heerlijk alle sneue gasten bij elkaar in 1 studio. Kunnen wij hier geen bom opgooien!!quote:Matthijs van Nieuwkerk viert de tiende verjaardag van De Wereld Draait Door op zaterdag 10 oktober met een bijzondere uitzending op prime time. “Je zou kunnen zeggen een DWDD XXL“, aldus de VARA. De speciale DWDD komt vanuit een grote studio in Hilversum in plaats vanuit de vertrouwde huiskamer op het Westergasfabriek-terrein. “Met heel veel publiek“, legt een woordvoerder van de omroep uit. “En alle huisbands verenigd op één podium, van Roel van Velzen tot Typhoon.“
Er is verder een sprookje waarin Marc Marie Huijbregts de hoofdrol speelt, over het jongetje dat zijn haar verloor. En bijrollen zijn er voor Paul de Leeuw, Prem Radhakishun, Jort Kelder, Frank Evenblij en Erik Dijkstra.
De vijf ergernissen van Jan Mulder beperken zich tot tien jaar DWDD, Nico Dijkshoorn leest een feestrede voor en Mart Smeets schrijft het libretto voor de opera ‘De Elfstedentraan van Erben Wennemars.’
Aan een reusachtige DWDD-tafel zitten tien artiesten, van Waylon tot Jett Rebel, van Giovanca tot Hadewych Minis. “De Recordings Special en de finale is voor Peter Pannekoek en Pieter Derks.”
Youp van ‘t Hek, Claudia de Breij, Halina Reijn en Leona Philippo doen ook mee. “En dat is nog lang niet alles, de voorbereidingen zijn nog in volle gang.”
mijn opa had een sprookjeshuwelijk vertelde hij. Iedere avond dat hij thuis kwam zat de heks op de bankquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver dat is nog erger dan die balletten, weet ik nu al.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mijn opa had een sprookjeshuwelijk vertelde hij. Iedere avond dat hij thuis kwam zat de heks op de bank
ik geloof dat Carice niet meer zo vaak bij de Nieuwkerkjes komtquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Carice dan op de bank bij Matthijs moeten zitten
Oh ja het is 'uit' met de zoon.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik geloof dat Carice niet meer zo vaak bij de Nieuwkerkjes komt
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
gvd ook gewoon 43,5 uur te laat dat ik ben
quote:VARA-sterren Matthijs en Paul mijden showmedia
Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw waren maandag na de najaarspresentatie van BNN-VARA niet beschikbaar voor interviews, omdat ze geen zin hadden in de showmedia. Dat vertelde Patty Brard maandagavond in Shownieuws. De grote namen van BNN-VARA bleven weg bij de najaarspresentatieborrel. “Laten we het zo zeggen: we wilden natuurlijk allemaal Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw interviewen, maar zij waren een soort van gevlucht.”
Brard kan het begrijpen. “Zij maken dan ook wel jaren de programma’s die ze maken, dus kunnen ze daar niet heel veel kwijt.”
Maar de voornaamste reden is dat ze bang waren voor andere vragen, aldus Brard. “Over de verkering van de zoon van Matthijs bijvoorbeeld. Daar zit hij natuurlijk niet op te wachten.”
Bron
He ho he ho , alle vriendjes kruipen in mijn holquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Nieuw boek Connie Palmen: 'Jij zegt het'
Er komt weer een nieuw boek uit van Connie Palmen! Volgende week ligt ‘Jij zegt het’ in de winkels.
Het boek gaat over ‘het beroemdste liefdespaar uit de moderne westerse literatuur’, Ted Hughes en Sylvia Plath. Hij was een Engelse dichter en schrijver van kinderboeken, zij een Amerikaanse dichteres, romanschrijfster en essayiste.
In ‘Jij zegt het’ wordt vanuit Hughes perspectief teruggekeken op een huwelijk waarbij Plath op 11 februari 1963 zelfmoord pleegt.
Net als Palmen’s boeken ‘I.M.’ en ‘Logboek van een onbarmhartig jaar’, staan ook in ‘Jij zegt het’ liefde en de dood centraal.
Nieuwe huisband, nieuwe single!
Nadat Matthijs van Nieuwkerk bekendmaakte dat Lucas Hamming onze nieuwe huisband voor het elfde seizoen wordt, kwam hij ook gelijk met een nieuwe single: ‘Never let you down’. Nieuwe huisband, nieuwe single, en als kers op de taart werd ‘Never let you down’ door Giel en Frank van 3FM verkozen tot ‘Poedelplaat’ van de week!
Lucas brak door in het tv-programma Beste Singer-Songwriter van Nederland, werd vervolgens door 3FM uitgeroepen tot Serious Talent en scoorde een Megahit met de single Mojo Mischief.
Inmiddels heeft Lucas zich ontwikkeld tot veel meer dan een singer-songwriter. Lucas Hamming is een band, een hele goeie band, en hij is de zanger. Het viertal bracht eerder al twee EP’s uit en in oktober verschijnt hun debuutalbum ‘HAM’.
De huisband speelt elke laatste vrijdag van de maand in de media-uitzending van De Wereld Draait Door. Eerdere huisbands waren Roel van Velzen, MOKE, Lucky Fonz III, Rigby, Go Back to the Zoo, Chef’Special, The Kik, Tangarine en Typhoon.
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Verder:
Tafeldame: Antoinnette Scheulderman
Vanavond is Antoinnette Scheulderman onze eerste tafeldame van het seizoen!
The Common Linnets brengt binnenkort het nieuwe album 'II' uit
Het debuutalbum met het nummer ‘Calm after the storm’ was al een succes in binnen- en buitenland. Nu komt ook het tweede album uit, simpelweg met de naam: ‘II’. Afgelopen vrijdag kwam de single 'Hearts on fire' al uit, hiermee gaven The Common Linnets alvast een voorproefje van het nieuwe album.
The Common Linnets wordt inmiddels gevormd door Ilse de Lange, J.B Meijers, Jake Etheridge en Matthew Crosby.
Ze traden op in Wenen voor 80.000 man, in Amerika en in Glastonbury. Vanavond zijn ze te gast in de eerste uitzending van DWDD!
Heb jij iets beters te doen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:55 schreef Karina het volgende:
Het wordt weer als vanouds dus ... Ik denk dat ik deze eerste al meteen ga overslaan, tenzij er nog een hele superleuke, geweldig fantastische gast bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |