abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155549968
O ja ook zo'n hekel aan. Wij gaan een andere auto kopen en dan moet ik mijn eigen Pandaatje inleveren :'( zo gehecht aan die fijne auto. Maar ja man gaat elektrisch leasen en een veel kleinere auto. En met vijf in een Fiat Panda lijkt me ook geen optie.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155550004
Ik ben inmiddels op mijn werk aanbeland, maar nu heb ik dus ineens buikkrampen. Beetje menstruatieachtig. Ik word er misselijk van. Baby blijft wel goed bewegen.
Iemand een idee of ik hier nu wat mee moet? -O-
pi_155550029
Even goed uitrusten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155550032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben inmiddels op mijn werk aanbeland, maar nu heb ik dus ineens buikkrampen. Beetje menstruatieachtig. Ik word er misselijk van. Baby blijft wel goed bewegen.
Als je twijfelt of je wel of niet iets moet doen, doe dan maar :* VK bellen mag altijd. Sterkte
pi_155550061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:57 schreef pinquit het volgende:
Even goed uitrusten
Op m'n werk? :') Dat wordt 'm niet vrees ik.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:57 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Als je twijfelt of je wel of niet iets moet doen, doe dan maar :* VK bellen mag altijd. Sterkte
Ik heb alleen een gynaecoloog.. Maar die kan ik ook wel even bellen inderdaad.

Maar goed, de krampen, in combi met pijn in lies.. Indalende baby misschien? Ik heb al een paar dagen 't idee dat er minder tegen mijn ribben drukt. Zou misschien wel vroeg zijn al daarvoor?
pi_155550128
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:55 schreef silliegirl het volgende:
Even proberen een moment van rust te pakken. Gewoon rustig zitten en ademhalen.

Ik heb het ook al weken. Moest ik in de gaten houden van de vk dat ik het niet te vaak had want dan moest ik urine inleveren ivm kans op blaasontsteking. Maar denk zelf nu dat het een groeispurt was.
pi_155550141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Op m'n werk? :') Dat wordt 'm niet vrees ik.

[..]

Ik heb alleen een gynaecoloog.. Maar die kan ik ook wel even bellen inderdaad.

Maar goed, de krampen, in combi met pijn in lies.. Indalende baby misschien? Ik heb al een paar dagen 't idee dat er minder tegen mijn ribben drukt. Zou misschien wel vroeg zijn al daarvoor?
Vanaf week 30?
pi_155550177
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Vanaf week 30?
Ik ben 30 weken nu ja..
pi_155550190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben 30 weken nu ja..
Tis er eentje van de klok ;) precies op schema
pi_155550251
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Tis er eentje van de klok ;)
Als dat zo blijft mag 'ie dat zijn! Dan schrijf ik 'm ook vast in voor 's nachts braaf slapen en overdag regelmatig wakker voor voedingen! ^O^

Mijn eerste afspraak is afgezegd, clientje ziek. Nu is de volgende pas om 13:00. Ik zit nu dus met mijn voeten op een 2e stoel braaf mijn yoga buikademhaling te doen.
Als ik zo blijf zitten val ik zo in slaap denk ik :')
pi_155550417
Zo mijn geduld is alweer op. Kinderen met kleren aan. Ga ik even naar toilet heeft de oudste drinken ingeschonken aan tafel en is ermee op de bank gaan zitten. En dat gaat zijn zus natuurlijk nadoen. Maar die kan dat nog niet dus alles over de bank en allebei de kinderen moeten schone kleren aan. :( Kan ik weer naar zolder kleren halen.
pi_155550557
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:52 schreef Estrys het volgende:
O ja ook zo'n hekel aan. Wij gaan een andere auto kopen en dan moet ik mijn eigen Pandaatje inleveren :'( zo gehecht aan die fijne auto. Maar ja man gaat elektrisch leasen en een veel kleinere auto. En met vijf in een Fiat Panda lijkt me ook geen optie.
Oh dat is balen. Wij hebben ook mijn Clio'tje weg moeten doen paar jaar terug. Ik heb er nog wel eens verdriet van :'). :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155551447
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Limone het volgende:

Mineool, ik wilde nog zeggen dat ik zelf zo blij word van je 'wacht'berichtjes. O+ Ik hoop die nog wel een aantal weken te lezen!
Nooh O+ dat vind ik echt heel lief! :'( O+ Het is zo onwerkelijk schoolreisjesspannend vind ik! Ik voel me op dit moment zo goed en fit en actief dat een baby nog zo ver weg lijkt. Maar tegelijk heb ik nog maar een weekje voor de augustusbaby die ik in m'n hoofd had :o
Tot ik dan zoals gisteravond zeurende buikpijn heb en half in paniek schiet van zou het?! Kind hangt overigens voor mijn gevoel met zijn/haar hoofd tussen m'n benen of zo, echt heel laag. Best pijnlijk zelfs.

Maar niks kan mijn humeur vandaag verpesten, want een van m'n besties is zwanger :'( *O* O+
pi_155551625
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:19 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn geduld is alweer op. Kinderen met kleren aan. Ga ik even naar toilet heeft de oudste drinken ingeschonken aan tafel en is ermee op de bank gaan zitten. En dat gaat zijn zus natuurlijk nadoen. Maar die kan dat nog niet dus alles over de bank en allebei de kinderen moeten schone kleren aan. :( Kan ik weer naar zolder kleren halen.
Mwhehehe :D sorry, heel herkenbaar :*
Heel irritant dat soort dingen. Hier met jongste, ik was naar beneden gelopen en vergeten kleding mee te nemen. ARGH, weer naar boven *hijg*hardebuik*puf* kleding gepakt, naar beneden; tantrumfit omdat ze een jurk aan wilde en geen broek. Ja doei. Ik loop niet nog een keer de trap op. *kijkt naar buiten* toch wel erg vies weer... dan maar weer naar boven voor een shirt met lange mouwen *hijg*hardebuik*puf* beneden, kinderen omgekleed, zelf een vest aan. Ohja haren kamen. Borstel kwijt. Shit. Onder de bank *hijg*au*lichtinthoofd* onder de kast *repeat* crap hij ligt nog in de badkamer. Weer naar boven }:|
Dus om ongeveer kwart over 8 had k het al wel gehad voor vandaag :P

Nu even rust, straks proberen nog eea op te ruimen op de babykamer. Heb net verf gehaald op verzoek van lief. Hij kreeg het gister ineens op zn heupen en wil wat meer vaart in de babykamer. Fine bij me. Ik word vooral moe van alle zooi overal. Box in de gang, kraampakket beneden, commode in kamer van de oudste, losse kleding enzo op zolder :X
:)
pi_155552011
Haha ja dat :( zeven, acht, negen .....Ik ben net terug uit het bos. Zo'n lekker bospad met mul zand. Op de fiets want met de auto kan je er niet komen. Man man man. En nu wil ik het bedje gaan schuren. Hopelijk niet te optimistisch.
Het is trouwens best warm hier buiten. :)
pi_155552475
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
Jantina, hier kan je via de kraamzorg voor 22,50 een kraampakket er bij kopen.

Ah. Net even gekeken, mijn kraamzorg biedt geen kraampakketten, die verwijst door naar thuiszorgwinkel of drogisterij.

Ik denk dat ik maar voor het heltiq basispakket ga...
pi_155552548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:06 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ah. Net even gekeken, mijn kraamzorg biedt geen kraampakketten, die verwijst door naar thuiszorgwinkel of drogisterij.

Vriendin van mij had deze gekocht: https://shopvoorgezondhei(...)ezxscCFUSVGwodLFsLZg . Volgens mij is die ook vrij compleet.
pi_155553299
Zoon was trouwens al vooruit gefietst het bos in. Stond ie met zijn beste vriend en diens moeder op mij te wachten. Zegt ie: 'ja mijn mama gaat niet meer zo snel'
:')
pi_155555019
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nooh O+ dat vind ik echt heel lief! :'( O+ Het is zo onwerkelijk schoolreisjesspannend vind ik! Ik voel me op dit moment zo goed en fit en actief dat een baby nog zo ver weg lijkt. Maar tegelijk heb ik nog maar een weekje voor de augustusbaby die ik in m'n hoofd had :o
Tot ik dan zoals gisteravond zeurende buikpijn heb en half in paniek schiet van zou het?! Kind hangt overigens voor mijn gevoel met zijn/haar hoofd tussen m'n benen of zo, echt heel laag. Best pijnlijk zelfs.

Maar niks kan mijn humeur vandaag verpesten, want een van m'n besties is zwanger :'( *O* O+
Minder dan een week zelfs!

Ik vind dit ook zo'n gekke tijd! Je weet dat binnen nu een maximaal een maand heel veel gaat veranderen, maar wanneer dan precies is gewoon maar afwachten. Ik vind het ook wel heel bijzonder, ik heb het idee dat de duutser en ik deze tijd heel bewust meemaken.

Ik ga zo maar eens de stad in op zoek naar een pyama die ik het ziekenhuis kan dragen. Ik bezit helemaal geen pyama..
pi_155555183
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Minder dan een week zelfs!

Ik vind dit ook zo'n gekke tijd! Je weet dat binnen nu een maximaal een maand heel veel gaat veranderen, maar wanneer dan precies is gewoon maar afwachten. Ik vind het ook wel heel bijzonder, ik heb het idee dat de duutser en ik deze tijd heel bewust meemaken.

Ik ga zo maar eens de stad in op zoek naar een pyama die ik het ziekenhuis kan dragen. Ik bezit helemaal geen pyama..
Dat vond ik ook zo raar, er gaat iets super belangrijks gebeuren en je kan niet plannen wanneer. Toen mijn vliezen gebroken waren, wist ik dat het binnen 2 dagen zou komen, toen maakte ik ineens de laatste dagen samen heel bewust mee.

Ik ben trouwens gewoon bevallen in een t-shirt van mijn man, en verder had ik gewoon een joggingbroek aan in het zkh. Maar was het nou zo dat in je Dld standaard een aantal dagen moet blijven?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155555406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:34 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo raar, er gaat iets super belangrijks gebeuren en je kan niet plannen wanneer. Toen mijn vliezen gebroken waren, wist ik dat het binnen 2 dagen zou komen, toen maakte ik ineens de laatste dagen samen heel bewust mee.

Ik ben trouwens gewoon bevallen in een t-shirt van mijn man, en verder had ik gewoon een joggingbroek aan in het zkh. Maar was het nou zo dat in je Dld standaard een aantal dagen moet blijven?
niet moet, maar mag. Ik denk dat ik op het moment zelf beslis wat we doen, afhankelijk van hoe de bevalling was, of we een familiekamer kunnen krijgen of dat ik op een 2 persoonskamer moet, hoe ik me voel, etc. Ik denk dat als we een familiekamer kunnen krijgen ik het fijn zal vinden om te blijven, gewoon om wat tips te krijgen van personeel daar en dat er voor ons allemaal gezorgd wordt. Als ik op een 2 persoonskamer kom dan weet ik het niet.

Als we na de bevalling gelijk naar huis komt dan komt de verloskundige 1x per dag, maar die komt dan maar eventjes voorbij. Hangt er dus een beetje vanaf.

En bevallen maakt me niets uit waar ik het in doe, maar als ik in het ziekenhuis ben en borstvoeding geef is het makkelijk iets te hebben wat opengeknoopt kan worden, lijkt me. En een pyama met broek zodat ik op de gang kan stappen zonder gene...
pi_155555471
Ah ja, er is natuurlijk geen kraamzorg daar... dan kan je beter in t zkh blijven. Leer zoveel mogelijk van de mensen die er verstand van hebben! Ik heb de kraamhulp de oren van het hoofd gevraagd in die week dat ze er was. En zonder haar was de borstvoeding ook niet gelukt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155555961
Hoe zou het met Joycie gaan?
pi_155556395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:06 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ja is hier ook vd thuiszorg winkel, maar dat kan hier ook via de site vd kraamzorg. Maar t is dus wel vd uitleenservice
pi_155556480
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:31 schreef Estrys het volgende:
Zoon was trouwens al vooruit gefietst het bos in. Stond ie met zijn beste vriend en diens moeder op mij te wachten. Zegt ie: 'ja mijn mama gaat niet meer zo snel'
:')
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')