Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef MrStock het volgende:
Ja, weet nou iemand of STR een kans maakt op Monza?
Ik bedoel dus rond p6... Podium is sowieso te ver weg (mits er geen waslijst aan uitvallers zijn)quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?
Kans op winst is uitermate klein. Kans op een podium is ook erg klein. Sterker nog, volgens mij is Vettel zijn enige winst voor Toro Rosso ook de enige winst van dat team ooit.
Vettel was daarmee overigens met 21 jaar de jongste GP winnaar en dat record staat nog altijd.
Max kan rustig aan doen om dat te verbreken
Duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Nouja rond P6 dan moeten er al wat problemen zijn.
Mercedes
Mercedes
Ferrari
Ferrari
Williams
Williams
Dat zijn 6 auto's die in de basis sneller zijn. En dan heb je de Lotussen die nu eindelijk goed lijken te gaan, de Force India wat ook rond het middenveld zit en dan sta je als je ff niet oplet gewoon 11de.
Dat plus dat Monza de Toro Rosso niet heel erg zou moeten liggen, maargoed, dat deed Spa ook niet.
Als er weinig uitvallers zijn acht ik een P6 niet heel erg reëel; zijn er wel een aantal uitvallers of pitstops die misgaan of weet ik het wat voor rare dingen dan kan een P6 mogelijk zijn ja.
Maargoed, als alle andere teams uitvallen in de eerste bocht en Sainz en Max komen er als enige ongeschonden doorheen dan is een dubbel podium ook mogelijk.
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Waarom niet? Genoeg uitloopstroken daarquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Leuk voor motorrijders ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Meike26 het volgende:
Ze moeten gewoon op elk circuit waar er van die grote uitloopstroken zijn, stroken neerleggen van schuurpapier, korrel 80.. Dan haal je het wel uit je hoofd om eroverheen te gaan.. schuurpapier + band is dan gelijk einde setje.
Schuurpapier is natuurlijk meteen weg als er eentje overheen is gereden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:38 schreef Meike26 het volgende:
We hebben het hier over de F1, niet over MotoGP. Maar oké, ipv schuurpapier dan maar gladde plasticstroken zodat auto's gelijk een pirouette maken en motoren onder de kont van de bestuurders zwiepen ? Ipv dat ze gelanceerd worden ? Is ook funest voor rondetijden en een goede raceuitslag.
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Geralt het volgende:
Alle grindbakken moeten sowieso terug komen!
Mwah, races met veel uitvallers zijn meestal wel goede races geweest. Brazilië 2003 of Hockenheim 2000 zo uit mn hoofd. Gewoon meer boetedoening voor de kop van het veld dat zij er ook eens pijn van hebben. Nu komen er elke race onderhand 18 rijders over de finish en de mens is van nature altijd wel voor de underdog. Geef die underdog dan ook wat meer kans en maak die uitloopstroken/velden zo op die manier dat je er gewoon veel meer tijd door verliest.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.
Daarbij heeft de STR het op Spa ook erg goed gedaan qua snelheid. Als het droog word zie ik ze wel weer het zelfde doen door met lagere downforce te rijden. Mechanische grip hebben ze voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef opreis het volgende:
Max is waarschijnlijk toch de enige renault rijder die geen motor wissel doet dit weekend? Dat zou iig al wat plekjes op de startgrid kunnen opleveren. Dan nog een buffertje met Mclarens en Saubers ertussen. Als alles goed gaat moet P9~P11 wel te doen zijn.
Hahaha ja, zoeits van. We rijden 1 en 2, we doen niks en we eindigen 3 en 4 aangezien Mercedes sneller is.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:30 schreef Meike26 het volgende:
Alleen vergooit Williams het waarschijnlijk toch weer met hun vage strategiën!
Wat ik begrepen heb is Peter Rabbit hier verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 2 september 2015 20:48 schreef Geralt het volgende:
Wie is daar eigenlijk de strateeg bij Williams? Die moet toch binnen dat team zo onderhand ook het lachertje geworden zijn of niet![]()
En na de race als het hele team hem aankijkt:quote:Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is Peter Rabbit hier verantwoordelijk voor
Ja dat gaat werken tegen Mercedesquote:Op woensdag 2 september 2015 20:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Hahaha ja, zoeits van. We rijden 1 en 2, we doen niks en we eindigen 3 en 4 aangezien Mercedes sneller is.
Ipv, we pitten nummer 2 vroeg naar primes en hopen dat mercedes meegaat, waarna 2 ze ophoudt op primes, terwijl 1 aan de horizon verdwijnt.
Of we laten 2 pitten en laten 1 net zolang buiten, dat Mercedes inmiddels 10s achter 2 zit na de stops.
Ieder val win je wellicht met 1 en 4, ipv 3 en 4
Ze hadden Bottas er langs moeten laten gaan, die was sneller dan Massa, dan had Massa de Mercs op kunnen houden. Maarja tis inmiddels tijd om over andere GP's te pratenquote:Op woensdag 2 september 2015 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat gaat werken tegen Mercedes.
Alsof de Mercedes er dan niet gewoon voorbij rijdtquote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze hadden Bottas er langs moeten laten gaan, die was sneller dan Massa, dan had Massa de Mercs op kunnen houden. Maarja tis inmiddels tijd om over andere GP's te praten
Ze kwamen er op de baan niet langs.quote:Op donderdag 3 september 2015 03:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alsof de Mercedes er dan niet gewoon voorbij rijdt. Wat een quatsch.
Omdat de Williamsen achter elkaar reden. Als de één een gat zou trekken naar de ander zou het voor Mercedes makkelijker zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze kwamen er op de baan niet langs.
Ik had de indruk dat de regen daar ook wel wat mee te maken had.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat de Williamsen achter elkaar reden. Als de één een gat zou trekken naar de ander zou het voor Mercedes makkelijker zijn.
Maar door hun strategie verloren ze wel het podium.
http://www.jamesallenonf1(...)ctory-in-british-gp/
Uitvallers in die races waren door standing water. In veel andere races door mechanische pech.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mwah, races met veel uitvallers zijn meestal wel goede races geweest. Brazilië 2003 of Hockenheim 2000 zo uit mn hoofd. Gewoon meer boetedoening voor de kop van het veld dat zij er ook eens pijn van hebben. Nu komen er elke race onderhand 18 rijders over de finish en de mens is van nature altijd wel voor de underdog. Geef die underdog dan ook wat meer kans en maak die uitloopstroken/velden zo op die manier dat je er gewoon veel meer tijd door verliest.
Doordat ze een ronde te laat naar binnen gingen voor intermediates en daardoor 10 seconden verloren.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat de regen daar ook wel wat mee te maken had.
Juist, strategie-man bij Williams moeten ze echt een ander baantje geven. Er zijn zat mensen die ze via Randstad kunnen inhuren die meer inzicht en lef hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doordat ze een ronde te laat naar binnen gingen voor intermediates en daardoor 10 seconden verloren.
Misschien ligt daar het probleem. Dat ze eens met een ander uitzendbureau in zee moeten gaanquote:Op donderdag 3 september 2015 08:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Juist, strategie-man bij Williams moeten ze echt een ander baantje geven. Er zijn zat mensen die ze via Randstad kunnen inhuren die meer inzicht en lef hebben.
VT1 en VT2quote:
Beste rookie zou ie moeten zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:31 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk staat Max aan het einde van het seizoen nog steeds 10de.
Dat zou een prima prestatie zijn
Zeker, maar rond plek 10 is het dringen geblazen. Zou mooi zijn als ie wel top 10 haalt op het eind.quote:
Ja maar de beste rookie was tot Hongarije Nasr.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar rond plek 10 is het dringen geblazen. Zou mooi zijn als ie wel top 10 haalt op het eind.
Beste rookie is ie nu al wat mij betreft. Al zou die dit weekend crashen en zn been breken waardoor hij dit seizoen niet meer zou kunnen rijden dan nog was hij nu al de beste rookie.
God nu begin ik toch echt oud te worden geloof ik.quote:
Heeft alleen met die 5de plek aan het begin van het seizoen echt wat laten zien, daarna ook niets spectaculairs meer.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja maar de beste rookie was tot Hongarije Nasr.
Ok hij doet t redelijk maar zowel een Max als een Carlos acht ik beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |