quote:A STUNNING NEW GAME ENGINE – A brand new game engine, built from the ground up for the latest consoles and PCs allows players to experience FORMULA 1TM in unprecedented detail.
THE MOST RELEVANT FORMULA 1 GAME YET – An earlier release in the racing calendar and with free digital updates set to keep the game up to date with the sport during the season, F1 2015 brings fans the most relevant FORMULA 1 videogame ever.
THE MOST INCLUSIVE F1 RACING EXPERIENCE EVER – Featuring a naturally authentic purely physics-based handling model with enhancements and additions in over 20 areas, F1 2015 is designed to be player inclusive for both seasoned players and those new to the series.
RACE LIKE A CHAMPION – With a pure racing focus, whether you are a novice racer playing on a gamepad or an experienced gamer playing with a wheel, the new handling model will allow you to race like a champion.
GET CLOSER TO F1 THAN EVER BEFORE – Harnessing the power of the new generation engine, with new voice interaction on consoles and new broadcast-style presentation, F1 2015 immerses the player in the sport like never before.
ALL THE THRILLS OF THE 2015 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ – Honda returns and once again forms an alliance with McLaren, who also welcome back Fernando Alonso. Sebastien Vettel moves to Ferrari and, alongside a new generation of exciting young drivers on the grid, will attempt to halt the winning start Mercedes have made in the new era of FORMULA 1. The race calendar for 2015 also features a new circuit, with a return to Mexico for the first time in over 20 years.
NEW CHAMPIONSHIP SEASON – With new grid introductions and television-style broadcast presentation, the Championship Season is the most immersive FORMULA 1 experience yet. Can you beat your rivals and earn the adulation of the crowd as you celebrate on the podium?
NEW PRO SEASON – The ultimate challenge – can you master the game on its most realistic settings?
ONLINE PRACTICE & MORE – Hone your skills in the new Online Practice Session before challenging your friends and racing rivals from across the world in Online Multiplayer.
BONUS CONTENT – Look back at last year’s exciting season and enjoy a fully playable 2014 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ as bonus game content.
Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef Hartigan het volgende:
Geen careermode?![]()
Dus je kunt alleen losse GP's doen of time trials? Dan houd ik het misschien maar bij een gemodde F1 2014...
Same , hij ligt thuis al op de mat... ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. Eerst nog werken helaas.
Dat is idd wel gaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef truedestiny het volgende:
Geen career mode, dus ik laat 'm liggen.
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je moet ipv zelf een coureur maken gewoon een bestaande coureur kiezen. Dus je al je Massa kiest rijdt je gewoon 1 seizoen bij williams als Massa. En dan kan je gewoon een compleet seizoen doen.
Het is indd wel jammer dat je niet zo als in voorgaande delen voor 5 of 7 seizoenen kan kiezen en dat je dan ook van teams kan switchen.
Aan de andere kant maakt het geen drol uit of je met een eigen personage rijdt of gewoon met een echte coureur.
Voor zover ik weet is dat niet meer mogelijk nee helaas.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef Hartigan het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit of ik als mezelf of als Merhi bij Manor rijd, zolang ik mezelf maar omhoog kan werken. Maar dat is dus niet meer mogelijk als ik het goed begrijp.
Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ligt het aan mij of is de ai in het begin van de race bizar snel? Lijkt wel of ze met lege tank rijden.
Bedoel niet na een aantal races. Ik kwalificeer mij als 4e, maar de eerste 8 ronden van een 20 ronden durende race zijn ze belachelijk snel, alsof ze de hele race met een lege tank rijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke versie van deze game gehad. Eerste paar races hobbel je maar wat halfbakken achter de feiten aan en na een paar races rij je ze met gemak voorbij.
Meppelquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef WEST het volgende:
Kon hem in Meppel niet vindenAlleen de PS4 versie. Maar ik moet gewoon de PC versie hebben.
Dus dan wacht ik wel tot ik hem kan "kopen"
tja tis wel bagger geworden. Geen enkele winkel die daar gewoon pc games verkoopt.quote:
Heb 2014 niet gespeeld aangezien die niet uit kwam op de Xbox One.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:06 schreef Geralt het volgende:
Maar hoe issie tov F1 2014?
Is er uberhaupt een reden om deze te kopen, behalve dan dat je met het huidige veld rijdt ipv het vorige seizoen?
Het zou pas nieuws zijn als er tegenwoordig een spel wordt uitgebracht dat geen problemen heeft tijdens het begin.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:17 schreef WEST het volgende:
Ik lees wel her en der problemen met PC versie.
Nee maar van corrupte windows aan toe.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als er tegenwoordig een spel wordt uitgebracht dat geen problemen heeft tijdens het begin.![]()
Op de Xbox nog geen problemen gehad.
zelf nog weinig last gehad op de pc. gister middag is er ook gelijk een patch gekomen om de meeste van de genoemde problemen te verhelpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:17 schreef WEST het volgende:
Ik lees wel her en der problemen met PC versie.
De pits blokkeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:05 schreef King_Merc het volgende:
Nu bezig met een Seizoen met Fernando Alonso (zit halverwege de gp van Australie (100% race)(en ja ik rij nog steeds XD )
Dit was de trainingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:22 schreef WEST het volgende:
Warning voor overschrijden van de wittelijn bij uitkomen van de pitsHamilton kreeg er 5seconden penalty voor
http://www.mediamarkt.nl/(...)0354.html?langId=-11quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fopje het volgende:
Iemand die nog een goed stuurtje + pedalen set kan aanraden? Het mag best een beetje kosten.
Dat is alleen een add onquote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef WEST het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)0354.html?langId=-11
deze is goed heb ik al een tijd en bevalt prima.
ojaquote:
logitech g27, een van de beste stuurtjes die je tegenwoordig kan krijgenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fopje het volgende:
Iemand die nog een goed stuurtje + pedalen set kan aanraden? Het mag best een beetje kosten.
Een G27 is verre van een van de beste stuurtjes die je kan krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:10 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
logitech g27, een van de beste stuurtjes die je tegenwoordig kan krijgen
Ja alleen een radicale... Koop een consolequote:Op maandag 13 juli 2015 19:17 schreef WEST het volgende:
opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds het zelfde problemen. De Videokaart drivers zijn al geupdate.
iemand die een oplossing weet?
Nee voor dat ene spel koop ik geen console.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja alleen een radicale... Koop een console
Max Verstappenquote:
haha, ja klopt, met onze Max doe ik een kampioenschapquote:Op maandag 13 juli 2015 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max Verstappen![]()
Geen idee, ik heb de game nog niet.
Monaco blijft een listige baan. Heb in verschillende games en sims er zeker 1000 rondjes op zitten op die baan, als het er niet veel en veel meer zijn. Kan zomaar ineens in de laatste ronde door een foutje voorbij zijn. Race compleet naar de klote. Rij je op een podiumplek en knats de muur in. Ik ben geen F1 coureur
Monaco is en blijft een kut circuit om op te rijden. Ik heb het met F1 2014 een keer gehad reed ik aan de leiding met Nico Rosbergquote:Op maandag 13 juli 2015 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max Verstappen![]()
Geen idee, ik heb de game nog niet.
Monaco blijft een listige baan. Heb in verschillende games en sims er zeker 1000 rondjes op zitten op die baan, als het er niet veel en veel meer zijn. Kan zomaar ineens in de laatste ronde door een foutje voorbij zijn. Race compleet naar de klote. Rij je op een podiumplek en knats de muur in. Ik ben geen F1 coureur
Vooral extreem kut als je op 100% racedistance aan het rijden bent. Gewoon anderhalf uur naar de klote. Weg puntenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Monaco is en blijft een kut circuit om op te rijden. Ik heb het met F1 2014 een keer gehad reed ik aan de leiding met Nico Rosbergen in de laatste ronde knal ik zo in de voorlaatst bocht de vangrail in
Ik had de flashback al gebruikt. En ik reed een 100% racequote:Op maandag 13 juli 2015 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vooral extreem kut als je op 100% racedistance aan het rijden bent. Gewoon anderhalf uur naar de klote. Weg punten
Ik start zo een race dan overigens niet opnieuw. Wel als ik in de eerste paar rondes eraf lig overigens
Heb je een 64 bit systeem of een 32 bit? Je zal ongetwijfeld 64 hebben maar daar hoor ik meer klachten over.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef WEST het volgende:
Maar voor als nog krijg ik F1 2015 niet aan de praat. Wat ik las weet codemasters ook niet wat het probleem is.
64 heb ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je een 64 bit systeem of een 32 bit? Je zal ongetwijfeld 64 hebben maar daar hoor ik meer klachten over.
En ik ga toch maar beginnen met een goedkoper stuurtje. Deze week ga ik een thrustmaster t100 halen.
F1 is nog prima te spelen met een controller, pCars is bijv een spel wat zwaar zuigt met een controller (+ de irritante bugs, maar los daar van)quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:29 schreef DiceMan het volgende:
Wat racing games in het algemeen betreft: werd voor jullie de ervaring significant beter na aanschaf van wiel en pedalen? Met een gamepad vind ik het echt niets
Max Verstappenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef mikemareen het volgende:
GP van Monaco is bijna niet te doen met Full crashes aan.
Meer mensen hier problemen mee?
Het is dan ook geen sim he. Verre van zelfs. Leuke arcaderacer, dat welquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Ook merk ik dat een auto van wie je ronde na ronde 0,5 van weg rijdt ineens de laatste ronde 5 seconden dichterbij is gekomen... je kunt je fuel mix wel wat aanpassen maar een verschil van 5,5 seconde is wel héél erg extreem...
Dat weet ik wel maar zulk soort dingen kloppen natuurlijk gewoon niet. Ook niet voor een arcade racer. Het is geen mariokartquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is dan ook geen sim he. Verre van zelfs. Leuke arcaderacer, dat wel
Daar zit al die schakelzooi bij die ik niet wilquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef Geralt het volgende:
Protip: trek voor 100 euro een G25 of voor 150 euro een G27 van marktplaats.
Veel beter dan die T100. Veel beter
Je kan gewoon schakelen aan het stuur met flippers. En ja dat werkt beter dan autoschakelen. Misschien als je het nooit gedaan hebt ff wennen, maar als je gewend bent wil je niet meer autoschakelenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daar zit al die schakelzooi bij die ik niet wil
Ja sowieso met flippers schakelenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan gewoon schakelen aan het stuur met flippers. En ja dat werkt beter dan autoschakelen. Misschien als je het nooit gedaan hebt ff wennen, maar als je gewend bent wil je niet meer autoschakelen
jup Maldonado EN Perez XD erbij , (ze konden wel doorquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Meteen een Lotus meegenomen in je ellende, dat móet maldonado zijn
En nee nog geen skins, volgens mij is Manor er uberhaupt pas ingepatched met een day one patch
Tof..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:36 schreef King_Merc het volgende:
Regenrace gehad op interlagos, de Toro Rosso ligt een stuk beter op de weg dan de Manor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meen je niet....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:56 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof..Als ik jou was zou ik deze foto even tweeten naar Max, zal die leuk vinden
gedaan, kijken of ze reagerenquote:Had a wet race #F12015 at Brazil the @ToroRossoSpy was very good in the rain can you do the same? @Max33Verstappen
Volgden die niet iedereen?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zag ikdank je
Tim en Tom zullen hem ook favoriten
, die volgen mij ook
Nope, mij niet.quote:
Misschien zijn ze je wel aan het stalken.quote:Op maandag 27 juli 2015 01:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, mij niet.
Ik heb dan ook geen Twitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |