abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:21:34 #101
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155522629
Rokende zwangere :( :X

Joycie, succes, hopelijk komt het rustig aan op gang, en heb je een voorspoedige bevalling. Ik hoop voor je dat jouw meisje het na de geboorte net zo goed doet als J. het deed, die heeft uiteindelijk maar 5 dagen in de couveuse gelegen, vooral omdat ie wat geel zag.
pi_155522750
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het zo lastig vind zou ik er resoluut wat van zeggen, weglopen en me niets van die mensen aantrekkken. Ookal zeggen ze 'is toch leuk', het is jouw lichaam.

Of ludiek je hand terugleggen op hun buik. "oh, bij jou ook even voelen hoor....lekker speklaagje! O+ ".
Dit heb ik dus geregeld gedaan bij iemand :D
Maar de boodschap kwam niet aan :') Ze ging wel op dieet, maar het hand op mijn buik bleef :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank voor al het duimendraaien! Het heeft geholpen want we hebben net een mooie echo gehad met knipper hartje en ook het hartje gehoord! O+ Mag ik in de OP? UD voorlopig 12 april!
Hoera *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Appelientje het volgende:
Hoi!

Ik wil ook graag mee komen schrijven! Ik lees al maandenlang mee stiekem, dus heb me maar eens geregistreerd nu!
Ik ben Appelientje (niet mijn echte naam haha), 28 jaar en 13 weken zwanger van nummer 4! Laatste zwangerschap, altijd groot gezin gewild dus superblij dat dat lijkt te gaan lukken.
Ik wil vanaf hier Joycie heeeel veel succes wensen, superspannende dag vandaag!
Als jullie nog meer willen weten.. laat je horen!
gefeliciteerd!!4!!
Schudden voor gebruik
pi_155522773
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ons meisje wilt wachten op 35+1 ;)
Net een nieuw ballonnetje gekregen. Dus nu hopen op nog 1 extra cm. Er was zeker wat gebeurd dus dat is positief. En ook de ctg blijven nu goed. Dus geen reden voor haast en gewoon verder met het plan wat er ligt.

Vindt jullie berichtjes zo lief! :*
Wat goed zeg! Elke dag is er weer eentje inderdaad. Voel jij je ook goed? Je klinkt behoorlijk positief en berustend, terwijl het al weken zo spannend voor jullie is. Knap! :* Nogmaals succes en sterkte!
pi_155522946
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:19 schreef gestreeptestoel het volgende:

Rokende zwangere :X

Appelientje :W hoe oud zijn je andere kinderen? Of wordt je dan te herkenbaar?
Mijn andere kinderen zijn zes, vijf en twee jaar. Voor zover ik weet, ken ik niemand op dit forum persoonlijk haha ;)
pi_155523071
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Appelientje het volgende:
Hoi!

Ik wil ook graag mee komen schrijven! Ik lees al maandenlang mee stiekem, dus heb me maar eens geregistreerd nu!
Ik ben Appelientje (niet mijn echte naam haha), 28 jaar en 13 weken zwanger van nummer 4! Laatste zwangerschap, altijd groot gezin gewild dus superblij dat dat lijkt te gaan lukken.
Ik wil vanaf hier Joycie heeeel veel succes wensen, superspannende dag vandaag!
Als jullie nog meer willen weten.. laat je horen!
Slim om niet met je echte naam te registreren. Had ik dat maar gedaan. ;(

Welkom en gefeliciteerd! *O*

---

Mineool, ik wilde nog zeggen dat ik zelf zo blij word van je 'wacht'berichtjes. O+ Ik hoop die nog wel een aantal weken te lezen!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:44:39 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155523109
Heet jij echt Limone? :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155523164
Tja, ik ben ook heel makkelijk te vinden... maarja, ik heb ook niks te verbergen :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:54:36 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155523333
Ik ben ook makkelijk te vinden :P Ik gebruik deze nickname al sinds ik internet-actief ben
pi_155523391
Welkom Appelientje!
pi_155523492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Heet jij echt Limone? :o
Nee joh, was een garpje. Mijn humor O+ Doet het ook altijd goed in grote groepen. :')
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:05:49 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155523534
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee joh, was een garpje. Mijn humor O+ Doet het ook altijd goed in grote groepen. :')
:P Ik twijfelde :') Als het irl was geweest had ik gelachen 8-)
pi_155523809
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik dacht al.. Heb nog nooit gehoord dat iemand Limone heet. :+

Appelientje, heb je de leeftijds mooi verdeeld!

Door de naam ben ik ook niet herkenbaar hier.. Maar door wat ik schrijf misschien wel.. Jammerdebammer
pi_155524988
Appelientje, stippelrientje
Da is natuurlijk vragen om problemen met die zwangerschapsdementie van ons :P

Desondanks, natuurlijk welkom. *O* Vier! ik moet er niet aan denken :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155525002
Welkom appelientje, jeetje 4 kinderen! Ik vind 1 af en toe al super vermoeiend :D
En zie soms nu al op hoe ik ook weer rust ga krijgen als ik er straks 2 heb ;)

Joycie, het gaat rustig maar gestaag dus. Goed om te horen dat je alle tijd krijgt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155525155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
Appelientje, stippelrientje
Da is natuurlijk vragen om problemen met die zwangerschapsdementie van ons :P

Desondanks, natuurlijk welkom. *O* Vier! ik moet er niet aan denken :o
Gelukkig ben ik al uit de OP dan :P
Schudden voor gebruik
pi_155526670
Dank jullie voor het warme welkom! Ik ben trouwens uitgerekend op 1 maart, mocht iemand me in de OP willen zien ;)
De oudste twee schelen net een jaar, toen riep iedereen al dat dat wel hectisch zou zijn.. maar toen ik er middenin zat merkte ik er weinig van. Nu ze ouder zijn, merk ik wel hoe druk het was ;) Ik vind die drukte om me heen wel gezellig, alleen als ze ziek zijn is het echt hectisch ;)

Heerlijk, die sarcastische humor Limone! Helemaal mijn ding!!
pi_155526862
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:16 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik dacht al.. Heb nog nooit gehoord dat iemand Limone heet. :+

Appelientje, heb je de leeftijds mooi verdeeld!

Door de naam ben ik ook niet herkenbaar hier.. Maar door wat ik schrijf misschien wel.. Jammerdebammer
Dochter van Jochem Myjer heet zo toch? Of nouja die heet Limoni maar close enough in dit geval :P
:)
pi_155526899
Welkom Appel *O*

En yay joycie! LE geen idee of het klopt, maar het is wel een feit idd dat ze doorgaans in de meeste gevallen in de buik gewoon beter af zijn dan erbuiten. Je doet het geweldig joycie *O*

Ik heb een beetje een bwurk dag :') ik ben moehoehoe maar kan niet gaan liggen. Over kwartier kindjes weer van school halen, t is hier een pestbak dus moet nog opruimen en schoonmaken en dr moet natuurlijk nog met de cadeaus van de oudste gespeeld worden (lego, dus helpen in elkaar zetten.) Pfffrt. Gelukkig mocht zij kiezen wat we eten en wilde ze frietjes :9
pi_155527193
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:17 schreef mignonne het volgende:
Welkom Appel *O*

En yay joycie! LE geen idee of het klopt, maar het is wel een feit idd dat ze doorgaans in de meeste gevallen in de buik gewoon beter af zijn dan erbuiten. Je doet het geweldig joycie *O*

Ik heb een beetje een bwurk dag :') ik ben moehoehoe maar kan niet gaan liggen. Over kwartier kindjes weer van school halen, t is hier een pestbak dus moet nog opruimen en schoonmaken en dr moet natuurlijk nog met de cadeaus van de oudste gespeeld worden (lego, dus helpen in elkaar zetten.) Pfffrt. Gelukkig mocht zij kiezen wat we eten en wilde ze frietjes :9
Het is wel heul tof Lego O+
Schudden voor gebruik
pi_155527236
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Het is wel heul tof Lego O+
Dat wel ja :Y
En zaterdag krijgt ze nog zo'n basisdoos er bij van mn opa en oma O+ ik ben nu al benieuwd wat ze daar allemaal van gaat maken :D
pi_155527276
bah Lego niks aan ;) :P
pi_155527763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat wel ja :Y
En zaterdag krijgt ze nog zo'n basisdoos er bij van mn opa en oma O+ ik ben nu al benieuwd wat ze daar allemaal van gaat maken :D
Oh wat tof!

Ik vind Lego trouwens rete duur :(
Schudden voor gebruik
pi_155528352
Wij hebben de proefdruk van het geboortekaartje binnengekregen. Met een foto van een random baby van het internet geplukt. Ik ben er zo blij mee. De voorkant is getekend door de Duutser's moeder! O+ O+

De duutser wordt er alleen heel erg zenuwachtig van, ik vind het grappig...
pi_155528433
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oh wat tof!

Ik vind Lego trouwens rete duur :(
Jup. Dat is het ook :Y
En daarom wat mij betreft perfect voor verjaardag ofzo.
kindjes uit de klas van mijn oudste kregen zo'n grote doos lego voor hun rapport in januari bijvoorbeeld :o ik verbaas me daar wel over hoor, ik vind dat toch een behoorlijk bedrag om neer te leggen voor een rapport (en zeker voor groep2 destijds...) en helemaal als je bedenkt dat meeste ouders dan ook nog 2 of 3 kinderen hebben.
pi_155528949
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef Appelientje het volgende:
Dank jullie voor het warme welkom! Ik ben trouwens uitgerekend op 1 maart, mocht iemand me in de OP willen zien ;)
De oudste twee schelen net een jaar, toen riep iedereen al dat dat wel hectisch zou zijn.. maar toen ik er middenin zat merkte ik er weinig van. Nu ze ouder zijn, merk ik wel hoe druk het was ;) Ik vind die drukte om me heen wel gezellig, alleen als ze ziek zijn is het echt hectisch ;)

Heerlijk, die sarcastische humor Limone! Helemaal mijn ding!!
Welkom! *O*
Ik heb je in de OP gezet.
pi_155528973
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jup. Dat is het ook :Y
En daarom wat mij betreft perfect voor verjaardag ofzo.
kindjes uit de klas van mijn oudste kregen zo'n grote doos lego voor hun rapport in januari bijvoorbeeld :o ik verbaas me daar wel over hoor, ik vind dat toch een behoorlijk bedrag om neer te leggen voor een rapport (en zeker voor groep2 destijds...) en helemaal als je bedenkt dat meeste ouders dan ook nog 2 of 3 kinderen hebben.
Ik vind dat ook niet meer normaal. Ik zie hier op het werk ook kinderen die dan een Iphone krijgen voor een overgangsrapport in groep 6 ofzo 8)7 . Dat is toch bezopen, waar maak je zo'n kind dan op zijn/haar 18e nog blij mee? Een ferrari? 8)7
pi_155529066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik vind dat ook niet meer normaal. Ik zie hier op het werk ook kinderen die dan een Iphone krijgen voor een overgangsrapport in groep 6 ofzo 8)7 . Dat is toch bezopen, waar maak je zo'n kind dan op zijn/haar 18e nog blij mee? Een ferrari? 8)7
yea. Dat idd.

En blijkbaar zit het er toch in dat ergens geld tegenover moet staan bij iedereen. Mn schoonvader was de enige die aan me vroeg of ik het okay vond als ze een paar euro voor haar rapport kreeg :D verder is de bijna standaard reactie op de uitspraak "kijk ...... ik heb mn rapport gekregen/tand gewisseld/veterstrikdiploma/weetikveel!" nu zoiets "shit ik heb geen klein geld bij me, ik kijk een andere keer even" :') das eigenlijk ook wel bijzonder als je er over nadenkt. Terwijl het kind zelf t 9 vd 10 keer helemaal niet met die reden zegt.
pi_155529156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

yea. Dat idd.

En blijkbaar zit het er toch in dat ergens geld tegenover moet staan bij iedereen. Mn schoonvader was de enige die aan me vroeg of ik het okay vond als ze een paar euro voor haar rapport kreeg :D verder is de bijna standaard reactie op de uitspraak "kijk ...... ik heb mn rapport gekregen/tand gewisseld/veterstrikdiploma/weetikveel!" nu zoiets "shit ik heb geen klein geld bij me, ik kijk een andere keer even" :') das eigenlijk ook wel bijzonder als je er over nadenkt. Terwijl het kind zelf t 9 vd 10 keer helemaal niet met die reden zegt.
Op den duur doen ze dat dus wel hoor :') . Je wilt niet weten hoeveel rapporten ik op mijn bureau heb gehad voor de zomervakantie.
En dan komt er hier een groep kinderen die er dan gewoon uitflappen "krijg ik nu geen geld van je? Ik heb toch mijn rapport laten zien?". }:| :X
Maar nee, ik doe daar niet aan. De jonkies mogen een sticker uitzoeken voor hun rapport, oudere kinderen krijgen een ansichtkaart waar ik dan een dik compliment opschrijf. Hopelijk leren ze ooit dat de waarde daarvan niet in geld uit te drukken is ;).
pi_155529225
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

yea. Dat idd.

Ik ging vroeger wel de nabije buren af met mijn rapport, want dan kreeg ik snoep :D
pi_155529356
Pff even een zeur-post.

Ik weet m'n god afentoe niet meer hoe ik op het werk moet zitten (achter een bureau). De baby is nog eens super actief / aanwezig de laatste weken en oefent met de dag meer druk uit op mijn buik wat ook nog eens niet zo comfortabel is, ledematen wegdrukken werkt ook niet echt. En dan nog proberen te werken, ik word er zenuwachtig van. }:|

En ik moet nog 4 weken. :O
pi_155529487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef JantinaGr het volgende:
Pff even een zeur-post.

Ik weet m'n god afentoe niet meer hoe ik op het werk moet zitten (achter een bureau). De baby is nog eens super actief / aanwezig de laatste weken en oefent met de dag meer druk uit op mijn buik wat ook nog eens niet zo comfortabel is, ledematen wegdrukken werkt ook niet echt. En dan nog proberen te werken, ik word er zenuwachtig van. }:|

Misschien een tip, maar ik zit al een tijd op een wiebelkussen: http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/9200000029918883/

Daardoor zit je automatisch wat "actiever" (lees; rechtop). Ik zit daardoor prettiger, ook met schoppende baby in m'n buik. Misschien ook wat voor jou?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:54:56 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155529526
Hier krijgt kind helemaal niks voor z'n rapport :D t is ook niet dat het iets verdient ofzo, een lijstje resultaten. Kom nou :o (dingen waar hij echt hard voor gewerkt heeft, zoals zwemdiploma vind ik een ander verhaal... en ze krijgen hier ook geen cijferrapport ofzo, gewoon een soort ontwikkelingsoverzicht)

Ik kreeg ook een proefdruk van het geboortekaartje O+ was vooral om uit te proberen of het goed zat met de afbeelding die we willen gebruiken, en de kwaliteit van het papier en zulks, en nu ik weet dat het goed zit wil ik nog duuzend andere dingen gaan proberen *O* leeeeuk O+
pi_155529711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Misschien een tip, maar ik zit al een tijd op een wiebelkussen: http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/9200000029918883/

Daardoor zit je automatisch wat "actiever" (lees; rechtop). Ik zit daardoor prettiger, ook met schoppende baby in m'n buik. Misschien ook wat voor jou?
Thanks voor de tip, maar het punt is, dat wanneer ik rechtop zit, het juist "erger" is, ik moet juist meer achterover hangen, zodat mijn buik meer ruimte krijgt en dat werkt natuurlijk totaal niet prettig, want dan is de afstand computer / lichaam nogal groot. 8)7
pi_155529882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Op den duur doen ze dat dus wel hoor :') . Je wilt niet weten hoeveel rapporten ik op mijn bureau heb gehad voor de zomervakantie.
En dan komt er hier een groep kinderen die er dan gewoon uitflappen "krijg ik nu geen geld van je? Ik heb toch mijn rapport laten zien?". }:| :X
Maar nee, ik doe daar niet aan. De jonkies mogen een sticker uitzoeken voor hun rapport, oudere kinderen krijgen een ansichtkaart waar ik dan een dik compliment opschrijf. Hopelijk leren ze ooit dat de waarde daarvan niet in geld uit te drukken is ;).
Ghehe :D
nouja ik ben er verder niet heel principieel in ofzo hoor. Mijn eigen kinderen krijgen van ons wat kleingeld bijvoorbeeld voor hun rapport. Of een centje onder het kussen met dank aan de tandenfee :7 :') Ook al vind ik inderdaad net als wat Pinq zegt, dat het nergens op slaat want je wisselt die tanden toch wel enzo. Maar goed, traditie hè. Maar dat betekent nog niet dat ik dat ook van anderen verwacht of... dat ik mijn kind wil aanleren dat je altijd van íedereen iets 'hoort' te krijgen op moment dat je een rapport onder de neus duwt ofzo. Laat staan de grote dozen lego of andere cadeaus.
pi_155530100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef JantinaGr het volgende:
Thanks voor de tip, maar het punt is, dat wanneer ik rechtop zit, het juist "erger" is, ik moet juist meer achterover hangen, zodat mijn buik meer ruimte krijgt en dat werkt natuurlijk totaal niet prettig, want dan is de afstand computer / lichaam nogal groot.
Ik heb precies hetzelfde probleem, het is echt super onhandig en vervelend.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155530110
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef JantinaGr het volgende:
Pff even een zeur-post.

Werd hier beter toen ik geen beugelbh's meer droeg. Ik ging ook wat meer onderuitgezakt zitten en nam wat vaker even een kleine pauze tussendoor om even te lopen en ruimte te maken.
pi_155530599
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:08 schreef L-E het volgende:
Het werd gezegd tegen de rokende zwangere die naast me lag, ze was boos dat men haar weeenremmers wilde geven bij 33 weken :') Ik weet niet in hoeverre het echt zo is dat 1dag+buik=minus3incouv ;) maar hoe langer in de buik, hoe beter de kansen, dat is natuurlijk wel een gegeven.
Ik moet de hele dag al aan die rokende mevrouw denken. Zo'n kettingrookster met een sigaret in haar mond en een rookwalm om haar heen :) in een ziekenhuisbed.

Doet me denken aan die mensen die bij de ingang van het ziekenhuis staan met een zuurstoftank.

En lego ^O^ . Heb al wat duplo in de speelgoedkist van de babies gedaan. Lego nog uit hun buurt houden voordat ze het op gaan eten of in hun neus steken
pi_155531218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde probleem, het is echt super onhandig en vervelend.
We moeten het nog maar even gewoon volhouden, ben ik bang :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Werd hier beter toen ik geen beugelbh's meer droeg. Ik ging ook wat meer onderuitgezakt zitten en nam wat vaker even een kleine pauze tussendoor om even te lopen en ruimte te maken.
Hmm... de beha. Ik zal eens kijken.
Ik sta al wel veel vaker op.
pi_155531228
Dames, weten jullie of de heltiq en/of natalis kraammatrassen en onderleggers de enige zijn die veelal bij de drogisterij worden aangeboden of is er ook eigen merk o.i.d.? Ik zit te kijken voor wat losse aanschaf, maar heb het idee dat ik dan beter gewoon een basis kraampakket van heltiq / natalis kan aanschaffen gezien de prijzen van losse items.
pi_155531596
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef pinquit het volgende:
Hier krijgt kind helemaal niks voor z'n rapport :D t is ook niet dat het iets verdient ofzo, een lijstje resultaten. Kom nou :o (dingen waar hij echt hard voor gewerkt heeft, zoals zwemdiploma vind ik een ander verhaal... en ze krijgen hier ook geen cijferrapport ofzo, gewoon een soort ontwikkelingsoverzicht)

Mijn kind krijgt niet eens rapporten :P

Maar wel vaak Lego ook weleens voor onbenulligheden. Ja sorry het is een verwende aap met heel (en dan bedoel ik ook heeeel) veel Lego. ;)
pi_155531717
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dochter van Jochem Myjer heet zo toch? Of nouja die heet Limoni maar close enough in dit geval :P
Ik zou t niet weten! :)
pi_155531918
Zojuist met gestreeptestoel een haar-deal gesloten in het buikentopic :P. Maar naar aanleiding daarvan toch maar even een vraagje hier:

De betreffende post in het buikentopic:

Bedoelde je mijn haar? Die niet meer te temmen bos onhandige pluis krullen waar ik uit pure wanhoop deze zwangerschap al ruim 15 cm vanaf heb laten knippen omdat uitkammen niet meer mogelijk was, zelfs niet na het douchen? Maar wat voor geen meter heeft geholpen? Dat haar? Met alle liefde ruil ik het in tegen glanzend mooi stijler haar. Hebben we een deal?

Oh, ik heb het natuurlijk niet zo gepromoot... Haha! Vooruit: krullen zijn ideaal! Je haar kammen is alleen nodig als je net uit de douche komt en je ze gewassen hebt (daar buiten moet je er niet met kam of borstel in de buurt komen), je bindt het in twee tellen samen met een elastiekje want perfect strak hoeft het niet te zitten (dat is een onmogelijkheid) en je hoeft niet vaak naar de kapper want dode punten vallen niet zo snel op.
Kortom, krullen zijn top!

Zijn er hier nog zwangeren met de gouden tip?? Mijn krullen gaan dus echt alle kanten op. Ook die rand met babyhaar langs mijn voorhoofd krult/pluist als een malle waardoor ik nu de helft van de dag met een soort van aureooltje lijk te lopen. Echt heel sexy, heus waar! Maar niet helemaal wenselijk.
pi_155532209
Jantina, hier kan je via de kraamzorg voor 22,50 een kraampakket er bij kopen.

Haha Malteser, ik heb ook 1 kroes pluk voor bij mijn hoofd, die soms gewoon horizontaal op m'n hoofd
staat 8)7

Arganolie? Ik gebruik v andrelon zo'n spray
pi_155533158
Ik smeer een soort haarcreme in mijn krullen en borstel inderdaad zo min mogelijk.
pi_155533690
Haha malteser, engeltje O+ Morroccan oil i.c.m. Tangle teezer? In laten vlechten en dat een tijdje laten zitten? Mooie crown braid misschien?
pi_155534589
Een beetje laat want jompelen was vorige pagina maar toch nog een dikke jompel voor Leonietje dr knipper, voor joycie die dr zo taai houdt en binnenkort haar meisje gaat ontmoeten en voor daui die haar tweeling ook al bijna 30 wkn binnen weet te houden *O* en natuurlijk voor iedereen die ik nu vergeten ben.

Onze kleine trapt steeds meer en harder. Net was ze super actief, dus ik hand van m'n vriend op de buik gelegd (warm O+) in de hoop dat ie al een x iets kan voelen.. en dan stopt ze met trappen XD. Nohh. Is tot nu toe elke keer zo. Beetje jammer maarja.
pi_155535485
Voor krullen: skip de siliconen! Heeft hier heel veel goeds gedaan voor mijn haar :Y
pi_155535626
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Voor krullen: skip de siliconen! Heeft hier heel veel goeds gedaan voor mijn haar :Y
Wat is skip de siliconen? Ik heb ook van die rare kroes :'(
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:53:21 #149
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_155535627
Zei iemand krullen?

Deze dinges werkt echt! Ik gebruik uniqone en een of ander olie achtig goedje van kerastase en dan dezes. Mnoh O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_155535815
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:53 schreef Daui het volgende:

[..]

Wat is skip de siliconen? Ik heb ook van die rare kroes :'(
Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.
En gel! (Zonder siliconen), zorgt dat je krullen mooi compact drogen, daarna knijp je de gel eruit en heb je weer zachte krullen.

/heelergofftopic :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')