Misschien Frankie Fredericks of een Kim Collins. Maar met zekerheid is het niet te zeggen natuurlijk. Fredericks heeft op Atlanta na (keiharde baan) geen uitschieters en Collins is ook niet iemand die opeens tijden ging lopen die uitzonderlijk waren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke topper bij de mannen of vrouwen van de laatste 25 jaar zou je wel als waarschijnlijk 'schoon' willen bestempelen?
Collins heeft wel eens positief getest op astma medicatie maar kreeg enkel een waarschuwing, waarschijnlijk zo'n TUE dingetje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien Frankie Fredericks of een Kim Collins. Maar met zekerheid is het niet te zeggen natuurlijk. Fredericks heeft op Atlanta na (keiharde baan) geen uitschieters en Collins is ook niet iemand die opeens tijden ging lopen die uitzonderlijk waren.
Ik vind Collins altijd een beetje een netnietversie van Michael Rodgers, die loopt 99% van zijn wedstrijden in de 9.9 maar een echte uitschieter zit er maar zelden bijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:52 schreef DeeBee het volgende:
En Collins was vrij oud toen hij nog PR's liep ook, maar liep verder weinig schokkende tijden (ook niet toen hij kampioen werd).
Qua tijden nog slechter zelfs denk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Collins altijd een beetje een netnietversie van Michael Rodgers, die loopt 99% van zijn wedstrijden in de 9.9 maar een echte uitschieter zit er maar zelden bij
Collins is wel een keer wereldkampioen 100 m. geweest in 2003. Wel in een tijd van 10.07quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Collins altijd een beetje een netnietversie van Michael Rodgers, die loopt 99% van zijn wedstrijden in de 9.9 maar een echte uitschieter zit er maar zelden bij
Ja minder snel dan Rodgers, maar wel heel erg constant ook, dat bedoelde ik met een netnietversiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Qua tijden nog slechter zelfs denk.
Maar geen choker en vrijwel altijd vrij goed in vorm op de grote toernooien. Wat dat betreft was het gisteren knap van Schippers, er waren weer snelle Amerikanen (Gardner bijv.) die compleet niet thuis geven op een toernooi.
In '83 was dat tenminste nog een redelijke tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja minder snel dan Rodgers, maar wel heel erg constant ook, dat bedoelde ik met een netnietversie
En inderdaad, in 2003 profiteerde hij wat dat betreft mooi van de traagste WK-finale ooit (samen met Lewis in '83)
Niet sneller dan Göhr idd, maar wel gelijk aan. Ze staat gedeeld 19e met Göhr op de lijst van snelste 100 meter-vrouwen ooit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:17 schreef Ericr het volgende:
Schippers is inmiddels sneller dan bijna ieder DDR-monster (exclusief Goehr).
Bij de vrouwen is een blanke topsprinter net iets minder uitzonderlijk dan bij mannen. Zowel in tijden als in resultaten (bijv. het goud op OS2004; of overwegend blanke estafetteteams).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet sneller dan Göhr idd, maar wel gelijk aan. Ze staat gedeeld 19e met Göhr op de lijst van snelste 100 meter-vrouwen ooit.
Ja brede basis is prima, met de jeugdtrainingen is in Nederland ook weinig mis. Maar ik heb het gevoel dat meerkamp als de heilige graal gezien wordt in Nederland. Ik snap de aantrekkingskracht ergens wel maar ik zou het frustrerend vinden om altijd maar te moeten goochelen met schema's, maar maximaal drie keer in het jaar een volledige wedstrijd kunnen draaien, nooit ontdekken wat je echt gekund had op een individueel onderdeel.. Remona Fransen had de bouw om 2m te springen. Nadine Visser gaat het NR op de horden vast pakken maar zou met gerichte training wellicht in de buurt van de wereldtop kunnen komen. Meerkamp is ze dat ook al, maar toch...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt door de jeugdtraining, maar Visser zou er misschien ook wel bij gebaat zijn 100 horden te doen, als je op je 20e al 12.8 loopt.
Nu mis je wel het interview met Dafne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:07 schreef Szura het volgende:
En zap, want de NOS vindt weer eens andere dingen belangrijker dan live sport
Dat komt vast nog 7x voorbij in de journaals en sportjournaalsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Nu mis je wel het interview met Dafne.
lijkt me toch wel, SAFP niet hoorde ikquote:
SAFP heeft er geen zin inquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lijkt me toch wel, SAFP niet hoorde ik
Ze staat hier niet bij: http://www.iaaf.org/compe(...)artlist#resultheaderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lijkt me toch wel, SAFP niet hoorde ik
Lijkt me niet, geen idee hoe ze aan het ticket moet komenquote:
ohjaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet, geen idee hoe ze aan het ticket moet komen
Geen wereldkampioene/DL-kampioene en deed dit jaar niet mee aan de trials.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |