Sara Hawkquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef Sara82 het volgende:
Yes Joycie! Fijn dat ze het op deze manier gaan proberen. Best wel een goed teken toch?
Heel veel succes meis!
Stoel 37 weken, hoppaaaa!
Vannacht de eerste nacht gehad dat ik mezelf moe heb gedroomd..! Ik heb o.a. gesnowboard(en ik was heel goed voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan, if I may say so), gewerkt, rondgedarteld op het strand met mijn vriendjes, oh, en ook nog een hele enge seriemoordenaar in de val gelokt.
![]()
Nu snap ik dat "drukke dromen tijdens je zwangerschap". Had het nog niet eerder gehad.
ik werk als klantmanager bij de sociale dienst, tien september is mijn laatste dag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk, Cassandra? En hoe lang moet je nog? Wat fijn van de poets...
As we speak (ok, niet helemaal want nu even pauze) ben ik de hele keuken aan het schoonmaken. Bovenop de kastjes, de koelkast uitsoppen. Alles zodat de mieren maar weinig kans hebben hier nog iets te vinden...
Tip: Zet een glas weg met een stuk banaan erin.. of een scheut appelsap of donker bier. Huishoudfolie erover.. gaatjes prikken...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier stikt t vd fruitvliegjes! Juk! Mijn moeder laatst alle beneden ramen gedaan.. En ik vd week dus weer n raam.. ZE schijten alles onder![]()
![]()
Cassandra, wat fijn! Ook n betrouwbare hulp dus
De banaan ga ik nog proberen, eerst vd week bananen kopen dan! 😋quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Tip: Zet een glas weg met een stuk banaan erin.. of een scheut appelsap of donker bier. Huishoudfolie erover.. gaatjes prikken...
Ze kunnen er wel in maar niet eruit
Kunt ook een oud stukje fruit gebruiken zoals appel ofzo... niet dat je speciaal bananen gaat kopen voor die stomme fruitvliegjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
De banaan ga ik nog proberen, eerst vd week bananen kopen dan! 😋
Heb al kopjes met azijn en afwasmiddel geprobeerd.. Bier etc. Dan vliegt er 1 in
Bananen heb ik altijd wel op t lijstje staanquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Kunt ook een oud stukje fruit gebruiken zoals appel ofzo... niet dat je speciaal bananen gaat kopen voor die stomme fruitvliegjes.
heb je net een nieuwe plant in huis of zo?
Zeker spannend!! Zet 'm op!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Pfff... die menstruatiepijnen uit mijn tienerjaren heb ik zo niet gemist.. Om 7 uur kijken hoe het ervoor staat. Spannend!
Ja kon ook komen door potgrondquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Bananen heb ik altijd wel op t lijstje staan![]()
![]()
Nope geen nieuwe plant.. Komt denk ik door de prullenbak. Zo'n dubbele in t keukenkastje. Gooien nu ook alles in 1 bak, zodat ie sneller geleegd wordt.. Zal de plant in de keuken eens checken..
Ik had t ook gelezen vd sushi idd, blij dat ik geen sushi lust!
Moeten er even doorheen hequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Joycie, die krampen worden nog wel erger vrees ik voor je![]()
Maar jij kan dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./watje
Ik heb wel een nieuwe agenda gekocht en het boek 'Bevallen op eigen kracht' en een gouden glitter etui![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Bloesem. het volgende:
Pfff hormonen
Nou, serieus, ik kan daar dus absoluut ook niet tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./watje
Ik heb wel een nieuwe agenda gekocht en het boek 'Bevallen op eigen kracht' en een gouden glitter etui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Of ludiek je hand terugleggen op hun buik. "oh, bij jou ook even voelen hoor....lekker speklaagje!".
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het zo lastig vind zou ik er resoluut wat van zeggen, weglopen en me niets van die mensen aantrekkken. Ookal zeggen ze 'is toch leuk', het is jouw lichaam.
Of ludiek je hand terugleggen op hun buik. "oh, bij jou ook even voelen hoor....lekker speklaagje!".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:02 schreef Bloesem. het volgende:
[..]"awww hij wiebelt!!"
Ik vind 't gewoon lastig om op dat moment zo resoluut te zijn. Ik voel me echt geīntimideerd en mijn reactie is dan om te verstijven. Pas later dringt dan goed tot me door wat is gebeurd en dan word ik verdrietig. Ik wil dat zo graag voor zijn, maar weet nog niet goed hoe.ik zou het laten gaan. Die vriedin die begrijpt dat niet. Nu ben je er heel bewust van dat je het niet fijn vind, proberen situaties te voorkomen en anders echt op het moment er wat van zeggen. Als je dat later doet dan snappen mensen het echt niet, lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Bloesem. het volgende:
Pfff hormonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./watje
Ik heb wel een nieuwe agenda gekocht en het boek 'Bevallen op eigen kracht' en een gouden glitter etui
Ik vind dit een bijzonder advies. Als iemand over je grenzen heen gaat is het nooit te laat om daar iets over te zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou het laten gaan. Die vriedin die begrijpt dat niet. Nu ben je er heel bewust van dat je het niet fijn vind, proberen situaties te voorkomen en anders echt op het moment er wat van zeggen. Als je dat later doet dan snappen mensen het echt niet, lijkt mij.
Natuurlijk moet je je grenzen aangeven. Ik denk alleen dat het effectiever is om dat te doen op het moment dat de grens overschreden wordt. Al snap ik dat dat niet alltijd makkelijk is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzonder advies. Als iemand over je grenzen heen gaat is het nooit te laat om daar iets over te zeggen
J0ycie ligt nog op haar eigen kamer. De controle van 7 uur moet ik nog krijgen. Ben erg benieuwd of er al iets van vooruitgang is..quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Leonie spannend! I duim voor een mooie knipper.
Ik ben benieuwd hoe het met joycie is!
Hier godzijdank weinig buik aaiers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de supportMalteser, ik vind 't inderdaad alsnog fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niet zo adequaat reageert
![]()
jeetje wat laten ze je lang wachten dan.. Als je de nacht door moet hoop ik dat je een beetje kunt slapen. Maar linksom of rechtsom is je meisje er bijnaquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
J0ycie ligt nog op haar eigen kamer. De controle van 7 uur moet ik nog krijgen. Ben erg benieuwd of er al iets van vooruitgang is..
Vanmiddag veel gemene krampen.. daarna een uur of 2 om de 5 minuten kramp die wat minder fel is. Maar nu lijkt het wat af te zwakken. Dus ik vrees nog een keer vullen. En de nacht over.
We gaan het zien!
Gelukkig heb ik na die 3,5 week best wat geduld. Maar L. is hier ook al heel de dag en het zou fijn zijn voor hem om te weten of hij nog een nachtje thuis kan slapen of nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jeetje wat laten ze je lang wachten dan.. Als je de nacht door moet hoop ik dat je een beetje kunt slapen. Maar linksom of rechtsom is je meisje er bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |