Hartstikke on topic. Een van de ergste zwangerschapskwaaltjes! Gek haarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.
En gel! (Zonder siliconen), zorgt dat je krullen mooi compact drogen, daarna knijp je de gel eruit en heb je weer zachte krullen.
/heelergofftopic
Ooh zo klinkt het allemaal wel heel logischquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.
En gel! (Zonder siliconen), zorgt dat je krullen mooi compact drogen, daarna knijp je de gel eruit en heb je weer zachte krullen.
/heelergofftopic
Voorwerk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou pff volgens mij heb ik net eerst weer 20 min op de pot gezeten.. Maar buik blijft onrustig.
Morgen naar de vk.. Maar s even vertellen..
Naar bedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:09 schreef mignonne het volgende:
Haarja mja. Dat wordt niks meer met mijn haar... ik had al weerbarstige slag met veel kruinen en daar is veel pluis en droogheid bijgekomen sinds de zwangerschappen. Heeft ook wel eea met je hormoonhuishouding te maken natuurlijk.
En verder was k ook net ff ondee de douche gesprongen want veel pijn of nja ongemak in buik en heup. Maar echt ontspannen deed t niet dus nja. Ik heb me maar met een fles water op de bank geparkeerd. Twijfel nu tussen bijtijds naar bed of straks bones kijken.
Ik was echt halfkaal na mijn zwangerschapquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:17 schreef pinquit het volgende:
Mijn haar doet het geweldig, ben echt bang voor na de zwangerschap
Succes en sterkte!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:27 schreef silliegirl het volgende:
Ook wakker. Of eigenlijk; nog wakker want ik heb echt k*t geslapen. Kon geen fijne houding vinden, omdraaien doet zeer (echt, in m'n rechterlies, geen doen).
Dus nu ben ik moe![]()
en ik moet gewoon werken
. Wordt een dagje op karakter dan maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |