abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155518449
Mijn sportschool heeft sinds kort nieuwe huisregels waardoor ik bepaalde belangrijke oefeningen niet meer mag doen. Het is mij verteld dat als ik deze niet opvolg dat mij de toegang wordt ontzegd. Echter heb ik een jaarcontract en maakte deze huisregels nog niet deel uit van de algemene voorwaarden bij het sluiten hiervan en ook kennen deze algemene voorwaarden geen clausule die een eenzijdige wijziging toelaten. Kan ik nu het contract eenzijdig ontbinden en het lidmaatschapsgeld van de resterende maanden terugvorderen?
pi_155518585
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 02:09 schreef Kuiver het volgende:
Mijn sportschool heeft sinds kort nieuwe huisregels waardoor ik bepaalde belangrijke oefeningen niet meer mag doen. Het is mij verteld dat als ik deze niet opvolg dat mij de toegang wordt ontzegd. Echter heb ik een jaarcontract en maakte deze huisregels nog niet deel uit van de algemene voorwaarden bij het sluiten hiervan en ook kennen deze algemene voorwaarden geen clausule die een eenzijdige wijziging toelaten. Kan ik nu het contract eenzijdig ontbinden en het lidmaatschapsgeld van de resterende maanden terugvorderen?
Je kan nakoming vorderen van het contract (lees: je mag die belangrijke oefeningen blijven doen) en als ze daar niet aan kunnen of willen voldoen, kun je idd de overeenkomst ontbinden en is de sportschool gehouden je naar rato de resterende maanden te restitueren.

Wel vraag ik me af welke oefeningen nu ineens 'verboden' zijn en waarom.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_155518618
Welke oefeningen?
Google is your friend, abuse your friends
pi_155519000
Welke oefeningen? Piemelcurls? Of is het meer dat je verzocht wordt om niet de zaal bij elkaar te kreunen als Sjarapova?

Maar bij een aanpassing in de voorwaarden, mag je gewoon kostenloos je contract opzeggen en kan je restitutie ontvangen voor de resterende maanden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155519002
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:22 schreef Jordy-B het volgende:
Welke oefeningen? Piemelcurls? Of is het meer dat je verzocht wordt om niet de zaal bij elkaar te kreunen als Sjarapova?

Maar bij een aanpassing in de voorwaarden, mag je gewoon kostenloos je contract opzeggen en kan je restitutie ontvangen voor de resterende maanden.
Stel dat het om veiligheid gaat, zou dat dan nog opgaan?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 05:38:22 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_155519013
Heb ik ook gehad. Juist de oefening die ik belangrijk vond mocht ik niet meer beoefenen op de sportschool. Ik ging hier niet mee akkoord aangezien die oefening ongeveer de enige oefening was die ik niet thuis kon doen. Maar het was veel gedoe. Uiteindelijk na 2 jaar juridisch getouwtrek zijn ze opgehouden met briefen sturen. Dus onthoud, de aanhouder wint.
pi_155519020
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Stel dat het om veiligheid gaat, zou dat dan nog opgaan?
Dat zal de praktijk moeten uitwijzen, maar volgens mij is dit gewoon een eenzijdige aanpassing in de voorwaarden. De TS heeft volgens mij enkel een probleem als de aanpassing van hogerhand is opgelegd. Als het een vanzelfsprekend iets is dat alleen maar letterlijk omschreven is (dus een specificatie op veiligheidsgronden), vraag ik me inderdaad af wie gelijk krijgt.

Maar daar kan je alleen wat over zeggen als de TS iets meer informatie geeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155519022
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:38 schreef borbit het volgende:
Heb ik ook gehad. Juist de oefening die ik belangrijk vond mocht ik niet meer beoefenen op de sportschool.
welke oefening betrof het bij jou?
pi_155519106
Grote kans dat het hier om de deadlift gaat. Veel sportscholen (horen van) hanteren nu een anti-deadlift policy.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:05:42 #10
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_155519182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 06:34 schreef Intentiion het volgende:
Grote kans dat het hier om de deadlift gaat. Veel sportscholen (horen van) hanteren nu een anti-deadlift policy.
Er zitten dan ook wel echt apen tussen die het normaal vinden om 200 kilo van een meter hoog onbeschermd op de grond te laten vallen. Lijkt soms wel een aanslag zo hard lawaai.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_155519303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 06:34 schreef Intentiion het volgende:
En terecht.
pi_155519439
Waarom zo deathliften verboden moeten worden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_155519519
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zo deathliften verboden moeten worden?
Uitleg in bericht #10
pi_155519524
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Uitleg in bericht #10
Verworpen.
Moeten ze maar apen verbieden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_155519863
Je kunt toch gewoon die tjappies die zich niet normaal kunnen gedragen (en dus dat in #10 doen) gewoon eruit flikkeren..? Genoeg lui die wel fatsoenlijk met materiaal (inclusief vloer) omgaan..
Ja doei.
pi_155520005
Huisregels en algemene voorwaarden zijn niet hetzelfde. Een redelijke verandering van huisregels lijkt me geen verandering van algemene voorwaarden
pi_155521805
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:38 schreef borbit het volgende:
Heb ik ook gehad. Juist de oefening die ik belangrijk vond mocht ik niet meer beoefenen op de sportschool. Ik ging hier niet mee akkoord aangezien die oefening ongeveer de enige oefening was die ik niet thuis kon doen. Maar het was veel gedoe. Uiteindelijk na 2 jaar juridisch getouwtrek zijn ze opgehouden met briefen sturen. Dus onthoud, de aanhouder wint.
Verschil is dat TS geld terug wil krijgen. Dat is heel wat lastiger dan zelf niet meer betalen.
pi_155525117
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef MatiCe het volgende:
Huisregels en algemene voorwaarden zijn niet hetzelfde. Een redelijke verandering van huisregels lijkt me geen verandering van algemene voorwaarden
Volgens mij wordt het de TS door de huisregels onmogelijk gemaakt om zijn abonnement te gebruiken met de doelstelling die hij voor ogen had. Het is blijkbaar een ingrijpend aanpassing.

En dan is het ook nog van belang hoe lang de TS al lid is van de sportschool. Als dit zijn eerste jaar is, is het een beetje lastig, maar als hij al een jaar lidmaatschap achter de rug heeft, kan hij volgens mij bij opzegging met de Wet Van Dam wapperen en zijn resterende abonnementsgeld terugeisen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:16:30 #19
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_155525424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Verworpen.
Moeten ze maar apen verbieden.
_O-
pi_155525714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt toch gewoon die tjappies die zich niet normaal kunnen gedragen (en dus dat in #10 doen) gewoon eruit flikkeren..? Genoeg lui die wel fatsoenlijk met materiaal (inclusief vloer) omgaan..
nou je, we weten nog helemaal niet welke oefening(en) nu op sportschool van TS niet merr mogen want hij reageert niet.
Maar ik kan me beetje voorstellen dat niet elke sportschool er zin in heeft om als kleuterjuf naast de sporters te staan die met gewichten smijten (speculatie) en ze op te voeden.
En misschien zijn het wel vooral hele vervelende personen die voorkeur voor zo'n oefening hebben en is het een soort win-win situatie :9
pi_155526369
Gaat om de clean en jerk en clean en press. Ik heb voordat ik mij heb ingeschreven toestemming gevraagd of het mocht en was het geen probleem. Ik gebruik de daarvoor bestemde bumperplates en ook de vloer is er voor gemaakt.
pi_155527347
ik denk dat die eerste best link kan zijn in een volle sportschool, maar wat voor reden gaven ze zelf op?
is een crossfit box niet meer geschikt voor je?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:37:12 #23
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_155527372
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef Kuiver het volgende:
clean en jerk en clean en press
Wat is de reden dat die niet meer mag? En welke sportschool(keten)?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:51:28 #24
68091 borbit
pi_155537754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

welke oefening betrof het bij jou?
Het was een oefening die voor mij toen extreem belangrijk was toen! Ik had in die tijd extreem veel behoefte deze specifieke oefening te beoefenen! Normaal train ik thuis maar helaas heb ik daar geen sauna waar een roeimachine inpast! En is het zwembad ben ik helaas niet meer welkom! Dus had ik me aangemeld bij een sportschool! Zodoende was het geen fijne ervaring! Maar goed we kunnen beter on topic blijven en kijken naar de juridische kant van dit beleid wat dus kennelijk op meer sportscholen plaatsvind!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door borbit op 25-08-2015 23:03:49 ]
pi_155548785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als ze gewoon bumperplates hebben, hoezo noem je dat dan niet normaal kunnen gedragen? Dat is toch gewoon een reguliere oefening die bij een sportschool past?

Wellicht wil de sportschool een ander publiek aantrekken met deze beleidswijziging, maar dan lijkt het me redelijk dat je onder het contract uit kan.
pi_155550188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als ze gewoon bumperplates hebben, hoezo noem je dat dan niet normaal kunnen gedragen? Dat is toch gewoon een reguliere oefening die bij een sportschool past?

Wellicht wil de sportschool een ander publiek aantrekken met deze beleidswijziging, maar dan lijkt het me redelijk dat je onder het contract uit kan.
Ja, ho eens, ik wist verder ook niets van de situatie, de oefeningen en de regels daar op het moment van posten. Ik ging alleen uit van het voorbeeld in post #10. Ik kon me vooral voorstellen dat een bepaalde oefening niet goed/met beleid wordt uitgevoerd door sommigen, en dus niet op de manier waar op de sportschool het graag ziet (los van of jij of ik het normaal vinden), maar denk dan wel dat die 'sommigen' er gewoon uit moeten, want ze verpesten het voor de meerderheid die 't wel fatsoenlijk doet/kan/wil kunnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2015 09:14:51 ]
Ja doei.
pi_155555122
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Het was een oefening die voor mij toen extreem belangrijk was toen! Ik had in die tijd extreem veel behoefte deze specifieke oefening te beoefenen! Normaal train ik thuis maar helaas heb ik daar geen sauna waar een roeimachine inpast! En is het zwembad ben ik helaas niet meer welkom! Dus had ik me aangemeld bij een sportschool! Zodoende was het geen fijne ervaring! Maar goed we kunnen beter on topic blijven en kijken naar de juridische kant van dit beleid wat dus kennelijk op meer sportscholen plaatsvind!!!
Wat is de reden dat ze niet meer willen dat je die oefening uitvoert dan? Alsnog te veel lawaai? Misschien dat je iets af kunt spreken dat je die oefening zoveel mogelijk op bepaalde tijdstippen uitvoert als jij die flexibiliteit hebt. Als het minder druk is ofso.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:35:49 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155555231
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:05 schreef davako het volgende:

[..]

Er zitten dan ook wel echt apen tussen die het normaal vinden om 200 kilo van een meter hoog onbeschermd op de grond te laten vallen. Lijkt soms wel een aanslag zo hard lawaai.

Zoiets bedoel je?

Wel een sneue gym trouwens :'). Worden die bumperplates een keer gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn mag het niet :')

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 26-08-2015 14:46:29 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155555490
Ik weet niet wat je rechten zijn, maar je hebt mijn medeleven. Ik merk ook dat de meeste sportscholen zich afkeren van de krachtsport. Het is nu de sport om zoveel mogelijk klanten aan te trekken die zichzelf voor de gek willen houden met het openen en sluiten van de benen op een of ander apparaat, terwijl ze een tijdschrift lezen en met een iPhone zitten te spelen.

Wat zou het toch fijn zijn als scholen zich weer richten op het ontwikkelen van mensen, zoals je op een muziekschool een instrument leert spelen voorbij het Kortjakje-niveau, zo zou je op een sportschool moeten leren gewichtheffen voorbij de 100kg met de Olympische oefeningen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:37:46 #30
68091 borbit
pi_155557204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat is de reden dat ze niet meer willen dat je die oefening uitvoert dan? Alsnog te veel lawaai? Misschien dat je iets af kunt spreken dat je die oefening zoveel mogelijk op bepaalde tijdstippen uitvoert als jij die flexibiliteit hebt. Als het minder druk is ofso.
Klachten van andere klanten. Ook hebben ze roeimachine helemaal aan de andere kant van de sportschool geplaatst op de begane grond. Waardoor het bijna niet te doen is het ding de sauna in te krijgen.
pi_155559226
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:37 schreef borbit het volgende:

[..]

Klachten van andere klanten. Ook hebben ze roeimachine helemaal aan de andere kant van de sportschool geplaatst op de begane grond. Waardoor het bijna niet te doen is het ding de sauna in te krijgen.
Roeien in de sauna? Ik denk niet dat roeimachines daarvoor gemaakt zijn en een sauna is niet gemaakt om in te sporten
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:47:36 #32
157922 fathank
pi_155559440
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef Drieklank het volgende:
Ik weet niet wat je rechten zijn, maar je hebt mijn medeleven. Ik merk ook dat de meeste sportscholen zich afkeren van de krachtsport. Het is nu de sport om zoveel mogelijk klanten aan te trekken die zichzelf voor de gek willen houden met het openen en sluiten van de benen op een of ander apparaat, terwijl ze een tijdschrift lezen en met een iPhone zitten te spelen.

Wat zou het toch fijn zijn als scholen zich weer richten op het ontwikkelen van mensen, zoals je op een muziekschool een instrument leert spelen voorbij het Kortjakje-niveau, zo zou je op een sportschool moeten leren gewichtheffen voorbij de 100kg met de Olympische oefeningen.
Tuurlijk willen ze niet dat mensen al teveel progressie boeken. Slapende klanten, die 2 maanden komen maar voor een jaar betalen hebben ze het liefst. Hoe vaker men traint hoe meer slijtage aan de apparaten. Weet je wat zo'n apparaat kost?
pi_155559904
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:05 schreef davako het volgende:

[..]

Deadliften moeten gewoon kunnen, anders moet je geen gym openen. Een platform van 300 ¤ max is teveel gevraagd maar wel ziekteveel cardiomachiens á 1.000 ¤ kopen? Say wut mate?

[ Bericht 1% gewijzigd door Mark op 26-08-2015 16:07:37 ]
pi_155560134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Deadliften moeten gewoon kunnen, anders moet je geen gym openen. Een platform van 300 ¤ max is teveel gevraagd maar wel ziekteveel cardiomachiens á 1.000 ¤ kopen? Say wut mate?
idd :') Bij ons ook, kopen ze 20 nieuwe cardioapparaten (met display en alles), maar een nieuw squatrek of een bench ho maar (terwijl het op maandag bv al veels te druk is). Zelfs de mensen die werken in het krachtgedeelte klagen erover.

En die cardiozooi wordt niet eens gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mark op 26-08-2015 16:07:46 ]
pi_155560317
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef boskameel het volgende:
idd :') Bij ons ook, kopen ze 20 nieuwe cardioapparaten (met display en alles), maar een nieuw squatrek of een bench ho maar (terwijl het op maandag bv al veels te druk is). Zelfs de mensen die werken in het krachtgedeelte klagen erover.

Precies. Mentaliteit bij de ondernemers is er gewoon niet lijkt wel.
pi_155561604
Sowieso de trend om internet en tv op je cardioapparaat te willen. Maar ik heb juist het idee dat je de laatste jaren ook meer pure gyms krijgt met gewoon barbells en schijven, en daarnaast inderdaad meer 'health centra' waar je gratis cola bij je cardio-internet krijgt. Maar die vermijd ik gewoon.
pi_155561769
Als je een beetje ruimte thuis hebt kun je de gewichten beter gewoon zelf aanschaffen volgens mij. Dan ben je alleen het eerste jaar misschien iets duurder uit en daarna kun je gratis trainen op de manier en het tijdstip wat je zelf het beste uit komt.

Ik vind het in ieder geval ideaal :)

En wat cardio betreft, waarom zou ik gaan hardlopen op een loopband of fietsen op een hometrainer als ik dat ook gewoon buiten kan doen?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:48:21 #38
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_155562834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:06 schreef Distortion het volgende:
...
En wat cardio betreft, waarom zou ik gaan hardlopen op een loopband of fietsen op een hometrainer als ik dat ook gewoon buiten kan doen?
http://www.knmi.nl

(en iets serieuzer: ook als je samen sport kan het leuk zijn omdat je dan toch "bij elkaar in de buurt blijft" ook al loopt de ene 9km/u en de andere 11km/u, PLUS dat je het kunt combineren met kracht, PLUS dat je dan gelijk de sauna of bubbelbad in kunt -als je sportschool dat aanbiedt-)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:44:39 #39
68091 borbit
pi_155566203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:06 schreef Distortion het volgende:
Als je een beetje ruimte thuis hebt kun je de gewichten beter gewoon zelf aanschaffen volgens mij. Dan ben je alleen het eerste jaar misschien iets duurder uit en daarna kun je gratis trainen op de manier en het tijdstip wat je zelf het beste uit komt.

Ik vind het in ieder geval ideaal :)

Ik ben 3 maanden lid geweest. Echt een nutteloze toestand. Waarom ergens heen fietsen om op een hometrainer te gaan zitten?
  PR/Manusje van alles woensdag 26 augustus 2015 @ 21:06:08 #40
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_155572031
Roeimachine in de sauna zetten. En het dan gek vinden dat dat niet mag. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_155572219
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Borbit verzint goede verhalen, hij maakt me trots O+
pi_155575866
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef boskameel het volgende:

[..]

Mwah, aan die cardiodames die na een lange sessie nog een lekker bakkie doen aan de bar kunnen ze natuurlijk meer verdienen. En dan natuurlijk om de zoveel maanden een of ander hype programma waar ze extra geld voor kunnen vragen.
Bikini-Ready en zo.
pi_155582178
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Buiten dat het onpraktisch is voor andere gebruikers van de sauna, lijkt het me ook superslecht voor het roeitoestel (corrosie) en de gezondheid van de gebruiker.

Maar sommigen doen alles om op te vallen.
Hier in de sportschool ook zo'n stel mongolen die banken en krukjes stapelen om die borstspieren maar vanuit een andere hoek te kunnen trainen
8)7
pi_155582384
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Buiten dat het onpraktisch is voor andere gebruikers van de sauna, lijkt het me ook superslecht voor het roeitoestel (corrosie) en de gezondheid van de gebruiker.

Maar sommigen doen alles om op te vallen.
Hier in de sportschool ook zo'n stel mongolen die banken en krukjes stapelen om die borstspieren maar vanuit een andere hoek te kunnen trainen
8)7
Niet voor chest, maar wat heb jij tegen seal rows?
pi_155582594
Ik heb het over die banken met beensteunen die wordt dan aan een kant op 2 gestapelde stepbanken gezet en dan gaan ze head down met 36kg proberen een chest press te doen, die ze dan na 2 herhalingen moeten laten wegnemen.

Heb niks tegen seal rows trouwens.
pi_155583398
Ik begrijp jullie punten wel maar niet iedereen wil met de gewichten trainen in de sportschool. Ik doe een duursport en als het buiten te glad is wil ik graag indoor kunnen trainen, dus cardio. 1x per week doe ik wel squats en lunges met gewichten erbij maar een deadlift hoeft voor mij niet persé. Ik vind het trouwens ook geen probleem als anderen die oefeningen wel doen hoor.

En als jij in de sauna wil roeien mag je dat wat mij betreft lekker doen :D
Haters gonna hate.
pi_155583510
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
En als jij in de sauna wil roeien mag je dat wat mij betreft lekker doen
Ik moet er niet aan denken als ik lekker wil ontspannen in de sauna na het sporten :D Alhoewel, de eerste keer zou het wel goed zijn voor mijn lachspieren en me vrolijk maken, daarna wordt het vervelend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155583544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken als ik lekker wil ontspannen in de sauna na het sporten :D Alhoewel, de eerste keer zou het wel goed zijn voor mijn lachspieren en me vrolijk maken, daarna wordt het vervelend.
is het qua oververhitting voor de rare roeiert ook niet gevaarlijk?
pi_155583560
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:06 schreef computergirl het volgende:

is het qua oververhitting voor de rare roeiert ook niet gevaarlijk?
Je hebt ook van die sauna-yoga :') Maar het lijkt me niet gezond om stevig te gaan roeien in die hitte :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155591523
Tsja maar in het zwembad wilden ze 'm ook al niet meer met z'n roeiboot. ;( :D :')
Hallon!
pi_155620689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:28 schreef BlueMage het volgende:
Tsja maar in het zwembad wilden ze 'm ook al niet meer met z'n roeiboot. ;( :D :')
Ja idd zo'n vaag stukje. Hoe krijg je het voor elkaar om niet meer in zwembad te mogen. Weet er wel wat te bedenken maar die hebben weinig met sport uit te staan.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_155621435
Roeimachine in de sauna _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:02:42 #53
157922 fathank
pi_155623321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Roeimachine in de sauna _O-
das handiger dan een sauna in je roeimasjien
pi_155623630
quote:
16s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:15 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb het over die banken met beensteunen die wordt dan aan een kant op 2 gestapelde stepbanken gezet en dan gaan ze head down met 36kg proberen een chest press te doen, die ze dan na 2 herhalingen moeten laten wegnemen.

Heb niks tegen seal rows trouwens.
Decline dumbell press heet dat. Als je geen decline bench hebt is dat de enige optie :)
Niet dat ik het zou doen, veel te veel moeite als je ook gewoon chestdips kan doen :@
En roeien in de sauna wtf??
pi_155629490
Waarom zou je willen roeien in de sauna? Dan kan je toch beter gewoon een zweetpak aantrekken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')