SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 27-08-2015 17:50:19 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Och, ik denk altijd, de kans dat ik gewond raak door onweer of vallende takken is miljoen keer kleiner dan de kans dat ik gewond raak door auto's en fietsers en die ontwijk ik ook niet..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ook wel eens gehoord dat bliksems enkele kilometers ver kunnen 'reiken'. Dus dat je ook 'gevaar loopt' wanneer de bui niet zo dichtbij is. Dus misschien kunnen we maar beter binnen blijven. Op de bank. The Great British Bake Off kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Onweersbuien kunnen binnen 15 minuten vanuit het niets ontstaan, dus je hebt niet altijd wat aan de neerslagradar. Maar het is allemaal waar wat je zegt, al zou ik met onweersbuien in de buurt ook niet onder bomen of zo gaan lopen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook niet. Ze ontwijkt geen auto's en fietsers, maar de kans dat ze gewond raakt is klein. Superwoman.quote:![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:09 schreef Quoi het volgende:
Goede TTEn Daywalk3r, nog bedankt voor de Brooks Cascadia tip. Ze staan op 1.
Graag gedaan. Heb de mijne vandaag ook weer uitgelaten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij trainen gewoon vanavond. Volgens de trainer "mits het onweert". Ik heb maar even gepolst of hij niet tenzij bedoelde...![]()
Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.Life is what you make it.![]()
Metatarsalgie. Ik betwijfel of het met je oude schoenen beter gaat omdat ze juist aanraden om met meer demping (nieuwe schoenen) te lopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:03 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.
Er van uitgaande dat je nieuwe schoenen een beetje dezelfde demping als je oude demping hebben alleen dan dus nog nieuw zijn.
Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Als het niet beter wordt dan toch ff naar de dokter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
de lange wel maar de 5 en de 10 km niet. Zeer teleurstellend als je het de vlasakkersrun noemt en dus naast de vlasakkers gehouden wordt....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef McTwente het volgende:
En Oceanotrix, de langere afstanden gaan toch wel over de Vlasakkers? Ik liep vorig jaar 10 EM.![]()
Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.Maarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Juist niet, veel vrouwen hebben irrationele angsten zoals spinnen of hoogtevrees of niet alleen door het donker willen fietsen. Daar heb ik dan weer geen last van.quote:
Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja zo heeft iedereen z'n dingetjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordtMaarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!![]()
Ik weet dat je niet alleen van buienradar uit moet gaan, maar als ik die zo even bekijk dan duurt het nog wel wat langer. Het kan inderdaad zo ontstaan, maar als je de waarden zo bekijkt dan lijkt me het niet heel verrassend ontstaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het onweer komt Zeeland al binnen. O nee LT. Daar ga je.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl![]()
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Het begint nu wel iets af te koelen dat is wel lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.![]()
Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig.Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst.
![]()
![]()
Dan heb je vooraf ook niet veel gedronken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig.Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst.
Niet uitzonderlijk veel nee. Ik drink meestal een paar glazen water van tevoren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je vooraf ook niet veel gedronken?![]()
Het beste is, als je zoveel dorst hebt na het hardlopen dat je ook meeneemt natuurlijk, maar bij mij helpt het ook veel als ik over de dag al veel water drink. Dan heb ik erna in ieder geval niet heel veel dorst of hoofdpijn. Ik drink dan wel weer gewoon voldoende natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk veel nee. Ik drink meestal een paar glazen water van tevoren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar bij 8,5 km zal dat wel loslopen, niet? Volgens mij heeft Henkie gewoon gister spareribs gegeten![]()
![]()
Onweer of niet, het pist hier d'r fiks uit. Met veel wind. En ook bliksem. De maya's krijgen alsnog gelijk.![]()
Geen last van hier in de Betuwe! En volgens mij komt hier ook alleen nog wat regen later vanavond.
Succes daar in het westen!![]()
![]()
Oh btw, morgen afspraak met de sportarts. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben ook benieuwd of ik dan meteen (weer)door de molen word gehaald. Nou goed ik zie het wel![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:35 schreef xMissi het volgende:
Oh btw, morgen afspraak met de sportarts. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben ook benieuwd of ik dan meteen (weer)door de molen word gehaald. Nou goed ik zie het wel
Ja doei.![]()
Hier kwam het vrij letterlijk aanwaaien. In 2 minuten van droog en niets aan de hand naar dewereldvergaatbijnaonweerregenwindstotenellende! Net op tijd de ramen dichtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Onweer of niet, het pist hier d'r fiks uit. Met veel wind. En ook bliksem. De maya's krijgen alsnog gelijk.![]()
![]()
oke, lieve Fok-vriendjes, the show goes on the road! Auto is volgeladen, nu alleen nog op mijn carpooler wachten en dan gaan we.
Ik heb er ongelovelijk veel zin in, gaat het zwaar worden? Ja, naturlijk!! Zal ik door fysiek en mentaal diepe dalen en helse pijnen gaan? waarschijnlijk, maar omdat ik toch niet weet wat me na 80km te wachten staat heb ik zo iets van "het heeft geen zin om je er druk over te maken, laat God's water maar over God's akkers stromen"
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Break a leg!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, lieve Fok-vriendjes, the show goes on the road! Auto is volgeladen, nu alleen nog op mijn carpooler wachten en dan gaan we.
Ik heb er ongelovelijk veel zin in, gaat het zwaar worden? Ja, naturlijk!! Zal ik door fysiek en mentaal diepe dalen en helse pijnen gaan? waarschijnlijk, maar omdat ik toch niet weet wat me na 80km te wachten staat heb ik zo iets van "het heeft geen zin om je er druk over te maken, laat God's water maar over God's akkers stromen"
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden dus cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!![]()
![]()
Heel veel succes!!! En geniet er ook een beetje (heel erg) van!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden dus cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!Respect alvast
![]()
@Moblo & thelaudprince Thanks![]()
![]()
Enjoy !quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!![]()
Maak er wat van!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I promise, I will try!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Go kick some!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!F means you're fucked![]()
Succes RD. Jij hebt het nooit over tijden, maar ik schat jou in op 10/km, dus dat worden 1600 minuten, ofwel dik 26 uur. Als je het leuk vindt om zoveel slaaptekort op te bouwen is het trouwens makkelijker om een huilbaby te verwekken.![]()
ik zet zelf in op 27-28 uur....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Succes RD. Jij hebt het nooit over tijden, maar ik schat jou in op 10/km, dus dat worden 1600 minuten, ofwel dik 26 uur. Als je het leuk vindt om zoveel slaaptekort op te bouwen is het trouwens makkelijker om een huilbaby te verwekken.
en wat betreft het slaapgebrek.... sommige gevaren ontwijk ik liever
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ok, dus iets minder snel dan 10/km. Hoeveel van die 27-28 uur bestaat er eigenlijk uit pauzes, dat je echt even stilstaat, zit, ligt, eet, drinkt, loost?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zet zelf in op 27-28 uur....![]()
Gebeuren vrij vaak ongelukken mee hoor! Wel vooral in Chinaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Serinde het volgende:
Succes rd!!![]()
Angst voor roltrappen komt op mij ook aardig irrationeel over
http://www.metronieuws.nl(...)elukken-in-nederland (meer slachtoffers dan blikseminslag gok ik)
Qua onweer: ging hier 15 minuten geleden heel hard regenen, geen donder of flitsen waargenomen.
En nog wat hardloopgerelateerds, ik kwam er vandaag achter dat mijn vriends definitie van 'op loopafstand van het station' neerkomt op 3km, en nu heb ik vrij erge blaren overal op mijn voeten van het wandelen op niet goed ingelopen schoenen. Wordt goed intapen maar hopelijk verder geen trammelant daarvan.
RD: heel veel succes! Het lijkt me vooral moeilijk om juist die eerste 40-60km door te komen, waarvan je precies weet hoe het voelt, maar ook met de wetenschap dat je daarna nog zo'n lang stuk moet. Dat vond ik met de marathon in ieder geval.. zodra het 'onbekend terrein' werd, werd het juist steeds makkelijker..
[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 26-08-2015 21:40:12 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes RD! We horen het wel dan
Ik vond het wel een mooi avondje voor Back to the Future II. Wat een filmDat heeft niks te maken met hardlopen, maar wel met bliksem
![]()
![]()
Succes RD!
Net in benauwd weer getraind. Geen druppel regen en nu nog steeds niet.
En een loopmaatje vroeg me of ik Tara ken. Hij blijkt door oud-collega Tara gevraagd te zijn mee te lopen in het DtD-bedrijfsteam. Small world. ..![]()
uurtje of 3 in totaal?? 10 minuten per 10km gemiddeld gok ik, in het begin natuurlijk veel korter maar later moet er ook gegeten worden etcquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, dus iets minder snel dan 10/km. Hoeveel van die 27-28 uur bestaat er eigenlijk uit pauzes, dat je echt even stilstaat, zit, ligt, eet, drinkt, loost?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond dan eindelijk m'n ldl van +-25km gelopen. Na zo'n 19km werd het wel wat zwaarder, maar kon het tempo toch wel redelijk vasthouden. Was wel krap qua tijd, want was behoorlijk donker toen ik thuiskwam.![]()
Crisis, dan blijft er nog ruim een etmaal bewegen over. Je angsten zijn terecht RD, maar toch veel plezier. We wachten op het succesverhaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uurtje of 3 in totaal?? 10 minuten per 10km gemiddeld gok ik, in het begin natuurlijk veel korter maar later moet er ook gegeten worden etc![]()
xMissi succes!![]()
RD, ontzettend veel plezier!En natuurlijk succes enzo! Ik ben benieuwd!
![]()
Ik ben net terug van ook een warm, benauwd loopje. Stond gelukkig ook nog niet echt veel wind. Vandaag een pittige training gehad, een 'predictor' voor mijn 10k over 2 weken. Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap. Wordt dus goed afzien! Maar met Winschoten heb ik niet 5 uurtjes geslapen en eerst de hele dag gelopen op mijn werk enzo
We gaan het wel zien
.
In ieder geval, 6 x 1500m in 3'28/km met 1 minuutje rust. Training op het horloge gezet, maar dat werkte niet. Kon hem starten maar dan ging hij in sneltreinvaart door alle stappen heen en sloot hij af. Geen idee waarom, andere trainingen doet hij wel goed. Maar heb dus alles handmatig moeten klokken. Had afstand, gemiddeld rondetempo en hartslag op mijn scherm staan, dus de 1 minuut rust moest ik zelf tellen. Maar het is nog wel gelukt allemaal
, heb er zelf wel vertrouwen in.
https://www.strava.com/activities/378067999![]()
Net terug van een verzopen training. De eerste helft was het warm en benauwd, daarna begon het lekker te stormen en kwam de regen met bakken uit de lucht. De training nog wel afgemaakt, maar omdat het ging bliksemen de laatste twee tempo's door een woonwijk ipv door de duinen gedaan. Achteraf was het toch wel lekker, zo'n verkoelend buitje
Veel succes alvast RD!
Krap aan sub 35? Volgens mij moet je makkelijk onder die 35 kunnen duiken. Op basis van je trainingen lijkt mij dat dat gewoon gaat lukken. Ik zeg 34'32.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap.
Start je toevallig als eerste, zodat je aan andere snelle 10km lopers kunt optrekken?![]()
Zo baasje zo horloge. Snel sneller snelst!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
xMissi succes!![]()
RD, ontzettend veel plezier!En natuurlijk succes enzo! Ik ben benieuwd!
![]()
Ik ben net terug van ook een warm, benauwd loopje. Stond gelukkig ook nog niet echt veel wind. Vandaag een pittige training gehad, een 'predictor' voor mijn 10k over 2 weken. Trainer zegt adhv de training dat sub35 misschien net moet lukken, maar wordt krap. Wordt dus goed afzien! Maar met Winschoten heb ik niet 5 uurtjes geslapen en eerst de hele dag gelopen op mijn werk enzo
We gaan het wel zien
.
In ieder geval, 6 x 1500m in 3'28/km met 1 minuutje rust. Training op het horloge gezet, maar dat werkte niet. Kon hem starten maar dan ging hij in sneltreinvaart door alle stappen heen en sloot hij af. Geen idee waarom, andere trainingen doet hij wel goed. Maar heb dus alles handmatig moeten klokken. Had afstand, gemiddeld rondetempo en hartslag op mijn scherm staan, dus de 1 minuut rust moest ik zelf tellen. Maar het is nog wel gelukt allemaal
, heb er zelf wel vertrouwen in.
https://www.strava.com/activities/378067999Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
mag ik erbij in de OP?
1
2[b]14 februari 2016 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/url][/b]
[*] Oceanonix - 10 km![]()
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:23 schreef Oceanonix het volgende:
mag ik erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel veel succes!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby ligt in de buitenste buitenbossen van de binnenste binnenlanden en cell phone coverage is niet optimaal dus ik zal zeggen, tot zondag!!❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Succes RD! Kolere zeg, 80 km... Wat een afstand. Kan me enige pre-race stress wel begrijpen.
Ik was gelukkig met op tijd binnen na mijn loopje, toen begon het flink te regenen.
Nog anderhalve week tot de TTM.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee
Mag ik in de WWLW bij de Eindhoven Marathon, 11 oktober: steffelonio - HM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!![]()
Met 80km is die pas op de helft he.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:42 schreef steffelonio het volgende:
Succes RD! Kolere zeg, 80 km... Wat een afstand. Kan me enige pre-race stress wel begrijpen.
Ik was gelukkig met op tijd binnen na mijn loopje, toen begon het flink te regenen.
Nog anderhalve week tot de TTM.Dan begint het pas. De gehele loop is 160km.
![]()
![]()
Koel was het niet, enorm vochtig en drukkend benauwd. Pijn aan de longen, en astma helpt niet mee.. Training ging bagger iig, klein uurtje gelopen, 9,8km geloof ik met delen trail ondergrond.. maar goed ben wel weer geweest, hopelijk overmorgen beter..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het begint nu wel iets af te koelen dat is wel lekker.![]()
Pff de tijden van jero.. Echt ziek..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Wie verzint zo iets?? 160 km.... En dat er dus nog mensen aan deelnemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met 80km is die pas op de helft he.Dan begint het pas. De gehele loop is 160km.
![]()
RD: succes!!!![]()
![]()
Goed bezig glijdt_licht!! Toch maar weer mooi gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Koel was het niet, enorm vochtig en drukkend benauwd. Pijn aan de longen, en astma helpt niet mee.. Training ging bagger iig, klein uurtje gelopen, 9,8km geloof ik met delen trail ondergrond.. maar goed ben wel weer geweest, hopelijk overmorgen beter..
Pff de tijden van jero.. Echt ziek..
En de tijden van Jero zijn idd heel netjes (en die van mr.b ook, van hem ook wat mooie trainingen voorbij zien komen). En de rest is natuurlijk ook goed bezig.![]()
![]()
Wat is jouw PR? 34'31?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:16 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een verzopen training. De eerste helft was het warm en benauwd, daarna begon het lekker te stormen en kwam de regen met bakken uit de lucht. De training nog wel afgemaakt, maar omdat het ging bliksemen de laatste twee tempo's door een woonwijk ipv door de duinen gedaan. Achteraf was het toch wel lekker, zo'n verkoelend buitje
Veel succes alvast RD!
[..]
Krap aan sub 35? Volgens mij moet je makkelijk onder die 35 kunnen duiken. Op basis van je trainingen lijkt mij dat dat gewoon gaat lukken. Ik zeg 34'32.
Start je toevallig als eerste, zodat je aan andere snelle 10km lopers kunt optrekken?![]()
Start helaas niet als eerste, volgens mij de 4e loper, weinig kans om met iemand te kunnen lopen dus.
Jij ook lekker bezig geweest!Weinig rust ook voor 2k intervallen!
![]()
MD, succes met weer opbouwen! Goed dat je telkens zoveel geduld hebt.
RD, gekkerd, heel veel plezier. Honderd keer doodgaan hoort er bij.Probeer je vooral bewust te zijn van deze uitzonderlijke ervaring, je maakt het niet elke week mee.
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is jouw PR? 34'31?![]()
Start helaas niet als eerste, volgens mij de 4e loper, weinig kans om met iemand te kunnen lopen dus.
Jij ook lekker bezig geweest!Weinig rust ook voor 2k intervallen!
ik ga dit najaar ook sub 35 proberen, dus voor mijn zelfvertrouwen zou het goed zijn als het jou al makkelijk zou lukken
![]()
Arm kindquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Brrr. beetje eng dit......![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)ies-5-000-meter.html
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Koster ging lekker nokkie ja.
Vind trouwens dat de EHBO beetje makjes reageert, zeker gezien ze al lag te trekken met d'r been enzo. Snap dat het een WK is en je ziet ook dat ze 'boos' is dat mensen d'r uit de wedstrijd willen nemen, maar dit zag er niet goed uit nee...Jack does it in real time...![]()
Thanks, ik hoop dat ik nu weer eens lekker wedstrijden kan gaan lopen... En dromen over sub 38 ipv van sub 35 op de 10quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:39 schreef wyccie het volgende:
MD, succes met weer opbouwen! Goed dat je telkens zoveel geduld hebt.
RD, gekkerd, heel veel plezier. Honderd keer doodgaan hoort er bij.Probeer je vooral bewust te zijn van deze uitzonderlijke ervaring, je maakt het niet elke week mee.
Ja, echt bizar hoe afstandelijk die hulpverleners reageerden...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:04 schreef DeeBee het volgende:
Koster ging lekker nokkie ja.
Vind trouwens dat de EHBO beetje makjes reageert, zeker gezien ze al lag te trekken met d'r been enzo. Snap dat het een WK is en je ziet ook dat ze 'boos' is dat mensen d'r uit de wedstrijd willen nemen, maar dit zag er niet goed uit nee...Gewoon geen hand uitsteken als ze weer omvalt bij het proberen op te staan..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De autonomie van de sporter is altijd leidend op zo'n moment, als die nog bij zinnen is. Volgens mij is dat een geschreven of ongeschreven regel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop dat ik nu weer eens lekker wedstrijden kan gaan lopen... En dromen over sub 38 ipv van sub 35 op de 10
[..]
Ja, echt bizar hoe afstandelijk die hulpverleners reageerden...Gewoon geen hand uitsteken als ze weer omvalt bij het proberen op te staan..
Ze hadden misschien wel iets meer in de buurt kunnen blijven om te zorgen dat ze haar in ieder geval op kunnen vangen als ze viel maar als zij duidelijk aangeeft dat ze geen hulp wil moet je dat volgens mij accepteren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lokquote. Weet je al of je meeloopt volgende week met de 30 van Noord?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De autonomie van de sporter is altijd leidend op zo'n moment, als die nog bij zinnen is. Volgens mij is dat een geschreven of ongeschreven regel.
Ze hadden misschien wel iets meer in de buurt kunnen blijven om te zorgen dat ze haar in ieder geval op kunnen vangen als ze viel maar als zij duidelijk aangeeft dat ze geen hulp wil moet je dat volgens mij accepteren.
Dan schrijf ik me in voor de 10 km.![]()
Pff, wat een bizarre afstand inderdaad. Succes RD; wat een ervaring zal het worden!
Hier ook gisteravond om 19:30 nog de deur uitgegaan; de regen kwam bij ons pas rond 22:00, dus toen was ik alweer terug. Het was inderdaad benauwd buiten, maar ik heb toch lekker soepel kunnen lopen. Ben erg tevreden op het moment.
Het wordt een beetje puzzelen deze dagen om vanaf volgende week in een beter weekritme te komen. Grappig hoe je bij opeenvolgende dagen probeert te voorkomen dat het de ene avond en de andere ochtend wordt, maar dat 'vrijdagochtend en zaterdagavond' dan stiekem wel telt alsof er een rustdag tussen zit![]()
![]()
Ik ga hem niet lopen (99% zeker iig), maar ik heb de organisatie gemaild of overschrijven van het nummer naar wedstrijd-recreatie en naar andere naam en naar andere afstanden mogelijk is en ik heb niks gehoord..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:38 schreef McTwente het volgende:
[..]
Lokquote. Weet je al of je meeloopt volgende week met de 30 van Noord?
Dan schrijf ik me in voor de 10 km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan wachten we het nog even af. De voorinschrijving is tot zondag, dus dan wacht ik nog tot zaterdag met inschrijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga hem niet lopen (99% zeker iig), maar ik heb de organisatie gemaild of overschrijven van het nummer naar wedstrijd-recreatie en naar andere naam en naar andere afstanden mogelijk is en ik heb niks gehoord..![]()
Wie denken jullie wel niet dat ik ben? De TS ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:43 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Mag ik in de WWLW bij de Eindhoven Marathon, 11 oktober: steffelonio - HM.
Bedankt!Done
Dat snap ik, maar het ziet er gewoon bizar uit, ze zitten er wel met hun neus bovenop...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De autonomie van de sporter is altijd leidend op zo'n moment, als die nog bij zinnen is. Volgens mij is dat een geschreven of ongeschreven regel.
Ze hadden misschien wel iets meer in de buurt kunnen blijven om te zorgen dat ze haar in ieder geval op kunnen vangen als ze viel maar als zij duidelijk aangeeft dat ze geen hulp wil moet je dat volgens mij accepteren.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wil je mij dan bij de 30 van Noord (6 september) zetten? 10 km graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wie denken jullie wel niet dat ik ben? De TS ofzo?Done
![]()
Your wish is my command.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:26 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wil je mij dan bij de 30 van Noord (6 september) zetten? 10 km graag.
Ik twijfel nog over de 30 in Amsterdam omdat ik niet weet of ik fit genoeg ben om 30 in een wedstrijd te lopen.
Heb nu nog maar 1 keer de 30 gelopen, in retetraag tempo vanwege de hitte.
Ik kan natuurlijk ook op die zaterdag zelf een 30 duurloop doen en dan kan ik die zondag de Nijmeegse Bruggenloop doen.![]()
Twijfel of ik volgend jaar in februari halve in Schoorl ga doen of weer hier in de buurt de berezware halve in Cadzand-Bad....Is Schoorl snel ??![]()
Ik was in Schoorl best snel tot ik een enorme steek kreeg. Weet niet of je daar wat aan hebt. Er zitten wel wat heuveltjes in het parcours.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef thelaudprince het volgende:
Twijfel of ik volgend jaar in februari halve in Schoorl ga doen of weer hier in de buurt de berezware halve in Cadzand-Bad....Is Schoorl snel ??
Maar ... bovenal is het een mooie omgeving!![]()
Ik ga v/h weekend even met iemand overleggen wat we gaan doen, wil Schoorl toch wel een keertje lopen dus waarom niet in 2016quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was in Schoorl best snel tot ik een enorme steek kreeg. Weet niet of je daar wat aan hebt. Er zitten wel wat heuveltjes in het parcours.![]()
![]()
Kijk anders even naar de uitslagen van het afgelopen jaar. Dan weet je of 'ie snel isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:47 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik ga v/h weekend even met iemand overleggen wat we gaan doen, wil Schoorl toch wel een keertje lopen dus waarom niet in 2016
Ik sla over helaas. Komt niet goed uit die maand. Ik heb de 10 km wel als snel en mooi ervaren.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de uitslagen van het afgelopen jaar. Dan weet je of 'ie snel is
Ik sla over helaas. Komt niet goed uit die maand. Ik heb de 10 km wel als snel en mooi ervaren.Good idea !!!
![]()
Ja. Zitten wat klimmetjes in, maar het parcours verder is wel lekker snel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef thelaudprince het volgende:
Twijfel of ik volgend jaar in februari halve in Schoorl ga doen of weer hier in de buurt de berezware halve in Cadzand-Bad....Is Schoorl snel ??![]()
Thanks...na het weekend beslis ik of het Schoorl of Cadzand-Bad wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja. Zitten wat klimmetjes in, maar het parcours verder is wel lekker snel.![]()
![]()
Vanavond fartlekken in de Drunense Duinen, maar als het zo doorgaat wordt het de Drunense modderpoel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bedankt Daywalker!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wie denken jullie wel niet dat ik ben? De TS ofzo?Done
![]()
om 14.55 is Bolt tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Quoi het volgende:
Over 10 minuten (en om 14:55) weer Dafne op de televee![]()
![]()
Ja, die zag ik al door het beeld huppelen, druk aan het warmlopenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:31 schreef YUR het volgende:
Sifan Hassan komt ook nog straks geloof ik<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, gisteren toch nog wat gehobbeld. Eerst 3,4 km naar de baan (en daarna terug). Nadat er een enorme bui was overgetrokken nog even 5 rondjes op de baan. Eindresultaat: 6:43.90.
Niet helemaal wat ik hoopte (6:30) maar gezien de omstandheden (en wat de anderen liepen) niet zo slecht.
http://smashrun.com/corniel/run/2884276
Er staat hier nu een schermpje op. Gisteren thuisgewerkt: Full HD kunnen genieten van het speerwerpen en de 400 meter finale.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Mooi resultaat! Kleine 4 seconden valt nog binnen de marge van de vorm en omstandigheden van de dag toch.. ik zeg doel gehaald!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:41 schreef Corniel het volgende:
Zo, gisteren toch nog wat gehobbeld. Eerst 3,4 km naar de baan (en daarna terug). Nadat er een enorme bui was overgetrokken nog even 5 rondjes op de baan. Eindresultaat: 6:43.90.
Niet helemaal wat ik hoopte (6:30) maar gezien de omstandheden (en wat de anderen liepen) niet zo slecht.
http://smashrun.com/corniel/run/2884276
Er staat hier nu een schermpje op. Gisteren thuisgewerkt: Full HD kunnen genieten van het speerwerpen en de 400 meter finale.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
14 secondenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooi resultaat! Kleine 4 seconden valt nog binnen de marge van de vorm en omstandigheden van de dag toch.. ik zeg doel gehaald!oh wacht, hij heeft het zelf omgedraaid. Dacht al dat het tempo op strava wat hoger lag.
Zag hem al langskomen op Strava, vind het een goede tijd hoor! Erg netjes!![]()
Oja, oepsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
14 seconden
Zag hem al langskomen op Strava, vind het een goede tijd hoor! Erg netjes!Nog steeds erg snel inderdaad!
Je had wel gelijk, hij heeft het zelf verkeerd getypt denk ik. Strava gaf al 3'17 als tempo aan. Oh wacht.. Tijd staat wel op 6'43.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, oepsNog steeds erg snel inderdaad!
dus wel 14 seconde.
![]()
![]()
Ik heb ook weer zin in een baanwedstrijd. Misschien kan ik aangezien ik de 30 van Noord niet ga doen toch de trackmeeting volgende week doen.. staat wel 27km duurloop voor dat weekend maar een 5km op vrijdagavond hoeft dat misschien niet per se in de weg te zitten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: