Zeg waarom open jij geen nieuw topic?quote:
Gewoon afknippen na Veenstra, probleem opgelost.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Panda er staan allerlei foute djs in de header![]()
::(:(
((:(
Het is nagenoeg hetzelfde nummer, zelfde opbouw, zelfde shit, als een soort jezus zingt hij z'n tekst "let the river in"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh tis Dotan.
Dit vind ik wel bijzonder storend. Kan Hungry terug?
Mwah ik vond dit echt James Blunt tafarelen en dat einde was inderdaad nagenoeg hetzelfde trucje als Home maar dan zonder de prettige-ritme-drumsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is nagenoeg hetzelfde nummer, zelfde opbouw, zelfde shit, als een soort jezus zingt hij z'n tekst "let the river in"
godverdomme
Tis ook gewoon zo'n walgelijke nasale stem. Hoekje Passenger, James Blunt. Dat trek ik niet.quote:
Galm-effect vol opengooien, bassdrum erbij en een hoop lange klinkers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vond dit echt James Blunt tafarelen en dat einde was inderdaad nagenoeg hetzelfde trucje als Home maar dan zonder de prettige-ritme-drums
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Galm-effect vol opengooien, bassdrum erbij en een hoop lange klinkers.
Lijkt verdomme wel een Kensington productie met die galm.
Survivor... goeie zanglijn in het couplet, bagger eind met die tering stem van Beyoncé
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook gewoon zo'n walgelijke nasale stem. Hoekje Passenger, James Blunt. Dat trek ik niet.
Ik zeg toch ook, dat trek ik niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluid
Je stelt dat het een walgelijke nasale stem is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, dat trek ik niet?
Ik vergelijk het een beetje hiermee:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluid
Ik vind het ook een goed nummer, maar op het moment dat Beyonce begint met haar "oooooooh" door de refreinen heen te zingen gaat het compleet mis. Al die R&B groepen uit die tijd hadden daar een handje van. Van die zanglijnen dwars door de refreinen heen, zo'n zanglijn met 100000 verschillende noten per seconde onder het mom van: hoor mij eens goed kunnen zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.
Solange zat nooit in DC, Kelly Rowland zat er sinds het begin bij, later kwam Michelle Williams erbij. Die laatste was vooral bekend (of eerder anoniem) door haar solo-gospel-albumquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.
bij dit nummer gaat het wel, het kan veel erger al snap ik je welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de stem van Dotan niet nasaal, wel verdomde saai...
Chris Martin heeft wel een nasale stem vind ik.
[..]
Ik vind het ook een goed nummer, maar op het moment dat Beyonce begint met haar "oooooooh" door de refreinen heen te zingen gaat het compleet mis. Al die R&B groepen uit die tijd hadden daar een handje van. Van die zanglijnen dwars door de refreinen heen, zo'n zanglijn met 100000 verschillende noten per seconde onder het mom van: hoor mij eens goed kunnen zingen.
Nee, not my cup of tee
oja, Michelle Williams bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Solange zat nooit in DC, Kelly Rowland zat er sinds het begin bij, later kwam Michelle Williams erbij. Die laatste was vooral bekend (of eerder anoniem) door haar solo-gospel-album.
Ik snap wel hoe je op Solange kwam, ik vond het vroeger altijd een mooie meid. Echt typisch "een-zusje-van", lekker zoals Beyoncé vroeger was en dan nog zo onschuldig (iets wat ze later behoorlijk inhaalde). Ik zie en hoor Solange iig veel liever dan die Michelle Williams...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, Michelle Williams bedoelde ikGeen idee waarom ik op Solange kwam. Nog steeds geen idee of dat klopt.
Wat mij betreft de grootste missen die Muse ooit gemaakt heeft. Jankplaat.quote:
Heerlijk nummerquote:
wowowowachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Wat mij betreft de grootste missen die Muse ooit gemaakt heeft. Jankplaat.
quote:
Met haar spleetje.quote:
quote:
SANDERSTRUCK!quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
Dit ben ik nu, tijdens het lezen van iemands masterscriptie.
[ afbeelding ]
Interessant. -_-quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
Dit ben ik nu, tijdens het lezen van iemands masterscriptie.
[ afbeelding ]
Als je in slaap wil vallen, wil ik het je graag vertellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant. -_-
Vertel eens meer.
Ik zit er klaar voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je in slaap wil vallen, wil ik het je graag vertellen.
Verslag van 37 pagina's waarvan minstens de helft een verklaring is van een gehouden enquête met bijbehorende percentages, slagingskansen en andere info die gewoon in een bijlage hoort.quote:
Owh da's wel heel erg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verslag van 37 pagina's waarvan minstens de helft een verklaring is van een gehouden enquête met bijbehorende percentages, slagingskansen en andere info die gewoon in een bijlage hoort.
V e r v e l e n d l e z e n o o k .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
En dan heb ik het nog niet over het overmatig spatiegebruik
Hier Wolf, i.v.m. jouw voorliefde voor grote jetsersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant. -_-
Vertel eens meer.
hee hoe kom je aan deze pics van minthy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier Wolf, i.v.m. jouw voorliefde voor grote jetsers
[ afbeelding ]
Moet je maar eens op meetings langskomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee hoe kom je aan deze pics van minthy?
Engquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je maar eens op meetings langskomen
Je bent gewoon bang dat minthy met haar kwarktassen perongeluk je een klap voor je harses verkooptquote:
Kwarktassenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat minthy met haar kwarktassen perongeluk je een klap voor je harses verkoopt
Maar misschien wél een hoitjes-gif.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh wacht geen handjes gif meer aankomend serious rekwiest
Zou raken 12/10quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Kan Minthy niet het glazen huis in? Ik heb alvast een Minthy-gifje...
[ afbeelding ]
Zet die zonnebril eens af manquote:
Je hebt weer aardig wat blurays gekocht!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Jazeker, alles ok
daar ook?
na lange tijd weer eens 3FM opstaan, fijn dat Veenstra Veenstra er is![]()
![]()
Ja best wel hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt weer aardig wat blurays gekocht!
Ik ben al 2 keer geweest vandaag... geen idee hoe dat komt...quote:
Jij hebt gewoon een spectaculaire spijsverteringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer geweest vandaag... geen idee hoe dat komt...
Geen gekke dingen gegeten, geen alcohol gedronken en toch al 2 keer faxen voor 10 uur....
Trotsquote:
ja of nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een spectaculaire spijsvertering
quote:
En dan?quote:
Tof!quote:
Nat vingertje gehaald?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
Het is maar goed dat ik vandaag alleen op kantoor zit![]()
quote:
twitter:EditieNL twitterde op woensdag 26-08-2015 om 10:34:12Poll mee: zeg jij patat of friet? Vanavond in onze uitzending, maar stem nu alvast mee: http://t.co/uHMFHBv3ic reageer retweet
Patat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:EditieNL twitterde op woensdag 26-08-2015 om 10:34:12Poll mee: zeg jij patat of friet? Vanavond in onze uitzending, maar stem nu alvast mee: http://t.co/uHMFHBv3ic reageer retweet
FTFYquote:
Cos!quote:
Zo af en toe!quote:
Heftig!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 3... Niet normaal dit wolfje
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
Mijne 4 (in vaste vorm)quote:
Gatverdamme!quote:
Patat staat (terecht) voorquote:
quote:
Op basis van de bevolkingsverdeling zou je een grotere voorsprong voor patat verwachten.quote:
SBS Editie NL 6quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
quote:
Kutjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Friet gestemd, ook al zeg ik altijd patat.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hoort friet te zijn.quote:
quote:
RUUSTTÛG!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
We zegguh hier in Den Haag "patât" dus dat is de enige correcte vorrum...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:50 schreef Againzender het volgende:
moest best lachen om die mop eigenlijk
ik draai al onder windowsquote:
quote:
Ik had ook al de post klaar staan: "en dan Green Day draaien".quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:22 schreef Againzender het volgende:
En dan weer dit prachtnummer draaien. Paul kan niet 'stabiel' draaien kennelijk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:32 schreef ChatGirl het volgende:
Flikker nou gewoon eens op met al die kutremixen
quote:
Haha dat klinkt als cowboyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Hij heeft geen shirt aan
Je zou bijna aan hem willen vragen: "Vat je geen kou, boy?"
XDquote:
XDquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Hij heeft geen shirt aan
Je zou bijna aan hem willen vragen: "Vat je geen kou, boy?"
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Het wordt weer tijd voor een fashionpost.... iemand tips?
hmmmmmmmmm volslankquote:
Tietenquote:
quote:
Ik heb net zo'n brilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fashion > Function
[ afbeelding ]
Respect
Ik wilde leuke mannen in zwembroeken googlen, maar ik kwam op de 'swimming sock' uit. Ik bespaar je de foto's.quote:
Niet heel fashionable inderdaadquote:
Bedankt voor je bescherming van mijn tere zieltje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wilde leuke mannen in zwembroeken googlen, maar ik kwam op de 'swimming sock' uit. Ik bespaar je de foto's.
wat dan wel?quote:
Doe ff zelf googlen.quote:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie willen écht dat ik er een plaatje van post, niet?
Het zijn wel de mannen die er om vragen, valt me op.quote:
Ik deed een google image search. Ik heb spijt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zijn wel de mannen die er om vragen, valt me op.
deze dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zijn wel de mannen die er om vragen, valt me op.
Ja, maar dat mag de volgende keer best in een spoiler. En ik hoor net van Minthy dat ze d'r al een in bestelling heeft staan voor je.quote:
Is er ook een voor rechtsdragenden?quote:
om het completerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de volgende keer best in een spoiler. En ik hoor net van Minthy dat ze d'r al een in bestelling heeft staan voor je.
quote:
nopequote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je al wat gekocht bij de hunt?
Wat ze nu hebben is wel iets voor Muis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nope
Die co melders waren wel interessant helaas
laptop?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat ze nu hebben is wel iets voor Muis.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/3540/8771/barentsz.html
Het is exclusief inhoud.quote:
Ik wil 'm stiekem best hebbenquote:
Knikkeren??quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil 'm stiekem best hebbenMaar wat moet je er eigenlijk mee.
Ja harrie, dat snap ik. Maar dat blijft ook niet eeuwig leuk.quote:
en later nog éénquote:
Dat zeg ik. En hoeveel SD kaarten hebben ze wel niet ingekocht?quote:
de box zal er ook wel vol mee zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En hoeveel SD kaarten hebben ze wel niet ingekocht?
Je hoort Coen zonder dat hij praatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.538.nl/program(...)eluid-winnares-julia
Sander, op de site van 3FM
Hij heeft nu al spijtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.538.nl/program(...)eluid-winnares-julia
Sander, op de site van 3FM
De hoeveelste van vandaag is dat?quote:
voicetracken gebeurt op 3fm ook hoor, ouwe haterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je hoort Coen zonder dat hij praat
nee, dan kan ik niet. dan ben ik een maand met mn cavia in retraite in een oezbeeks klooster....quote:
Oh ja, dat had je volgens mij al eens gemeld... Februari wordt ook niks, dan gaat rubbereend naar carnaval.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet. dan ben ik een maand met mn cavia in retraite in een oezbeeks klooster....
Alleen maar omdat SC niet goed op de kalender heeft gekeken. Wat een lutser.quote:
Dan gaan we zonder eend. Met z'n carnaval.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je volgens mij al eens gemeld... Februari wordt ook niks, dan gaat rubbereend naar carnaval.
Vind ik jammer, ik kan ervan huilen... Kan, ik doe het niet. Ik hou me sterk.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen maar omdat SC niet goed op de kalender heeft gekeken. Wat een lutser.
Ik heb zijn handje nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan we zonder eend. Met z'n carnaval.
Je had 4 op een rij kunnen hebbenquote:
Bah.quote:
Een doel voor een volgende keer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je had 4 op een rij kunnen hebben
Ja...quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
Nog 2 dagen tot vakantie, ben er vies smerig veel aan toe!
Trustequote:
Ik ben al 2 weken zo geconstipeerd als de pest, ik vind het pijnlijk als je het hebt over poepjes! #antifaxquote:
Laatst een spuitbus "anti-vliegende meuk" leeggespoten, werkte als een tiet. Niet heel best voor het milieu, maar goed. Geen gezoem meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
Verdomde kutmuggen hier. Ik wil slapen.
4quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De hoeveelste van vandaag is dat?
ik heb 18 september vakantie te krijgen. de 1e vakantie sinds ik half oktober op mijn huidige werk begonnen ben.... in feb wel onverwacht 1 week vrij gehad, maar dat was ziek zijn....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Een doel voor een volgende keer.
[..]
Ja...![]()
Nog 2 dagen tot vakantie, ben er vies smerig veel aan toe!
Jup, heerlijke muziekquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
Fax 3, jawel.
2 vergeten te melden.
#ChasingSilentChaos
Moet je aan Saskia vragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
Helemaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
ik doe met je mee.quote:
Doet ie speciaal voor Roel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:44 schreef Againzender het volgende:
Juist, als je niet kan kiezen, dan draai je ze toch allebei!
mijn Roel zit op school, die bedoel je vast nietquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Over die meet in januari. Plan maar in. Ik schijn verjaardagen van familieleden te hebben, maar daar geef ik toch geen fuck om.
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk maar kan ik niet betalen
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzo
'That's what she said'.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.
Als het een leuke monteur is, samen delen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt een gratis monteur bij XS4All
Die mag je houden neem ik aan?
Stel je nou een triootje voor?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het een leuke monteur is, samen delen?
Nee. ieder 3,5 dag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stel je nou een triootje voor?
/SC
quote:
Gaat het wel goed met je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |