Dit heb ik dus geregeld gedaan bij iemandquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het zo lastig vind zou ik er resoluut wat van zeggen, weglopen en me niets van die mensen aantrekkken. Ookal zeggen ze 'is toch leuk', het is jouw lichaam.
Of ludiek je hand terugleggen op hun buik. "oh, bij jou ook even voelen hoor....lekker speklaagje!".
Hoeraquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank voor al het duimendraaien! Het heeft geholpen want we hebben net een mooie echo gehad met knipper hartje en ook het hartje gehoord!Mag ik in de OP? UD voorlopig 12 april!
gefeliciteerd!!4!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Appelientje het volgende:
Hoi!
Ik wil ook graag mee komen schrijven! Ik lees al maandenlang mee stiekem, dus heb me maar eens geregistreerd nu!
Ik ben Appelientje (niet mijn echte naam haha), 28 jaar en 13 weken zwanger van nummer 4! Laatste zwangerschap, altijd groot gezin gewild dus superblij dat dat lijkt te gaan lukken.
Ik wil vanaf hier Joycie heeeel veel succes wensen, superspannende dag vandaag!
Als jullie nog meer willen weten.. laat je horen!
Wat goed zeg! Elke dag is er weer eentje inderdaad. Voel jij je ook goed? Je klinkt behoorlijk positief en berustend, terwijl het al weken zo spannend voor jullie is. Knap!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ons meisje wilt wachten op 35+1
Net een nieuw ballonnetje gekregen. Dus nu hopen op nog 1 extra cm. Er was zeker wat gebeurd dus dat is positief. En ook de ctg blijven nu goed. Dus geen reden voor haast en gewoon verder met het plan wat er ligt.
Vindt jullie berichtjes zo lief!
Mijn andere kinderen zijn zes, vijf en twee jaar. Voor zover ik weet, ken ik niemand op dit forum persoonlijk hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:19 schreef gestreeptestoel het volgende:
Rokende zwangere![]()
Appelientjehoe oud zijn je andere kinderen? Of wordt je dan te herkenbaar?
Slim om niet met je echte naam te registreren. Had ik dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Appelientje het volgende:
Hoi!
Ik wil ook graag mee komen schrijven! Ik lees al maandenlang mee stiekem, dus heb me maar eens geregistreerd nu!
Ik ben Appelientje (niet mijn echte naam haha), 28 jaar en 13 weken zwanger van nummer 4! Laatste zwangerschap, altijd groot gezin gewild dus superblij dat dat lijkt te gaan lukken.
Ik wil vanaf hier Joycie heeeel veel succes wensen, superspannende dag vandaag!
Als jullie nog meer willen weten.. laat je horen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh, was een garpje. Mijn humorDoet het ook altijd goed in grote groepen.
Ik dacht al.. Heb nog nooit gehoord dat iemand Limone heet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh, was een garpje. Mijn humorDoet het ook altijd goed in grote groepen.
Gelukkig ben ik al uit de OP danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
Appelientje, stippelrientje
Da is natuurlijk vragen om problemen met die zwangerschapsdementie van ons![]()
Desondanks, natuurlijk welkom.Vier! ik moet er niet aan denken
Dochter van Jochem Myjer heet zo toch? Of nouja die heet Limoni maar close enough in dit gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:16 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Heb nog nooit gehoord dat iemand Limone heet.![]()
Appelientje, heb je de leeftijds mooi verdeeld!
Door de naam ben ik ook niet herkenbaar hier.. Maar door wat ik schrijf misschien wel.. Jammerdebammer
Het is wel heul tof Legoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:17 schreef mignonne het volgende:
Welkom Appel![]()
En yay joycie! LE geen idee of het klopt, maar het is wel een feit idd dat ze doorgaans in de meeste gevallen in de buik gewoon beter af zijn dan erbuiten. Je doet het geweldig joycie
Ik heb een beetje een bwurk dagik ben moehoehoe maar kan niet gaan liggen. Over kwartier kindjes weer van school halen, t is hier een pestbak dus moet nog opruimen en schoonmaken en dr moet natuurlijk nog met de cadeaus van de oudste gespeeld worden (lego, dus helpen in elkaar zetten.) Pfffrt. Gelukkig mocht zij kiezen wat we eten en wilde ze frietjes
Dat wel jaquote:
Oh wat tof!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
En zaterdag krijgt ze nog zo'n basisdoos er bij van mn opa en omaik ben nu al benieuwd wat ze daar allemaal van gaat maken
Jup. Dat is het ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Oh wat tof!
Ik vind Lego trouwens rete duur
Welkom!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef Appelientje het volgende:
Dank jullie voor het warme welkom! Ik ben trouwens uitgerekend op 1 maart, mocht iemand me in de OP willen zien![]()
De oudste twee schelen net een jaar, toen riep iedereen al dat dat wel hectisch zou zijn.. maar toen ik er middenin zat merkte ik er weinig van. Nu ze ouder zijn, merk ik wel hoe druk het wasIk vind die drukte om me heen wel gezellig, alleen als ze ziek zijn is het echt hectisch
Heerlijk, die sarcastische humor Limone! Helemaal mijn ding!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |