Wanneer kunnen we weer betalen?quote:
En word je daar blijer van? Al is een compact en dslr hebben wel zo handig. Kan je kiezen wat je meeneemt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
heb juist van alles wat ...kan niet kiezen
Ah!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
tot 21.30 uur daarna stand-by tot morgenvroeg 07.00 uurIk werk bij een bedrijf genaamd Oracle
Heb ik meerdere schermen voor dan lukt het nog een beetjequote:
kan niet, je bent man dus zou je dat moeten weten.quote:
valt mee, 1 a 2 keer per week dus dat is goed te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah!Word je vaak opgeroepen als je stand by staat?
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
kan niet, je bent man dus zou je dat moeten weten.
Vrouwen denken dat ze het kunnen
ik sleurde altijd alles mee. rugzak van minimaal 15 kiloquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En word je daar blijer van? Al is een compact en dslr hebben wel zo handig. Kan je kiezen wat je meeneemt.
je fokt... is dat je scriptie ?quote:
Alleen met auto'squote:Op maandag 24 augustus 2015 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenMaar dat sneller schakelen hebben mannen dus weer niet he?
![]()
ik ook, 4 in totaal om precies te zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik meerdere schermen voor dan lukt het nog een beetje
Gelukkig maar! Lijkt me niets om wakker gebeld te wordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
valt mee, 1 a 2 keer per week dus dat is goed te doen.
Had ik bij de bank, nu maar 2quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ook, 4 in totaal om precies te zijn
precies "LIJKT" dus is het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen sneller kunnen schakelen waardoor het lijkt alsof ze mutitaskenMaar dat sneller schakelen hebben mannen dus weer niet he?
![]()
Nopequote:
schakelen is voor mietjesquote:
dat komt omdat je zit te flirten naar ze en dan zijn ze afgeleidquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeSchakel er geregeld mannen uit bij het stoplicht
![]()
![]()
Dat zeg ik tochquote:
Perenijsquote:
Nee, dat komt omdat mijn Micra een heerlijk scheurmonstertje isquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt omdat je zit te flirten naar ze en dan zijn ze afgeleid
dat zal ik niet ontkennen....slijm slijmquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochIk benadruk alleen even dat vrouwen toch beter zijn met sommige dingen
nee, werken in verschillende diensten want 24/7 business. nu deze en volgende week heb ik dan avond en weekenddienst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Lijkt me niets om wakker gebeld te wordenMoet je elke nacht standby staan?
je gaat toch niet vertellen dat ie ook roze is hè ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat mijn Micra een heerlijk scheurmonstertje is![]()
Wat een goed antwoordquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
dat zal ik niet ontkennen....slijm slijm
Ingewikkeldquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee, werken in verschillende diensten want 24/7 business. nu deze en volgende week heb ik dan avond en weekenddienst.
Nee johquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat toch niet vertellen dat ie ook roze is hè ?
Ik kon er daar 4 wel goed gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
4 is wel een overkill maar ok, dar is de standaard configuratie
oef ....quote:
is mijn cr-v ookquote:Nee johAntraciet
ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik aan met mijn 1 scherm van 14 inch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |