Ik vind dat ook niet meer normaal. Ik zie hier op het werk ook kinderen die dan een Iphone krijgen voor een overgangsrapport in groep 6 ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jup. Dat is het ook![]()
En daarom wat mij betreft perfect voor verjaardag ofzo.
kindjes uit de klas van mijn oudste kregen zo'n grote doos lego voor hun rapport in januari bijvoorbeeldik verbaas me daar wel over hoor, ik vind dat toch een behoorlijk bedrag om neer te leggen voor een rapport (en zeker voor groep2 destijds...) en helemaal als je bedenkt dat meeste ouders dan ook nog 2 of 3 kinderen hebben.
yea. Dat idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet meer normaal. Ik zie hier op het werk ook kinderen die dan een Iphone krijgen voor een overgangsrapport in groep 6 ofzo. Dat is toch bezopen, waar maak je zo'n kind dan op zijn/haar 18e nog blij mee? Een ferrari?
Op den duur doen ze dat dus wel hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
yea. Dat idd.
En blijkbaar zit het er toch in dat ergens geld tegenover moet staan bij iedereen. Mn schoonvader was de enige die aan me vroeg of ik het okay vond als ze een paar euro voor haar rapport kreegverder is de bijna standaard reactie op de uitspraak "kijk ...... ik heb mn rapport gekregen/tand gewisseld/veterstrikdiploma/weetikveel!" nu zoiets "shit ik heb geen klein geld bij me, ik kijk een andere keer even"
das eigenlijk ook wel bijzonder als je er over nadenkt. Terwijl het kind zelf t 9 vd 10 keer helemaal niet met die reden zegt.
Ik ging vroeger wel de nabije buren af met mijn rapport, want dan kreeg ik snoepquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
yea. Dat idd.
En blijkbaar zit het er toch in dat ergens geld tegenover moet staan bij iedereen. Mn schoonvader was de enige die aan me vroeg of ik het okay vond als ze een paar euro voor haar rapport kreegverder is de bijna standaard reactie op de uitspraak "kijk ...... ik heb mn rapport gekregen/tand gewisseld/veterstrikdiploma/weetikveel!" nu zoiets "shit ik heb geen klein geld bij me, ik kijk een andere keer even"
das eigenlijk ook wel bijzonder als je er over nadenkt. Terwijl het kind zelf t 9 vd 10 keer helemaal niet met die reden zegt.
Misschien een tip, maar ik zit al een tijd op een wiebelkussen: http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/9200000029918883/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef JantinaGr het volgende:
Pff even een zeur-post.
Ik weet m'n god afentoe niet meer hoe ik op het werk moet zitten (achter een bureau). De baby is nog eens super actief / aanwezig de laatste weken en oefent met de dag meer druk uit op mijn buik wat ook nog eens niet zo comfortabel is, ledematen wegdrukken werkt ook niet echt. En dan nog proberen te werken, ik word er zenuwachtig van.
En ik moet nog 4 weken.![]()
Thanks voor de tip, maar het punt is, dat wanneer ik rechtop zit, het juist "erger" is, ik moet juist meer achterover hangen, zodat mijn buik meer ruimte krijgt en dat werkt natuurlijk totaal niet prettig, want dan is de afstand computer / lichaam nogal groot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Misschien een tip, maar ik zit al een tijd op een wiebelkussen: http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/9200000029918883/
Daardoor zit je automatisch wat "actiever" (lees; rechtop). Ik zit daardoor prettiger, ook met schoppende baby in m'n buik. Misschien ook wat voor jou?
Ghehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Op den duur doen ze dat dus wel hoor. Je wilt niet weten hoeveel rapporten ik op mijn bureau heb gehad voor de zomervakantie.
En dan komt er hier een groep kinderen die er dan gewoon uitflappen "krijg ik nu geen geld van je? Ik heb toch mijn rapport laten zien?".![]()
![]()
Maar nee, ik doe daar niet aan. De jonkies mogen een sticker uitzoeken voor hun rapport, oudere kinderen krijgen een ansichtkaart waar ik dan een dik compliment opschrijf. Hopelijk leren ze ooit dat de waarde daarvan niet in geld uit te drukken is.
Ik heb precies hetzelfde probleem, het is echt super onhandig en vervelend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef JantinaGr het volgende:
Thanks voor de tip, maar het punt is, dat wanneer ik rechtop zit, het juist "erger" is, ik moet juist meer achterover hangen, zodat mijn buik meer ruimte krijgt en dat werkt natuurlijk totaal niet prettig, want dan is de afstand computer / lichaam nogal groot.
Werd hier beter toen ik geen beugelbh's meer droeg. Ik ging ook wat meer onderuitgezakt zitten en nam wat vaker even een kleine pauze tussendoor om even te lopen en ruimte te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef JantinaGr het volgende:
Pff even een zeur-post.
Ik weet m'n god afentoe niet meer hoe ik op het werk moet zitten (achter een bureau). De baby is nog eens super actief / aanwezig de laatste weken en oefent met de dag meer druk uit op mijn buik wat ook nog eens niet zo comfortabel is, ledematen wegdrukken werkt ook niet echt. En dan nog proberen te werken, ik word er zenuwachtig van.
En ik moet nog 4 weken.![]()
Ik moet de hele dag al aan die rokende mevrouw denken. Zo'n kettingrookster met een sigaret in haar mond en een rookwalm om haar heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:08 schreef L-E het volgende:
Het werd gezegd tegen de rokende zwangere die naast me lag, ze was boos dat men haar weeenremmers wilde geven bij 33 wekenIk weet niet in hoeverre het echt zo is dat 1dag+buik=minus3incouv
maar hoe langer in de buik, hoe beter de kansen, dat is natuurlijk wel een gegeven.
We moeten het nog maar even gewoon volhouden, ben ik bangquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, het is echt super onhandig en vervelend.
Hmm... de beha. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Werd hier beter toen ik geen beugelbh's meer droeg. Ik ging ook wat meer onderuitgezakt zitten en nam wat vaker even een kleine pauze tussendoor om even te lopen en ruimte te maken.
Mijn kind krijgt niet eens rapportenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef pinquit het volgende:
Hier krijgt kind helemaal niks voor z'n rapportt is ook niet dat het iets verdient ofzo, een lijstje resultaten. Kom nou
(dingen waar hij echt hard voor gewerkt heeft, zoals zwemdiploma vind ik een ander verhaal... en ze krijgen hier ook geen cijferrapport ofzo, gewoon een soort ontwikkelingsoverzicht)
Ik zou t niet weten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dochter van Jochem Myjer heet zo toch? Of nouja die heet Limoni maar close enough in dit geval
Wat is skip de siliconen? Ik heb ook van die rare kroesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Voor krullen: skip de siliconen! Heeft hier heel veel goeds gedaan voor mijn haar
Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat is skip de siliconen? Ik heb ook van die rare kroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |