Misschien dat ik ooit stap nog wel maak, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch heel erg persoonlijk wat je lekkerder vindt als camera.
Ik heb een dslr, maar daar moeten dus wel lenzen bij.
heb juist van alles wat ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch heel erg persoonlijk wat je lekkerder vindt als camera.
Ik heb een dslr, maar daar moeten dus wel lenzen bij.
gewoon je tijd voor nemen om dat uit te vinden hoor. Ik heb hem toen gekocht omdat ik naar Thailand ging en er 1 mee wilde hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit stap nog wel maak, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet.
( al denken sommigen daar anders over)
*pets*quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat loopt ook nog?
[..]
Elleu
quote:
quote:
Heb volgende vakantie al in de planning staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gewoon je tijd voor nemen om dat uit te vinden hoor. Ik heb hem toen gekocht omdat ik naar Thailand ging en er 1 mee wilde hebben.
werken as we speakquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hihihihi
Nog wat leuks gedaan vanavond?
Nu nog?quote:
is je scriptie al af ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben altijd te druk met kijken enzo dat ik vergeet foto's te nemen.
fokkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu nog?Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
hoax, je zit op FOKquote:
Nee nog nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
is je scriptie al af ? [ afbeelding ]
tot 21.30 uur daarna stand-by tot morgenvroeg 07.00 uurquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu nog?Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Wanneer kunnen we weer betalen?quote:
En word je daar blijer van? Al is een compact en dslr hebben wel zo handig. Kan je kiezen wat je meeneemt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
heb juist van alles wat ...kan niet kiezen
Ah!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
tot 21.30 uur daarna stand-by tot morgenvroeg 07.00 uurIk werk bij een bedrijf genaamd Oracle
Heb ik meerdere schermen voor dan lukt het nog een beetjequote:
kan niet, je bent man dus zou je dat moeten weten.quote:
valt mee, 1 a 2 keer per week dus dat is goed te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah!Word je vaak opgeroepen als je stand by staat?
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
kan niet, je bent man dus zou je dat moeten weten.
Vrouwen denken dat ze het kunnen
ik sleurde altijd alles mee. rugzak van minimaal 15 kiloquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En word je daar blijer van? Al is een compact en dslr hebben wel zo handig. Kan je kiezen wat je meeneemt.
je fokt... is dat je scriptie ?quote:
Alleen met auto'squote:Op maandag 24 augustus 2015 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenMaar dat sneller schakelen hebben mannen dus weer niet he?
![]()
ik ook, 4 in totaal om precies te zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik meerdere schermen voor dan lukt het nog een beetje
Gelukkig maar! Lijkt me niets om wakker gebeld te wordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
valt mee, 1 a 2 keer per week dus dat is goed te doen.
Had ik bij de bank, nu maar 2quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ook, 4 in totaal om precies te zijn
precies "LIJKT" dus is het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenMaar dat sneller schakelen hebben mannen dus weer niet he?
![]()
Nopequote:
schakelen is voor mietjesquote:
dat komt omdat je zit te flirten naar ze en dan zijn ze afgeleidquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeSchakel er geregeld mannen uit bij het stoplicht
![]()
![]()
Dat zeg ik tochquote:
Perenijsquote:
Nee, dat komt omdat mijn Micra een heerlijk scheurmonstertje isquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt omdat je zit te flirten naar ze en dan zijn ze afgeleid
dat zal ik niet ontkennen....slijm slijmquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochIk benadruk alleen even dat vrouwen toch beter zijn met sommige dingen
nee, werken in verschillende diensten want 24/7 business. nu deze en volgende week heb ik dan avond en weekenddienst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Lijkt me niets om wakker gebeld te wordenMoet je elke nacht standby staan?
je gaat toch niet vertellen dat ie ook roze is hè ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat mijn Micra een heerlijk scheurmonstertje is![]()
Wat een goed antwoordquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
dat zal ik niet ontkennen....slijm slijm
Ingewikkeldquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee, werken in verschillende diensten want 24/7 business. nu deze en volgende week heb ik dan avond en weekenddienst.
Nee johquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat toch niet vertellen dat ie ook roze is hè ?
Ik kon er daar 4 wel goed gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
4 is wel een overkill maar ok, dar is de standaard configuratie
oef ....quote:
is mijn cr-v ookquote:Nee johAntraciet
ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik aan met mijn 1 scherm van 14 inch
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
DU HAST MICH GEFRAGT, UND ICH HAB NICHTS GESAGT
Ik ook hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik aan met mijn 1 scherm van 14 inch
quote:
Die van 4 is toch gewoon je handpalm of heb ik dat verkeerd gezien op de meet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef tailfox het volgende:
Kom ik aan met een scherm van 12 inch en een van 4 inc
valt wel mee. ik begin deze week om 13.00 uur dus veel tijd in de ochtend. en ik werk vanuit huis dus ook dat is een plus. alleen op zaterdag moet ik naar kantoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een goed antwoord
[..]
IngewikkeldJij hebt dus ook maar een beperkt sociaal leven of valt dat mee?
[..]
Nee johAntraciet
we lijken wel een setjequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hij is nog niet ingebouwtquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die van 4 is toch gewoon je handpalm of heb ik dat verkeerd gezien op de meet?
is dat niet wat te....quote:
ow takkeherrie dusquote:
Tuurlijk. Alleen je nek wordt op een gegeven moment moe van het tennis-effectquote:
Ik ben persoonlijk wel blij dat Till nichst gezaagd heeft...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
RAMMSTEIN
![]()
Willst du bis der tot uns scheide, treue sein fur alle tage?
NEIN!
Stiekem vind ik die man best sexyquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk wel blij dat Till nichst gezaagd heeft...
-1quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die man best sexy![]()
Had nog groter gekund, maar vond dit groot zat.quote:
Valt mee, alleen refreshen duurt even.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen je nek wordt op een gegeven moment moe van het tennis-effect
dit leek ook wel heul erg op Falcoquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Kan ik me wel voorstellen. Hij is natuurlijk erg atletisch (een verleden als jeugdzwemmer in de DDR)quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die man best sexy![]()
Hoezo dat?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dit leek ook wel heul erg op Falco
Djieeniee Kwit living on Drieemmss DJieenieee Laif is not was iet sieemsquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dit leek ook wel heul erg op Falco
* crvquote:
eerste 2 woordjes deden mij even twijfelen: Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]Doe niet zo Raar
Ik acht de kans dat Tills lichaam niet alleen door natuurlijke omstandigheden zo is als nu redelijk grootquote:
Waarom?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
eerste 2 woordjes deden mij even twijfelen: Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehen
maar loos alarm, Rammstein veul beter
Jeanny zal dan ook niet snel gedraaid worden tijdens:quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
eerste 2 woordjes deden mij even twijfelen: Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehen
maar loos alarm, Rammstein veul beter
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo bijna weer tijd voor High Voltage op Arrow Classic Rock![]()
Kan niet, dit is WiFiquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de draad in het gesprek kwijt.
die hoef je ook niet te volgen,,,,, scriptie NUquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals altijd gaat het nergens overquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mij niet hoor. Netjes een kabeltje naar mijn pc.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom?Hij heeft een Oostblok hoofd, jij een
hoofd
nou dank je welquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat het nergens over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |