Iets te laat geanticipeerd, that's all.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot 500-600 meter was haar tactiek prima, maar daarna zat ze te slapen. Dat zegt ze nu zelf ook.
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er niet veel van?
Zelfs ik snap dat je niet doodleuk achterin moet gaan zitten aan de binnenkant als iedereen een beetje gaat zitten versnellen. Is toch logisch dat je dan energie moet gaan verspillen om bij te komen.
Ze lette gewoon niet genoeg op de concurrenten en was dus niet klaar om te reageren en zat toen dus helemaal klem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kiest van te voren een bepaalde tactiek, soms lukt het, soms lukt het niet. Dat is sport. Ze heeft verdorie wel gewoon brons. Dibaba verslaan lukt je gewoon niet
ja, 800quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Gaat onze Sifan nog een ander onderdeel lopen?
maar dat moet kunnen, echter, oh wee als we iets over doping zeggen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:50 schreef DeeBee het volgende:
Haha, de latente racisten en betweters hebben weer een field day.
Ze doet haar beste tenminste, heb je Gaisah nog nooit gehoord zeker ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Badr_Harry het volgende:
Eisen inburgeringscursus zijn niet al te hoog zo te horen
Wie nog maar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, best een aardige kans op een medaille weer. Weer 1 topfavoriet alleen.
Vind jij ook dat Sifan gefaald heeft en dat ze beter terug kan naar haar eigen land, Stijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht tot de Vuelta begint en dan is dit een leuk tijdsverdrijfje. Genieten van @BreakawayBert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |