Nu niet meer.quote:
Dat lieve stemmetje met dat hakkelende Nederlands.quote:
Daar staat boven in beeld in lettergrootte 150 "LIVE"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar kan je live resultaten volgen van de niet looponderdelen? van iaaf.org word ik niet veel wijzer
o oepsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar staat boven in beeld in lettergrootte 150 "LIVE"
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4875/live
Mag hij die laatste drie pogingen nog springen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:09 schreef Columbiafan het volgende:
Henderson is wel aan het falen voorlopig.
Voorlopig 7de, moeten nog enkele atleten springen, valt nog te bezien dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag hij die laatste drie pogingen nog springen?
als ie bij de eerste 8 staat wel, staat nu 7e.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag hij die laatste drie pogingen nog springen?
Die van het nationaal record op de 200mquote:
3x foutquote:
Typische Russische tyfuskopquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kudryatsev ziet eruit alsof hij een kilo coke opgesnoven heeft net
Zilver is ook mooi. Goud lijkt me idd te hoog gegrepen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Sifan is een supervrouw, ik heb er vertrouwen in dat we goud halen.
Eerst het bordje van de anderen leegetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker lachen in het wiel in de eerste 2.5 ronden Sifan!
Die zat een beetje te slapen.quote:
Normaal begint ze achteraan en dan naar voren, niet ongeveer andersomquote:
Hahaha ja jij hebt er kijk op, wauw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:40 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha Sifan![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zag je al direct aankomen. Achteraan lopen, aan de binnenkant.
Tactisch verloren.
Dude, ze loopt tactisch altijd zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:40 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha Sifan![]()
![]()
![]()
![]()
Tactisch verloren.
Mwah dat kan tot 600 meter, maar de breuk zat te ver voor haar omdat ze te lang zat te slapen en zich naar achter liet zakken. Had ze dat niet gedaan was het zilver geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:40 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha Sifan![]()
![]()
![]()
![]()
Tactisch verloren.
Jij snapt er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:40 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha Sifan![]()
![]()
Tactisch verloren.
Volgens commentator heeft ze alles voor deze race gegeven, maar dan ga je toch niet zo achterlijk aan de race beginnen?
bianconeri komt weer dom doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:40 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha Sifan![]()
![]()
Tactisch verloren.
Volgens commentator heeft ze alles voor deze race gegeven, maar dan ga je toch niet zo achterlijk aan de race beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef bianconeri het volgende:
Als je alles hebt gegeven voor een race vantevoren, dan ga je er toch niet zo achterlijk aan beginnen?
Oke bianconeriquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef bianconeri het volgende:
Als je alles hebt gegeven voor een race vantevoren, dan ga je er toch niet zo achterlijk aan beginnen?
Dibaba was goed en dat was de manier om haar grootste concurrent in moeilijkheden te brengen. Tactisch verstandig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude, ze loopt tactisch altijd zo
Alleen Dibaba was zo sterk dat ze heel vroeg aanzette voor haar doen. Dibaba heeft gewoon iedereen verrast.
Idd best triestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat juicht die Seyaum mee dan? Die heeft toch niks gewonnen
wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef bianconeri het volgende:
Precies, en dat is dus gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah dat kan tot 600 meter, maar de breuk zat te ver voor haar omdat ze te lang zat te slapen en zich naar achter liet zakken. Had ze dat niet gedaan was het zilver geweest.
Kwam een foto van 'm tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Bianconeri post ook in dit topic. Dat is nog eens een *kuch* positieve gebeurtenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies, en dat is dus gewoon achterlijk.
Als dit zo gigantisch belangrijk voor je is dan let je daar toch op?
Dat je zoals in een TdF in 3 week een keer er niet bij zit oke, maar nu 1 race voor een paar minuutjes waar je heel erg lang naar toeleeft en dan op zo'n domme manier?
Bedankt meneer 'ik weet alles van elke sport'quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat je zoals in een TdF in 3 week een keer er niet bij zit oke, maar nu 1 race voor een paar minuutjes waar je heel erg lang naar toeleeft en dan op zo'n domme manier?
Lekker op kop lopen en op 1000m kapot zijn, veel betere tactiekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:
Ik snap er niet veel van?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Sked het volgende:
bianconeri komt weer dom doen
gras is groen
Rudishaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rudisha of Tuka? Zeg het maar jongens.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedankt meneer 'ik weet alles van elke sport'
Ze kiest van te voren een bepaalde tactiek, soms lukt het, soms lukt het niet. Dat is sport. Ze heeft verdorie wel gewoon brons. Dibaba verslaan lukt je gewoon nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Maar iedereen snapt toch dat je er dan gewoon goed bij moet zitten en op je concurrent moet letten?
Nee tuurlijk niet, dat zeg ik toch nergens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker op kop lopen en op 1000m kapot zijn, veel betere tactiek
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Dibaba loopt de laatste 800 meter in....Ja, daar valt niks aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hassan houdt sowieso niet van het gedrang, liep lekker aan de binnenkant en 'zuinig'. Had alleen iets eerder mee moeten schuiven, want ze kwam er wel bij (en over) maar Dibaba was al weg. Niet dat Hassan d'r geklopt had als ze vlak achter haar had gezeten bij die versnelling, maar dan had ze wel zilver gepakt denk ik.
Mooi dat de trolletjes het topic ook weten te vinden juist wanneer er medailles gepakt worden.
Jack does it in real time...
Steve McClaren praat Nederlandsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
soms lukt het, soms lukt het niet. Dat is sport.
Goud in Rio hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Zou pas een teleurstelling zijn als ze geen medaille had gehaald. Had zilver kunnen zijn maar dan maar bewaren voor volgend jaar in Rio.
gewoon 4x goud in Rio, 2x Dafne, 2x Sifanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Zou pas een teleurstelling zijn als ze geen medaille had gehaald. Had zilver kunnen zijn maar dan maar bewaren voor volgend jaar in Rio.
Iets te laat geanticipeerd, that's all.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot 500-600 meter was haar tactiek prima, maar daarna zat ze te slapen. Dat zegt ze nu zelf ook.
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er niet veel van?
Zelfs ik snap dat je niet doodleuk achterin moet gaan zitten aan de binnenkant als iedereen een beetje gaat zitten versnellen. Is toch logisch dat je dan energie moet gaan verspillen om bij te komen.
Ze lette gewoon niet genoeg op de concurrenten en was dus niet klaar om te reageren en zat toen dus helemaal klem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kiest van te voren een bepaalde tactiek, soms lukt het, soms lukt het niet. Dat is sport. Ze heeft verdorie wel gewoon brons. Dibaba verslaan lukt je gewoon niet
ja, 800quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Gaat onze Sifan nog een ander onderdeel lopen?
maar dat moet kunnen, echter, oh wee als we iets over doping zeggen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:50 schreef DeeBee het volgende:
Haha, de latente racisten en betweters hebben weer een field day.
Ze doet haar beste tenminste, heb je Gaisah nog nooit gehoord zeker ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Badr_Harry het volgende:
Eisen inburgeringscursus zijn niet al te hoog zo te horen
Wie nog maar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, best een aardige kans op een medaille weer. Weer 1 topfavoriet alleen.
Vind jij ook dat Sifan gefaald heeft en dat ze beter terug kan naar haar eigen land, Stijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht tot de Vuelta begint en dan is dit een leuk tijdsverdrijfje. Genieten van @BreakawayBert
wie de topfavoriet isquote:
Ga wegquote:
Dibaba liep 1.56.8quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat Hassan nog een rappere 800m liep dan Dibaba, want ze eindigt maar 1.3s achter ofzo, dan doe je best lekker meer op de 800m met een 1:57.
Na 800 meter het verschil ook 1.3 seconden. Dus vrijwel identiek inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat Hassan nog een rappere 800m liep dan Dibaba, want ze eindigt maar 1.3s achter ofzo, dan doe je best lekker meer op de 800m met een 1:57.
Ik verwacht ook nog wel goud voor Sintnicolaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef Pedroso het volgende:
Nog een gouden voor Daphne op de 200 mtr en een zilveren voor Hassan op de 800 mtr en je kunt het WK toch wel redelijk geslaagd noemen..
Is dat familie van Wilson?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat Kipketer geen 800 meters meer loopt alsof het een 200 meter is, zoals ie op die WK's junioren/jeugd deed
Aan binnenkant ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tuka zit te ver van achter volgens bianconeri
anders had ie zeker goud gewonnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aan binnenkant ook nog
RIP Tuka
Hij had eerder moeten meegaan met Rudishaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anders had ie zeker goud gewonnen.
hebben ze wel al olympische medailles?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Eerste WK-medaille ooit voor Bosnië op een olympisch onderdeel in welke sport dan ook.
Ik juich niet voor booskijkers en voor Oostblokkers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij ook dat Sifan gefaald heeft en dat ze beter terug kan naar haar eigen land, Stijn?
Toch niet, Twitter zat foutquote:
Wanneer beginnen die eraan ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel goud voor Sintnicolaas.
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze wel al olympische medailles?
Ik juich niet voor atleten uit zeven verschillende landen. De rest van de landen zijn prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor booskijkers en voor Oostblokkers.
Voor de rest kan je me voor elke tekst omkopen;.
vrijdag mag hij z'n chokeronde doen.quote:
Niet juichen voor Noord-Koreanenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik juich niet voor atleten uit zeven verschillende landen. De rest van de landen zijn prima.
Rusland
China
Qatar
Turkije
USA
GB
Noord-Korea
Al hebben vnl China en GB wel uitzonderingen.Xiang, Xuejuan
Ziek, zeker omdat ze niet helemaal tot het laatst vol hoefde te gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef heywoodu het volgende:
1:57 laag was de laatste 800m van Dibaba trouwens
Nou is het op de 800 natuurlijk wel zo dat mensen als Sum en Büchel nog helemaal fris zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ziek, zeker omdat ze niet helemaal tot het laatst vol hoefde te gaan.
Zelfde tijd ongeveer voor Sifan en dat rondje 56.6 tussen 800-1200m dat kan ook gewoon genoeg zijn als kick in de laatste ronde 800 meter.
Schrader vooral ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie doen er eigenlijk wel/niet mee aan de tienkamp? Sowieso Eaton/Hardee/Warner lijkt me wel? Dan moeten we al maar hopen op een choke
Tuurlijk, niet alsof Hassan ineens dé favoriete is. Maar dat ze in goede vorm is en een medaille mogelijk is, dat lijkt mij wel. En misschien nog wel meer kans op de zege dan hier, omdat Dibaba nou eenmaal zo sterk is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou is het op de 800 natuurlijk wel zo dat mensen als Sum en Büchel nog helemaal fris zijn
Deze zie ik nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet alsof Hassan ineens dé favoriete is. Maar dat ze in goede vorm is en een medaille mogelijk is, dat lijkt mij wel. En misschien nog wel meer kans op de zege dan hier, omdat Dibaba nou eenmaal zo sterk is.
twitter:gosharpshooter twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 15:31:38@Statman_Jon @OlympicStatman @TrickyDicky71 @EightLaneNews top 3 all closed quick. Last 700m Dibaba 1:42.44 Kipyegon 1:42.88 Hassan 1:42.48 reageer retweet
Die was in Gotzis niet echt op niveau maar is wel beter dan Eelco natuurlijk.quote:
ach daar twijfelen ze ook aan of Schippers wel clean is. Waardeloze site.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Al die Amerikanen die MAD zijn op Simpson en Rowbury op Letsrun, kom op he.Net alsof die ooit enige kans maakten...al liepen ze wel vrij dom deze finale ja.
Eugene is wat tijden betreft het Cheboksary van de VS. Waarschijnlijk ook door de wind daar, als je ook ziet dat veel snelle tijden zomaar in de series of semi's gelopen worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Qua tijden nog slechter zelfs denk.
Maar geen choker en vrijwel altijd vrij goed in vorm op de grote toernooien. Wat dat betreft was het gisteren knap van Schippers, er waren weer snelle Amerikanen (Gardner bijv.) die compleet niet thuis geven op een toernooi.
Je kunt ook gewoon achter Dibaba gaan zitten, dat deed ze in Monaco ook gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker op kop lopen en op 1000m kapot zijn, veel betere tactiek
Je bedoelt tijdens de finale of vooraf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Al die Amerikanen die MAD zijn op Simpson en Rowbury op Letsrun, kom op he.Net alsof die ooit enige kans maakten...al liepen ze wel vrij dom deze finale ja.
Nou ja, in april maakten ze misschien kans. Na Monaco maakte eigenlijk niemand meer kans en na de heats enzo vond ik ze ook niet heel sterk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt tijdens de finale of vooraf?
Na de heats misschien niet, maar voor het WK zaten Simpson en Rowbury toch absoluut wel bij de medaillekandidaten hoor, zeker niet veel minder dan Hassan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, in april maakten ze misschien kans. Na Monaco maakte eigenlijk niemand meer kans en na de heats enzo vond ik ze ook niet heel sterk.
SCHIPERS heeft WEL een verdomd onrustige huid. Met haar hormonen is iets aan de hand.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach daar twijfelen ze ook aan of Schippers wel clean is. ...
Heel goed juist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat interview met Hassan, zo jammer dat ze ontevreden is met dit voor Nederland geweldige resultaat. -...
Dat LIGT aan de situatie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel goed juist.
Niets zo irritant als een Nederlander die loopt te glunderen met zilver of brons. Dat DOE je niet!
Een NEDERLANDER behoort per definitie ontevreden te zijn met alles anders dan goud. Anders ben je geen echte.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Een NEDERLANDER behoort per definitie ontevreden te zijn met alles anders dan goud. Anders ben je geen echte.
God gaan we weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef riazop het volgende:
[..]
SCHIPERS heeft WEL een verdomd onrustige huid. Met haar hormonen is iets aan de hand.
Je wil hier toch niet mee beweren dat ze vanaf 2013 al gebruikt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof die onrustige huid HET bewijs is dat er iets aan de hand is. Dit is een foto uit 2013:
...
Dan kun je NOG steeds wel een echte zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Een NEDERLANDER behoort per definitie ontevreden te zijn met alles anders dan goud. Anders ben je geen echte.
Tijdens de OS wordt het pas echt leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
En terwijl ik het zeg denk ik waarom reageer ik in hemelsnaam nog
Iemand die vrolijk gaat zitten zijn met een tweede plaats zaait gewoon ernstige twijfel hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kun je NOG steeds wel een echte zijn
Dat ligt ook nog MAAR net aan de situatie. Tweede worden terwijl er 1 absolute topfavoriet is, tja, weinig reden om daar sip over te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Iemand die vrolijk gaat zitten zijn met een tweede plaats zaait gewoon ernstige twijfel hoor.
Dat pakken de Duitsers grondiger aan. Die gaan 800.000 asielzoekers dit jaar een Duits paspoort geven....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:19 schreef Nober het volgende:
Typisch Nederlands om de verkeerde Ethiopische een paspoort te gegeven.
Je moet er ook niet overal zwaar aan gaan tillen dat gaat misschien ten koste van je enthousiasme voor de sport. Dus laat gaan joh, is toch heerlijk man, dat ze 10.7x in zich heeft. Die power die ze tentoonstelde in die 10.81 was gewoon fantastisch, en ze zou nog minstens zo'n 6 jaar moeten kunnen meedraaien aan de top. Gouden tijden voor Nederland in de sprint als ze geen blessures krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
God gaan we weer
Alsof die onrustige huid HET bewijs is dat er iets aan de hand is. Dit is een foto uit 2013:
[ afbeelding ]
Zelfde als nu. Het is gewoon geen direct bewijs. De ene heeft nou eenmaal een iets makkelijke huid meegekregen van onze lieve heer. Mijn vriendin heeft ook periodes dat haar huis veel onrustiger is dan andere momenten en zo zijn er zoveel meiden. Nogmaals ik steek mijn kop hiermee niet in het zand, maar dit als direct bewijs aanvoeren slaat gewoon nergens op.
En terwijl ik het zeg denk ik waarom reageer ik in hemelsnaam nog
Is die worp uiteindelijk nog geldig verklaard?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ook morgen, het speerwerpen met Julius Yego![]()
Vanaf 6:10
Jazeker, ons aller Julius staat daarom nu negende allertijden en DeeBee en ik vinden dat leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die worp uiteindelijk nog geldig verklaard?
Kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, revanche voor Moskou waar een lollerRusje Julius in de allerlaatste worp nog van een medaille beroofde!
Kenia heeft denk ik nog geen medailles in een 'field' event gehaald op grote toernooien?
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Martina morgen bij Hughes als voornaamste concurrent, verder vooral Weir en Tsakounas (en Ashmeade en Lemaitre, maar die zijn amper in vorm).
Betere indeling kon niet denk ik, in SF2 zitten Gatlin, Edward en Forte (en Sani Brown) en in SF3 heb je Bolt, Jobodwana en Guliyev.
Voor de 100m was het nogal twijfelachtig, maar nu lijkt hij me toch wel de favoriet. Niet enorm topfavoriet, want Gatlin gaat het hem echt wel heel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?
Misschien niet absoluut met zijn beperkte activiteit de laatste 2 jaar, maar 200 is eigenlijk zijn beste afstand met zijn topsnelheid. Als Gatlin een 19.5x kan lopen, dan zal Bolt het nog wel moeilijk krijgen. Maar Gatlin zei bij de 100 m. dat ie wat moe was (met zijn 9.83 en 9.77 in de voorrondes, wat wil jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?
voor het wk liep bolt 9.87 met 1.3 m tegenwind op de 100.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:37 schreef DO2 het volgende:
Ok, dus het gaat in feite tussen Gatlin en Bolt, op zowel de 100 als de 200m.
En wat was Bolt's beste tijd op beide afstanden, dit jaar, dan?
Als je ziet hoe lang ie uitliep vandaag zal het wel makkelijk sub 19.80 gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
voor het wk liep bolt 9.87 met 1.3 m tegenwind op de 100.
Een 200 heeft ie niet meer gelopen na dat ie behandeld werd door dr. Hans dacht ik, dus dat waren allemaal 20.xx tot nu toe met een Bolt die daar hard voor moest werken.
Maar de recente Bolt met een wereldtitel onder zijn arm zal wel lekker in de 19.xx duiken.
Lastig terug te zoeken, sinds 2000 gebeurde het in elk geval al nooit dat 3 atleten in 1 jaar onder de 44 liepen (neem aan dat je dat bedoeltquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als we de lijn van dit toernooi doortrekken dan gaat Yego natuurlijk goud winnen. Kenianen kunnen alles momenteel.
En 400 meter wordt genot inderdaad. Is het wel eens voorgekomen dat 3 atleten in dezelfde race in de 43 liepen?
Is nooit gebeurd, sub 44 hooguit 2 man in een racequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig terug te zoeken, sinds 2000 gebeurde het in elk geval al nooit dat 3 atleten in 1 jaar onder de 44 liepen (neem aan dat je dat bedoelt).
Even kijken
Al die tijden zouden er zomaar eens aan kunnen gaan in 1 racequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Het is maar 8 keer gebeurd dat er 2 in dezelfde race onder de 44 doken, waaronder een paar dagen geleden de heat met McDonald en Masrahi (beiden 43.93) en vorig jaar James en Merritt in Eugene (beiden 43.97).
Snelste tijd ooit voor iemand die 3e werd in een wedstrijd is 44.09. Danny Everett deed dat in de olympische finale van 1988, Alvin Harrison in de olympische finale van 1996. 44.25 is de snelste tijd ooit voor een nummer vier (Ian Morris, OS-finale 1992) en 44.59 voor plek vijf (Leslie Djhone, WK-finale 2007). Snelste nummer zes is Derek Mills met 44.62 in Eugene in 1993, Johan Wissmann werd met 44.72 zevende in de WK-finale van 2007 en de snelste nummer acht ooit is Samson Kitur tijdens Weltklasse Zürich 1993 waar hij 44.92 liep.
Mooi hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al die tijden zouden er zomaar eens aan kunnen gaan in 1 race
Het gaat dan ook niet om de tijd, maar om het GOUD. En dat kon weleens in de laatste meter worden beslist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Wordt het vast een flopshow met verkramping alom en winnende tijd van 44.4.
En James liep de laatste 100 achteruit daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu dat Merrit won met 43.74 in Moskou, damn, ook een aardige tijd.Won met gigantische voorsprong toen volgens mij ja!
Die heats grensden ook wel aan het bizarrequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk serieus dat het wel een klein beetje kan tegenvallen trouwens. De concurrentie is zo hevig dat ze niet gespaard hebben in de heats...
Iets wat Johnson bijv. wel kon volgens mij tijdens dat WK waar hij z'n record liep, nu hebben ze al 2 harde races erop zitten. Maar het zou tof zijn als het wel gewoon een feest wordt en iedereen sub 44 knalt!
Altijd lachen met die gozer maar ondertussen loopt ie wel bij de wereldtop.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Max23 het volgende:
Wat een baas is Churandy toch![]()
http://nos.nl/video/20538(...)r-de-hele-bocht.html
Deed hij een mooie Jon Drummond imitatie?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 05:31 schreef heywoodu het volgende:
Ronnie Ash start vals op de 110m horden en wil nu niet weg
Viel mee, duurde een paar minuten. Hij wilde daarna de catacomben inlopen, maar dat mocht niet, wilde hij toch en toen werd hij tegengehouden door een klein Chineesje van 80 met gespreide armenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deed hij een mooie Jon Drummond imitatie?
Is er eigenlijk discussie over die valse starts? Nauwelijks te zien allemaal met het blote oog (ook in herhaling)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 05:31 schreef heywoodu het volgende:
Ronnie Ash start vals op de 110m horden en wil nu niet weg
Heb je daar een filmpje van?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom is eigenlijk de worp van Yego wel goedgekeurd als het buiten de lijnen was
Blijkbaar waren de lijnen niet perfect getrokken en werden ze voor deze worp herberekend waarbij ze dus tot de constatering kwamen dat Yego's worp toch binnen de officiële grenzen lag. Omdat het echt een monsterworp was, zullen ze waarschijnlijk ook wel 'schappelijk' omgegaan zijn met de regels. Voor een 'simpele' 80 m. worp zouden ze dit waarschijnlijk niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom is eigenlijk de worp van Yego wel goedgekeurd als het buiten de lijnen was
HE DID OOK HELEMAAL NOT MOVE!quote:
En op een groot toernooi was het misschien ook anders gegaan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:20 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren de lijnen niet perfect getrokken en werden ze voor deze worp herberekend waarbij ze dus tot de constatering kwamen dat Yego's worp toch binnen de officiële grenzen lag. Omdat het echt een monsterworp was, zullen ze waarschijnlijk ook wel 'schappelijk' omgegaan zijn met de regels. Voor een 'simpele' 80 m. worp zouden ze dit waarschijnlijk niet gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |