abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154217548

quote:
A STUNNING NEW GAME ENGINE – A brand new game engine, built from the ground up for the latest consoles and PCs allows players to experience FORMULA 1TM in unprecedented detail.

THE MOST RELEVANT FORMULA 1 GAME YET – An earlier release in the racing calendar and with free digital updates set to keep the game up to date with the sport during the season, F1 2015 brings fans the most relevant FORMULA 1 videogame ever.

THE MOST INCLUSIVE F1 RACING EXPERIENCE EVER – Featuring a naturally authentic purely physics-based handling model with enhancements and additions in over 20 areas, F1 2015 is designed to be player inclusive for both seasoned players and those new to the series.
RACE LIKE A CHAMPION – With a pure racing focus, whether you are a novice racer playing on a gamepad or an experienced gamer playing with a wheel, the new handling model will allow you to race like a champion.

GET CLOSER TO F1 THAN EVER BEFORE – Harnessing the power of the new generation engine, with new voice interaction on consoles and new broadcast-style presentation, F1 2015 immerses the player in the sport like never before.

ALL THE THRILLS OF THE 2015 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ – Honda returns and once again forms an alliance with McLaren, who also welcome back Fernando Alonso. Sebastien Vettel moves to Ferrari and, alongside a new generation of exciting young drivers on the grid, will attempt to halt the winning start Mercedes have made in the new era of FORMULA 1. The race calendar for 2015 also features a new circuit, with a return to Mexico for the first time in over 20 years.

NEW CHAMPIONSHIP SEASON – With new grid introductions and television-style broadcast presentation, the Championship Season is the most immersive FORMULA 1 experience yet. Can you beat your rivals and earn the adulation of the crowd as you celebrate on the podium?

NEW PRO SEASON – The ultimate challenge – can you master the game on its most realistic settings?

ONLINE PRACTICE & MORE – Hone your skills in the new Online Practice Session before challenging your friends and racing rivals from across the world in Online Multiplayer.
BONUS CONTENT – Look back at last year’s exciting season and enjoy a fully playable 2014 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ as bonus game content.

Is vandaag (10-07-2015) uitgekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door SoldMayor op 10-07-2015 11:34:04 ]
pi_154217578
_O_

Al gespeeld?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:28:54 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154217702
Ik ben het ook van plan om te kopen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_154217818
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:22 schreef Leonos het volgende:

Al gespeeld?
Nee vanavond pas. Eerst nog werken helaas.
pi_154220018
Geen career mode, dus ik laat 'm liggen.
pi_154220218
Geen careermode? :{

Dus je kunt alleen losse GP's doen of time trials? Dan houd ik het misschien maar bij een gemodde F1 2014...
pi_154221630
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Hartigan het volgende:
Geen careermode? :{

Dus je kunt alleen losse GP's doen of time trials? Dan houd ik het misschien maar bij een gemodde F1 2014...
Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.

Het is indd wel jammer dat je niet zo als in voorgaande delen voor 5 of 7 seizoenen kan kiezen en dat je dan ook van teams kan switchen.

Aan de andere kant maakt het geen drol uit of je met een eigen personage rijdt of gewoon met een echte coureur.
pi_154222546
Zou het nog wel tof vinden als er ooit een manager mode in komt. Met een klein budget beginnen, coureurs aanstellen (uit gp2, f3) talenten dus of kies je dan juist voor een coureur die een bak geld mee neemt maar verders niks kan. En dan eigen motoren kiezen en alles wat er bij komt kijken. Eigen sponsoren en kleuren voor je auto kiezen. O+
pi_154222642
ik ga hem zo halen voor de pc laat nog wel weten of het wat is. De laatste die ik gespeeld heb was volgens mij 2011 of 2012 op de ps3.
pi_154223567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:34 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Nee vanavond pas. Eerst nog werken helaas.
Same , hij ligt thuis al op de mat... ben benieuwd :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef truedestiny het volgende:
Geen career mode, dus ik laat 'm liggen.
Dat is idd wel gaar.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_154224751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.

Het is indd wel jammer dat je niet zo als in voorgaande delen voor 5 of 7 seizoenen kan kiezen en dat je dan ook van teams kan switchen.

Aan de andere kant maakt het geen drol uit of je met een eigen personage rijdt of gewoon met een echte coureur.
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:20:40 #12
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_154224898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef Hartigan het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.
Voor zover ik weet is dat niet meer mogelijk nee helaas.

Dan maak ik er zelf maar een career van :')
Gewoon eerst een seizoen in een slechte bak en dan daarna steeds beter. :'(
pi_154225266
Ligt het aan mij of is de ai in het begin van de race bizar snel? Lijkt wel of ze met lege tank rijden.
pi_154225668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ligt het aan mij of is de ai in het begin van de race bizar snel? Lijkt wel of ze met lege tank rijden.
Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:07:40 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154226066
Kon hem in Meppel niet vinden :'( Alleen de PS4 versie. Maar ik moet gewoon de PC versie hebben.

Dus dan wacht ik wel tot ik hem kan "kopen"
pi_154239022
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.
Bedoel niet na een aantal races. Ik kwalificeer mij als 4e, maar de eerste 8 ronden van een 20 ronden durende race zijn ze belachelijk snel, alsof ze de hele race met een lege tank rijden.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:48:09 #17
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154239391
Dit is na Grand Prix 4 weer het eerste F1 spel wat ik ga kopen _O_

Stuurtje + pedalen erbij halen en gaan met die banaan _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_154239469
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef WEST het volgende:
Kon hem in Meppel niet vinden :'( Alleen de PS4 versie. Maar ik moet gewoon de PC versie hebben.

Dus dan wacht ik wel tot ik hem kan "kopen"
Meppel :')
pi_154242310
gister de pc versie van het spel opgehaald en even geprobeerd.

Grafisch ziet het er zeker niet verkeerd uit maar het is niet op het niveau van bijvoorbeeld project cars. Performance is goed met circa 100 fps op max settings en 1080p op een r9 290.

FFB en physics schijnen flink verbeterd te zijn. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet, laatste deel dat ik speelde was 2011. Voor mijn g27 heb ik alle 3 de ffb settings op max gezet. Het voelt wel oke, en je kan enigzins voelen wat de wagen doet, maar de ffb is zeker niet het sterkste punt in f1 2015. De physics zelf zijn beter. Met alle hulpmiddelen uit blokkeer je je wielen als je te hard remt en moet je het gas doseren als je de bocht uitkomt.

Heb een paar quick races gedaan en van wat ik tot nu toe gezien heb is de ai goed. Inhalen en verdedigen ging goed en de ai geeft de ruimte om te racen. De pitstops zien er gaaf uit, alleen jammer dat je niet zelf mag rijden in de pitlane.

Lees op internet veel klachten over bugs en crashes maar moet zeggen dat ik er weinig last van heb. 1 keer gehad dat het spel crashde, verder nog geen rare dingen gezien.

al met al is het wel een leuk spel. Verwacht geen hardcore sim want dat is het simpelweg gewoon niet. Ook grafisch is het niet zo goed als andere recente spellen. Maar als je fan bent van f1 dan denk ik dat je je hier prima mee kan vermaken. Ik ben in ieder geval wel tevreden. Vanavond het online gedeelte even testen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 09:04:17 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154242340
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Meppel :')
tja tis wel bagger geworden. Geen enkele winkel die daar gewoon pc games verkoopt.
pi_154242885
Heb gisteren de hele avond gespeeld en moet zeggen dat het goed bevalt. Was begonnen op Expert maar al vrij snel de AI op Legendary gezet want dan wordt het pas echt moeilijk en interessant. De AI vecht namelijk nu echt hard. Had en dik wiel aan wiel gevecht met Kyvat zoals ik die nog nooit heb gehad tegen een AI gestuurde auto in een game.

Verder werken de menu's ontzettend soepel en snel en zijn de laadtijden om naar een race of kwalificatie te gaan ontzettend kort en dat is ook wel eens anders geweest.

Aangezien ik geen zin had om in career mode 25%, 50% of 100% races te rijden heb ik gewoon in Quick Race een eigen seizoen gemaakt. Daar kan je eigenlijk gewoon ook je eigen kampioenschap maken en je kan zelfs kiezen op welke circuits je wel of niet doet of welke als eerste. Ik had gewoon het normale seizoen gemaakt. Alleen dat met hele kwalificatie maar de race maar 5 rondes wat ik voor nu wel ff genoeg vind.

De graphics op de xbox one zijn prima maar het is niet zoals Forza/Horizon.

Mocht je je afvragen waar je de 2014 auto's kunt vinden dan moet je bij MYF1 kijken daar kan je namelijk het spel laten switchen van 2015 naar 2014.
pi_154242924
Maar hoe issie tov F1 2014?

Is er uberhaupt een reden om deze te kopen, behalve dan dat je met het huidige veld rijdt ipv het vorige seizoen? :@
pi_154242991
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:06 schreef Geralt het volgende:
Maar hoe issie tov F1 2014?

Is er uberhaupt een reden om deze te kopen, behalve dan dat je met het huidige veld rijdt ipv het vorige seizoen?
Heb 2014 niet gespeeld aangezien die niet uit kwam op de Xbox One.

Als ik hem vergelijk met 2010 tot 2013 die ik wel gedaan heb vind ik het allemaal wel redelijk verbeterd.

Vind het ook vooral mooi dat de AI nu echt zelf fouten maakt. Zag in een race Rosberg Massa en kei hard afbeuken. En soms tijdens kwalificaties komen sommige auto's niet eens uit de pits om dat ze waarschijnlijk dan technische problemen hebben.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:17:17 #24
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154243052
Ik lees wel her en der problemen met PC versie. :{
pi_154243083
Het zal is ook niet zo zijn ;(
pi_154243131
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:17 schreef WEST het volgende:
Ik lees wel her en der problemen met PC versie.
Het zou pas nieuws zijn als er tegenwoordig een spel wordt uitgebracht dat geen problemen heeft tijdens het begin. :{

Op de Xbox nog geen problemen gehad.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:23:56 #27
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154243143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:23 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Het zou pas nieuws zijn als er tegenwoordig een spel wordt uitgebracht dat geen problemen heeft tijdens het begin. :{

Op de Xbox nog geen problemen gehad.
Nee maar van corrupte windows aan toe. :{

En dan 45 euro uitgeven. Dan wacht ik wel tot die op usenet verschijnt. Als het dan bevalt dan koop ik hem wel legaal.
pi_154243264
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:17 schreef WEST het volgende:
Ik lees wel her en der problemen met PC versie. :{
zelf nog weinig last gehad op de pc. gister middag is er ook gelijk een patch gekomen om de meeste van de genoemde problemen te verhelpen.
pi_154246593
Wel leuk dat het 2014 seizoen erin zit :) wel Jammer dat het eind seizoen model van Caterham er niet inzit :(

en voor Mclaren zit nog steeds het testlivery (2014) in het spel (zilver)

voor de rest best realistisch

:P

Nu bezig met een Seizoen met Fernando Alonso (zit halverwege de gp van Australie (100% race)(en ja ik rij nog steeds XD )
pi_154246701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:05 schreef King_Merc het volgende:

Nu bezig met een Seizoen met Fernando Alonso (zit halverwege de gp van Australie (100% race)(en ja ik rij nog steeds XD )
De pits blokkeren. :') :D
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:22:57 #31
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154249102
Warning voor overschrijden van de wittelijn bij uitkomen van de pits :') Hamilton kreeg er 5seconden penalty voor :')
pi_154250437
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:22 schreef WEST het volgende:
Warning voor overschrijden van de wittelijn bij uitkomen van de pits :') Hamilton kreeg er 5seconden penalty voor :')
Dit was de training :P
pi_154274458
Tof spel!
  zondag 12 juli 2015 @ 21:53:17 #34
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154281811
Iemand die nog een goed stuurtje + pedalen set kan aanraden? Het mag best een beetje kosten.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 12 juli 2015 @ 23:27:15 #35
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154285073
quote:
2s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fopje het volgende:
Iemand die nog een goed stuurtje + pedalen set kan aanraden? Het mag best een beetje kosten.
http://www.mediamarkt.nl/(...)0354.html?langId=-11

deze is goed heb ik al een tijd en bevalt prima.
pi_154287603
quote:
2s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef WEST het volgende:

[..]

http://www.mediamarkt.nl/(...)0354.html?langId=-11

deze is goed heb ik al een tijd en bevalt prima.
Dat is alleen een add on ;)
  maandag 13 juli 2015 @ 00:51:55 #37
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154287686
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:48 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat is alleen een add on ;)
oja :@
Het was in iedergeval een Thrustmaster. :)
  maandag 13 juli 2015 @ 01:10:29 #38
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154288120
quote:
2s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fopje het volgende:
logitech g27, een van de beste stuurtjes die je tegenwoordig kan krijgen
  maandag 13 juli 2015 @ 11:29:09 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154294336
Morgen deze game ook eens aan de tand voelen :D F1 2010 t/m 2013 veel gespeeld maar ik vond dat de serie per game eigenlijk niet echt veel veranderde, behalve dan de introductie van DRS en KERS.

Ben benieuwd of de next-gen versie een flinke stap voorwaarts is :) Al hoor ik weinig goede geluiden :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154294819
Vind hem prima na eerst wat geklooi te hebben met de controls in menu,s

Verder is het wat wennen na F1 2013 (minder downforce hogere top)

En in regen rijden vergt tenminste wat oefening vergeleken met de vorige titels (wat natuurlijk goed is )
  maandag 13 juli 2015 @ 14:59:54 #41
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154299425
Ik zal hem zo dadelijk ook eens proberen. Hij is nu met steam aan het downloaden.
  maandag 13 juli 2015 @ 16:40:37 #42
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154302722
Geïnstalleerd wil ik hem opstarten even een zwart scherm en gelijk terug naar windows.
pi_154305098
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:10 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

logitech g27, een van de beste stuurtjes die je tegenwoordig kan krijgen
Een G27 is verre van een van de beste stuurtjes die je kan krijgen.

Het is een gangbaar en leuk stuurtje voor niet al te veel geld waar je een hoop lol aan kunt beleven; dat zeker.

Maar stellen dat het een van de beste stuurtjes anno 2015 is die er te krijgen zijn is pertinent onwaar.
Er zijn vele betere te krijgen. Die in de meeste gevallen ook veel en veel duurder zijn.

Zoals gezegd, prima stuurtje, niks mis mee en vast voor een habbekrats te vinden op marktplaats, maar zeker niet het beste van het beste.

:)
pi_154305245
Stuur:
http://www.fanatec.com/us(...)rmula-carbon-us.html
$250

Base:
http://www.fanatec.com/us(...)heel-base-v2-us.html
$600

Pedalen:
http://www.fanatec.com/us-en/pedals/clubsport-pedals-v3-usa.html
$300

Shifter:
http://www.fanatec.com/us(...)t-shifter-sq-us.html
$200

Totaal 1350 dollar.

Me dunkt dat dat heel erg wat beter is dan een G27 van een paar honderd euro.

En dan is dit nog gewoon een betrekkelijk gangbaar merk. Je kan het bijna zo duur en goed maken als je wilt. G27 is een leuke instapper. G25 ook uiteraard. En er zijn er nog wel een paar, maar als het echt serieus wordt dan wordt de prijs dat zoals je kan zien ook. En ja dat soort equipment is stukken beter dan een simpel Logitech stuurtje.

:)
pi_154305338
Mocht je het een beetje binnen de kosten willen houden en toch een beter stuur dan een G27 willen dan kan je eens kijken naar een Thrustmaster T500RS :)
pi_154305471
En als het meer dan een setje Fanatec mag kosten kun je eens kijken naar deze:
http://simxperience.com/p(...)ng/accuforcepro.aspx

:P
  maandag 13 juli 2015 @ 19:17:00 #47
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154307447
opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds het zelfde problemen. De Videokaart drivers zijn al geupdate.

iemand die een oplossing weet?
  maandag 13 juli 2015 @ 21:05:16 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154311213
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:17 schreef WEST het volgende:
opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds het zelfde problemen. De Videokaart drivers zijn al geupdate.

iemand die een oplossing weet?
Ja alleen een radicale... Koop een console :')
  maandag 13 juli 2015 @ 21:05:57 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154311238
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja alleen een radicale... Koop een console :')
Nee voor dat ene spel koop ik geen console.
pi_154315165
GP van Monaco is bijna niet te doen met Full crashes aan.
Ik speel op medium AL eigenlijk altijd voor plek 1, maar hier presteer ik het om laatste te kwalificeren en uit te vallen :)

Meer mensen hier problemen mee?
Hi, this is Mike Mareen
pi_154315276
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef mikemareen het volgende:
Max Verstappen :P

Geen idee, ik heb de game nog niet.

Monaco blijft een listige baan. Heb in verschillende games en sims er zeker 1000 rondjes op zitten op die baan, als het er niet veel en veel meer zijn. Kan zomaar ineens in de laatste ronde door een foutje voorbij zijn. Race compleet naar de klote. Rij je op een podiumplek en knats de muur in. Ik ben geen F1 coureur :D
pi_154315459
quote:
12s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Monaco blijft een listige baan. Heb in verschillende games en sims er zeker 1000 rondjes op zitten op die baan, als het er niet veel en veel meer zijn. Kan zomaar ineens in de laatste ronde door een foutje voorbij zijn. Race compleet naar de klote. Rij je op een podiumplek en knats de muur in. Ik ben geen F1 coureur :D
haha, ja klopt, met onze Max doe ik een kampioenschap :P

Wellicht raadzaam om bij deze race de schade op reduced of off te zetten als je een beetje fatsoenlijk wil eindigen voor een beginner als ik 8-)
Hi, this is Mike Mareen
  maandag 13 juli 2015 @ 23:18:20 #53
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154315793
quote:
12s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Monaco is en blijft een kut circuit om op te rijden. Ik heb het met F1 2014 een keer gehad reed ik aan de leiding met Nico Rosberg O-) en in de laatste ronde knal ik zo in de voorlaatst bocht de vangrail in :'(
pi_154315842
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef WEST het volgende:

[..]

Monaco is en blijft een kut circuit om op te rijden. Ik heb het met F1 2014 een keer gehad reed ik aan de leiding met Nico Rosberg O-) en in de laatste ronde knal ik zo in de voorlaatst bocht de vangrail in :'(
Vooral extreem kut als je op 100% racedistance aan het rijden bent. Gewoon anderhalf uur naar de klote. Weg punten :'(

Ik start zo een race dan overigens niet opnieuw. Wel als ik in de eerste paar rondes eraf lig overigens :@
  maandag 13 juli 2015 @ 23:20:19 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154315880
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vooral extreem kut als je op 100% racedistance aan het rijden bent. Gewoon anderhalf uur naar de klote. Weg punten :'(

Ik start zo een race dan overigens niet opnieuw. Wel als ik in de eerste paar rondes eraf lig overigens :@
Ik had de flashback al gebruikt. En ik reed een 100% race
pi_154315896
:'(!
  maandag 13 juli 2015 @ 23:28:01 #57
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154316250
Maar voor als nog krijg ik F1 2015 niet aan de praat. Wat ik las weet codemasters ook niet wat het probleem is. }:|
  dinsdag 14 juli 2015 @ 14:01:29 #58
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154327923
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef WEST het volgende:
Maar voor als nog krijg ik F1 2015 niet aan de praat. Wat ik las weet codemasters ook niet wat het probleem is. }:|
Heb je een 64 bit systeem of een 32 bit? Je zal ongetwijfeld 64 hebben maar daar hoor ik meer klachten over.

En ik ga toch maar beginnen met een goedkoper stuurtje. Deze week ga ik een thrustmaster t100 halen.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 15:30:24 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154330664
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:01 schreef Fopje het volgende:

[..]

Heb je een 64 bit systeem of een 32 bit? Je zal ongetwijfeld 64 hebben maar daar hoor ik meer klachten over.

En ik ga toch maar beginnen met een goedkoper stuurtje. Deze week ga ik een thrustmaster t100 halen.
64 heb ik.

Ik zie hem ook op spotnet staan daar haal ik dan volledige versie wel weg ipv steam waar je de gedownloaden bestanden niet kan zien.

Kijken of het dan wel werkt.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 17:42:32 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154335616
eens kijken zo of de illegale F1 2015 wel werkt. :')
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:12:43 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154340280
Wow, hier 'werkt' ie wel. Massive 9 fps gemiddelde na de benchmark. Vergelijkbare settings @ GTA 5 zorgen daar voor 60fps. :')

Hier nog een update of 6 nodig vrees ik voordat ik hier geld voor uit ga trekken. _O-
pi_154349333
Wat racing games in het algemeen betreft: werd voor jullie de ervaring significant beter na aanschaf van wiel en pedalen? Met een gamepad vind ik het echt niets
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:27:25 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154352257
Zonder Traction control zijn de auto's met een controller echt extreem moeilijk te besturen zeg, alsof je op een ijsbaan rijdt... damn :X

Is dat beter te doen met een stuurtje?

Ik ben in ieder geval wel blij dat het Manor team er nu in is gepatched want het was echt raar dat het complete team gewoon miste _O-
pi_154356048
Een topic voor F1 2015! :)

Nice, nog mensen hier die het op de X1 spelen en in zijn voor wat clean online racing?
pi_154356123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 01:29 schreef DiceMan het volgende:
Wat racing games in het algemeen betreft: werd voor jullie de ervaring significant beter na aanschaf van wiel en pedalen? Met een gamepad vind ik het echt niets
F1 is nog prima te spelen met een controller, pCars is bijv een spel wat zwaar zuigt met een controller (+ de irritante bugs, maar los daar van)

Een stuurtje en pedalen is natuurlijk wel heel dik, je moet er alleen wel de ruimte voor hebben!
pi_154356915
Gisteren weer verder gegaan met de game, AI op hard gezet want was beetje makkelijk.

Vind het wel een vermakelijke game..
  woensdag 15 juli 2015 @ 13:23:24 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154357327
Ik merk wel wat vreemde dingen hoor, dat een auto soms zonder goede reden de pits in duikt. Hamilton reed gister 2 seconden voor me op de eerste plaats en de laatste ronde duikt hij ineens de pits in voor nieuwe banden, terwijl hij toch al op zowel de options als primes had gereden en zover ik had kunnen zien toch echt geen schade had opgelopen.

Ook merk ik dat een auto van wie je ronde na ronde 0,5 van weg rijdt ineens de laatste ronde 5 seconden dichterbij is gekomen... je kunt je fuel mix wel wat aanpassen maar een verschil van 5,5 seconde is wel héél erg extreem...
pi_154366804
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef mikemareen het volgende:
GP van Monaco is bijna niet te doen met Full crashes aan.

Max Verstappen :D
pi_154366859
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Ook merk ik dat een auto van wie je ronde na ronde 0,5 van weg rijdt ineens de laatste ronde 5 seconden dichterbij is gekomen... je kunt je fuel mix wel wat aanpassen maar een verschil van 5,5 seconde is wel héél erg extreem...
Het is dan ook geen sim he. Verre van zelfs. Leuke arcaderacer, dat wel :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:09:22 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154366976
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het is dan ook geen sim he. Verre van zelfs. Leuke arcaderacer, dat wel :)
Dat weet ik wel maar zulk soort dingen kloppen natuurlijk gewoon niet. Ook niet voor een arcade racer. Het is geen mariokart :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:18:22 #71
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154368790
Zojuist de thrustmaster T100 gekocht :P Ik heb F1 2015 nog niet. Maar hopelijk hoort het dat hij superstroef gaat (zonder aangesloten te zijn).

Hopelijk gaat het wel soepel als hij aangesloten en in gebruik is. Dit is zwaar waardeloos _O-

[ Bericht 15% gewijzigd door Fopje op 15-07-2015 21:46:35 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:46:30 #72
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154372014
Oh, even wat unboxing video's gekeken en hij hoort zo stroef te gaan en een herrie te maken.

Wat een totaal graf ding dus, die gaat terug naar de winkel. Vroegah had ik gewoon een goedkoop stuurtje die geen geluid maakte en geen weerstand bood :P

Hoor dat op 6:29 dan _O-

Maar goed, dit is verder offtopic.

Ik ga dinsdag F1 2015 halen, hopelijk heb ik die tijd wel een fatsoenlijk stil stuur die niet zoveel weerstand biedt.
pi_154372344
Protip: trek voor 100 euro een G25 of voor 150 euro een G27 van marktplaats.

Veel beter dan die T100. Veel beter :Y
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:56:53 #74
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154372444
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef Geralt het volgende:
Protip: trek voor 100 euro een G25 of voor 150 euro een G27 van marktplaats.

Veel beter dan die T100. Veel beter :Y
Daar zit al die schakelzooi bij die ik niet wil ;(
pi_154372531
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Fopje het volgende:

[..]

Daar zit al die schakelzooi bij die ik niet wil ;(
Je kan gewoon schakelen aan het stuur met flippers. En ja dat werkt beter dan autoschakelen. Misschien als je het nooit gedaan hebt ff wennen, maar als je gewend bent wil je niet meer autoschakelen :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:01:09 #76
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154372635
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je kan gewoon schakelen aan het stuur met flippers. En ja dat werkt beter dan autoschakelen. Misschien als je het nooit gedaan hebt ff wennen, maar als je gewend bent wil je niet meer autoschakelen :)
Ja sowieso met flippers schakelen _O_ Maar bij die G25 en G27 zit een koppel pedaal en een schakelpook bij die ik niet wil :P

Dat stroeve komt denk ik door Force Feedback, je hoort en voelt de tandwielen gewoon. Ik ben echt zwaar teleurgesteld :P Vorig jaar stuurtje voor de xbox gekocht voor 60 euro en die was perfect :') Deed wat hij moest doen.

Maar dit gaat verder offtopic, ik ga zo een nieuw topic openen over stuurwieltjes :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 15-07-2015 22:09:58 ]
pi_154373209
Ik wil ook graag een stuur, maar moet zeggen dat met me met de controller op zich ook prima af gaat. Zeker de R2 button werkt fijn op de PS4 :)
Hi, this is Mike Mareen
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:32:40 #78
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_154377371
Trouwens, deze lijst :

http://blog.codemasters.c(...)els-and-controllers/

Ik wil een stuur zonder Force Feedback, en volgens mij staan die niet tussen deze lijst. Wilt dat dan echt zeggen dat die niet werken met F1 2015? Lijkt mij toch stug? Doet niet gewoon elk stuurtje het?

Of word ik echt gedwongen om een Force Feedback stuur te houden/halen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Fopje op 16-07-2015 00:38:00 ]
pi_154386672
Weet iemand of er al nieuwe skins zijn gemaakt oa voor Manor ?

gisteren trouwens gereden op de Baan in Sochhi met stormachtig weer , ging al redelijk snel achterstevoren de eerste bocht in :P

donderdag 16 juli 2015 @ 13:53:44 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154386742
Meteen een Lotus meegenomen in je ellende, dat móet maldonado zijn :D

En nee nog geen skins, volgens mij is Manor er uberhaupt pas ingepatched met een day one patch :D
pi_154386817
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Meteen een Lotus meegenomen in je ellende, dat móet maldonado zijn :D

En nee nog geen skins, volgens mij is Manor er uberhaupt pas ingepatched met een day one patch :D
jup Maldonado EN Perez XD erbij , (ze konden wel door :P)
pi_154394825
Regenrace gehad op interlagos :D , de Toro Rosso ligt een stuk beter op de weg dan de Manor :P

donderdag 16 juli 2015 @ 20:40:55 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154396401
Hebben jullie al een online race kunnen rijden? Bij mij klapt hij er steeds uit...

Briljant bedacht die hopper sessies, maar dan motten ze het natuurlijk wel doen!
pi_154396830
Leunen jullie bij het remmen zwaar op de borden die de afstand aangeven of is het ondanks de extreme snelheden een kwestie van gevoel?
pi_154404574
lette altijd op de borden, maar na zoveel jaren racegames rij ik meer op gevoel :)
pi_154404721
Die Manor is best een leuk wagentje om mee te rijden!
pi_154496056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:36 schreef King_Merc het volgende:
Regenrace gehad op interlagos :D , de Toro Rosso ligt een stuk beter op de weg dan de Manor :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof.. :D Als ik jou was zou ik deze foto even tweeten naar Max, zal die leuk vinden :P
pi_154501959
Had net iets vreemds!

In de eerste ronde al giga veel schade, dus reed meteen de pitsstraat in.....om er vervolgens weer zonder stop weer uit te rijden (mét schade).
In het boekje lees ik alleen iets over voice commands. Moet ik dan Pit roepen en tegelijkertijd op R1 drukken? (PS4).
Ik heb de race maar restart, maar vind dit uiteraard geen leuk iets zo. Hamilton was wel in de pitsstraat.
Hi, this is Mike Mareen
pi_154536011
Zit er nu wel eindelijk een opwarmronde in?
pi_154563631
Nope
pi_154592986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:09 schreef kreuk050 het volgende:
Nope
Dat meen je niet....
Formule 1 spel zonder opwarmronde Hmm.
Zo zijn er nog wel veel meer missers in het spel helaas.
pi_154662075
Lekker... zit je midden in een full length race, kapt het Xbox netwerk ermee en wordt je terug in het hoofdmenu gesmeten.

Consoles... Echt... Waarom de f*ck heb je een Xbox netwerk nodig om een offline race te spelen...

Zover mijn klacht.
pi_154662285
Net verder gegaan met m,n seizoen met Alonso (McLaren) , 6de gekwalificeerd, maar begin van de race flink wat problemen gehad, oa ben een rondje te laat naar de pits gegaan, lekke rechter voorband net begin van de 2de sector... dacht dat ik nog wel een rondje kon door rijden ,

kon ik vanachter opnieuw beginnen, op harde banden, flink wat moeite gehad om bij de Manor van Stevens te komen (banden sparen en brandstof verbruik op low ) , toen ik er eindelijk voorbij ging, ging de rest ook de pit in, en kon ik ook opeens de pace van de anderen volgen, ronde 35 de pits in voor zachte banden, en flink pushen om richting de punten te komen, net op het moment dat de banden redelijk beginnen te slijten , krijg ik te horen dat het over ongeveer een kwartier gaat regenen :( ,

banden goed kunnen sparen en brandstof op +6 kon ik als een Button net op het goede moment naar de intermediates (en later Wets ) overgaan, en laatste 14 ronden brandstofverbruik op high gezet, kon ik makkelijk voorbij Massa komen (de Williams is in het spel ook slecht in de regen.. :P

(de Toro rosso,s ook, Max reed de hele race in de top 10 maar eindigd als 14de..

uiteindelijk 7de geworden :)
pi_154662736
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:56 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Tof.. :D Als ik jou was zou ik deze foto even tweeten naar Max, zal die leuk vinden :P
quote:
Had a wet race #F12015 at Brazil the @ToroRossoSpy was very good in the rain can you do the same? @Max33Verstappen
gedaan, kijken of ze reageren ;) :P
pi_154663445
Heb hem gelijk even gefavorited *) ;)
pi_154664069
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb hem gelijk even gefavorited *) ;)
Zag ik :D dank je :) Tim en Tom zullen hem ook favoriten :P , die volgen mij ook :P
pi_154665752
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Zag ik :D dank je :) Tim en Tom zullen hem ook favoriten :P , die volgen mij ook :P
Volgden die niet iedereen? :P
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 27 juli 2015 @ 01:46:16 #98
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_154666007
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 01:25 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Volgden die niet iedereen? :P
Nope, mij niet.

Ik heb dan ook geen Twitter :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_154666080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 01:46 schreef flipsen het volgende:

[..]

Nope, mij niet.

Ik heb dan ook geen Twitter :P
Misschien zijn ze je wel aan het stalken.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:59:52 #100
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154851168
Zijn er al wat meer patches uitgebracht voor PC versie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')