SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie Hartekind"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Mijn woonbegeleidster noemt het ook gewoon een cavia...quote:
Tof hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
Feestje proefschrift inderdaad. Tot 25 man kan ik wel voorzien van eten en drinken, maar hier komen er meer voor.
Daar stap ik altijd per ongeluk opquote:
Dat moet een tikfout zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar stap ik altijd per ongeluk opSchoenmaat 47
hij oogt groterquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn woonbegeleidster noemt het ook gewoon een cavia...
zo voelt het wel vaak helaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
life sucks and then you die (moest ik aan denken door jouw onderschrift)
leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
Feestje proefschrift inderdaad. Tot 25 man kan ik wel voorzien van eten en drinken, maar hier komen er meer voor.
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef crv het volgende:
Hier moet Joe gepost hebben
Groeten aan dn Sjef![]()
[ afbeelding ]
hij is ook ietsje groter, maar het is een mix tussen een chi en een yorkshirequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij oogt groter
Sjiewawa's zijn van die ratten
Och wat een poeperdquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef crv het volgende:
Groeten aan dn Sjef![]()
[ afbeelding ]
Groeten aan dn Sjef![]()
[ afbeelding ]
Groeten aan dn Sjef![]()
[ afbeelding ]
knuffel voor Joequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef crv het volgende:
Groeten aan dn Sjef![]()
[ afbeelding ]
it's not a bug it's a featurequote:
hihihi hij verstopt zichquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zegt ook hi
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zegt ook hi
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zegt ook hi
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar bed, boek lezen en dan slapen. Wekker gaat weer om half 7![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
mijne ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
trusten ieniequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
trustenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
en daarna mocht ie nog steeds niet mee?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef crv het volgende:
Dit was onze hangoorpruilliptekkel gister toen ie niet mee mocht,![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hihihi Lexquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zegt ook hi
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een teckel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
(B)Engelquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi CRV is de bar al open?
ik mis mijn drankje
Slaap lekkah xoxoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Lex
[..]![]()
Ik ga ook maar slapenSlaap lekker allemaal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze hond ligt me n partij te snurken en te dromenze heeft net gecrosst met mn
wordt ze doodmoe van
ouwe brompotquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
der zit teckel inquote:
trutsequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Lex
[..]![]()
trustenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Lex
[..]![]()
Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sterkte. Ik weet hoe het is om een stront eigenwijze hond te hebben.quote:
nopequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en daarna mocht ie nog steeds niet mee?
hij wordt niet voor niets Zijne Koninklijke Hoogheid genoemdquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sterkte. Ik weet hoe het is om een stront eigenwijze hond te hebben.
Wij, oke vooruit mijn ouders, hebben een Franse Basset (Basset Artesien Normand). Poepie van een beest maar als hij iets niet wil gebeurd het ook niet.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
hij wordt niet voor niets Zijne Koninklijke Hoogheid genoemd
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben ZKH prins Kimi de 1ste en de laatste (de kat)
ZKH Mr. Darcy (I'm not spoilt, I just trained my owners well) De basset.
En schaap in wolfskleren Chichi (de andere hond)
quote:
ik ga meequote:
Zekerquote:
Ik vind het momenteel niet echt handig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ik vind honden best wel lief hoor, maar hoef er zelf echt geen![]()
memoquote:
quote:
probleem hier is dat vrouwlief en kids en ooit wel 1 willenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem hier is dat vrouwlief en kids en ooit wel 1 willen
En dan weet ik wat er gaat gebeuren, laat ik dat beest 's avonds laat uit
gelijk 1 nemen wil je naar een meet zeg je dat je de hond op training neemtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ik vind honden best wel lief hoor, maar hoef er zelf echt geen![]()
Op zaterdagavond gaat dat opvallen hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk 1 nemen wil je naar een meet zeg je dat je de hond op training neemt
speciale antk inbraak trainingquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Op zaterdagavond gaat dat opvallen hoor.
1. Is goed voor jequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelquote:
leuk dat je weer terug bentquote:
Dat, plus honden beperken je enorm. Als je op vakantie wil moet je altijd wat regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou best een hond willen, maar als vrijgezel die fulltime werkt is het simpelweg geen optie.
Dus nu heb ik een vogeltje
Op vakantie ga ik toch nooitquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, plus honden beperken je enorm. Als je op vakantie wil moet je altijd wat regelen.
Met mijn katten kan ik gewoon een weekend weg. Die redden zich dan wel.
Ik vind honden tof hoor, maar misschien als ik gepensioneerd ben
Rottweilers zijn tofquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik toch nooit
Maar Rottweilers bijvoorbeeld zijn zo verschrikkelijk lief (al hebben ze de naam niet).
Of een Cocker Spaniel![]()
Maar het is nu gewoon geen optie
Heb er drie "gekend" Stuk voor stuk zulke lieve speelse beesten, al moest bij 2 het baasje wel even "akkoord" geven voor ze lief waren, zo geweldig getraind.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rottweilers zijn tof
Is wel een ras wat op mijn lijstje staat als ik naar een hond ga kijken
ik nrem wel vrouwen doggystijlquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo
Gewoon een naakdhont nemen
jammer maar dat geldt niet voor elk rasquote:
nopequote:
quote:
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebakquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
Dat je om elf uur 's avonds bedenkt dat de traktatie voor de dag erop nog aandacht behoeft.
Dit is voor mijn kind. En ik moet zelf ook. Ik geef wel om gebak, maar mijn hoofd zit nu al overvol dus ik ga nu echt niks regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebak
Sweet Dreams.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Alles klaar. Nu hopen dat ik het morgen ook meeneem naar school.
Truste
ggen last vanquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
Dat je om elf uur 's avonds bedenkt dat de traktatie voor de dag erop nog aandacht behoeft.
sorry, dat is bullshit, is afhankelijk van pels en huid en rasquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel waar. Honden stinken. Stuk voor stuk.
succesquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Alles klaar. Nu hopen dat ik het morgen ook meeneem naar school.
Truste
En is gevaarlijk voor zwangere vrouwenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, dat is bullshit, is afhankelijk van pels en huid en ras
Joey stinkt bijv nagenoeg niet, zelfs niet als die nat is
Een kattenbak daarentegen meurt altijd
sterke vandaag danquote:
bedanktquote:
FTFYquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:16 schreef Voxs het volgende:
Op natte dromen en wazige ochtenden hef ik mijn koffie maar dan. Goedemorgen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bedankt
Gaat denk ik wel lukken. Heb wel voldoende slaap gehad, maar door een van de dromen voel ik me nu een beetje wazig..
Ha, dat was te verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
De faalhazen van Ziggo zijn weer bezig.
Even een factuur sturen van 200 euro!!!________!!!!!!!
Maar als je dan je factuur wil inzien, is je account "uitgeschakeld".
Dag ziggo, krijg de schurft tyfus!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha, dat was te verwachtenGoedemorgen
yesss oon top Marijkequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 24-08-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 195 crv
02 164 Marijkezwolle
03 102 drakin
04 090 ieniminimuis
05 088 Spezza19
06 081 Arch-Indar
07 079 Koen66
08 068 fietsie
09 065 PeZu
10 064 gianni61
10 064 Spockjuh_
12 044 Solique
12 044 Giertje
14 042 Bos81
15 040 suikertaartje
16 039 tailfox
17 038 marcb1974
18 033 Buurpoes
19 026 wel.o.k
20 025 -Engel-
21 022 Toekito
21 022 essnhills
23 013 goldfinger1963
24 012 DaMart
24 012 pixelbitty
24 012 Cat22
27 006 Rafeiro
28 003 Pheno
28 003 littledrummergirl
30 002 Jopie78
30 002 Memento-Mori
32 001 Sgas
32 001 MPG
klik hier voor meer stats
bonjourquote:
trustequote:
mediocrequote:
quote:
na 2 nachten 3 tot 4 uur slaap vind ik best dat ik mag gapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Geen gaap vanochtend, ik ben lekker wakker.
Ik hou je niet tegen, maar kijk wel ff de andere kant op, want het werkt zo aanstekelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 2 nachten 3 tot 4 uur slaap vind ik best dat ik mag gapen
Altijd goed planquote:
Ik zie nog een leeg bekertje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
koffie voor de hele KSC
[ afbeelding ]
Ja je werd fijn wakker? (te erg....)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:16 schreef Voxs het volgende:
Op wazige dromen en natte ochtenden hef ik mijn koffie maar dan. Goedemorgen
thx is nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
koffie voor de hele KSC
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
thx is nodig![]()
De CR-V net bij "dokter" gebracht
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.quote:
fietsquote:
laatste keer was ik bijna een week m'n auto kwijtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.
laatste keer moest ik gewoon de originele luchtfilter weer terug zettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laatste keer was ik bijna een week m'n auto kwijt
Ikzelf zou nooit 2de hands aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:46 schreef fietsie het volgende:
OK even voor de resident nerds.
Ik heb een Netgear WNDR3700 hangen met een heeeele oude versie van DD-WRT erop
Nu heb ik thuis af en toe (onregelmatig) hickups in de verbinding naar buiten; bedraad.
Bij wifi horen hickups erbij, in een gbit netwerk niet...
Ik kan me haast niet voorstellen dat Ziggo die hickups heeft en zoek het dus eigenlijk in die oude DD-WRT, zou dit plausibel zijn?
Ik durf de versie niet te upgraden zonder een "reserve router" in huis, immers krijg ik stront aan de knikker dan wil ik wel diverse fora kunnen raadplegen enzo. Dus ligt het voor de hand een routertje erbij aan te schaffen.
Maar dan kom je op het dilemma... dan maar gelijk een dikke nieuwe, met de nieuwe wireless standaard erin enz enz. Of toch een 2e handsje via de Tweakers marktplaats?
Wat zouden jullie doen?
ik een bi metaaltje van 3 euro vervangenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer moest ik gewoon de originele luchtfilter weer terug zetten
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ikzelf zou nooit 2de hands aanschaffen.
En ik neem aan dat je al wel trace programma's heb laten lopen, om te kijken of de hickups in je eigen netwerk zitten of daarbuiten?
Kan vanaf deze versie niet in 1x naar nieuwste versie (info van 2 fora).quote:
Laptop aansluiten op de outlet van de apple tv aansluiting en dan youtube/netflix afspelen zorgt wel of niet voor hickups op je laptop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.
De hickups treden op op AppleTV die youtube filmpjes toont, bedraad.
En soms ook bij Netflix; beeld zwart, geluid even weg, en herstelt zich weer.
Situatie:
Ziggo modem (Bridge) --> WNDR3700 --> Gbit switch glas / koper
Gbit switch glas / koper --> woonkamerkabel --> GBit Netgear koper switch --> Apple TV + Receiver + TV + Mediaspeler + walloutlet
Laptop in walloutlet, AppleTV aan het spelen.
Filmpje begint te hicken...
hmm ik denk nml dat daar wel het hickup probleem ligt nml.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan vanaf deze versie niet in 1x naar nieuwste versie (info van 2 fora).
Adviesroute is via stock firmware.
Ik wil echter niet internetloos raken -tijdens- de update want ben in eerdere situatie al eens uren aan het kutten geweest omdat ik niet fatsoenlijk bij een forum kon komen.
Die keer mijn router gebricked en dus kunnen weggooien.
Nee alleen op de AppleTV (v3), op alle poorten van die switch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op de outlet van de apple tv aansluiting en dan youtube/netflix afspelen zorgt wel of niet voor hickups op je laptop?
Daarom zat ik er aan te denken ergens nog een wndr3x00 op de kop te tikken en dan die te upgraden naar nieuwste DD-WRT omdat ik denk dat die AppleTV wel eens wat vaag met upnp oid aan het kutten kan zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm ik denk nml dat daar wel het hickup probleem ligt nml.
quote:
Van apple tv heb ik echt nul verstand, sorry. Maar als alle apparaten het goed doen, en de apple tv niet, zou mijn eerste gedachte niet je router zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee alleen op de AppleTV (v3), op alle poorten van die switch.
De dd-wrt die er nu opdraait is van ergens in 2010.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van apple tv heb ik echt nul verstand, sorry. Maar als alle apparaten het goed doen, en de apple tv niet, zou mijn eerste gedachte niet je router zijn.
Tenzij die software echt oud is, en er in nieuwe versies misschien betere ondersteuning voor apple tv is ingeobuwd of zo? Staat daar iets over op internet?
500chf excl loonquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.
Ze durven wel te rekenen voor een gaspedaalsensor daar zeg.... En uurtje werk?quote:
zoiets, maar geen zin om te wachten dus haal hem vanavond opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze durven wel te rekenen voor een gaspedaalsensor daar zeg.... En uurtje werk?
mogguh Marijkequote:
of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef fietsie het volgende:
Kan ook zoiets ophangen dan ben ik van alle sores verlost; gelijk alle iPhones in huis aan de VPN kneupen zodat ze overal veilig interneppen, ook op hotspots....
http://www.routershop.nl/(...)pid=30299?ct=001.001
Haiquote:
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?quote:
Misterquote:
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkeren
halloquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het met je motorlampje? Weet je al wat het is?
[..]
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?![]()
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nou....soms verveel ik mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MisterVermaak jij je nog een beetje met al die vrije tijd?
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
Haiquote:
Oeh... Is dat duur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
hallo![]()
Was gister al bekend, gaspedaalsensor
Kom volgende week een dagje hierheen danquote:
In de woonkamer niet. In de hal wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dus
zwabbwr heeft dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.quote:
Ik had mijn router in de vensterbank staan, daar was ie heel rap weer uit, wat een lichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Coolquote:
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.![]()
Kan nog steeds niet bedenken waarom.
ik zou gek worden van zo'n smurfendiscoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Ideaal man; altijd licht als je effe naar de wc moet midden in de nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gek worden van zo'n smurfendisco
toen viel ik volgens mij net in slaap. terwijl ik om 22:30 er in lagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, bagger. Nog wel verder kunnen slapen maar toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtIk was ook om half 6 ineens wakker, van het dromen
Maar gelukkig nog een paar uurtjes geslapen
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebak
Engelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerden op diverse soorten koeken
ik ben niet zo oudquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal man; altijd licht als je effe naar de wc moet midden in de nacht
Jij bent Brabo van geboorte?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerden op diverse soorten koeken
Zolang het maar eten is, komt het vaak wel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms moet ik ook 's nachts naar de wcquote:
Mhahaha... ik ook.... maar ik dacht dat het een berichtje wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik train savonds, en drink dan tijdens en erna zo'n 2 liter water.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dus
ja hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
Als ik koek heb, deel ik alleen met mensen die er al zijn
Moest wel lachen om degene die ooit dropjes uitdeelde (maar dat was tijdens schooltijd)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang het maar eten is, komt het vaak wel goed
apple tv heeft zijn eigen protocol dus ik denk dat je een beetje last hebt van lost packages als die speelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.
De hickups treden op op AppleTV die youtube filmpjes toont, bedraad.
En soms ook bij Netflix; beeld zwart, geluid even weg, en herstelt zich weer.
Situatie:
Ziggo modem (Bridge) --> WNDR3700 --> Gbit switch glas / koper
Gbit switch glas / koper --> woonkamerkabel --> GBit Netgear koper switch --> Apple TV + Receiver + TV + Mediaspeler + walloutlet
Laptop in walloutlet, AppleTV aan het spelen.
Filmpje begint te hicken...
Goedemorgenquote:
Ah, daar was je welquote:
I'm undercover evilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zoiets noemt zich een engel..
I like itquote:
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik hou alleen meer van hartig dan van zoet
Ja daar was ik dus al bang voor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
apple tv heeft zijn eigen protocol dus ik denk dat je een beetje last hebt van lost packages als die speelt.
toch die firmware upgraden
sowieso saucijzenbroodje > worstenbroodjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like itEen soort Bengel dus
Ik geen idee waarom, zou zo laat nooit iets sturenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mhahaha... ik ook.... maar ik dacht dat het een berichtje was
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest wel lachen om degene die ooit dropjes uitdeelde (maar dat was tijdens schooltijd)
quote:
Niet altijd. Ik kies ook wel eens voor wat andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)
bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik kies ook wel eens voor wat anders
Dus vannacht krijg ik er stipt om 02:00 eenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik geen idee waarom, zou zo laat nooit iets sturen
[..]
Vet handyquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef Solique het volgende:
Hoef niet te trakteren op werk, mijn werkgever stuurt altijd een taart op.
Ik ben geen fan van chicken wingsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.
daarom deden ik en sommige anderen bij verjaardagen geen vlaai maar chicken wings
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet handy![]()
Ik had dit jaar gewoon geen werk om op te trakteren![]()
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...
quote:
Fijne dag mevrouw (b)engelquote:
oh dat zijn altijd van die nare collega'squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik ben altijd op vakantie op mijn verjaardag
Ja appel- peren- en notentaartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberNog verzoekjes?
Nee want ik eet het hele jaar niets van anderen. Dus dat speelt niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat zijn altijd van die nare collega's
wel het hele jaar door van anderen eten, maar als ze zelf jarig zijn, zijn ze weg
Appel/perentaart bakte ik vroeger veelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja appel- peren- en notentaart(gewoon gemixt in een taart
)
Warm fruit....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja appel- peren- en notentaart(gewoon gemixt in een taart
)
cashewnoten zijn beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Appel/perentaart bakte ik vroeger veelDe noten gaat niet goed voor mij, maar misschien wat hazelnoten oid erdoorheen
Die taart koelt heus af hoorquote:
Die vind ik te zacht van smaak voor bij fruitquote:
Ik wil wel mee als au-pairquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
OK. Wie wil er volgende zomer 2 weken oppassen op een 6-jarige?
http://www.telegraaf.nl/r(...)t_en_kastelen__.html
Nee, ik eet geen appeltaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die taart koelt heus af hoorEet jij geen appeltaart?
Ga er niet speciaal de wekker voor zetten, ben ik nog gaarder straksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus vannacht krijg ik er stipt om 02:00 een
En drop is lekker
Succes vandaagquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
OK. Wie wil er volgende zomer 2 weken oppassen op een 6-jarige?
http://www.telegraaf.nl/r(...)t_en_kastelen__.html
de supermarkt hier heeft soms van die appeltaarten met cashew en amandelen, die vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vind ik te zacht van smaak voor bij fruitHazelnoten en fruit zijn wel heerlijk
Kan dan ook een crumble maken
![]()
Nou, heb je andere verzoekjes dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik eet geen appeltaart.
Fruit moet koud en vers zijn, en niet eerst gebakken of gekookt, of wat dan ook.
quote:
doeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik spring de auto in, op naar een vriendinnetjeFijne dag allemaal!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik wa seven douchen maar toevallig al sik netquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik train savonds, en drink dan tijdens en erna zo'n 2 liter water.
8 glazen water? ik drink 4 tot 6 kopen koffie per dag en 1 of 2 glazen iets anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wa seven douchen maar toevallig al sik net
http://www.sciencealert.c(...)y-researcher-advises
niet dat ik zeg dat je overdrijft maar gewoon teoval
Ik drink geen 8 glazen (2,5 liter) in mijn geval om "gezond te blijven".quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wa seven douchen maar toevallig al sik net
http://www.sciencealert.c(...)y-researcher-advises
niet dat ik zeg dat je overdrijft maar gewoon teoval
ik denk dat ik 2 liter wel haal op een dag zonder er over te denken..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
8 glazen water? ik drink 4 tot 6 kopen koffie per dag en 1 of 2 glazen iets anders.
dus 2 liter haal ik echt niet per dag
Ik drink ongeveer 1 tot 1.5 liter water, en 1 glas jus bij ontbijt, en 1 glas fris savonds.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik 2 liter wel haal op een dag zonder er over te denken..
enjoy the dayquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
als het structueel is is het dan nog wel crash?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik drink geen 8 glazen (2,5 liter) in mijn geval om "gezond te blijven".
Ik ben bezig met een structureel crashdieet en in overleg met huisarts en internist spoel ik mijn nieren extra
Sjah gezien de gebruikte terminilogie in de dieet-wereld wel ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het structueel is is het dan nog wel crash?
kan ze ook niets aan doen, is de schuld van haar oudersquote:
ik drink ook makkelijk 2 liter op een dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik 2 liter wel haal op een dag zonder er over te denken..
engel is een man?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
kan die ook niets aan doen, is de schuld van zijn ouders
ze dan, reageerde te snel, dacht daht het een reactie van Pezu wasquote:
Maar, die kleine suikertaartjes zijn toch lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit een hap van genomen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar, die kleine suikertaartjes zijn toch lekker?
Volgensmij heb ik die weleens op.
je hebt de kinderen van ST gebeten? ;oquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt de kinderen van ST gebeten? ;o
quote:
en ik ben brabo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
ze dan, reageerde te snel, dacht daht het een reactie van Pezu was![]()
niet ?quote:
nope totaal niet zelfsquote:
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaaktequote:
* Arch-Indar wacht op de douw tegen de bek van crv vanwege de kanibaal opmerking....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaakte![]()
![]()
ach ja maak je niet te sappel kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaakte![]()
![]()
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja maak je niet te sappel kan gebeuren toch
wat heb je nu weer gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannacht![]()
Dan eerder op een wolkquote:
noorwegen daar waar de politie en justitie echt nog een verzameling goedzakken isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:46 schreef crv het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)ackte-televisie.html
Ik niks voor deze ene keerquote:
ooh jee wat een vreselijk verhaal, een obekende op het internet heeft je geslacht veward, ik zou een touw zoeken hoor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik niks voor deze ene keer
Ze was uitgemaakt voor kerel toch
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jee wat een vreselijk verhaal, een obekende op het internet heeft je geslacht veward, ik zou een touw zoeken hoor...
Wowow wat mis ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |