg!
pi_155633957
Tijdens mijn intervallen vandaag nam ik gewoon gas terug tijdens de rust periodes, kwam ongeveer uit op LDL tempo en zelfs lager, belangrijkste is dat je hartslag omlaag komt. Dat ging perfect vandaag bij mij
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:28:20 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155634221
GotC is in dit heerlijke weer lekker aan het lopen, de UTMB is onderweg, Ginger Runner heeft weer een nieuw filmpje op youtube gezet.

En ik lig alweer een paar dagen plat met rugproblemen. Ik ben strontjaloers en heb nog nooit zo veel zin gehad om te lopen als nu ;(
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:37:54 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155634563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:28 schreef YUR het volgende:
GotC is in dit heerlijke weer lekker aan het lopen, de UTMB is onderweg, Ginger Runner heeft weer een nieuw filmpje op youtube gezet.

En ik lig alweer een paar dagen plat met rugproblemen. Ik ben strontjaloers en heb nog nooit zo veel zin gehad om te lopen als nu ;(
E.T. zei vandaag "Ik heb 7KM non-stop gelopen..., zit je dan met je 2KM"

Al moet ik zondag godverdomme met die verneukte enkel 10KM kruipen, dat snap je }:|
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:45:44 #243
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155634830
Swets :D

Wat is het fantastisch loopweer O+ Mag van mij elke dag zo zijn! 45 minuten gelopen, iets meer dan 6,5 km. 5e en 6e kilometer ging zelfs onder de 6:30min/km :+. Ik vind het tof!
pi_155634867
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

E.T. zei vandaag "Ik heb 7KM non-stop gelopen..., zit je dan met je 2KM"

Al moet ik zondag godverdomme met die verneukte enkel 10KM kruipen, dat snap je }:|
^O^ De vernieling in met die enkel, beter kwijt dan rijk, toch?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:48:18 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155634924
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Hij heeft er nog 1, dus lekker belangrijk ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:51:11 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155635038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Precies! wat moet je er mee! kunnen alleen maar afscheuren.
pi_155635650
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe snel je zin hebt ;) Maar meestal rond D1 tempo. Lekker rustig zodat je hartslag goed kan zakken, maar geen sjok-tempo, ritme van de intervallen zoveel mogelijk vasthouden in het dribbelen.
Als je je horloge van tevoren instelt kunnen 400tjes trouwens ook prima op de weg!
Ok, dan deed ik dat wel ongeveer goed. Dacht dat je dat misschien toch nog wat sneller zou moeten lopen.
Horloge instellen klinkt gevaarlijk, ben allang blij dat ik weet hoe hij ongeveer werkt.
Bedacht me vandaag tijdens het lopen dat ik volgens mij eindelijk weet wat de pace is die ik zie. Volgens mij is dat het voortschrijdend gemiddelde van de lap (km) waar je in zit. Dacht altijd dat het de actuele pace was met een kleine vertraging, maar dat lijkt me nu dus niet.
Maakt het wel lastig om intervallen goed te lopen, ging nu telkens iets sneller dan ik had gewild.
It has to mean something
pi_155635672
Enkels :r
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:08:51 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155635715
Ruggen :r
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:09:14 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_155635730
Schenen :r
pi_155635748
Linker Heup :r
pi_155635871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ok, dan deed ik dat wel ongeveer goed. Dacht dat je dat misschien toch nog wat sneller zou moeten lopen.
Horloge instellen klinkt gevaarlijk, ben allang blij dat ik weet hoe hij ongeveer werkt.
Bedacht me vandaag tijdens het lopen dat ik volgens mij eindelijk weet wat de pace is die ik zie. Volgens mij is dat het voortschrijdend gemiddelde van de lap (km) waar je in zit. Dacht altijd dat het de actuele pace was met een kleine vertraging, maar dat lijkt me nu dus niet.
Maakt het wel lastig om intervallen goed te lopen, ging nu telkens iets sneller dan ik had gewild.
Ook dat kun je instellen :P Wat voor horloge heb je? Heel ingewikkeld is het bij die van mij niet in ieder geval.
Ik vind het wel handig om én mijn lap pace én mijn instant pace te zien, al is die laatste niet zo nauwkeurig. Bij intervallen kun je ook gewoon naar de verstreken tijd kijken; als je 400m in 1.40 wil lopen weet je dat je halverwege op 50 seconde moet zitten ongeveer ;)
Je lap pace is trouwens niet altijd van de km waar je in loopt he, als je elke keer aan het begin van de interval op lap hebt gedrukt is het alleen het voortschrijdend gemiddelde van die interval.
pi_155636060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ook dat kun je instellen :P Wat voor horloge heb je? Heel ingewikkeld is het bij die van mij niet in ieder geval.
Ik vind het wel handig om én mijn lap pace én mijn instant pace te zien, al is die laatste niet zo nauwkeurig. Bij intervallen kun je ook gewoon naar de verstreken tijd kijken; als je 400m in 1.40 wil lopen weet je dat je halverwege op 50 seconde moet zitten ongeveer ;)
Je lap pace is trouwens niet altijd van de km waar je in loopt he, als je elke keer aan het begin van de interval op lap hebt gedrukt is het alleen het voortschrijdend gemiddelde van die interval.
Garmin 210. Is inderdaad vast niet zo ingewikkeld, maar heb het meestal niet nodig omdat ik gewoon in 1 tempo loop. En tijdens survivalruns zodat ik kan zien hoever ik ongeveer ben want dan heb ik al helemaal niks aan m'n pace :P
Zal er eens een studie van maken.
It has to mean something
pi_155637095
Lekkere training vanavond. Eens een keer wat anders gedaan dan normaal: Yasso 800tjes
SPOILER
Ze gingen redelijk goed, allemaal zo tussen de 2:41-2:45, wel zat er voor mijn gevoel een te groot verschil tussen het eerste en tweede rondje. Uiteindelijk heb ik er 6 gedaan, eigenlijk zouden het er 10 moeten zijn, maar dat is voor een volgende keer . Behalve een marathontijdindicator (waarvan ik niet weet of je er al teveel waarde aan moet hechten) is het gewoon een leuke en nuttige training. Ga hem vaker doen denk ik
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:47:54 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155637287
Ik heb gewoon 17,5 km gelopen :P
Beetje verval wel en een kleine drinkpauze bij de 11 km, maar verder boven verwachting!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:52:18 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155637475
Én met een oranje strikje in m'n haar w/
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:52:46 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155637494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
Beetje verval wel en een kleine drinkpauze bij de 11 km, maar verder boven verwachting!
:o
Lekker bezig zeg!

Vandaag liep ik mee in onze RW winkel. Eén van de klanten was een zeldzaam soort: Slanke, fitte dame van in de 20. Liep wekelijks 30-35 km. Onze vraag was uiteraard: Marathon?
Maar nee. Dat wilde ze niet. Daar had ze dan weer geen zin in.

Ik viel eerlijk gezegd bijna om :P. Dan loop je zulke afstanden en ga je niet voor een marathon, al is het 1x.
pi_155637571
Nice mrB! Volgens mij is het ook de bedoeling dat je hem vaker doet en geleidelijk opbouwt naar 10x, dis wat dat betreft doe je het helemaal goed met 6x ;) ik ga trouwens zeker de 5000m doen volgende week!

En quoi, wow lekkere afstand! Dat moet vertrouwen geven!
pi_155638257
Ja de trackmeeting van volgende week! Ik zie er wel een beetje tegenop: 12,5 rondjes lang afzien, dat is toch een stuk langer dan de 7,5 bij de 3000m. Van vorig jaar weet ik nog dat ik de 5 ronden voor het einde echt geen zin meer had en bijna wou uitstappen. Wordt leuk dus! :D
pi_155638667
Goed bezig iedereen hoor. Gaat lekker.
Ik moet nog even zin zien te vinden in die 32km van morgen. Daar heb ik verrekte weinig trek in namelijk. Maar goed, nog twee van die lange duurlopen en het zit er weer op.
pi_155638985
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:26 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig iedereen hoor. Gaat lekker.
Ik moet nog even zin zien te vinden in die 32km van morgen. Daar heb ik verrekte weinig trek in namelijk. Maar goed, nog twee van die lange duurlopen en het zit er weer op.
Mooie route al uitgezet, dat wil meestal wel helpen.
pi_155639169
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Mooie route al uitgezet, dat wil meestal wel helpen.
Neu, helpt niet. Het blijft veel te ver.
pi_155639740
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Neu, helpt niet. Het blijft veel te ver.
-O- Meestal zoek ik zelf iets uit om te lopen wat normaal gesproken eigenlijk te ver is, zoals in mijn geval naar muiden via de vecht of van de Dam naar de Dom toe lopen.
pi_155640448
32 km is ook echt ver. Zo ver dat ik dat nog nooit heb gelopen.

Is het trouwens bij zo'n training de bedoeling om non-stop te lopen, of met korte eet/drinkpauzes?
pi_155640530
Over ver lopen gesproken, is al wat bekend van RD? Hoe ver zou die nu zijn?
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:08:35 #266
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155641998
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:22 schreef steffelonio het volgende:
Over ver lopen gesproken, is al wat bekend van RD? Hoe ver zou die nu zijn?
Wat, is die er nou nog niet? :{w

:P
pi_155642387
RD is precies het tegenovergestelde van Dafne Schippers.
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:36:16 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155642759
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:20 schreef steffelonio het volgende:

Is het trouwens bij zo'n training de bedoeling om non-stop te lopen, of met korte eet/drinkpauzes?
Is ook ver, ik kan me niet voorstellen dat ik van Heerenveen naar Leeuwarden zou kunnen hardlopen :D
pi_155646689
quote:

Zo'n heerlijk lange duurloop is ervoor om je te laten "wennen" aan dergelijke afstanden en "time on your feet". Hoe je die training volbrengt maakt niet zo heel veel uit, zeker de eerste paar keer dat je zo ver loopt. Dat kan best met wat mini-pauzes.
De eerste paar keer dat ik 30 of meer liep in training was dat ook met pauzes, o.a. om de groep weer bij elkaar te laten komen. Nu loop ik ze alleen en loop ze aan één stuk door. Drinken kan tijdens het lopen en eten doe ik nauwelijks tijdens een duurloop (heel soms een gelletje, en dat kan ook prima tijdens het lopen).
pi_155646727
quote:
Wat ga je goed *O*

En 32km is ook echt een roteind mossel! Kan me voorstellen dat je daar geen trek in hebt.
pi_155646809
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 07:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Zo'n heerlijk lange duurloop is ervoor om je te laten "wennen" aan dergelijke afstanden en "time on your feet". Hoe je die training volbrengt maakt niet zo heel veel uit, zeker de eerste paar keer dat je zo ver loopt. Dat kan best met wat mini-pauzes.
De eerste paar keer dat ik 30 of meer liep in training was dat ook met pauzes, o.a. om de groep weer bij elkaar te laten komen. Nu loop ik ze alleen en loop ze aan één stuk door. Drinken kan tijdens het lopen en eten doe ik nauwelijks tijdens een duurloop (heel soms een gelletje, en dat kan ook prima tijdens het lopen).
30 km lang niet eten, dat zou bij mij betekenen dat ik compleet leeg zou raken en zou moeten stoppen. Eet je van tevoren?
pi_155646838
Ik moet 18x1km :P Nouja, 6x1km D1, 1km D2, 1km D3. En in en uitlopen. 23km klinkt makkelijker :P
Ik eet nu zoete broodjes (van die brioche achtige dingetjes). Heb ontdekt dat dat mijn ideale pre-LDL ontbijt is, lekker weinig vezels, veel suikers, licht verteerbaar. Alles wat je normaal niet als gezond beschouwt maar nu handig is :P

Gels neem ik vandaag ook niet mee denk ik. Nog wel een route bedenken.
pi_155646840
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:17 schreef Ciscus het volgende:

[..]

30 km lang niet eten, dat zou bij mij betekenen dat ik compleet leeg zou raken en zou moeten stoppen. Eet je van tevoren?
Niet meer als normaal, LDL loop je op een lage hartslag dus een (relatief) groot deel van je energie komt van vetverbranding. En daar heb ik nog genoeg van, van vet :@
Tijdens een lange wedstrijd met een veel hogere hartslag zou ik wel in problemen komen zonder aanvulling.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:47:56 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_155646995
Ik zit vast de startlijst te kijken voor de marathon-vrouwen op het WK vannacht, dat belooft ook wel een spannende race te worden! Ik ga de recorder vast instellen *O*
pi_155646997
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit vast de startlijst te kijken voor de marathon-vrouwen op het WK vannacht, dat belooft ook wel een spannende race te worden! Ik ga de recorder vast instellen *O*
Hoe laat is die?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:55:19 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_155647034
Half twee vannacht is de start
pi_155647046
Hmm dat is niet echt een hele fijne tijd, morgen ook weer op tijd op om af te zakken naar Valkenburg.
Misschien maar kijken of ie online terug te kijken is, of te downloaden of zo.
Een samenvatting van marathon doet nooit recht aan zo'n race...
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:04:06 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_155647087
Nee klopt. Ik neem het op van Eurosport of zo. Of de BBC, die zenden het vast ook wel uit :)
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:25:07 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155647206
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:26:19 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_155647216
_O_
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:29:46 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155647239
Wow _O_ *O*
pi_155647242
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"
Wat knap!
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:34:00 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155647263
quote:
Nooit aan getwijfeld ^O^ _O_
F means you're fucked
pi_155647276
quote:
^O^ Lekker gelopen?
pi_155647363
^O^ RD _O_
pi_155647402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Mr.B. het volgende:
Ja de trackmeeting van volgende week! Ik zie er wel een beetje tegenop: 12,5 rondjes lang afzien, dat is toch een stuk langer dan de 7,5 bij de 3000m. Van vorig jaar weet ik nog dat ik de 5 ronden voor het einde echt geen zin meer had en bijna wou uitstappen. Wordt leuk dus! :D
en het is dan meestal alweer zaterdag als je mag lopen :P
pi_155647587
quote:
Details, we want details! *O* _O_ *O*
pi_155647710
Hier in de Alpen is inmiddels de transalpine run gestart. 300 teams bestaande uit 2 personen lopen in 8 dagen vanaf Duitsland, door Oostenrijk en Zwiserland naar italie. De paden pakken verschillende hoge toppen mee, asfalt zien ze alleen bij start en finish. 268 km met hoogteverschillen per dag van zo'n 2000 m. :X
Maandag is het plan om de finish in Landeck te zien en woensdag de bergsprint in Samnaun.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:21:43 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155647718
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 10:20 schreef Oceanonix het volgende:
Hier in de Alpen is inmiddels de transalpine run gestart. 300 teams bestaande uit 2 personen lopen in 8 dagen vanaf Duitsland, door Oostenrijk en Zwiserland naar italie. De paden pakken verschillende hoge toppen mee, asfalt zien ze alleen bij start en finish. 268 km met hoogteverschillen per dag van zo'n 2000 m. :X
Maandag is het plan om de finish in Landeck te zien en woensdag de bergsprint in Samnaun.
Doe de groeten aan Team Twinnity ^O^
F means you're fucked
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:28:40 #290
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155647790
Lekker endje gehobbeld RD? _O_
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:32:14 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155647828
RD held _O_
Ik hoop gauw een verslag te mogen lezen van deze monsterzegetocht O+
pi_155647871
quote:
*O*

Ook benieuwd is naar je verslag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_155647875
quote:
_O_
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:37:11 #294
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155647879
Ik weet allang niet meer wát je precies gedaan hebt RD. Iets met nacht, rondjes lopen en een berg? Het zal geen 200m sprint zijn geweest ;) Dus ja: details!
pi_155648504
quote:
en? Lol gehad?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:38:07 #296
155227 crew  Guppy
dus
pi_155648717
Op Eurosport zenden ze nu de 400m voor vrouwen Masters uit! Allemaal dames boven de 50 jaar O+

En de winnares deed er een minuut over :Y
pi_155648919
quote:
_O_

Ben blij dat ik vanmiddag om 5 uur mag lopen en niet morgenmiddag, wanneer het 33 graden wordt.

Ben al wel beetje gespannen, zo'n run bike run is toch weer wat anders dan gewoon hardlopen.
pi_155649167
quote:
Nice! Goed bezig hoor.
quote:
Haha wow, hoe was het? Knap dat je het overleefd hebt haha. :D

Ik heb gister voor het eerst gelopen met een hydrationbelt, was wel even wennen. :P Onder het rennen wel even bezig geweest hoe die riem het fijnste zit, en drinken onder het rennen is lastiger dan ik dacht. :') Was wel echt heel fijn om te kunnen drinken na 5/6 km.
Heb gister 8.5km gerend in 52 minuten, redelijk netjes volgens mij toch?
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:05:23 #299
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155649286
De weersvooruitzichten voor Tilburg hoeven wat mij betreft niet meer te veranderen *O*
pi_155649313
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nice! Goed bezig hoor.

[..]

Haha wow, hoe was het? Knap dat je het overleefd hebt haha. :D

Ik heb gister voor het eerst gelopen met een hydrationbelt, was wel even wennen. :P Onder het rennen wel even bezig geweest hoe die riem het fijnste zit, en drinken onder het rennen is lastiger dan ik dacht. :') Was wel echt heel fijn om te kunnen drinken na 5/6 km.
Heb gister 8.5km gerend in 52 minuten, redelijk netjes volgens mij toch?
Wacht maar totdat je gaat eten en rennen tegelijk dat wordt pas lastig. :P
pi_155649369
quote:

Het is maar net wat jij het prettigst of het leukst vind. De ene keer loop ik in 1 keer de andere keer stop ik af en toe even. Soms om bordjes langs de kant te lezen met info of soms gewoon lekker relaxed van de omgeving te genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')