abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155573581
Skjor gefeliciteerd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155574107
Ik heb nog steeds krampen }:| . Of weer eigenlijk, want vanmiddag waren ze weg. Vind ik stom! Ik wil slapen! :(

Skjor! Welkom en gefeliciteerd *O*

En heeft er al iemand een joyciee update? Ik hoop maar dat alles goed is..
pi_155574551
Met Joycie gaat het hopelijk goed!

Skjor, welkom! Volgens mij had ik Appelientje ook nog geen welkom geheten. Bij dezen!
pi_155578304
Bedankt allemaal!
pi_155581274
Goedemorgen! :W

Ik heb beter geslapen dan gisternacht, gelukkig. Vanmiddag de groeiecho ivm hogere bloeddruk. Toch best spannend...
pi_155581418
Welkom Skjor en Appelientje!

Hopelijk is Joycie lekker aan het genieten van haar mooie meisje

Spannend Sillie! Hopelijk komt er geen gekkigheid uit.

Ik heb echt beroerd geslapen, voel me in zijn algemeenheid beroerd. Mijn buik voelt enorm strak als ik ga verzitten/verliggen, best pijnlijk maar mijn buik is wel zacht dus t zijn geen harde buiken. Inmiddels ook last van mijn rug en bekken, beurse doos, moeilijk slapen. En dan moet ik nog een week of acht :{
Vanmiddag weer controle door de gynaecoloog.

Oh en gisteren is de nieuwe auto binnen gekomen *O* de bedrijfsbus is ingeruild voor een golf variant, echt een mooie burger bak haha
pi_155581485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Welkom Skjor en Appelientje!

Hopelijk is Joycie lekker aan het genieten van haar mooie meisje

Spannend Sillie! Hopelijk komt er geen gekkigheid uit.

Ik heb echt beroerd geslapen, voel me in zijn algemeenheid beroerd. Mijn buik voelt enorm strak als ik ga verzitten/verliggen, best pijnlijk maar mijn buik is wel zacht dus t zijn geen harde buiken. Inmiddels ook last van mijn rug en bekken, beurse doos, moeilijk slapen. En dan moet ik nog een week of acht :{
Vanmiddag weer controle door de gynaecoloog.

Oh en gisteren is de nieuwe auto binnen gekomen *O* de bedrijfsbus is ingeruild voor een golf variant, echt een mooie burger bak haha
Klinkt bekend, hier doet met vlagen ook alles zeer in buik en rug nu. Zeker 's nachts met draaien in bed.
Hoe gaat het bij jou op je werk nu? Is het wat minder druk?
pi_155581565
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 07:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klinkt bekend, hier doet met vlagen ook alles zeer in buik en rug nu. Zeker 's nachts met draaien in bed.
Hoe gaat het bij jou op je werk nu? Is het wat minder druk?
nee drukte blijft, maar ik zit lekker met de pootjes omhoog en werk zeven tot acht uur per dag ipv 9 uur. Zo red ik het hopelijk nog twee weken. Dinsdag begint als het goed is mijn vervanging :s)
pi_155581794
Fijn dat je rustiger aan kan doen cassandra. En fijn dat je vervanging dinsdag begint. Ik krijg geen vervanging. Collega's van andere afdelingen gaan het opvangen, dat wil zeggen dat ik mensen dingen moet overdragen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. Dat zorgt voor veel stress, want je moet alles in Jip en Janneke taal uitleggen. 'En dan open je het in excel' O ja en waar kan ik excel vinden? Dat werk :')
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_155581969
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:17 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat je rustiger aan kan doen cassandra. En fijn dat je vervanging dinsdag begint. Ik krijg geen vervanging. Collega's van andere afdelingen gaan het opvangen, dat wil zeggen dat ik mensen dingen moet overdragen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten. Dat zorgt voor veel stress, want je moet alles in Jip en Janneke taal uitleggen. 'En dan open je het in excel' O ja en waar kan ik excel vinden? Dat werk :')
oh god :X en dan kun jij over een maand of 5 zeker vijf maanden puinhoop en achterstand weer recht gaan zetten en weg gaan werken :') :D
:)
pi_155581995
Ik ga vandaag weer verder met de kast/babykamer. De hele bende naar zolder verplaatsen enzo. Verzoek van B. of ik de box op wilde zetten in de woonkamer want die staat nu gruwelijk in de weg te staan in de woonkamer. Prima, kunnen mijn dames er ook alvast aan wennen in hun spring/ren-route :+ En B. wilde vanavond beginnen met het bedje schuren :o

Gister heb k een klein veegje van de muurverf op de muur gesmeerd en ik werd er helemaal blij van <3 Een fris minty kleurtje wat past bij de mooie lamp die we hebben *O*
pi_155582065
quote:
Haha dat ken ik. Hoe upload ik een bestand in de mail? :Y ik had alles helemaal uitgeschreven..
pi_155582066
quote:
Dat is ook geruststellend ja.
Hier ook geen vervanging. Mijn collega's moeten mijn caseload opvangen. Dat is lastig, want iedereen heeft al een overvolle caseload en dan moet er nog een flink stuk van mij bij. Helaas is dat ook niet echt geruststellend, zeg maar.
Nu wil het geluk dat er een collega terugkomt van verlof als ik wegga (maar zij werkt 3 dagen en ik 4), dus ik kan wel een hoop bij haar kwijt, dat scheelt. De rest moeten dan toch collega's maar zien te verdelen.
pi_155582372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh god :X en dan kun jij over een maand of 5 zeker vijf maanden puinhoop en achterstand weer recht gaan zetten en weg gaan werken :') :D
Over 8 maanden ga ik pas terug *O* En dan bestaat de organisatie waar ik nu 9 jaar voor werk niet meer. Als het goed is werk ik dan bij een nieuwe gefuseerde organisatie, maar dat hoor ik in november of zo :') Of ik krijg een handdruk. Die ook niet heel goud meer is tegenwoordig.
Dat het een puinhoop gaat zijn in april is een vaststaand feit :P
pi_155582402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Over 8 maanden ga ik pas terug *O* En dan bestaat de organisatie waar ik nu 9 jaar voor werk niet meer. Als het goed is werk ik dan bij een nieuwe gefuseerde organisatie, maar dat hoor ik in november of zo :') Dat het een puinhoop gaat zijn in april is een vaststaand feit :P
:D
ooooh dan zou ik het lekker zo laten :P
ik duim wel voor je dat je in april weer aan de bak kunt met de puinhoop en dat t geen handdruk wordt.
pi_155582705
intake kraamzorg: 'of ik alles klaar heb staan' Badje, commode, babyspullen. ja hoor komt allemaal prima in orde heb ik het even op gehouden :')
pi_155583141
Ik denk dat mijn werk gewoon echt wat stiller komt te liggen. Vorige keer ook geen vervanging gehad, maar collega's die dingen opvingen en dat was echt een drama. Ik kreeg op gegeven moment Facebook berichtjes van een collega met vragen :') Maar als ik alles goed voorbereid kan het meeste wel op pauze.

En vandaag 13 weken :o Daag 1e trimester :W
pi_155583206
Wat gaat een zwangerschap bij anderen toch altijd snel :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155583224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef Estrys het volgende:
intake kraamzorg: 'of ik alles klaar heb staan' Badje, commode, babyspullen. ja hoor komt allemaal prima in orde heb ik het even op gehouden :')
Heb t idee dat als je zelf heel verzekerd zegt dat t goed komt, dat ze er dan wel vertrouwen in hebben ook hoor :)
pi_155583259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef Estrys het volgende:
Hahahaha :D
gut ja die zullen hier over een week of 2 ook wel bellen :')

ja hoor, het staat klaar! in een doos op zolder... of bedoelde je dat niet? :+
pi_155583263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is ook geruststellend ja.
Hier ook geen vervanging. Mijn collega's moeten mijn caseload opvangen. Dat is lastig, want iedereen heeft al een overvolle caseload en dan moet er nog een flink stuk van mij bij. Helaas is dat ook niet echt geruststellend, zeg maar.
Nu wil het geluk dat er een collega terugkomt van verlof als ik wegga (maar zij werkt 3 dagen en ik 4), dus ik kan wel een hoop bij haar kwijt, dat scheelt. De rest moeten dan toch collega's maar zien te verdelen.
Hoe werkt dit nou in jouw sector? Je kan toch niet zomaar cliėnten overzetten naar een andere psycholoog?
pi_155583387
He poep, Max zei vanmorgen dat ie de naam misschien een beetje had verteld tegen een schoolgenootje dat erom vroeg :') en wiens moeder bevriend is met mijn ouders en zon beetje de hele vriendengroep van mijn vader ;(

"Maar mam je hebt niet echt gezegd dat het een geheim was ofzo"

:+
pi_155583424
Ach ja. Kraamzorg maakt het over t algemeen geen klap uit hoor, die weten zich echt wel een weg te vinden ook als er nauwelijks spulletjes zijn. Er zitten types tussen die wat spastisch/hysterisch reageren op bepaalde situaties, maar goed, die heb je onder verloskundigen ook. (en die laatste groep is groter als t aankomt op kraamvrouwen heb ik t idee.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155583438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:57 schreef pinquit het volgende:
He poep, Max zei vanmorgen dat ie de naam misschien een beetje had verteld tegen een schoolgenootje dat erom vroeg :') en wiens moeder bevriend is met mijn ouders en zon beetje de hele vriendengroep van mijn vader ;(

"Maar mam je hebt niet echt gezegd dat het een geheim was ofzo"

:+
hahaha :D max O+

Mja je mag toch hopen dat die moeder wel een beetje de dignity in zich heeft om dat voor zich te houden verder dan, toch? :o
pi_155583635
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:49 schreef pinquit het volgende:

[..]

Heb t idee dat als je zelf heel verzekerd zegt dat t goed komt, dat ze er dan wel vertrouwen in hebben ook hoor :)
Heb ook gezegd dat ik graag een oude taart wil. Van boven de 30 :P

Ja alles staat klaar inderdaad, op zolder. Ergens. Komt wel goed.

Zoals de zaken er nu voor staan hoop ik op die handdruk :') Ik ging van afspraken van 9 tot 17uur naar afspraken van 9 tot 10 uur *O* En als mijn collega's het niet goed over kunnen nemen dan is dat hun probleem of meer die van de organisatie. Ik heb ze gewaarschuwd. Ze hoeven mij er niet mee lastig te vallen. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')