bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik kies ook wel eens voor wat anders
Dus vannacht krijg ik er stipt om 02:00 eenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik geen idee waarom, zou zo laat nooit iets sturen
[..]
Vet handyquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef Solique het volgende:
Hoef niet te trakteren op werk, mijn werkgever stuurt altijd een taart op.
Ik ben geen fan van chicken wingsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.
daarom deden ik en sommige anderen bij verjaardagen geen vlaai maar chicken wings
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet handy![]()
Ik had dit jaar gewoon geen werk om op te trakteren![]()
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...
quote:
Fijne dag mevrouw (b)engelquote:
oh dat zijn altijd van die nare collega'squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik ben altijd op vakantie op mijn verjaardag
Ja appel- peren- en notentaartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberNog verzoekjes?
Nee want ik eet het hele jaar niets van anderen. Dus dat speelt niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat zijn altijd van die nare collega's
wel het hele jaar door van anderen eten, maar als ze zelf jarig zijn, zijn ze weg
Appel/perentaart bakte ik vroeger veelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja appel- peren- en notentaart(gewoon gemixt in een taart
)
Warm fruit....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja appel- peren- en notentaart(gewoon gemixt in een taart
)
cashewnoten zijn beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Appel/perentaart bakte ik vroeger veelDe noten gaat niet goed voor mij, maar misschien wat hazelnoten oid erdoorheen
Die taart koelt heus af hoorquote:
Die vind ik te zacht van smaak voor bij fruitquote:
Ik wil wel mee als au-pairquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
OK. Wie wil er volgende zomer 2 weken oppassen op een 6-jarige?
http://www.telegraaf.nl/r(...)t_en_kastelen__.html
Nee, ik eet geen appeltaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die taart koelt heus af hoorEet jij geen appeltaart?
Ga er niet speciaal de wekker voor zetten, ben ik nog gaarder straksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus vannacht krijg ik er stipt om 02:00 een
En drop is lekker
Succes vandaagquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
OK. Wie wil er volgende zomer 2 weken oppassen op een 6-jarige?
http://www.telegraaf.nl/r(...)t_en_kastelen__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |