Alleen maar omdat SC niet goed op de kalender heeft gekeken. Wat een lutser.quote:
Dan gaan we zonder eend. Met z'n carnaval.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je volgens mij al eens gemeld... Februari wordt ook niks, dan gaat rubbereend naar carnaval.
Vind ik jammer, ik kan ervan huilen... Kan, ik doe het niet. Ik hou me sterk.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen maar omdat SC niet goed op de kalender heeft gekeken. Wat een lutser.
Ik heb zijn handje nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan we zonder eend. Met z'n carnaval.
Je had 4 op een rij kunnen hebbenquote:
Bah.quote:
Een doel voor een volgende keer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je had 4 op een rij kunnen hebben
Ja...quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
Nog 2 dagen tot vakantie, ben er vies smerig veel aan toe!
Trustequote:
Ik ben al 2 weken zo geconstipeerd als de pest, ik vind het pijnlijk als je het hebt over poepjes! #antifaxquote:
Laatst een spuitbus "anti-vliegende meuk" leeggespoten, werkte als een tiet. Niet heel best voor het milieu, maar goed. Geen gezoem meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
Verdomde kutmuggen hier. Ik wil slapen.
4quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De hoeveelste van vandaag is dat?
ik heb 18 september vakantie te krijgen. de 1e vakantie sinds ik half oktober op mijn huidige werk begonnen ben.... in feb wel onverwacht 1 week vrij gehad, maar dat was ziek zijn....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Een doel voor een volgende keer.
[..]
Ja...![]()
Nog 2 dagen tot vakantie, ben er vies smerig veel aan toe!
Jup, heerlijke muziekquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
Fax 3, jawel.
2 vergeten te melden.
#ChasingSilentChaos
Moet je aan Saskia vragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
Helemaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
ik doe met je mee.quote:
Doet ie speciaal voor Roel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:44 schreef Againzender het volgende:
Juist, als je niet kan kiezen, dan draai je ze toch allebei!
mijn Roel zit op school, die bedoel je vast nietquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Over die meet in januari. Plan maar in. Ik schijn verjaardagen van familieleden te hebben, maar daar geef ik toch geen fuck om.
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk maar kan ik niet betalen
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzo
'That's what she said'.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.
Als het een leuke monteur is, samen delen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt een gratis monteur bij XS4All
Die mag je houden neem ik aan?
Stel je nou een triootje voor?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het een leuke monteur is, samen delen?
Nee. ieder 3,5 dag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stel je nou een triootje voor?
/SC
quote:
Gaat het wel goed met je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |