Heb er drie "gekend" Stuk voor stuk zulke lieve speelse beesten, al moest bij 2 het baasje wel even "akkoord" geven voor ze lief waren, zo geweldig getraind.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rottweilers zijn tof
Is wel een ras wat op mijn lijstje staat als ik naar een hond ga kijken
ik nrem wel vrouwen doggystijlquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo
Gewoon een naakdhont nemen
jammer maar dat geldt niet voor elk rasquote:
nopequote:
quote:
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebakquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
Dat je om elf uur 's avonds bedenkt dat de traktatie voor de dag erop nog aandacht behoeft.
Dit is voor mijn kind. En ik moet zelf ook. Ik geef wel om gebak, maar mijn hoofd zit nu al overvol dus ik ga nu echt niks regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebak
Sweet Dreams.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Alles klaar. Nu hopen dat ik het morgen ook meeneem naar school.
Truste
ggen last vanquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
Dat je om elf uur 's avonds bedenkt dat de traktatie voor de dag erop nog aandacht behoeft.
sorry, dat is bullshit, is afhankelijk van pels en huid en rasquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel waar. Honden stinken. Stuk voor stuk.
succesquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Alles klaar. Nu hopen dat ik het morgen ook meeneem naar school.
Truste
En is gevaarlijk voor zwangere vrouwenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, dat is bullshit, is afhankelijk van pels en huid en ras
Joey stinkt bijv nagenoeg niet, zelfs niet als die nat is
Een kattenbak daarentegen meurt altijd
sterke vandaag danquote:
bedanktquote:
FTFYquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:16 schreef Voxs het volgende:
Op natte dromen en wazige ochtenden hef ik mijn koffie maar dan. Goedemorgen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bedankt
Gaat denk ik wel lukken. Heb wel voldoende slaap gehad, maar door een van de dromen voel ik me nu een beetje wazig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |