abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155570757
mijn nichtje is trouwens 10 kilo afgevallen tijdens de zwangerschap (extreme misselijkheid) maar haar baby heeft daar niet onder geleden.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155570964
Ik hoop zo dat Joycie druk weeën aan het wegwerken is O+
Schudden voor gebruik
pi_155571646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
ik kwam pas na de 19 weken heel snel aan - 1 kilo van 0 tot 19 weken, toen 5 van 19 tot 24 weken, en daarna nog 3 tot het eind. dus nog even geduld Myrr!
Aha! Volgens mij volg ik jouw schema een beetje haha, tot 19 wkn ook amper aangekomen en nu de laatste twee weken "al" anderhalve kg.
pi_155572288
Ben ook zeer benieuwd hoe het is met Joycie! Hopelijk ligt haar meisje al (bijna) in haar armen O+
pi_155572292
Myrr, ik ben 27 weken en nog niets aangekomen :) En alles is helemaal in orde.

Ben zo benieuwd hoe 't met Joycie is :o
pi_155572430
Hoi allemaal, ik ga me hier ook maar eens melden. Afgelopen zondag heb ik positief getest. Allemaal heel pril nog, en ik vind het weer helemaal spannend.

Ik heb al een zoontje van 13 maanden. We vonden hem zo leuk dat we er nog wel een wilden ;). En het was snel raak :o. De afgelopen anderhalf jaar heb ik behoorlijk wat gelukt in de verschillende OUD-topics en eigenlijk spijt gehad dat ik niet mee ben gaan posten. Plan is om dat nu wel te doen.

Morgen eerst maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak :).
pi_155572758
Ik hoop dat Joyce allang aan het babyruiken is O+

Hier veel jeuk. Niet op handpalmen en voetzolen, maar wel op de bovenkant van handen en voeten :') whut :') Naja, lief doet even een bloedcheck morgenochtend, om cholestase uit te sluiten.
Verder ben ik mooeee :') dit is de eerste avond dat ik even lekker kan chillen O+ zo heerlijk :D Thee en stroopwafel en zelfs tv WOW *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155572811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet de laatste tijd echt bal. Heb zoveel zin in zoetigheid. moet mezelf soms echt heel goed in de hand houden...
en dit.
pi_155572828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef Skjor het volgende:
Hoi allemaal, ik ga me hier ook maar eens melden. Afgelopen zondag heb ik positief getest. Allemaal heel pril nog, en ik vind het weer helemaal spannend.

Ik heb al een zoontje van 13 maanden. We vonden hem zo leuk dat we er nog wel een wilden ;). En het was snel raak :o. De afgelopen anderhalf jaar heb ik behoorlijk wat gelukt in de verschillende OUD-topics en eigenlijk spijt gehad dat ik niet mee ben gaan posten. Plan is om dat nu wel te doen.

Morgen eerst maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak :).
Gefeliciteerd en welkom :)

hier vandaag weer een ruimdagje gehad. De kindjes waren uit spelen dus ik heb even wat kilometers kunnen maken met de kast opruimen. Hopelijk kan dit weekend de kast de babykamer uit *O*
:)
pi_155572885
Joycie is hopelijk allang aan t knuffelen met hun meisje!

Skjor :W

Hier weer enorm last vd darmen.. Blughh
pi_155573581
Skjor gefeliciteerd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155574107
Ik heb nog steeds krampen }:| . Of weer eigenlijk, want vanmiddag waren ze weg. Vind ik stom! Ik wil slapen! :(

Skjor! Welkom en gefeliciteerd *O*

En heeft er al iemand een joyciee update? Ik hoop maar dat alles goed is..
pi_155574551
Met Joycie gaat het hopelijk goed!

Skjor, welkom! Volgens mij had ik Appelientje ook nog geen welkom geheten. Bij dezen!
pi_155578304
Bedankt allemaal!
pi_155581274
Goedemorgen! :W

Ik heb beter geslapen dan gisternacht, gelukkig. Vanmiddag de groeiecho ivm hogere bloeddruk. Toch best spannend...
pi_155581418
Welkom Skjor en Appelientje!

Hopelijk is Joycie lekker aan het genieten van haar mooie meisje

Spannend Sillie! Hopelijk komt er geen gekkigheid uit.

Ik heb echt beroerd geslapen, voel me in zijn algemeenheid beroerd. Mijn buik voelt enorm strak als ik ga verzitten/verliggen, best pijnlijk maar mijn buik is wel zacht dus t zijn geen harde buiken. Inmiddels ook last van mijn rug en bekken, beurse doos, moeilijk slapen. En dan moet ik nog een week of acht :{
Vanmiddag weer controle door de gynaecoloog.

Oh en gisteren is de nieuwe auto binnen gekomen *O* de bedrijfsbus is ingeruild voor een golf variant, echt een mooie burger bak haha
pi_155581485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Welkom Skjor en Appelientje!

Hopelijk is Joycie lekker aan het genieten van haar mooie meisje

Spannend Sillie! Hopelijk komt er geen gekkigheid uit.

Ik heb echt beroerd geslapen, voel me in zijn algemeenheid beroerd. Mijn buik voelt enorm strak als ik ga verzitten/verliggen, best pijnlijk maar mijn buik is wel zacht dus t zijn geen harde buiken. Inmiddels ook last van mijn rug en bekken, beurse doos, moeilijk slapen. En dan moet ik nog een week of acht :{
Vanmiddag weer controle door de gynaecoloog.

Oh en gisteren is de nieuwe auto binnen gekomen *O* de bedrijfsbus is ingeruild voor een golf variant, echt een mooie burger bak haha
Klinkt bekend, hier doet met vlagen ook alles zeer in buik en rug nu. Zeker 's nachts met draaien in bed.
Hoe gaat het bij jou op je werk nu? Is het wat minder druk?
pi_155581565
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 07:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klinkt bekend, hier doet met vlagen ook alles zeer in buik en rug nu. Zeker 's nachts met draaien in bed.
Hoe gaat het bij jou op je werk nu? Is het wat minder druk?
nee drukte blijft, maar ik zit lekker met de pootjes omhoog en werk zeven tot acht uur per dag ipv 9 uur. Zo red ik het hopelijk nog twee weken. Dinsdag begint als het goed is mijn vervanging :s)
pi_155581794
Fijn dat je rustiger aan kan doen cassandra. En fijn dat je vervanging dinsdag begint. Ik krijg geen vervanging. Collega's van andere afdelingen gaan het opvangen, dat wil zeggen dat ik mensen dingen moet overdragen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. Dat zorgt voor veel stress, want je moet alles in Jip en Janneke taal uitleggen. 'En dan open je het in excel' O ja en waar kan ik excel vinden? Dat werk :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155581969
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat je rustiger aan kan doen cassandra. En fijn dat je vervanging dinsdag begint. Ik krijg geen vervanging. Collega's van andere afdelingen gaan het opvangen, dat wil zeggen dat ik mensen dingen moet overdragen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. Dat zorgt voor veel stress, want je moet alles in Jip en Janneke taal uitleggen. 'En dan open je het in excel' O ja en waar kan ik excel vinden? Dat werk :')
oh god :X en dan kun jij over een maand of 5 zeker vijf maanden puinhoop en achterstand weer recht gaan zetten en weg gaan werken :') :D
pi_155581995
Ik ga vandaag weer verder met de kast/babykamer. De hele bende naar zolder verplaatsen enzo. Verzoek van B. of ik de box op wilde zetten in de woonkamer want die staat nu gruwelijk in de weg te staan in de woonkamer. Prima, kunnen mijn dames er ook alvast aan wennen in hun spring/ren-route :+ En B. wilde vanavond beginnen met het bedje schuren :o

Gister heb k een klein veegje van de muurverf op de muur gesmeerd en ik werd er helemaal blij van <3 Een fris minty kleurtje wat past bij de mooie lamp die we hebben *O*
pi_155582065
quote:
Haha dat ken ik. Hoe upload ik een bestand in de mail? :Y ik had alles helemaal uitgeschreven..
pi_155582066
quote:
Dat is ook geruststellend ja.
Hier ook geen vervanging. Mijn collega's moeten mijn caseload opvangen. Dat is lastig, want iedereen heeft al een overvolle caseload en dan moet er nog een flink stuk van mij bij. Helaas is dat ook niet echt geruststellend, zeg maar.
Nu wil het geluk dat er een collega terugkomt van verlof als ik wegga (maar zij werkt 3 dagen en ik 4), dus ik kan wel een hoop bij haar kwijt, dat scheelt. De rest moeten dan toch collega's maar zien te verdelen.
pi_155582372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh god :X en dan kun jij over een maand of 5 zeker vijf maanden puinhoop en achterstand weer recht gaan zetten en weg gaan werken :') :D
Over 8 maanden ga ik pas terug *O* En dan bestaat de organisatie waar ik nu 9 jaar voor werk niet meer. Als het goed is werk ik dan bij een nieuwe gefuseerde organisatie, maar dat hoor ik in november of zo :') Of ik krijg een handdruk. Die ook niet heel goud meer is tegenwoordig.
Dat het een puinhoop gaat zijn in april is een vaststaand feit :P
pi_155582402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Over 8 maanden ga ik pas terug *O* En dan bestaat de organisatie waar ik nu 9 jaar voor werk niet meer. Als het goed is werk ik dan bij een nieuwe gefuseerde organisatie, maar dat hoor ik in november of zo :') Dat het een puinhoop gaat zijn in april is een vaststaand feit :P
:D
ooooh dan zou ik het lekker zo laten :P
ik duim wel voor je dat je in april weer aan de bak kunt met de puinhoop en dat t geen handdruk wordt.
pi_155582705
intake kraamzorg: 'of ik alles klaar heb staan' Badje, commode, babyspullen. ja hoor komt allemaal prima in orde heb ik het even op gehouden :')
pi_155583141
Ik denk dat mijn werk gewoon echt wat stiller komt te liggen. Vorige keer ook geen vervanging gehad, maar collega's die dingen opvingen en dat was echt een drama. Ik kreeg op gegeven moment Facebook berichtjes van een collega met vragen :') Maar als ik alles goed voorbereid kan het meeste wel op pauze.

En vandaag 13 weken :o Daag 1e trimester :W
pi_155583206
Wat gaat een zwangerschap bij anderen toch altijd snel :o
pi_155583224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef Estrys het volgende:
intake kraamzorg: 'of ik alles klaar heb staan' Badje, commode, babyspullen. ja hoor komt allemaal prima in orde heb ik het even op gehouden :')
Heb t idee dat als je zelf heel verzekerd zegt dat t goed komt, dat ze er dan wel vertrouwen in hebben ook hoor :)
pi_155583259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef Estrys het volgende:
Hahahaha :D
gut ja die zullen hier over een week of 2 ook wel bellen :')

ja hoor, het staat klaar! in een doos op zolder... of bedoelde je dat niet? :+
pi_155583263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is ook geruststellend ja.
Hier ook geen vervanging. Mijn collega's moeten mijn caseload opvangen. Dat is lastig, want iedereen heeft al een overvolle caseload en dan moet er nog een flink stuk van mij bij. Helaas is dat ook niet echt geruststellend, zeg maar.
Nu wil het geluk dat er een collega terugkomt van verlof als ik wegga (maar zij werkt 3 dagen en ik 4), dus ik kan wel een hoop bij haar kwijt, dat scheelt. De rest moeten dan toch collega's maar zien te verdelen.
Hoe werkt dit nou in jouw sector? Je kan toch niet zomaar cliënten overzetten naar een andere psycholoog?
pi_155583387
He poep, Max zei vanmorgen dat ie de naam misschien een beetje had verteld tegen een schoolgenootje dat erom vroeg :') en wiens moeder bevriend is met mijn ouders en zon beetje de hele vriendengroep van mijn vader ;(

"Maar mam je hebt niet echt gezegd dat het een geheim was ofzo"

:+
pi_155583424
Ach ja. Kraamzorg maakt het over t algemeen geen klap uit hoor, die weten zich echt wel een weg te vinden ook als er nauwelijks spulletjes zijn. Er zitten types tussen die wat spastisch/hysterisch reageren op bepaalde situaties, maar goed, die heb je onder verloskundigen ook. (en die laatste groep is groter als t aankomt op kraamvrouwen heb ik t idee.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155583438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:57 schreef pinquit het volgende:
He poep, Max zei vanmorgen dat ie de naam misschien een beetje had verteld tegen een schoolgenootje dat erom vroeg :') en wiens moeder bevriend is met mijn ouders en zon beetje de hele vriendengroep van mijn vader ;(

"Maar mam je hebt niet echt gezegd dat het een geheim was ofzo"

:+
hahaha :D max O+

Mja je mag toch hopen dat die moeder wel een beetje de dignity in zich heeft om dat voor zich te houden verder dan, toch? :o
pi_155583635
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:49 schreef pinquit het volgende:

[..]

Heb t idee dat als je zelf heel verzekerd zegt dat t goed komt, dat ze er dan wel vertrouwen in hebben ook hoor :)
Heb ook gezegd dat ik graag een oude taart wil. Van boven de 30 :P

Ja alles staat klaar inderdaad, op zolder. Ergens. Komt wel goed.

Zoals de zaken er nu voor staan hoop ik op die handdruk :') Ik ging van afspraken van 9 tot 17uur naar afspraken van 9 tot 10 uur *O* En als mijn collega's het niet goed over kunnen nemen dan is dat hun probleem of meer die van de organisatie. Ik heb ze gewaarschuwd. Ze hoeven mij er niet mee lastig te vallen. :W
pi_155583700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:10 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja alles staat klaar inderdaad, op zolder. Ergens. Komt wel goed.

Zoals de zaken er nu voor staan hoop ik op die handdruk :') Ik ging van afspraken van 9 tot 17uur naar afspraken van 9 tot 10 uur *O* En als mijn collega's het niet goed over kunnen nemen dan is dat hun probleem. Ze hoeven mij er niet mee lastig te vallen. :W
Oh! nouja in dat geval hoop ik voor je op wat t beste is voor jouw situatie :P *politiekcorrect*
en een winnend postcodelot, gewoon omdat het kan :7

Ik ben gaar maar niet gaar genoeg om nog even te gaan slapen :') *gnork* ik ga maar ns wat nuttigs doen ofzo.
pi_155583722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:10 schreef Estrys het volgende:

[..]

Boven de 30 een oude taart??? :'( :'(
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_155583728
Nou ja kan ook gewoon zijn omdat ik er geen zin meer in heb. En waarschijnlijk ga ik volgend jaar september aan een nieuwe opleiding beginnen *O*
pi_155583778
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:14 schreef Estrys het volgende:
Nou ja kan ook gewoon zijn omdat ik er geen zin meer in heb. En waarschijnlijk ga ik volgend jaar september aan een nieuwe opleiding beginnen *O*
wat tof!!
wat wil je gaan doen?
pi_155583803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat tof!!
wat wil je gaan doen?
Verloskunde O-)

Nee grapje, iets grafisch.
pi_155583828
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:49 schreef pinquit het volgende:

[..]

En als je nu wel alles in orde hebt maar totaaaal niet vertrouwt in dat het goedkomt? ;( .

quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hoe werkt dit nou in jouw sector? Je kan toch niet zomaar cliënten overzetten naar een andere psycholoog?
Tsja, dat is een lastig iets. In principe zijn we hier (binnen waar ik werk) vrij uniform opgeleid. De behandelvormen inhoudelijk zijn daarmee overdraagbaar. De achtergrondinformatie van specifieke clienten leggen we ook vast, dus ook dat is overdraagbaar.
Maar ja, het belangrijkste; de relatie die je als behandelaar met je client hebt, is dat niet. Mensen gaan je vertrouwen, bouwen een band met je op en met het ene mens heb je nu eenmaal meer een klik dan met de ander. Die klik is niet overdraagbaar en de mate waarin mensen je vertrouwen ook niet.

Dus in sommige gevallen schat ik in, als mensen echt geen ander willen, dat ze zonder mij kunnen tijdens mijn verlof; die zie ik dan weer als ik terugkom (en in de tussentijd hebben ze een collega van mij als contactpersoon in geval van nood).
Bij mensen die echt in zorg moeten blijven omdat anders crisissituaties kunnen ontstaan, maak ik een inschatting van bij welke collega ze zich prettig gaan voelen. In hele moeilijke gevallen plannen we een afspraak met 2 behandelaren (ik en degene die het van mij overneemt) en de client om vast kennis te maken. Zijn er dan twijfels of zorgen over mijn vervanger, dan kan ik die OF nog bespreken, of toch een andere collega zoeken.

Kortom: het is nogal wat puzzelwerk en het verschilt echt per client wat ik het beste voor ze acht qua overdracht en manier van overdracht. Kost me dus best wat tijd om het voor al mijn clienten netjes te organiseren.
pi_155583863
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En als je nu wel alles in orde hebt maar totaaaal niet vertrouwt in dat het goedkomt? ;( .

Dan komt het toch gewoon goed :Y
pi_155583870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Verloskunde O-)

Nee grapje, iets grafisch.
:D mwhehe ach waarom niet :+

Leuk, grafisch :Y
pi_155583879
Ik heb een stomme vraag..
Is het raar dat wij nog gewoon een seksleven hebben, net zoals we voor de zwangerschap hadden (of eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat ik veel meer zin heb tegenwoordig)? Misschien wel met het idee dat het dadelijk met baby niet zo veel gaat lukken.
Vriendinnen waren aan het vissen en toen ik iets losliet keken ze allemaal zo: :o (ik ben de eerste die zwanger is). Nu denk ik dat ik raar ben.
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_155583968
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:21 schreef 1stGirl het volgende:
Is het raar dat wij nog gewoon een seksleven hebben, net zoals we voor de zwangerschap hadden (of eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat ik veel meer zin heb tegenwoordig)? Misschien wel met het idee dat het dadelijk met baby niet zo veel gaat lukken.
Vriendinnen waren aan het vissen en toen ik iets losliet keken ze allemaal zo: :o (ik ben de eerste die zwanger is). Nu denk ik dat ik raar ben.
Nee hoor, volgens mij maken we elkaar niet veel qua termijn, maar ook hier is ons seksleven nog prima.
't is in de eerste weken minder geweest omdat ik dan te moe of te misselijk was, maar zodra ik me beter voelde kwam dat ook weer op gang.
Nu is het ook wel wat meer afhankelijk van hoe ik me voel; als ik (net als gister) al vroeg zeer verrot op bed lig, ja dan heeft meneer ook even pech.

Maar, los van die "mindere" dagen komt ons gemiddelde wel boven het gemiddelde van niet-zwangere stellen uit :') . Kortom: je bent niet raar, gewoon van genieten ;).
pi_155583998
quote:
Ons seksleven is ook nog zoals voor de zwangerschap. En daarmee zeg ik niks teveel :')
pi_155584015
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ons seksleven is ook nog zoals voor de zwangerschap. En daarmee zeg ik niks teveel :')
_O- ik gnorkte xD
pi_155584039
ik ben aan t kijken naar autostoeltjes maar pffrt :') volgens mij gaat dat allemaal niet passen. Vanavond maar eens even proefdraaien en kijken of ik de maxicosi er tussen gefrot krijg. En anders moet A. voor de ritten waarbij we met zn vijven in de auto zitten dus maar in t midden tussen de twee stoeltjes in met gordel.

Ik zag wel dit concept ook :D way duur maar echt geniaal :D

http://www.multimac.co.uk/car_seats
pi_155584114
quote:
Nee hoor, volgens t boekje hebben vrouwen juist meer zin tussen de 4e en 7e maand. Ik had er pas na de 36 weken minder zin in. En mn man vond alles prachtig.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155584154
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:28 schreef mignonne het volgende:
ik ben aan t kijken naar autostoeltjes maar pffrt :') volgens mij gaat dat allemaal niet passen. Vanavond maar eens even proefdraaien en kijken of ik de maxicosi er tussen gefrot krijg. En anders moet A. voor de ritten waarbij we met zn vijven in de auto zitten dus maar in t midden tussen de twee stoeltjes in met gordel.

Kan ze ook wel op een verhoger toch? Die krijg je er toch wel tussen gefrot? S moet ook in het midden denk ik. Die kan er het makkelijkst zelf in klimmen.
pi_155584200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Kan ze ook wel op een verhoger toch? Die krijg je er toch wel tussen gefrot? S moet ook in het midden denk ik. Die kan er het makkelijkst zelf in klimmen.
Nee als ik het goed opgemeten heb met de cm's is de zitverhoger dus net te breed, haar derrière is een stuk smaller iig dus dat past sowieso :Y) . Die steuntjes die aan de zijkanten zitten van de zitverhoger 'botsen' met de cosi en de andere autostoel waardoor het geheel net niet lekker frotbaar is om nog wat cm's te winnen. Maar goed, daarom vanavond frotten en even kijken hoe het past.
pi_155584297
quote:

Ik zag nog een autostoeltje dat haske handig is als je geen kinderwagen wilt :)

http://www.babypark.nl/doona-autostoel.html?color=31

Ik heb het zaadje geplant bij mijn vriend dat we misschien onze Polo 1 op 1 kunnen inruilen voor een grotere Dacia, maar hij wil er nog niet zo aan :')
pi_155584328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee als ik het goed opgemeten heb met de cm's is de zitverhoger dus net te breed, haar derrière is een stuk smaller iig dus dat past sowieso :Y) . Die steuntjes die aan de zijkanten zitten van de zitverhoger 'botsen' met de cosi en de andere autostoel waardoor het geheel net niet lekker frotbaar is om nog wat cm's te winnen. Maar goed, daarom vanavond frotten en even kijken hoe het past.
Je hebt ook van die verhogers zonder steuntjes aan de zijkanten toch? Dat past dan misschien wel.

Ik ben aan het oefenen geweest met de maxicosi in mijn Fiat500 :') . Ik overweeg nu toch maar de aanschaf van zo'n familyfix ding... Dat geklooi met een gordel benk snel zat vrees ik.
pi_155584352
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:39 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik zag nog een autostoeltje dat haske handig is als je geen kinderwagen wilt :)

http://www.babypark.nl/doona-autostoel.html?color=31

Ik heb het zaadje geplant bij mijn vriend dat we misschien onze Polo 1 op 1 kunnen inruilen voor een grotere Dacia, maar hij wil er nog niet zo aan :')
jezus :D das wel een gevaarte zo met die wielen er onder haha. Maar goed idd, als je echt niet wilt is t idee handig. Jammer alleen dat als je kind dus uit de cosi gegroeid is je dan dus ook geen wagen meer hebt :D

Ik heb onze cosi tweedehands van Vanyel en vrouw overgenomen en aas nog op quinny zapp 2.0, daar kan ook een cosi op en dan zit ik niet met zo'n grote wandelwagenbak.
pi_155584438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je hebt ook van die verhogers zonder steuntjes aan de zijkanten toch? Dat past dan misschien wel.

Ik ben aan het oefenen geweest met de maxicosi in mijn Fiat500 :') . Ik overweeg nu toch maar de aanschaf van zo'n familyfix ding... Dat geklooi met een gordel benk snel zat vrees ik.
Wellicht, maar we kijken eerst maar eens hoe ver we komen met de huidige autostoelen die we hebben voordat k weer zo'n nieuw kreng kan aanschaffen. If all else fails kan altijd ofwel A. in het midden op de achterbank met de gordel, ofwel E. in de andere zitverhoger en A. voorin in de verhoger en dan vouw ik mezelf wel half schuin naast de maxicosi (hoewel mijn zitvlak wel breder is dan een zitverhoger maar soit :+ )

Ik tilde overigens gewoon mijn kind in en uit de cosi en liet dat ding in de auto staan. Als ik me ergens aan stoor bij het wegbrengen van de kinderen 's morgens dan zijn het die maxicosi's waarmee gesjouwd wordt :') en die arme kindjes die maar tegen deurposten enzo aangeslingerd worden met cosi en al :')
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:45:00 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155584443
quote:

Dat lijken wel achtbaanstoeltjes :D
KuikenGuppy
pi_155584468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kan de MC binnen een halve minuut in de gordel doen. Die andere kinderen moet ik dan nog vijf keer vragen: doe je gordel om. }:|
pi_155584483
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat lijken wel achtbaanstoeltjes :D
ja toch? :D was ook mijn eerste gedachte. Eigenlijk zou je er dan zo'n beugel bij willen hebben hè die zo naar beneden komt als je de auto start :+
pi_155584506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja toch? :D was ook mijn eerste gedachte. Eigenlijk zou je er dan zo'n beugel bij willen hebben hè die zo naar beneden komt als je de auto start :+
Mijn zoon tot een paar jaar geleden die hysterisch begont te huilen als ik achter het stuur ging zitten ipv papa. NEEEEE niet mamaaaaaa
pi_155584614
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn zoon tot een paar jaar geleden die hysterisch begont te huilen als ik achter het stuur ging zitten ipv papa. NEEEEE niet mamaaaaaa
_O- bofferd :D
pi_155584623
oh dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')