abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155564681
ik eet de laatste tijd echt bal. Heb zoveel zin in zoetigheid. moet mezelf soms echt heel goed in de hand houden...
pi_155565091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

zijn/haar
hoofd O+ Ik vind het zo spannend! <3

& O+
Coco O+ Ik ook!

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk stijgt wel langzaam door vocht vasthouden (nu onderdruk van 84, bij de intake was dat 50!), dus ik moet een beetje opletten met zout. We eten eigenlijk al zoutloos dus daar kan ik weinig mee helaas. Was ook een hele kg aangekomen sinds twee weken terug, vorige keren was dat steeds maar een pond of zo. En ik pas officieel m'n gympen niet meer :'(

Zou Joycie al bevallen zijn?
pi_155565196
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:10 schreef Mineola het volgende:

[..]

Bloeddruk stijgt wel langzaam door vocht vasthouden (nu onderdruk van 84, bij de intake was dat 50!), dus ik moet een beetje opletten met zout.
Volgens mij is dat achterhaald en is een hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap niet afhankelijk van je zout-inname.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_155565344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Volgens mij is dat achterhaald en is een hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap niet afhankelijk van je zout-inname.
stimmt :Y
:)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:21:49 #230
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155565484
Ik ben ook wel benieuwd naar Joycie! :)

Oh, enneh... Ik heb een echo gehad om het geslacht te bepalen. Het is een meisje! O+ O+
pi_155565565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Joycie! :)

Oh, enneh... Ik heb een echo gehad om het geslacht te bepalen. Het is een meisje! O+ O+
*O* *O* *O* *O*
pi_155566614
Hartjesspreekuur, wat klinkt dat fijn..! Hier ook heel ouderwets de eerste echo met 11 weken, nouououou, wat heb ik me ongerust en "nepzwanger" gevoeld. (Want: geen bewijs).

Hier ben ik alleen gewogen bij de intake, en ik ben zelf gestopt bij 26 weken en +6 kg. Ik geloof het allemaal wel hoor. *propt nog een ontbijtkoek naar binnen*. :P

Joycie, ook hier wordt aan je gedacht!
pi_155566823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh mijn vk zei dat. Maar prima dan, want aan dat zout viel niet zoveel te veranderen. Neemt niet weg dat ik die stijgende bloeddruk niet zo leuk vind eigenlijk. Hopelijk is-ie volgende week wat lager.

Frummeltje een meisje!

En hartjesspreekuur O+ klinkt lief en fijn! Hier bij een intake met 7 wk ook een echo, doen ze standaard bij mijn vk.
pi_155566906
Leuk een meisje *O* meisjes zijn leuk! :P

Hoofdpijn hier ineens. En behoorlijk ook. Maar proberen te slapen of zo
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155570148
Ja, even over dat gewicht; Is het heel erg als je weinig aan komt? Ik ben hooguit anderhalve kilo bijgekomen en zaterdag alweer 19 weken.
pi_155570456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:24 schreef Myrr het volgende:
Ja, even over dat gewicht; Is het heel erg als je weinig aan komt? Ik ben hooguit anderhalve kilo bijgekomen en zaterdag alweer 19 weken.
Ik was eerst relatief veel afgevallen en later wel wat aangekomen, maar niet veel. Ik zat twee weken na de bavalling op mijn oude gewicht, maar bleef afvallen. Ik heb ook een erg traag herstel gehad, ik had anderhalf jaar na de bevalling nog post-zwangerschap-kwalen. Ik vermoed - maar weet niet zeker - dat mijn gebrek aan (vet)reserves dat trage herstel heeft veroorzaakt. Mijn kind heeft er niet onder geleden. Die groeide prima, zowel voor als na de bevalling (dus van mijn borstvoeding).
Professioneel gifmenger.
pi_155570650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:24 schreef Myrr het volgende:
Mijn gynaecoloog zei dat je in de eerste 20 weken idealiter ongeveer 2 kilo moest aankomen en de rest later. Ik zou me er dus niet druk om maken, je ligt prima op schema ;)
pi_155570657
ik kwam pas na de 19 weken heel snel aan - 1 kilo van 0 tot 19 weken, toen 5 van 19 tot 24 weken, en daarna nog 3 tot het eind. dus nog even geduld Myrr!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155570667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:21 schreef Dot. het volgende:
Oh, wat voor oefeningen zijn dat dan? Ik ben ook hypermobiel, maar de oefeningen van de bekkenfysio maakte het alleen maar erger. En toen ik ze voordeed zei ze dat ik ze niet zo ver moest doen. Sja, dat doe ik niet echt expres...
Ik sport 1x per week begeleid bij een Cesartherapeute en dan in een groep. Ze kennen mij daar ondertussen goed dus dat scheelt nu enorm. Mijn gewrichten overbelasten erg vlug door de hypermobiliteit. Ik kom daar nu denk ik 2 jaar ongeveer en mijn knieeen zijn al gigantisch veel sterker geworden.
Echt versterkend bezig geweest dus en nu vooral behoud van mijn heupen zolang het nog kan. Veel strech dus voor de doorbloeding en tegen het verkrampen van mijn spieren.

*ik deed een uitschrijfpoging maar plaatjes is handiger ;)*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155570726
Myrr bij mijn dochter viel ik eerst 5/6 kilo af en kwam erna er 8 aan nog... Was helemaal niet erg.
Nu gok ik een ander vooruitzicht ;) Niets afgevallen en nu al wat erbij.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155570757
mijn nichtje is trouwens 10 kilo afgevallen tijdens de zwangerschap (extreme misselijkheid) maar haar baby heeft daar niet onder geleden.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155570964
Ik hoop zo dat Joycie druk weeën aan het wegwerken is O+
Schudden voor gebruik
pi_155571646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
ik kwam pas na de 19 weken heel snel aan - 1 kilo van 0 tot 19 weken, toen 5 van 19 tot 24 weken, en daarna nog 3 tot het eind. dus nog even geduld Myrr!
Aha! Volgens mij volg ik jouw schema een beetje haha, tot 19 wkn ook amper aangekomen en nu de laatste twee weken "al" anderhalve kg.
pi_155572288
Ben ook zeer benieuwd hoe het is met Joycie! Hopelijk ligt haar meisje al (bijna) in haar armen O+
pi_155572292
Myrr, ik ben 27 weken en nog niets aangekomen :) En alles is helemaal in orde.

Ben zo benieuwd hoe 't met Joycie is :o
pi_155572430
Hoi allemaal, ik ga me hier ook maar eens melden. Afgelopen zondag heb ik positief getest. Allemaal heel pril nog, en ik vind het weer helemaal spannend.

Ik heb al een zoontje van 13 maanden. We vonden hem zo leuk dat we er nog wel een wilden ;). En het was snel raak :o. De afgelopen anderhalf jaar heb ik behoorlijk wat gelukt in de verschillende OUD-topics en eigenlijk spijt gehad dat ik niet mee ben gaan posten. Plan is om dat nu wel te doen.

Morgen eerst maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak :).
pi_155572758
Ik hoop dat Joyce allang aan het babyruiken is O+

Hier veel jeuk. Niet op handpalmen en voetzolen, maar wel op de bovenkant van handen en voeten :') whut :') Naja, lief doet even een bloedcheck morgenochtend, om cholestase uit te sluiten.
Verder ben ik mooeee :') dit is de eerste avond dat ik even lekker kan chillen O+ zo heerlijk :D Thee en stroopwafel en zelfs tv WOW *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155572811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet de laatste tijd echt bal. Heb zoveel zin in zoetigheid. moet mezelf soms echt heel goed in de hand houden...
en dit.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155572828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef Skjor het volgende:
Hoi allemaal, ik ga me hier ook maar eens melden. Afgelopen zondag heb ik positief getest. Allemaal heel pril nog, en ik vind het weer helemaal spannend.

Ik heb al een zoontje van 13 maanden. We vonden hem zo leuk dat we er nog wel een wilden ;). En het was snel raak :o. De afgelopen anderhalf jaar heb ik behoorlijk wat gelukt in de verschillende OUD-topics en eigenlijk spijt gehad dat ik niet mee ben gaan posten. Plan is om dat nu wel te doen.

Morgen eerst maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak :).
Gefeliciteerd en welkom :)

hier vandaag weer een ruimdagje gehad. De kindjes waren uit spelen dus ik heb even wat kilometers kunnen maken met de kast opruimen. Hopelijk kan dit weekend de kast de babykamer uit *O*
:)
pi_155572885
Joycie is hopelijk allang aan t knuffelen met hun meisje!

Skjor :W

Hier weer enorm last vd darmen.. Blughh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')