abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154217548

quote:
A STUNNING NEW GAME ENGINE – A brand new game engine, built from the ground up for the latest consoles and PCs allows players to experience FORMULA 1TM in unprecedented detail.

THE MOST RELEVANT FORMULA 1 GAME YET – An earlier release in the racing calendar and with free digital updates set to keep the game up to date with the sport during the season, F1 2015 brings fans the most relevant FORMULA 1 videogame ever.

THE MOST INCLUSIVE F1 RACING EXPERIENCE EVER – Featuring a naturally authentic purely physics-based handling model with enhancements and additions in over 20 areas, F1 2015 is designed to be player inclusive for both seasoned players and those new to the series.
RACE LIKE A CHAMPION – With a pure racing focus, whether you are a novice racer playing on a gamepad or an experienced gamer playing with a wheel, the new handling model will allow you to race like a champion.

GET CLOSER TO F1 THAN EVER BEFORE – Harnessing the power of the new generation engine, with new voice interaction on consoles and new broadcast-style presentation, F1 2015 immerses the player in the sport like never before.

ALL THE THRILLS OF THE 2015 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ – Honda returns and once again forms an alliance with McLaren, who also welcome back Fernando Alonso. Sebastien Vettel moves to Ferrari and, alongside a new generation of exciting young drivers on the grid, will attempt to halt the winning start Mercedes have made in the new era of FORMULA 1. The race calendar for 2015 also features a new circuit, with a return to Mexico for the first time in over 20 years.

NEW CHAMPIONSHIP SEASON – With new grid introductions and television-style broadcast presentation, the Championship Season is the most immersive FORMULA 1 experience yet. Can you beat your rivals and earn the adulation of the crowd as you celebrate on the podium?

NEW PRO SEASON – The ultimate challenge – can you master the game on its most realistic settings?

ONLINE PRACTICE & MORE – Hone your skills in the new Online Practice Session before challenging your friends and racing rivals from across the world in Online Multiplayer.
BONUS CONTENT – Look back at last year’s exciting season and enjoy a fully playable 2014 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ as bonus game content.

Is vandaag (10-07-2015) uitgekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door SoldMayor op 10-07-2015 11:34:04 ]
pi_154217578
_O_

Al gespeeld?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:28:54 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154217702
Ik ben het ook van plan om te kopen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_154217818
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:22 schreef Leonos het volgende:

Al gespeeld?
Nee vanavond pas. Eerst nog werken helaas.
pi_154220018
Geen career mode, dus ik laat 'm liggen.
pi_154220218
Geen careermode? :{

Dus je kunt alleen losse GP's doen of time trials? Dan houd ik het misschien maar bij een gemodde F1 2014...
pi_154221630
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Hartigan het volgende:
Geen careermode? :{

Dus je kunt alleen losse GP's doen of time trials? Dan houd ik het misschien maar bij een gemodde F1 2014...
Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.

Het is indd wel jammer dat je niet zo als in voorgaande delen voor 5 of 7 seizoenen kan kiezen en dat je dan ook van teams kan switchen.

Aan de andere kant maakt het geen drol uit of je met een eigen personage rijdt of gewoon met een echte coureur.
pi_154222546
Zou het nog wel tof vinden als er ooit een manager mode in komt. Met een klein budget beginnen, coureurs aanstellen (uit gp2, f3) talenten dus of kies je dan juist voor een coureur die een bak geld mee neemt maar verders niks kan. En dan eigen motoren kiezen en alles wat er bij komt kijken. Eigen sponsoren en kleuren voor je auto kiezen. O+
pi_154222642
ik ga hem zo halen voor de pc laat nog wel weten of het wat is. De laatste die ik gespeeld heb was volgens mij 2011 of 2012 op de ps3.
pi_154223567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:34 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Nee vanavond pas. Eerst nog werken helaas.
Same , hij ligt thuis al op de mat... ben benieuwd :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef truedestiny het volgende:
Geen career mode, dus ik laat 'm liggen.
Dat is idd wel gaar.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_154224751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.

Het is indd wel jammer dat je niet zo als in voorgaande delen voor 5 of 7 seizoenen kan kiezen en dat je dan ook van teams kan switchen.

Aan de andere kant maakt het geen drol uit of je met een eigen personage rijdt of gewoon met een echte coureur.
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:20:40 #12
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_154224898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef Hartigan het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.
Voor zover ik weet is dat niet meer mogelijk nee helaas.

Dan maak ik er zelf maar een career van :')
Gewoon eerst een seizoen in een slechte bak en dan daarna steeds beter. :'(
pi_154225266
Ligt het aan mij of is de ai in het begin van de race bizar snel? Lijkt wel of ze met lege tank rijden.
pi_154225668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ligt het aan mij of is de ai in het begin van de race bizar snel? Lijkt wel of ze met lege tank rijden.
Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:07:40 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154226066
Kon hem in Meppel niet vinden :'( Alleen de PS4 versie. Maar ik moet gewoon de PC versie hebben.

Dus dan wacht ik wel tot ik hem kan "kopen"
pi_154239022
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.
Bedoel niet na een aantal races. Ik kwalificeer mij als 4e, maar de eerste 8 ronden van een 20 ronden durende race zijn ze belachelijk snel, alsof ze de hele race met een lege tank rijden.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:48:09 #17
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154239391
Dit is na Grand Prix 4 weer het eerste F1 spel wat ik ga kopen _O_

Stuurtje + pedalen erbij halen en gaan met die banaan _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_154239469
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef WEST het volgende:
Kon hem in Meppel niet vinden :'( Alleen de PS4 versie. Maar ik moet gewoon de PC versie hebben.

Dus dan wacht ik wel tot ik hem kan "kopen"
Meppel :')
pi_154242310
gister de pc versie van het spel opgehaald en even geprobeerd.

Grafisch ziet het er zeker niet verkeerd uit maar het is niet op het niveau van bijvoorbeeld project cars. Performance is goed met circa 100 fps op max settings en 1080p op een r9 290.

FFB en physics schijnen flink verbeterd te zijn. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet, laatste deel dat ik speelde was 2011. Voor mijn g27 heb ik alle 3 de ffb settings op max gezet. Het voelt wel oke, en je kan enigzins voelen wat de wagen doet, maar de ffb is zeker niet het sterkste punt in f1 2015. De physics zelf zijn beter. Met alle hulpmiddelen uit blokkeer je je wielen als je te hard remt en moet je het gas doseren als je de bocht uitkomt.

Heb een paar quick races gedaan en van wat ik tot nu toe gezien heb is de ai goed. Inhalen en verdedigen ging goed en de ai geeft de ruimte om te racen. De pitstops zien er gaaf uit, alleen jammer dat je niet zelf mag rijden in de pitlane.

Lees op internet veel klachten over bugs en crashes maar moet zeggen dat ik er weinig last van heb. 1 keer gehad dat het spel crashde, verder nog geen rare dingen gezien.

al met al is het wel een leuk spel. Verwacht geen hardcore sim want dat is het simpelweg gewoon niet. Ook grafisch is het niet zo goed als andere recente spellen. Maar als je fan bent van f1 dan denk ik dat je je hier prima mee kan vermaken. Ik ben in ieder geval wel tevreden. Vanavond het online gedeelte even testen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 09:04:17 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154242340
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Meppel :')
tja tis wel bagger geworden. Geen enkele winkel die daar gewoon pc games verkoopt.
pi_154242885
Heb gisteren de hele avond gespeeld en moet zeggen dat het goed bevalt. Was begonnen op Expert maar al vrij snel de AI op Legendary gezet want dan wordt het pas echt moeilijk en interessant. De AI vecht namelijk nu echt hard. Had en dik wiel aan wiel gevecht met Kyvat zoals ik die nog nooit heb gehad tegen een AI gestuurde auto in een game.

Verder werken de menu's ontzettend soepel en snel en zijn de laadtijden om naar een race of kwalificatie te gaan ontzettend kort en dat is ook wel eens anders geweest.

Aangezien ik geen zin had om in career mode 25%, 50% of 100% races te rijden heb ik gewoon in Quick Race een eigen seizoen gemaakt. Daar kan je eigenlijk gewoon ook je eigen kampioenschap maken en je kan zelfs kiezen op welke circuits je wel of niet doet of welke als eerste. Ik had gewoon het normale seizoen gemaakt. Alleen dat met hele kwalificatie maar de race maar 5 rondes wat ik voor nu wel ff genoeg vind.

De graphics op de xbox one zijn prima maar het is niet zoals Forza/Horizon.

Mocht je je afvragen waar je de 2014 auto's kunt vinden dan moet je bij MYF1 kijken daar kan je namelijk het spel laten switchen van 2015 naar 2014.
pi_154242924
Maar hoe issie tov F1 2014?

Is er uberhaupt een reden om deze te kopen, behalve dan dat je met het huidige veld rijdt ipv het vorige seizoen? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_154242991
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:06 schreef Geralt het volgende:
Maar hoe issie tov F1 2014?

Is er uberhaupt een reden om deze te kopen, behalve dan dat je met het huidige veld rijdt ipv het vorige seizoen?
Heb 2014 niet gespeeld aangezien die niet uit kwam op de Xbox One.

Als ik hem vergelijk met 2010 tot 2013 die ik wel gedaan heb vind ik het allemaal wel redelijk verbeterd.

Vind het ook vooral mooi dat de AI nu echt zelf fouten maakt. Zag in een race Rosberg Massa en kei hard afbeuken. En soms tijdens kwalificaties komen sommige auto's niet eens uit de pits om dat ze waarschijnlijk dan technische problemen hebben.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:17:17 #24
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154243052
Ik lees wel her en der problemen met PC versie. :{
pi_154243083
Het zal is ook niet zo zijn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo