Misschien dat ik ooit stap nog wel maak, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch heel erg persoonlijk wat je lekkerder vindt als camera.
Ik heb een dslr, maar daar moeten dus wel lenzen bij.
heb juist van alles wat ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch heel erg persoonlijk wat je lekkerder vindt als camera.
Ik heb een dslr, maar daar moeten dus wel lenzen bij.
gewoon je tijd voor nemen om dat uit te vinden hoor. Ik heb hem toen gekocht omdat ik naar Thailand ging en er 1 mee wilde hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit stap nog wel maak, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet.
( al denken sommigen daar anders over)
*pets*quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat loopt ook nog?
[..]
Elleu
quote:
quote:
Heb volgende vakantie al in de planning staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gewoon je tijd voor nemen om dat uit te vinden hoor. Ik heb hem toen gekocht omdat ik naar Thailand ging en er 1 mee wilde hebben.
werken as we speakquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hihihihi
Nog wat leuks gedaan vanavond?
Nu nog?quote:
is je scriptie al af ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben altijd te druk met kijken enzo dat ik vergeet foto's te nemen.
fokkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu nog?Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
hoax, je zit op FOKquote:
Nee nog nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
is je scriptie al af ? [ afbeelding ]
tot 21.30 uur daarna stand-by tot morgenvroeg 07.00 uurquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu nog?Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Wanneer kunnen we weer betalen?quote:
En word je daar blijer van? Al is een compact en dslr hebben wel zo handig. Kan je kiezen wat je meeneemt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
heb juist van alles wat ...kan niet kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |