Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef MrStock het volgende:
Ja, weet nou iemand of STR een kans maakt op Monza?
Ik bedoel dus rond p6... Podium is sowieso te ver weg (mits er geen waslijst aan uitvallers zijn)quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?
Kans op winst is uitermate klein. Kans op een podium is ook erg klein. Sterker nog, volgens mij is Vettel zijn enige winst voor Toro Rosso ook de enige winst van dat team ooit.
Vettel was daarmee overigens met 21 jaar de jongste GP winnaar en dat record staat nog altijd.
Max kan rustig aan doen om dat te verbreken
Duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Nouja rond P6 dan moeten er al wat problemen zijn.
Mercedes
Mercedes
Ferrari
Ferrari
Williams
Williams
Dat zijn 6 auto's die in de basis sneller zijn. En dan heb je de Lotussen die nu eindelijk goed lijken te gaan, de Force India wat ook rond het middenveld zit en dan sta je als je ff niet oplet gewoon 11de.
Dat plus dat Monza de Toro Rosso niet heel erg zou moeten liggen, maargoed, dat deed Spa ook niet.
Als er weinig uitvallers zijn acht ik een P6 niet heel erg reëel; zijn er wel een aantal uitvallers of pitstops die misgaan of weet ik het wat voor rare dingen dan kan een P6 mogelijk zijn ja.
Maargoed, als alle andere teams uitvallen in de eerste bocht en Sainz en Max komen er als enige ongeschonden doorheen dan is een dubbel podium ook mogelijk.
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Waarom niet? Genoeg uitloopstroken daarquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Leuk voor motorrijders ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Meike26 het volgende:
Ze moeten gewoon op elk circuit waar er van die grote uitloopstroken zijn, stroken neerleggen van schuurpapier, korrel 80.. Dan haal je het wel uit je hoofd om eroverheen te gaan.. schuurpapier + band is dan gelijk einde setje.
Schuurpapier is natuurlijk meteen weg als er eentje overheen is gereden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:38 schreef Meike26 het volgende:
We hebben het hier over de F1, niet over MotoGP. Maar oké, ipv schuurpapier dan maar gladde plasticstroken zodat auto's gelijk een pirouette maken en motoren onder de kont van de bestuurders zwiepen ? Ipv dat ze gelanceerd worden ? Is ook funest voor rondetijden en een goede raceuitslag.
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Geralt het volgende:
Alle grindbakken moeten sowieso terug komen!
Mwah, races met veel uitvallers zijn meestal wel goede races geweest. Brazilië 2003 of Hockenheim 2000 zo uit mn hoofd. Gewoon meer boetedoening voor de kop van het veld dat zij er ook eens pijn van hebben. Nu komen er elke race onderhand 18 rijders over de finish en de mens is van nature altijd wel voor de underdog. Geef die underdog dan ook wat meer kans en maak die uitloopstroken/velden zo op die manier dat je er gewoon veel meer tijd door verliest.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.
Daarbij heeft de STR het op Spa ook erg goed gedaan qua snelheid. Als het droog word zie ik ze wel weer het zelfde doen door met lagere downforce te rijden. Mechanische grip hebben ze voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef opreis het volgende:
Max is waarschijnlijk toch de enige renault rijder die geen motor wissel doet dit weekend? Dat zou iig al wat plekjes op de startgrid kunnen opleveren. Dan nog een buffertje met Mclarens en Saubers ertussen. Als alles goed gaat moet P9~P11 wel te doen zijn.
Hahaha ja, zoeits van. We rijden 1 en 2, we doen niks en we eindigen 3 en 4 aangezien Mercedes sneller is.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:30 schreef Meike26 het volgende:
Alleen vergooit Williams het waarschijnlijk toch weer met hun vage strategiën!
Wat ik begrepen heb is Peter Rabbit hier verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 2 september 2015 20:48 schreef Geralt het volgende:
Wie is daar eigenlijk de strateeg bij Williams? Die moet toch binnen dat team zo onderhand ook het lachertje geworden zijn of niet![]()
En na de race als het hele team hem aankijkt:quote:Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is Peter Rabbit hier verantwoordelijk voor
Ja dat gaat werken tegen Mercedesquote:Op woensdag 2 september 2015 20:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Hahaha ja, zoeits van. We rijden 1 en 2, we doen niks en we eindigen 3 en 4 aangezien Mercedes sneller is.
Ipv, we pitten nummer 2 vroeg naar primes en hopen dat mercedes meegaat, waarna 2 ze ophoudt op primes, terwijl 1 aan de horizon verdwijnt.
Of we laten 2 pitten en laten 1 net zolang buiten, dat Mercedes inmiddels 10s achter 2 zit na de stops.
Ieder val win je wellicht met 1 en 4, ipv 3 en 4
Ze hadden Bottas er langs moeten laten gaan, die was sneller dan Massa, dan had Massa de Mercs op kunnen houden. Maarja tis inmiddels tijd om over andere GP's te pratenquote:Op woensdag 2 september 2015 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat gaat werken tegen Mercedes.
Alsof de Mercedes er dan niet gewoon voorbij rijdtquote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze hadden Bottas er langs moeten laten gaan, die was sneller dan Massa, dan had Massa de Mercs op kunnen houden. Maarja tis inmiddels tijd om over andere GP's te praten
Ze kwamen er op de baan niet langs.quote:Op donderdag 3 september 2015 03:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alsof de Mercedes er dan niet gewoon voorbij rijdt. Wat een quatsch.
Omdat de Williamsen achter elkaar reden. Als de één een gat zou trekken naar de ander zou het voor Mercedes makkelijker zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze kwamen er op de baan niet langs.
Ik had de indruk dat de regen daar ook wel wat mee te maken had.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat de Williamsen achter elkaar reden. Als de één een gat zou trekken naar de ander zou het voor Mercedes makkelijker zijn.
Maar door hun strategie verloren ze wel het podium.
http://www.jamesallenonf1(...)ctory-in-british-gp/
Uitvallers in die races waren door standing water. In veel andere races door mechanische pech.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mwah, races met veel uitvallers zijn meestal wel goede races geweest. Brazilië 2003 of Hockenheim 2000 zo uit mn hoofd. Gewoon meer boetedoening voor de kop van het veld dat zij er ook eens pijn van hebben. Nu komen er elke race onderhand 18 rijders over de finish en de mens is van nature altijd wel voor de underdog. Geef die underdog dan ook wat meer kans en maak die uitloopstroken/velden zo op die manier dat je er gewoon veel meer tijd door verliest.
Doordat ze een ronde te laat naar binnen gingen voor intermediates en daardoor 10 seconden verloren.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat de regen daar ook wel wat mee te maken had.
Juist, strategie-man bij Williams moeten ze echt een ander baantje geven. Er zijn zat mensen die ze via Randstad kunnen inhuren die meer inzicht en lef hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doordat ze een ronde te laat naar binnen gingen voor intermediates en daardoor 10 seconden verloren.
Misschien ligt daar het probleem. Dat ze eens met een ander uitzendbureau in zee moeten gaanquote:Op donderdag 3 september 2015 08:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Juist, strategie-man bij Williams moeten ze echt een ander baantje geven. Er zijn zat mensen die ze via Randstad kunnen inhuren die meer inzicht en lef hebben.
VT1 en VT2quote:
Beste rookie zou ie moeten zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:31 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk staat Max aan het einde van het seizoen nog steeds 10de.
Dat zou een prima prestatie zijn
Zeker, maar rond plek 10 is het dringen geblazen. Zou mooi zijn als ie wel top 10 haalt op het eind.quote:
Ja maar de beste rookie was tot Hongarije Nasr.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar rond plek 10 is het dringen geblazen. Zou mooi zijn als ie wel top 10 haalt op het eind.
Beste rookie is ie nu al wat mij betreft. Al zou die dit weekend crashen en zn been breken waardoor hij dit seizoen niet meer zou kunnen rijden dan nog was hij nu al de beste rookie.
God nu begin ik toch echt oud te worden geloof ik.quote:
Heeft alleen met die 5de plek aan het begin van het seizoen echt wat laten zien, daarna ook niets spectaculairs meer.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja maar de beste rookie was tot Hongarije Nasr.
Ok hij doet t redelijk maar zowel een Max als een Carlos acht ik beter.
Ze komen voor het einde van het jaar met een nieuwe publieke zender in samenwerking met Sport 1. Duurt dus nog ff.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:41 schreef THEFXR het volgende:
was er nu bij ziggo iets veranderd dat je het ook zonder abo op sport1 kunt zien?
aah, dus dit f1 jaar, moeten we het doen alternatievenquote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze komen voor het einde van het jaar met een nieuwe publieke zender in samenwerking met Sport 1. Duurt dus nog ff.
"Ja maar hij is een echte ster"quote:Op donderdag 3 september 2015 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
LewisNu ook kapot geblondeerd haar?
Hmm eerste race is toch ook aangeboden door Upc en Sport1 toen. Gratisquote:Op donderdag 3 september 2015 12:50 schreef Meike26 het volgende:
Vanochtend even Ziggo gebeld voor nieuw abbo, gelijk ook even gevraagd naar dat Ziggo Sport, maar nog niets bekend ook bij de telefonisten daar. Ben bang dat we dit jaar geen gratis F1 race meer gaan zien![]()
FXR doelt op onderstaande bericht..quote:Op donderdag 3 september 2015 13:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Hmm eerste race is toch ook aangeboden door Upc en Sport1 toen. Gratis
Misschien moeten ze het nog promoten.
Was ook niet nodig. Lekker makkelijk benzine sparen. Zo gauw ze er langs waren liepen ze seconden per ronde weg.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze kwamen er op de baan niet langs.
En er langs kwamen ze alleen maar doordat Mercedes eerder naar binnen ging dan Williams. Als Williams een agressievere strategie had gehanteerd hadden ze er na de eerste stops nog steeds (met 1 wagen) voor gezeten.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was ook niet nodig. Lekker makkelijk benzine sparen. Zo gauw ze er langs waren liepen ze seconden per ronde weg.
Nee dan had Mercedes gewoon doorgereden. Of op de baan ingehaald. Zo moeilijk is het allemaal niet jongens.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En er langs kwamen ze alleen maar doordat Mercedes eerder naar binnen ging dan Williams. Als Williams een agressievere strategie had gehanteerd hadden ze er na de eerste stops nog steeds (met 1 wagen) voor gezeten.
Dat zeg ik toch ook niet. Mercedes had toch wel gewonnen. Alleen door hun strategie gooiden ze een mogelijk podium weg. Staat ook in de link van de analyse van de race die ik postte.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dan had Mercedes gewoon doorgereden. Of op de baan ingehaald. Zo moeilijk is het allemaal niet jongens.
Dat kan toch ook wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli onthult oorzaak klapband Vettel
En de schuldige is... Het circuit
Jep. Maar de discussie was tussen Pirelli en Vettel, dit is nogal onverwacht danquote:
O op die fiets.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Maar de discussie was tussen Pirelli en Vettel, dit is nogal onverwacht dan
Niet echt. Als het kwam door de slijtage zoals Pirelli eerder beweerde hadden ze een probleem, juist omdat er geen noemenswaardig gebrek aan grip op trad. En leek me ook onwaarschijnlijk omdat het juist de rechterband was die explodeerde in plaats van de linker, waar normaal gesproken de meeste druk op komt. Het leek mij vooral te komen doordat er continu (met de rechterband) over de kerbs gereden werd.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Maar de discussie was tussen Pirelli en Vettel, dit is nogal onverwacht dan
Dit dus.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Tsja als ze boven Eau Rouge continue over de curbs gaan ipv over het asfalt dan krijgen die dingen natuurlijk wel veel meer te verduren dan waar ze voor gemaakt zijn.
ja en, moet hij toch zelf weten, al is het paars, hij moet gewoon de ballen uit zijn broek rijden.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
LewisNu ook kapot geblondeerd haar?
Volgens jou duidt geblondeerd haar toch altijd ergens anders op?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en, moet hij toch zelf weten, al is het paars, hij moet gewoon de ballen uit zijn broek rijden.
liever een droge kwalificatie en een natte race.quote:
Of van de baan af zien gaan omdat hij te weinig downforce heeftquote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Simba het volgende:
[..]
liever een droge kwalificatie en een natte race.
Dan kunnen we Max mooi van achter naar voren zien rijden met veel inhaalacties!
Ja precies, hij zal Monza al met ultralage downforce moeten rijden... Liever natte kwali en droge racequote:Op donderdag 3 september 2015 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of van de baan af zien gaan omdat hij te weinig downforce heeft
Moet je er ook geen rotzooi op gooienquote:Op donderdag 3 september 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli onthult oorzaak klapband Vettel
En de schuldige is... Het circuit
Ik weet van niksquote:Op donderdag 3 september 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Moet je er ook geen rotzooi op gooien
OMG HADDEN ZE VROEGER BLAUWE BANDEN?!?!?!! DAAR WEET IK NIKS MEER VAN!!!quote:
Is nog van voor de kleuren tvquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG HADDEN ZE VROEGER BLAUWE BANDEN?!?!?!! DAAR WEET IK NIKS MEER VAN!!!
#ikmoetminderzuipen
squirelstreams doet het niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:31 schreef Twieki het volgende:
Gut, hoe heette dat programma ook alweer om met een code op de computer te kunnen kijken?
Even in de Topicpointer gezetquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:02 schreef Geralt het volgende:
Acestream:
HD Ace stream: bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301f
SD Acestream: 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b
Heldquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:02 schreef Geralt het volgende:
Acestream:
HD Ace stream: bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301f
SD Acestream: 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b
Heldinquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Even in de Topicpointer gezet
jepquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:04 schreef Geralt het volgende:
Ik heb geen idee of die het doen hoor, dus juicht u allen niet te vroeg!!!
Als niet dan zet ik er wel bij dat jij de foutieve informatie hebt aangleverd. Burn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:04 schreef Geralt het volgende:
Ik heb geen idee of die het doen hoor, dus juicht u allen niet te vroeg!!!
DOE EENS NIET ZO GEMEEN IK PROBEER ALLEEN MAAR TE HELPEN!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als niet dan zet ik er wel bij dat jij de foutieve informatie hebt aangleverd. Burn.
ace player en vlc downloaden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:07 schreef Geralt het volgende:
Hoe moet ik ace streams bekijken?
horizon.tv doet het niet. Bedankt ziggo
Ow vlc heb ik wel. Moet ik dan die code invullen?quote:
Nee, daarom ACE player nog downloaden, en dan dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:09 schreef Geralt het volgende:
Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301f' niet openen. Controleer het logboek voor details.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Horizon.tv is hier ook geblokkeerd. echt, waarom ben ik ookalweer hier gaan wonen?_!
Ja waarom ben je daar eigenlijk gaan wonen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Horizon.tv is hier ook geblokkeerd. echt, waarom ben ik ookalweer hier gaan wonen?_!
Om mijn illegale webactiviteit te kunnen verbeterenquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja waarom ben je daar eigenlijk gaan wonen?![]()
!!!
Nee, nog brakker, en er mist een hoopquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef Geralt het volgende:
Ik krijg ineens zin om F1 2015 te spelen.
Is dat een beetje een leuke game/beter dan voorgaande versies?
Ssst, misschien weet ie dat nog nietquote:Op donderdag 3 september 2015 19:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens jou duidt geblondeerd haar toch altijd ergens anders op?
JE MOET WERKEN!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Gemist. Stomme Ace is nog niet gedownload (jaja, toch maar even glurenkan prima op m'n tweede monitor
)
mag dat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Even in de Topicpointer gezet
Blijkbaar, het gebeurt al 't hele seizoen hier.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
[..]
mag dat tegenwoordig?
Vroeger kreeg je de strop voor 't verspreiden van streams
https://www.horizon.tv/d4a/tv-kijken.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Op welk horizonkanaal kun je kijken??
Hoe?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.horizon.tv/d4a/tv-kijken.html
Code rood overigens nu. Parabolica.
Ow mag dat niet? Geen idee dat wist ik niet sorry sorry niet slaan hequote:Op vrijdag 4 september 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
[..]
mag dat tegenwoordig?
Vroeger kreeg je de strop voor 't verspreiden van streams
Jawel. Klein stukje uitloop daarachter grind.quote:
Geen idee, ik weet alleen dat het in VBL ten strengste verboden was maar blijkbaar mag het tegenwoordig gewoon.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow mag dat niet? Geen idee dat wist ik niet sorry sorry niet slaan he!!!!!
Niet eens met die code rood omdat er een shovel naast de baan een andere auto moet wegtakelen?quote:
Jawel, ik doelde op nattekat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet eens met die code rood omdat er een shovel naast de baan een andere auto moet wegtakelen?
Ow ok. Nattekat.quote:
Dit, als je ziet wat een hoop jongeren dat gastje aantrekt!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:38 schreef Geralt het volgende:
Plus een hoop nieuwe fans die Jos helemaal niet hebben zien racen.
Ben bang dat "1" enkelvoud is en "seconden" meervoudquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:44 schreef Moonlighter het volgende:
Ben bang dat Mercedes dit weekend minimaal 1 seconden sneller is dan de rest
en de sd stream?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Streams doen het hier niet zo goedbrakke Britse nog steeds geen glasvezelverbinding
Nee... helaasquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef Geralt het volgende:
Ik krijg ineens zin om F1 2015 te spelen.
Is dat een beetje een leuke game/beter dan voorgaande versies?
Sainz op 5. Of moet hij nu weer een motor vervangen? Dus twee dit weekend?quote:
Die hebben dan ook voor dit weekend al hun tokens verbruikt en kunnen dus geen grote performance aanpassingen meer doorvoeren de rest van dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:38 schreef DeeBee het volgende:
Lachwekkende verschillen. Mercedes wint in z'n achteruit nog hier...
Hij heeft al eens 10 plaatsen gekregen volgens mij...quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz op 5. Of moet hij nu weer een motor vervangen? Dus twee dit weekend?
Nee. Hij heeft er nog maar 4 gebruikt. http://www.fia.com/file/32855/download?token=KBYrsQilquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft al eens 10 plaatsen gekregen volgens mij...
Zeker! Ben voor het eerst sinds GP4 weer wild van een F1 game, en ik heb ze allemaal gespeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef Geralt het volgende:
Ik krijg ineens zin om F1 2015 te spelen.
Is dat een beetje een leuke game/beter dan voorgaande versies?
hm niet mijn favoriet. Ik rijd met Bottas op legend met one shot quali en 50% race. Is een mooie uitdaging en je bandenstrategie is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zeker! Ben voor het eerst sinds GP4 weer wild van een F1 game, en ik heb ze allemaal gespeeld.
Als je even niet kijkt naar de wat beperkte vooruitgang van de graphics, is het geweldig!
Je hebt echt het gevoel van een race, de strategie, bandenkeuze, brandstofverbruik, slijtage, weersverandering, etc.
Daarnaast is het goed te rijden en naarmate je beter wordt kan je hulpmiddelen uitzetten of een steeds hoger niveau gaan rijden.
Heb eerst een seizoen op easy gereden (25% races) om vertrouwd te raken met alle banen.
Daarna een seizoen op medium (100% races).
Inmiddels rij ik een seizoen op "hard" in een STR (als Max) waarbij ik telkens achteraan start (dus geen tijd zetten in de quali). Een hele uitdaging!
Ben net klaar op Austin dus het seizoen vordertquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hm niet mijn favoriet. Ik rijd met Bottas op legend met one shot quali en 50% race. Is een mooie uitdaging en je bandenstrategie is erg belangrijk.
Die hebben intussen zoveel plaatsen straf dat je ze gewoon elke GP achteraan kan droppenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren gaat weer gridstraffen opsparen, want Alonso en Button krijgen morgen opnieuw een nieuwe Honda-motor
Slechte geruchten, ze gebruiken een gebruikte motor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren gaat weer gridstraffen opsparen, want Alonso en Button krijgen morgen opnieuw een nieuwe Honda-motor
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ascari is slippery wordt nu omgeroepen
Die hebben de verbeterde ferrari motoren,quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:51 schreef VacaLoca het volgende:
Nou Renault, we zien het echt hoor die verbeteringen. Zelfs de Sauber is sneller
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:51 schreef VacaLoca het volgende:
Nou Renault, we zien het echt hoor die verbeteringen. Zelfs de Sauber is sneller
quote:Renault zal pas bij de Grand Prix van de Verenigde Staten op het Circuit of the Americas nabij Austin een performance upgrade introduceren. Dat vernam Sport1-commentator Rick Winkelman van bronnen uit de paddock in Monza. Renault was van plan om in Rusland een update te brengen.
De Franse motorenpartner van Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso stelt dat mogelijk dus uit tot de zestiende race van dit seizoen. Na de Verenigde Staten staan alleen nog Mexico, Brazilië en Abu Dhabi op het programma. Renault heeft nog twaalf tokens over om de performance te verbeteren.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Leuk hoor, ik maak 'n onschuldige opmerking die blijkbaar weg gemod moet worden om de een of andere bizarre reden. En het topic verdwijnt uit m'n MyAt![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Leuk hoor, ik maak 'n onschuldige opmerking die blijkbaar weg gemod moet worden om de een of andere bizarre reden. En het topic verdwijnt uit m'n MyAt![]()
blijf eens van mijn posts afquote:
tiranniequote:
Ik was eerder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit
GP van Maleisië verplaatst naar december
Maleisië in december, ja?
Verander dat eens naar een FOK!sport link, gauwquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was eerder.
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 181 Temple of Speed
aah zo zit datquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind je UI niet leuk, daarom.
Ik wist dat jij het wasquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
aah zo zit datgeef dan maar toe dat je dacht dat ik een Max-troll was met die opmerking en je niet had verwacht dat ik het was omdat ik een andere UI heb
Nog efkes oefenen, Perezjequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Whehe, Perez vermorzelt een piepschuimbord
En Rusland wordt waarschijnlijk Austin, zoals ik al eerder aangaf.quote:Red Bull plans to perform a double engine change on both Daniel Ricciardo and Daniil Kvyat's Formula 1 cars ahead of Sunday's Italian Grand Prix.
Team principal Christian Horner had already confirmed a move to a sixth internal combustion engine (ICE) for both drivers, which would mean a 10-place grid penalty for both.
However, it has since emerged that Ricciardo will drop a further 15 places after fitting his fifth turbocharger, MGU-H and MGU-K.
Meanwhile, Kvyat will drop an extra five places for taking a fifth turbocharger.
It is now Red Bull's intention to fit a seventh ICE to both cars after second practice at Monza, as Renault has enough power units to fulfil the request.
The move will increase its pool of power units that will be free from penalty, as McLaren-Honda did at the last race in Belgium.
As the hefty penalties incurred by both drivers for the first change will mean they start at the back, the second change will effectively be free as a tail-end start is now the maximum penalty possible.
That will give Red Bull two relatively fresh engines per driver which can be swapped without penalty for the upcoming races in Singapore and Japan.
The Russian Grand Prix, where Horner has said Red Bull is expecting an updated engine from Renault, follows.
Is niet gratis. Kost hem 10 plekken op de grid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef opreis het volgende:
Ziet er nog niet echt hoopvol uit zo, misschien moet verstappen ook maar zn verlies erkennen op deze baan en ook voor een 'gratis' extra motortje gaan.
Ja deze race die sws al zo goed als kansloos is, dan kan je nu beter je verlies pakken. de mclarens, RB's en Sainz doen het ook en Merc,ferrari, williams, FI en Lotus zullen waarschijnlijk de q3 vullen. Voor Mclaren moet ie sws wel kunnen kwalificeren omdat die ook de straf krijgen, en de manors nog in de race pakken. En dat ie dan nu misschien achter de saubers, RB en sainz kwalificeerd (wat ook nog niet gezegd is want als hij een snellere tijd rijdt staat ie er alsnog voor omdat die ook een motorwissel doen).quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is niet gratis. Kost hem 10 plekken op de grid.
Ik doelde hier op:quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Performance verbeteringen komen pas in Austin
[..]
Zou het een tactische zijn? Hij gaat hier nooit in Q3 komen. Kun je beter een extra motortje pakken waar je de komende GPs nog wat mee kunt.quote:
Dat zei ik dus hier boven ook al. zn directe concurenten hebben ook allemaal grid penaltiesquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zou het een tactische zijn? Hij gaat hier nooit in Q3 komen. Kun je beter een extra motortje pakken waar je de komende GPs nog wat mee kunt.
Hoe gaan ze al die gridpenalties afhandelen? Gaat dat op volgorde van doorgerekende startpositie of op volgorde van aanmelden zodra kwalificatiepositie + penalty > 20e?
Mooie tijden. Toen werd je nog doof van een F1 auto.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)f1_geschiedenis.html
Snelste F1 rondje in de geschiedenis (Montoya in 2004). Damn, dat geluid
Volgorde van aanmelden bij de stewards.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zou het een tactische zijn? Hij gaat hier nooit in Q3 komen. Kun je beter een extra motortje pakken waar je de komende GPs nog wat mee kunt.
Hoe gaan ze al die gridpenalties afhandelen? Gaat dat op volgorde van doorgerekende startpositie of op volgorde van aanmelden zodra kwalificatiepositie + penalty > 20e?
Lang geleden dat ik dat geluid hoorde, heerlijk zeg dat gejank van die motoren. Ik had toen zelfs wat cd's gebrand met achteraan wat F1 geluiden als extraatje. Tegenwoordig klinkt het meer alsof je langs een weiland met koeien staat, meuhh, meuhhh.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)f1_geschiedenis.html
Snelste F1 rondje in de geschiedenis (Montoya in 2004). Damn, dat geluid
Is officieel wel zo maar klopt geen zak van. Eerder was het al omgedraaid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgorde van aanmelden bij de stewards.
Hm... Dat zou de situatie toch wel enigszins veranderen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Er hangt regen rond het circuit, vanochtend heeft het ook geregend.
Situatie doet me denken aan het jaar met de Peugeot motor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef Fer het volgende:
Oeps, Eric Boullier begint ook het vertrouwen in Honda te verliezen?
Moet er toch een team opstaan om zelf de ERS te ontwikkelen met een standaard ICE? Zou dat werken?
ff naar een ander tabje gaan en weer terugquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:47 schreef mug89 het volgende:
waarom kan ik die acestream id niet plakken/invoeren? meer mensen dit?
Jos ffkes met 345 over de Autobahn met zn zoon naast m. Stuk gevaarlijker dan formule 1quote:Verstappen haalde naar eigen zeggen een topsnelheid van 342 kilometer per uur tijdens de eerste dag in Monza. "Ik ben wel eens harder gegaan en dat was niet eens met een Formule 1-auto!", merkt hij lachend op, alvorens uit te leggen: "Mijn vader heeft met de RS6 op de snelweg in Duitsland eens de 345 aangetikt terwijl ik naast hem in de auto zat." In Spa loog de snelheid er echter ook niet om. "Daar haalde ik ook al de 340 of 342. Maar toen had ik een heel goede slipstream. Ik verwacht echter dat de snelheden hier op zaterdag nog wel omhoog gaan."
Het draait niet op topsnelheid he ,quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jos ffkes met 345 over de Autobahn met zn zoon naast m. Stuk gevaarlijker dan formule 1
Maar zo'n verhaaltje toont wel weer hoe weinig indrukwekkend de formule 1 is geworden qua raw speed
Bij Pirelli worden ze weer nerveus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:25 schreef Abdus18 het volgende:
verstappen gooit ze flink over de curbs
Kippenvel gekregen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)f1_geschiedenis.html
Snelste F1 rondje in de geschiedenis (Montoya in 2004). Damn, dat geluid
I know, zeg ook 'qua raw speed'. Acceleratie, cornering en remmen is wat F1 onderscheid en een f1 wagen doet een ronde Monza nog tig keer sneller dan een RS6 of course.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het draait niet op topsnelheid he ,
flow-limiet van 100kg/u weg en groundeffect terug. Klaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef VacaLoca het volgende:
F1 moet weer angstaanjagend zijn (zonder werkelijk te gevaarlijk te zijn)
Yep. Zo simpel is het. En meer teams laten testen, acterstand is het komende jaar op Mercedes echt niet weg te poetsen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
flow-limiet van 100kg/u weg en groundeffect terug. Klaar.
Dit, en wel die brandstoflimiet van 100 kg houden , zie maar hoe je aan de finish komt..quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
flow-limiet van 100kg/u weg en groundeffect terug. Klaar.
Volgens mij vergeet je het effect van de ERS even. Zet datzelfde systeem op een 3 liter V10 en je hebt 1200pk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:47 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Op topsnelheid zijn ze nauwleijks langzamer gewordne, eerder sneller. Vooral bochtensnelheid is minder geworden.
Topsnelheid op monza ooit is 369. Daar zitten ze nu al dicht tegenaan, en ik vermoed dat in de Q de 365 wel gehaald gaat worden.
Acceleratie is ook alleen maar vooruit gegaan, dankzij de nieuwe motoren. Remmen is ook nog wel hetzelfde. Het is echt de lagere bochtensnelheid die f1 'trager' maakt tegenwoordig.
[edit]
Ik snap trouwens het gebitch op deze motoren niet zo goed. Ja, ze klinken minder. Maar qua (piekvermogen) zijn ze helemaal niet zo veel minder dan 'vroeger'. In de jaren 90 reden ze met motoren die 650 pk waren. Dat is ook zo'n 400-500 pk minder dan in de jaren 80.
Qua brute kracht zit het wel op een gemiddelde nu, want de 1000 pk is nooit echt meer aangetikt (misschien heel even door bmw/ honda?). De v8/v10 motoren hebben ook altijd rond de 800-900 pk gezeten. En daar zitten we nu ook ongeveer op.
Mja dat hoorde ik alquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
Lewis heeft de pole, dat was al te verwachten, maar nu helemaal: Nico start met de oude motor (uit Spa), aangezien zijn nieuwe motor kapot gegaan is..
Ik heb de starttijd op 6squote:Op zaterdag 5 september 2015 14:03 schreef Twieki het volgende:
Kijk uiteraard Sky via Ace en VLC, maar krijg bovenin steeds 'bufferen' te zien. Er was een tip om de buffer te vergroten (of te verkleinen) zodat je dat niet meer ziet. Iemand die nog weet hoe dat ging? Om snelheid maak ik me geen zorgen, heb 100/100Mbit glasvezel.
ace player, en vlc als je die nog niet hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:06 schreef F1gamer het volgende:
Moet ik dan een of andere programma downloaden?
Moeten ze geen tijd zetten om te starten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brundle denkt dus dat Verstappen niet meer naar buiten gaat?
Echt he, gewoon ook een nieuwe motor compleet naar de kloten...quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:09 schreef JeMoeder het volgende:
Echt... Renault
Lada zou binnen een week een betrouwbaardere motor kunnen ontwerpen. Wat een klotezooi zeg. Ook voor Ricciardo.
Daar is niks gedurfts aan, de auto's waren gewoon niet eerder klaar wegens problemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
Gedurft beide max en ricciardo 1 rondje.
Maargoed, kunnen ze wel.
Ricciardo wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar is niks gedurfts aan, de auto's waren gewoon niet eerder klaar wegens problemen
Bodywork zat niet vast. Op hoge snelheid waait het er af.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is er met de auto van Verstappen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |