1550 kcalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijkt een wat mager lijstje? Maar kan het verkeerd hebben
O valt mee iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:35 schreef sanger het volgende:
[..]
1550 kcal![]()
Dus nog een bakje kwark in de avond en ik zit op mijn dagdoel
Papzak!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:12 schreef CrunchySelf het volgende:
#yolo ik eet 500 gr kwark ipv 300
Maar maarquote:
Al die lijstjes van jou de hele week zijn al gaafquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:19 schreef Artoo het volgende:
Lijstje![]()
O: Kwarktaart
S: 1,5 uur gym (squats, deadlift, schouder + bicep shizzle)
T: Lemon proteïne cake
L: 2 volkoren boterhammen met 2 zachtgekookte eitjes
T: Meloen
D: Vlaams stoofvlees met ovenaardappels
T: Kwarktaart
Ik vind mijn lijstje awesome vandaag haha.
Ja maar maar, dat kun jij ook hosselen hoor! Hup aan de kwarktaartquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar maarHeb nog 74 kcal over met een ruimte voor mijn D van 800, dat gaat het vast niet worden
[..]
Al die lijstjes van jou de hele week zijn al gaafJaloers
http://healthyfans.com/lemon-protein-cake/quote:
Klinkt goed, ook eens proberenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://healthyfans.com/lemon-protein-cake/
Had 'm zelf denk ik net iets te lang in de oven, daardoor was hij wat droog. Maar qua smaak echt best relaxed!
Omdat je te weinig eet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb even een schop nodig. Blijf prima op gewicht, maar heb echt niet netjes gegeten afgelopen week. Op de een of andere manier blijf ik honger hebben. Ben er meerdere keren wakker van geworden deze week. Iemand enig idee hoe dat kan?
Mijn lijstje van gister:quote:
Je kiest dan ook vaak producten die i.m.o voor geen ene hol vullen. Kcal technisch misschien teveel, maar maltesers, crackers en een bak kaas vullen niet voor lang.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn lijstje van gister:
O: twee crackers met pittige kip salade
T: kraamvisite, beschuit met muisjes en voor ik hem op had kreeg ik taart onder m'n neus geschoven. En een berg Omnomnom kaas
L: capresse salade met een broodje
T: aardbeiensmoothie
D: grote kom champignonsoep. Twee plakken vers brood met kipfilet en komkommer
T: halve zak maltesers
Lijkt me eerder teveel dan te weinig
Die had ik gezien jaquote:
klopt. Alleen ik eet deze hele week wel al meer dan voorgaande maanden en nu heb ik opeens continue honger.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je kiest dan ook vaak producten die i.m.o voor geen ene hol vullen. Kcal technisch misschien teveel, maar maltesers, crackers en een bak kaas vullen niet voor lang.
Drink je genoeg?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
klopt. Alleen ik eet deze hele week wel al meer dan voorgaande maanden en nu heb ik opeens continue honger.
Heb om 12 uur twee stukken brood met twee gebakken eieren op en net een breaker op, en nu heb ik ook weer een leeg gevoel. Vind het gek.
Ja ik drink per dagdeel meerdere glazen. Water, thee, soms sap, cola light.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Drink je genoeg?
Plus het kan ook gewoon tussen je oren zitten
Te weinig wel, kcal wel aangetikt door de maltesers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn lijstje van gister:
O: twee crackers met pittige kip salade
T: kraamvisite, beschuit met muisjes en voor ik hem op had kreeg ik taart onder m'n neus geschoven. En een berg Omnomnom kaas
L: capresse salade met een broodje
T: aardbeiensmoothie
D: grote kom champignonsoep. Twee plakken vers brood met kipfilet en komkommer
T: halve zak maltesers
Lijkt me eerder teveel dan te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |