Zeg waarom open jij geen nieuw topic?quote:
Gewoon afknippen na Veenstra, probleem opgelost.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Panda er staan allerlei foute djs in de header![]()
::(:(
((:(
Het is nagenoeg hetzelfde nummer, zelfde opbouw, zelfde shit, als een soort jezus zingt hij z'n tekst "let the river in"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh tis Dotan.
Dit vind ik wel bijzonder storend. Kan Hungry terug?
Mwah ik vond dit echt James Blunt tafarelen en dat einde was inderdaad nagenoeg hetzelfde trucje als Home maar dan zonder de prettige-ritme-drumsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is nagenoeg hetzelfde nummer, zelfde opbouw, zelfde shit, als een soort jezus zingt hij z'n tekst "let the river in"
godverdomme
Tis ook gewoon zo'n walgelijke nasale stem. Hoekje Passenger, James Blunt. Dat trek ik niet.quote:
Galm-effect vol opengooien, bassdrum erbij en een hoop lange klinkers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vond dit echt James Blunt tafarelen en dat einde was inderdaad nagenoeg hetzelfde trucje als Home maar dan zonder de prettige-ritme-drums
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Galm-effect vol opengooien, bassdrum erbij en een hoop lange klinkers.
Lijkt verdomme wel een Kensington productie met die galm.
Survivor... goeie zanglijn in het couplet, bagger eind met die tering stem van Beyoncé
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook gewoon zo'n walgelijke nasale stem. Hoekje Passenger, James Blunt. Dat trek ik niet.
Ik zeg toch ook, dat trek ik niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluid
Je stelt dat het een walgelijke nasale stem is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, dat trek ik niet?
Ik vergelijk het een beetje hiermee:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind het een mooi geluid
Ik vind het ook een goed nummer, maar op het moment dat Beyonce begint met haar "oooooooh" door de refreinen heen te zingen gaat het compleet mis. Al die R&B groepen uit die tijd hadden daar een handje van. Van die zanglijnen dwars door de refreinen heen, zo'n zanglijn met 100000 verschillende noten per seconde onder het mom van: hoor mij eens goed kunnen zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.
Solange zat nooit in DC, Kelly Rowland zat er sinds het begin bij, later kwam Michelle Williams erbij. Die laatste was vooral bekend (of eerder anoniem) door haar solo-gospel-albumquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenzang van... Bee en Solange is het? is wel heel goed hoor. Dit is echt vrij duidelijk het beste nummer van DC, en eigenlijk ook de enige die in het rijtje van briljante girlgroup nummers mag van ze.
bij dit nummer gaat het wel, het kan veel erger al snap ik je welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de stem van Dotan niet nasaal, wel verdomde saai...
Chris Martin heeft wel een nasale stem vind ik.
[..]
Ik vind het ook een goed nummer, maar op het moment dat Beyonce begint met haar "oooooooh" door de refreinen heen te zingen gaat het compleet mis. Al die R&B groepen uit die tijd hadden daar een handje van. Van die zanglijnen dwars door de refreinen heen, zo'n zanglijn met 100000 verschillende noten per seconde onder het mom van: hoor mij eens goed kunnen zingen.
Nee, not my cup of tee
oja, Michelle Williams bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Solange zat nooit in DC, Kelly Rowland zat er sinds het begin bij, later kwam Michelle Williams erbij. Die laatste was vooral bekend (of eerder anoniem) door haar solo-gospel-album.
Ik snap wel hoe je op Solange kwam, ik vond het vroeger altijd een mooie meid. Echt typisch "een-zusje-van", lekker zoals Beyoncé vroeger was en dan nog zo onschuldig (iets wat ze later behoorlijk inhaalde). Ik zie en hoor Solange iig veel liever dan die Michelle Williams...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, Michelle Williams bedoelde ikGeen idee waarom ik op Solange kwam. Nog steeds geen idee of dat klopt.
Wat mij betreft de grootste missen die Muse ooit gemaakt heeft. Jankplaat.quote:
Heerlijk nummerquote:
wowowowachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Wat mij betreft de grootste missen die Muse ooit gemaakt heeft. Jankplaat.
quote:
Met haar spleetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |