Heb je wel een leuk verhaaltje dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je ook voorgelezen worden?
Ik wist ook niet dat ik het in me had.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk zo niets voor jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neej!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja uh, jammer hoor. Jij maakt mensen aan het huilen dus moet ook extra vroeg
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik het in me had.
Dat lazergebeuren trouwens wel hoor
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
In dit geval wel jaquote:
quote:
Nog verzoekjes?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel een leuk verhaaltje dan?
[..]
Ja, ik had ook wel verwacht dat je assertief kon zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu snap ik hem... Kut is dat![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dit is evolutie / survival of the luckiest op zijn best.
[..]
Erg dat het zo diep kan doordringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Heb de spoilert gelezen (die dingen moet bij mij altijd open) maar dan nog mag ze wel op tijd naar bed hoorquote:
Denk dat ik slaap als ik mijn kussen raakquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ik slaap als ik mijn kussen raak
Maar moet toch niet he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb de spoilert gelezen (die dingen moet bij mij altijd open) maar dan nog mag ze wel op tijd naar bed hoor
Ja, zo zonde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Erg dat het zo diep kan doordringen
Eigenlijk wel hoor, je mag dan nog wel een uurtje lezen ofzoquote:
Das wel heel erg snelquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef Cat22 het volgende:
En verzekering heeft mijn onterecht ingehouden centjens al terugbetaald
In een week van correctie ziekenhuisadministratie naar verzekeraar naar mijn bank. Ik vind het netjes.
Nu nog mijn reiskosten.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hoor, je mag dan nog wel een uurtje lezen ofzo
Reiskosten en overnachtingen voor Fok! Meets trappen ze niet in denk ik hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef Cat22 het volgende:
En verzekering heeft mijn onterecht ingehouden centjens al terugbetaald
In een week van correctie ziekenhuisadministratie naar verzekeraar naar mijn bank. Ik vind het netjes.
Nu nog mijn reiskosten.
Dat is speelkwartier dus voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lijk vaak vroeg naar bed te gaan, maar dan ga ik altijd nog een uurtje bij de opvangpoesjes zitten
Da's leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lijk vaak vroeg naar bed te gaan, maar dan ga ik altijd nog een uurtje bij de opvangpoesjes zitten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Reiskosten en overnachtingen voor Fok! Meets trappen ze niet in denk ik hoor.
Jaaaaquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is speelkwartier dus voor jou
Speeluur. Beter lezen Marcquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is speelkwartier dus voor jou
Lekker hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:48 schreef fietsie het volgende:
Zow. Cardiotraining ook weer overleefd. Tot nu toe dan.
Tintelvingers en tinteltenen. Zo lekker
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:00 schreef Solique het volgende:
Nieuwe camera werkt best
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:00 schreef Solique het volgende:
Nieuwe camera werkt best
[ afbeelding ]
Had leuk geweest. Al zijn vogels wel lastig, zeker als ze vliegen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je had hier vandaag denk ik heel mooi overvliegende ooievaars kunnen fotograferen. Die zijn zich aan het verzamelen voor de grote trektocht
Ze zitten hier ook nog veel in de weilanden enzoquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Had leuk geweest. Al zijn vogels wel lastig, zeker als ze vliegen.
Gisteren zag ik paar valken of iets, alleen voordat ik afgestapt was van fiets waren ze gevlogen (letterlijk)
Nikon S9900quote:
Ik rij regelmatig door de polder, en langs sommige wegen zitten wel 10 roofvogels op hekken en palen. Vind dat altijd een mooi gezicht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zitten hier ook nog veel in de weilanden enzoEn op de dijk
Dus ook genoeg zittende exemplaren
Jammer is dat he, als ze je te vlug af zijn
Goed tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikon S9900
DSLR vond ik net te groot, systeem kan je moeten wisselen van lens en wil toch wat compacters voor op reis.
En deze heeft functies meegekregen die normaal op een systeem of dslr zitten.
Ja is super tof altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig door de polder, en langs sommige wegen zitten wel 10 roofvogels op hekken en palen. Vind dat altijd een mooi gezicht.
Goed genoeg voor mij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed toch
DSLR is ook wisselen van lenzen he
'alloquote:
Moppiequote:
nou ik zit gewoon op de bank hoorquote:
Het is toch heel erg persoonlijk wat je lekkerder vindt als camera.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed genoeg voor mij.
Dat weet ik
Maar die zijn ook gelijk stukje groter.
Wat loopt ook nog?quote:
Elleuquote:
ik was de ksc vergetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat loopt ook nog?
[..]
Elleu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |