iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Deadliften moeten gewoon kunnen, anders moet je geen gym openen. Een platform van 300 ¤ max is teveel gevraagd maar wel ziekteveel cardiomachiens á 1.000 ¤ kopen? Say wut mate?
Precies. Mentaliteit bij de ondernemers is er gewoon niet lijkt wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef boskameel het volgende:
iddBij ons ook, kopen ze 20 nieuwe cardioapparaten (met display en alles), maar een nieuw squatrek of een bench ho maar (terwijl het op maandag bv al veels te druk is). Zelfs de mensen die werken in het krachtgedeelte klagen erover.
En die cardiozooi wordt niet eens gebruikt.
http://www.knmi.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:06 schreef Distortion het volgende:
...
En wat cardio betreft, waarom zou ik gaan hardlopen op een loopband of fietsen op een hometrainer als ik dat ook gewoon buiten kan doen?
Ik ben 3 maanden lid geweest. Echt een nutteloze toestand. Waarom ergens heen fietsen om op een hometrainer te gaan zitten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:06 schreef Distortion het volgende:
Als je een beetje ruimte thuis hebt kun je de gewichten beter gewoon zelf aanschaffen volgens mij. Dan ben je alleen het eerste jaar misschien iets duurder uit en daarna kun je gratis trainen op de manier en het tijdstip wat je zelf het beste uit komt.
Ik vind het in ieder geval ideaal
En wat cardio betreft, waarom zou ik gaan hardlopen op een loopband of fietsen op een hometrainer als ik dat ook gewoon buiten kan doen?
Borbit verzint goede verhalen, hij maakt me trotsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Roeimachine in de sauna zetten. En het dan gek vinden dat dat niet mag.
Mwah, aan die cardiodames die na een lange sessie nog een lekker bakkie doen aan de bar kunnen ze natuurlijk meer verdienen. En dan natuurlijk om de zoveel maanden een of ander hype programma waar ze extra geld voor kunnen vragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef boskameel het volgende:
[..]
iddBij ons ook, kopen ze 20 nieuwe cardioapparaten (met display en alles), maar een nieuw squatrek of een bench ho maar (terwijl het op maandag bv al veels te druk is). Zelfs de mensen die werken in het krachtgedeelte klagen erover.
En die cardiozooi wordt niet eens gebruikt.
Buiten dat het onpraktisch is voor andere gebruikers van de sauna, lijkt het me ook superslecht voor het roeitoestel (corrosie) en de gezondheid van de gebruiker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Roeimachine in de sauna zetten. En het dan gek vinden dat dat niet mag.
Niet voor chest, maar wat heb jij tegen seal rows?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:50 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Buiten dat het onpraktisch is voor andere gebruikers van de sauna, lijkt het me ook superslecht voor het roeitoestel (corrosie) en de gezondheid van de gebruiker.
Maar sommigen doen alles om op te vallen.
Hier in de sportschool ook zo'n stel mongolen die banken en krukjes stapelen om die borstspieren maar vanuit een andere hoek te kunnen trainen
Ik moet er niet aan denken als ik lekker wil ontspannen in de sauna na het sportenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
En als jij in de sauna wil roeien mag je dat wat mij betreft lekker doen
is het qua oververhitting voor de rare roeiert ook niet gevaarlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken als ik lekker wil ontspannen in de sauna na het sportenAlhoewel, de eerste keer zou het wel goed zijn voor mijn lachspieren en me vrolijk maken, daarna wordt het vervelend.
Je hebt ook van die sauna-yogaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:06 schreef computergirl het volgende:
is het qua oververhitting voor de rare roeiert ook niet gevaarlijk?
Ja idd zo'n vaag stukje. Hoe krijg je het voor elkaar om niet meer in zwembad te mogen. Weet er wel wat te bedenken maar die hebben weinig met sport uit te staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:28 schreef BlueMage het volgende:
Tsja maar in het zwembad wilden ze 'm ook al niet meer met z'n roeiboot.![]()
![]()
das handiger dan een sauna in je roeimasjienquote:
Decline dumbell press heet dat. Als je geen decline bench hebt is dat de enige optiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:15 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb het over die banken met beensteunen die wordt dan aan een kant op 2 gestapelde stepbanken gezet en dan gaan ze head down met 36kg proberen een chest press te doen, die ze dan na 2 herhalingen moeten laten wegnemen.
Heb niks tegen seal rows trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |