abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155536126
Ik ben even niet bijgelezen maar ik heb vandaag weer lesgegeven en had maar weinig last van de misselijkheid *O* ! Emmertje onder het bureau voor de zekerheid was niet nodig *) . Hoezee.
pi_155536262
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.
En gel! (Zonder siliconen), zorgt dat je krullen mooi compact drogen, daarna knijp je de gel eruit en heb je weer zachte krullen.

/heelergofftopic :D
Hartstikke on topic. Een van de ergste zwangerschapskwaaltjes! Gek haar
pi_155537014
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Is heel veel over te vinden als je zoekt op curly girl methode. In het kort: krullend haar heeft doordat het rond loopt meer moeite om vocht vast te houden, de schubben staan dan sneller open. Pluizig haar = haar dat opzoek is naar vocht. In shampoos zit SLS, een ingrediënt dat je haar schoonmaakt, maar ook uitdroogt. In conditioners en stylingproducten zitten siliconen. Die leggen een laagje om je haar waardoor je het afsluit en daarnaast krijg je ze ook alleen uit je haar met SLS. Op korte termijn lijken je krullen misschien beter, op langere termijn drogen ze verder uit. Als je siliconen skipt kun je ook de SLS skippen, wassdn met een (siliconenvrije) conditioner is dan genoeg.
En gel! (Zonder siliconen), zorgt dat je krullen mooi compact drogen, daarna knijp je de gel eruit en heb je weer zachte krullen.

/heelergofftopic :D
Ooh zo klinkt het allemaal wel heel logisch :o

Ik gebruik al een paar jaar antipluisspul van Andrelon, werkt hier als een tiet! Daarnaast niet dagelijks wassen en niet kammen inderdaad :') Mijn haar is sinds de zwangerschap ook behoorlijk onhandelbaar. Het is twee keer zo dik geworden voor mijn gevoel en ik had al dik haar.
pi_155537110
Dat filmpje met t tshirt. :+ ik zie t al voor me! :o

Razz, fijn toch! Misschien gaat t nu de betere kant op!

Mijn haar is ook veel droger dan normaal. Heb t ook maar steeds in de staart nu. En dan praten we nog niet over na de bevalling.. Ik had de vorige keer zo'n haaruitval, dat ik bij de oren kale inhammen kreeg..

:X

Mijn huid in m'n gezicht is ook vetter dan anders.
pi_155537801
Dank voor de haar tips!! ^O^
pi_155538369
Pfff mijn buik. Zit op de bank en de bovenkant van mijn buik verkrampt helemaal om de zoveel tijd. Word er misselijk van..

Begin toch een beetje zenuwachtig te worden
pi_155539860
Spannend stoel!

Is er al nieuws van Joyciee? Ik hoop dat alles goed met haar (en haar kleintje) gaat!

Ik voel me echt verrot. Alles doet zeer, ben doodmoe en ik kwam door en door natgeregend thuis. 'T is dat de baby al in water rondzwemt, anders was die ook nat geworden :') . Vervolgens kreeg ik m'n broek niet uit (want natte plak spijkerbroek en buik in de weg en benen en bekken die niet meewerkten) en op het moment dat ik in huilen uitbarste kwam man thuis. Die stond me is even te bekijken en zei toen "ok.. We gaan jou eerst maar uitkleden en onder de douche zetten." Daarna ben ik in bed gekropen, maar ik weet echt niet hoe ik moet liggen. Bah.
pi_155539944
Nou pff volgens mij heb ik net eerst weer 20 min op de pot gezeten.. Maar buik blijft onrustig.

Morgen naar de vk.. Maar s even vertellen..
pi_155540411
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou pff volgens mij heb ik net eerst weer 20 min op de pot gezeten.. Maar buik blijft onrustig.

Morgen naar de vk.. Maar s even vertellen..
Voorwerk! *O*
pi_155540470
Sillie.. Dat slapen.. Klinkt bekend.. Kussen onder de buik, kriebelt, voedingskussen in bed.. Neemt teveel ruimte in beslag.. Dan is t te warm.. Blablabla

T is wat zwanger zijn :Y :6
pi_155540697
Haar :') ja mja. Dat wordt niks meer met mijn haar... ik had al weerbarstige slag met veel kruinen en daar is veel pluis en droogheid bijgekomen sinds de zwangerschappen. Heeft ook wel eea met je hormoonhuishouding te maken natuurlijk.

En verder was k ook net ff ondee de douche gesprongen want veel pijn of nja ongemak in buik en heup. Maar echt ontspannen deed t niet dus nja. Ik heb me maar met een fles water op de bank geparkeerd. Twijfel nu tussen bijtijds naar bed of straks bones kijken.
:)
pi_155540945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:09 schreef mignonne het volgende:
Haar :') ja mja. Dat wordt niks meer met mijn haar... ik had al weerbarstige slag met veel kruinen en daar is veel pluis en droogheid bijgekomen sinds de zwangerschappen. Heeft ook wel eea met je hormoonhuishouding te maken natuurlijk.

En verder was k ook net ff ondee de douche gesprongen want veel pijn of nja ongemak in buik en heup. Maar echt ontspannen deed t niet dus nja. Ik heb me maar met een fles water op de bank geparkeerd. Twijfel nu tussen bijtijds naar bed of straks bones kijken.
Naar bed :Y als je in slaapt valt, voel je die buik en heup ook niet. :+

Ik ga wel n poging doen, maar mijn buik is helemaal vd leg.
pi_155541466
Leonie en Appellientje gefeliciteerd!!

Hier nog een pluiskop }:|
Zit nu op aanraden van verschillende mensen aan de Yes To Carrots shampoo maar dat doet helaas maar weinig. Zal hierna eens op zoek gaan naar een siliconen vrije shampoo (tips welke?)
Dochter pluist trouwens nog erger dus daar ook eens proberen.

Heel benieuwd wat mijn coupe gaat doen de komende maanden. Voor O. had ik een flinke bos dik haar, dat tijdens zwangerschap nog veel dikker en voller werd.... De afgelopen 2 jaar heb ik ineens erg veel haaruitval en is er nog maar weinig over van wat er ooit was. Benieuwd of het nu een beetje terug komt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:17:45 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155543471
Mijn haar doet het geweldig, ben echt bang voor na de zwangerschap
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:22:35 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155543648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:17 schreef pinquit het volgende:
Mijn haar doet het geweldig, ben echt bang voor na de zwangerschap
Ik was echt halfkaal na mijn zwangerschap ;( zó lelijk. Echt een enorme bitchslap na maanden prachtig vol en glanzend haar :')

Ik merk nu nog niet veel verschil, maar weet ook niet meer wanneer dat begon.

Hello from Lisbon trouwens :W
Zwanger en met een peuter een citytrip doen is wel een uitdaging kan ik u vertellen :') Vandaag was mn vriend er gelukkig bij, maar de komende 3 dagen gaan we vooral ruuustig aan doen oO<
pi_155544688
Geniet ervan lb! Hopelijk lukt t rustig aan doen!

Mijn heupen zijn stom :( soms echt kreupel en van de cesartherapeute nu de opdracht om op m'n werk elke dag even een kwartiertje te liggen en paar oefeningen te doen. Nu al :(
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:01:10 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155544959
Boks...

En het stomste vond ik nog dat de chiropractor waar ik nu loop alle Caesar-oefeningen afkraakte -O-

Maargoed, vorige keer ondanks Caesar toch veel last gehad dus ik geef haar t voordeel van de twijfel.
pi_155545092
Ik heb er veel aan. Loop daar al bijna 2 jaar en de pijn in m'n knieën is zo goed als weg *o*
Ze kennen mij en mijn heupen dus heel goed en dat is erg fijn.
(Hypermobiel dus geen klassiek bekkeninstabiliteit)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155548558
Oh, wat voor oefeningen zijn dat dan? Ik ben ook hypermobiel, maar de oefeningen van de bekkenfysio maakte het alleen maar erger. En toen ik ze voordeed zei ze dat ik ze niet zo ver moest doen. Sja, dat doe ik niet echt expres...
pi_155548581
Alweer wakker vanaf 6. En alles slaapt nog en hoef er ook nog niet uit. Ben misselijk joh.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155548755
Hier ook wakker!
Gelukkig wel aardig geslapen. Eindelijk s niet zo heet en gewoon onder mijn dekbed kunnen slapen.

Wel is mijn buik nog zoo gevoelig. Als ik op sta ben ik net een aangespoelde zeerob.
pi_155548981
Ook wakker. Of eigenlijk; nog wakker want ik heb echt k*t geslapen. Kon geen fijne houding vinden, omdraaien doet zeer (echt, in m'n rechterlies, geen doen).

Dus nu ben ik moe :O :z en ik moet gewoon werken }:| . Wordt een dagje op karakter dan maar.. c_/
pi_155549580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:27 schreef silliegirl het volgende:
Ook wakker. Of eigenlijk; nog wakker want ik heb echt k*t geslapen. Kon geen fijne houding vinden, omdraaien doet zeer (echt, in m'n rechterlies, geen doen).

Dus nu ben ik moe :O :z en ik moet gewoon werken }:| . Wordt een dagje op karakter dan maar.. c_/
Succes en sterkte!
Vandaag dagje thuis. Dadelijk zoon naar het bos brengen en dan beetje aanrommelen met mijn meisje. Misschien het bedje maar eens gaan schuren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155549876
Oefff, sterkte sillie!
Ik moet de auto weg brengen en dan een eind terugfietsen. Zo hard geen zin in. Sowieso die auto ;( net nieuw (2ehands) en airco al twee keer voor terug nu :( en t kutte is vooral dat lief nog bezig is voor rijbewijs en die hele auto nu nog mijn verantwoordelijkheid is. Zon hekel aan garagegedoe
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155549942
Sterkte Sillie.

Pinquit altijd balen dat geneuzel met auto's.
En een stuk fietsen zou ik ook weinig zin in hebben.

Hier na 8 nachten van slaap drama's met zoon (ziek) eindelijk een goede nacht. Alleen jammer dat het weer heel lang duurde voor ik eindelijk in slaap viel.
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')