Wanneer beginnen die eraan ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel goud voor Sintnicolaas.
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze wel al olympische medailles?
Ik juich niet voor atleten uit zeven verschillende landen. De rest van de landen zijn prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor booskijkers en voor Oostblokkers.
Voor de rest kan je me voor elke tekst omkopen;.
vrijdag mag hij z'n chokeronde doen.quote:
Niet juichen voor Noord-Koreanenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik juich niet voor atleten uit zeven verschillende landen. De rest van de landen zijn prima.
Rusland
China
Qatar
Turkije
USA
GB
Noord-Korea
Al hebben vnl China en GB wel uitzonderingen.Xiang, Xuejuan
Ziek, zeker omdat ze niet helemaal tot het laatst vol hoefde te gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef heywoodu het volgende:
1:57 laag was de laatste 800m van Dibaba trouwens
Nou is het op de 800 natuurlijk wel zo dat mensen als Sum en Büchel nog helemaal fris zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ziek, zeker omdat ze niet helemaal tot het laatst vol hoefde te gaan.
Zelfde tijd ongeveer voor Sifan en dat rondje 56.6 tussen 800-1200m dat kan ook gewoon genoeg zijn als kick in de laatste ronde 800 meter.
Schrader vooral ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie doen er eigenlijk wel/niet mee aan de tienkamp? Sowieso Eaton/Hardee/Warner lijkt me wel? Dan moeten we al maar hopen op een choke
Tuurlijk, niet alsof Hassan ineens dé favoriete is. Maar dat ze in goede vorm is en een medaille mogelijk is, dat lijkt mij wel. En misschien nog wel meer kans op de zege dan hier, omdat Dibaba nou eenmaal zo sterk is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou is het op de 800 natuurlijk wel zo dat mensen als Sum en Büchel nog helemaal fris zijn
Deze zie ik nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet alsof Hassan ineens dé favoriete is. Maar dat ze in goede vorm is en een medaille mogelijk is, dat lijkt mij wel. En misschien nog wel meer kans op de zege dan hier, omdat Dibaba nou eenmaal zo sterk is.
twitter:gosharpshooter twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 15:31:38@Statman_Jon @OlympicStatman @TrickyDicky71 @EightLaneNews top 3 all closed quick. Last 700m Dibaba 1:42.44 Kipyegon 1:42.88 Hassan 1:42.48 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |