Kwark, tonijn, eieren, havermout. Groenten en fruit bij de Lidl halen voor smoothies e.d.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef DiceMan het volgende:
Op welke voedingsbronnen zouden jullie je richten als jullie op budget waren?
Na het lezen van de OP is het duidelijk hoe men het vetpercentage kan verlagen, waarvoor dank, maar waar ik op "vastloop" zijn de voedingsbronnen
Zou ik mij met geld in het achterhoofd moeten richten op pakken melk, brood en eieren?
Ik ben mij weinig bewust van prijspeil
Pistache noten zijn te duur dat wel
Alvast bedankt
Op zich maakt het qua producten niet zo veel uit wat je eet. Je moet weten wat je verbruik is, en als je af wilt vallen moet je minder eten dan wat je verbruikt. Dat kan prima met brood en eieren, maar dat komt je vermoedelijk ook na een tijdje de strot uitquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef DiceMan het volgende:
Na het lezen van de OP is het duidelijk hoe men het vetpercentage kan verlagen, waarvoor dank, maar waar ik op "vastloop" zijn de voedingsbronnen
Zou ik mij met geld in het achterhoofd moeten richten op pakken melk, brood en eieren?
Alvast bedankt
- Havermoutquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef DiceMan het volgende:
Alvast bedankt
Koud? Slecht geslapen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
klopt. Alleen ik eet deze hele week wel al meer dan voorgaande maanden en nu heb ik opeens continue honger.
Heb om 12 uur twee stukken brood met twee gebakken eieren op en net een breaker op, en nu heb ik ook weer een leeg gevoel. Vind het gek.
Ik lig standaard onder dekentjes en dergelijke in huis. Zelfs in de zomer. En ik slaap altijd slecht. Maar zijn beide symptomen van m'n fibromyalgie.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef Artoo het volgende:
O: Vezelrijke kwarktaart (heb nu nog maar 2 stukken )
Het ergste vind ik nog dat nieuwe maken niet echt zinvol is omdat ik vrijdag op vakantie gaat. Dat is zo onhandigquote:
Maak maar een grote, restant eet ik wel opquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:00 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat nieuwe maken niet echt zinvol is omdat ik vrijdag op vakantie gaat. Dat is zo onhandigAlhoewel, misschien een kleintje ...
Havermout? Cruesli zit best veel suiker in volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:47 schreef schoonmams het volgende:
Ik ontbijt nu elke ochtend met een bak magere yoghurt (+-300ml) met viergranen cruesli van Albert Heijn huismerk. Nu valt het me op dat in die cruesli ontzettend veel calorieën zitten. Wat zijn goede vervangers daarvoor? Het kan om af en toe een appel of aardbeien te doen, maar is er ook een betere cruesli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |