SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindProfessioneel gifmenger.
Het regent hier wel nu jaquote:
Dat moet je ook niet willen snappen, da's onder-de-motorkap-techniek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik snap er niks van![]()
Firefox gebruikt als ik alleen de startpagina aan heb al bijna 100mb. En ik heb nog helemaal geen plug-ins ofzo geïnstalleerd. Dus ik denk, dan download ik Chrome. Maar als ik daar alleen de startpagina open heb dan staat ie al 3x bij taakbeheer met bij elkaar ook al minstens 60mb. En nu ik FOK! heb geopend is er zelfs een vierde Chrome bij taakbeheer bijgekomen.
Ik snap het niet
Hier schijnt de zon, maar ik kan niet gaan fietsen, want alleen thuis....quote:
Oke, dus het klopt wel? Het is nu met 2 tabbladen ook al meer dan 100mb, maar haalt het lang niet bij Firefox met tussen de 460 en 500mbquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen snappen, da's onder-de-motorkap-techniek.
Moderne browsers creëren een cache in het geheugen waarin ze heel snel content laden; daarom gebruiken ze al veel geheugen zonder dat er pagina's geladen zijn.
Firefox reserveert die ruimte vooraf, en gebruikt het gedurende jouw sessie(s).quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, dus het klopt wel? Het is nu met 2 tabbladen ook al meer dan 100mb, maar haalt het lang niet bij Firefox met tussen de 460 en 500mb
is overgewaaidquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef Solique het volgende:
Hier al weer droog, net buitje geweest
Oke..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Firefox reserveert die ruimte vooraf, en gebruikt het gedurende jouw sessie(s).
Als ik het goed heb onthouden heeftie standaard een imagecache van 350Mb die ie zowel in memory als op disk stored (voor de volgende sessie)
Hier betrekt het weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef Solique het volgende:
Hier al weer droog, net buitje geweest
Hier trekt een deel steeds weg Noord-Holland in, en het andere deel trekt weg over het IJsselmeer. En wij zitten daar precies tusseninquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier betrekt het weerAls het dan maar goed gaat onweren
In NH was net een windhoos. Heeft schijnbaar dak van boerderij verwijderd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier trekt een deel steeds weg Noord-Holland in, en het andere deel trekt weg over het IJsselmeer. En wij zitten daar precies tussenin
Maar jij zit toch in NH?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier trekt een deel steeds weg Noord-Holland in, en het andere deel trekt weg over het IJsselmeer. En wij zitten daar precies tussenin
Ja ik las hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
In NH was net een windhoos. Heeft schijnbaar dak van boerderij verwijderd.
Ja, maar ik zit in dat neusje dat in het IJsselmeer ligtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
In NH was net een windhoos. Heeft schijnbaar dak van boerderij verwijderd.
Wat zaligquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit in dat neusje dat in het IJsselmeer ligt![]()
Microklimaat en alles, hier is het weer vaak anders dan om ons heen, omdat we grotendeels omringd worden door die plas water
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zalig![]()
Ik heb hier heel vaak beter weer dan in Zwolle zelfHeb al een aantal keer gehad dat ik hier in de zon zat en dan met de auto naar Zwolle ging en compleet verregend werd
quote:Een windhoos heeft maandag een enorme ravage aangericht in de Wieringermeerpolder in Noord-Holland. Vier woningen werden met de grond gelijk gemaakt, waaronder een compete boerderij. Bomen werden uit de grond gerukt, en het regende het dakpannen en takken. Van sommige schuren staat enkel nog het geraamte overeind.
Vet tof!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben hier ook een aantal jaren gehad 's winters dat het hier veeel meer sneeuwde dan elders in Noord-Holland en Nederland![]()
Als je vanuit Amsterdam hierheen reed en voorbij Hoorn kwam zag je de sneeuw gewoon steeds hoger worden![]()
Maar we hebben hier dus ook, vooral zomers veel, dat buien hier gewoon niet komen. Heel Nederland staat blank en hier 3 spatjes en that's itNiet altijd, maar wel heel vaak
![]()
het schijnt voor bepaalde gewassen enzo ook ideaal te zijn hier, vandaar dat er zo'n cluster aan zaadbedrijven hier in Enkhuizen zitvanwege het microklimaat hier
quote:
Sorry maar wattes?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Buurpoes het volgende:
Bramenjam is klaar.
Nu afwachten of bramen pectinerijk of -arm zijn.
Ja speciaal voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat stuur je zeker deze kant op?.
Sommige vruchten bevatten veel pectine en geven dikke jam. Anderen bevatten weinig pectine en geven dunne jam. Ik vergeet steeds wat nou wat is. En eindig dan met te dikke of te dunne jam.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet tof!
Oh joh, dat wist ik helemaal niet van die telers
[..]
[..]
Sorry maar wattes?
Hier alleen regenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..].
Zit er onweer bij? Dan zet ik de camera vast klaar.
Ah dank voor de uitlegquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sommige vruchten bevatten veel pectine en geven dikke jam. Anderen bevatten weinig pectine en geven dunne jam. Ik vergeet steeds wat nou wat is. En eindig dan met te dikke of te dunne jam.
Volgens mij hebben bramen niet zoveel pectine.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sommige vruchten bevatten veel pectine en geven dikke jam. Anderen bevatten weinig pectine en geven dunne jam. Ik vergeet steeds wat nou wat is. En eindig dan met te dikke of te dunne jam.
doorgaans hoe meer celwanden hoe meer pectinequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan of beestje vangen en despin eten geven of de spin vangen en naar buiten zettenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een spin aan de binnenkant van mijn hor. Die gaat natuurlijk nooit wat vangen.
Dat klinkt echt geweldig lekker jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:59 schreef Buurpoes het volgende:
Vorig jaar kersenjam en bramenjam gemengd. De ene was te dun, de andere te dik.Bij elkaar precies goed en heeeeeel lekker.
Nee, dit is evolutie / survival of the luckiest op zijn best.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan of beestje vangen en despin eten geven of de spin vangen en naar buiten zetten
Ik las 'van mijn oor'quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een spin aan de binnenkant van mijn hor. Die gaat natuurlijk nooit wat vangen.
Goed bezig!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag iemand op zijn lazer gegeven en een ander aan het huilen gemaakt. All in a days work.
Dacht ikquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag iemand op zijn lazer gegeven en een ander aan het huilen gemaakt. All in a days work.
Vind ik eigenlijk zo niets voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ben net een half uur thuis van het werk manquote:
Wil je ook voorgelezen worden?quote:
Jeujquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dacht ik![]()
En net bezoekafspraakjes gemaakt voor een kitten en moederpoes
Ja uh, jammer hoor. Jij maakt mensen aan het huilen dus moet ook extra vroegquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis van het werk man
Nog eventjes iets van een vrije avond hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |