abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155559857
Het is inderdaad rustig rondom Joycie.. hoop dat alles goed is en dat je je baby al hebt mogen verwelkomen!!
pi_155560415
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nooh O+ dat vind ik echt heel lief! :'( O+ Het is zo onwerkelijk schoolreisjesspannend vind ik! Ik voel me op dit moment zo goed en fit en actief dat een baby nog zo ver weg lijkt. Maar tegelijk heb ik nog maar een weekje voor de augustusbaby die ik in m'n hoofd had :o
Tot ik dan zoals gisteravond zeurende buikpijn heb en half in paniek schiet van zou het?! Kind hangt overigens voor mijn gevoel met zijn/haar hoofd tussen m'n benen of zo, echt heel laag. Best pijnlijk zelfs.

Maar niks kan mijn humeur vandaag verpesten, want een van m'n besties is zwanger :'( *O* O+

zijn/haar
hoofd O+ Ik vind het zo spannend! <3

& O+
pi_155560551
Coco O+
Tijdje al niet meer gezien :*
pi_155561429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe zou het met Joycie gaan?
Ben ik ook benieuwd naar! Hopelijk is ze zo druk met babyknuffelen dat ze ons is vergeten O+ .
pi_155561509
Mijn dag is trouwens weer goed. Om 13 uur had een client zelfgebakken cupcakes voor me meegebracht ( O+ ). "Ja, ik dacht, je hebt vast wel honger met een baby in je buik".

De client van 14:00 kwam met een zwitsal-pakketje ( O+ ) en om 15:00 kreeg ik zo'n pot met koekmix erin waar je alleen maar boter en ei bij hoeft te doen. _O- Ze denken zeker dat ik me zo rond eet ofzo.
pi_155561900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:54 schreef silliegirl het volgende:
Mijn dag is trouwens weer goed. Om 13 uur had een client zelfgebakken cupcakes voor me meegebracht ( O+ ). "Ja, ik dacht, je hebt vast wel honger met een baby in je buik".

De client van 14:00 kwam met een zwitsal-pakketje ( O+ ) en om 15:00 kreeg ik zo'n pot met koekmix erin waar je alleen maar boter en ei bij hoeft te doen. _O- Ze denken zeker dat ik me zo rond eet ofzo.
tenminste eindelijk geen mensen die zeiken op of om je gewicht ;)
Schudden voor gebruik
pi_155561914
Ik kwam kijken voor nieuws van die kanjer in het ziekenhuis

Wacht nog effe af :D
Schudden voor gebruik
pi_155561984
Hier terug vd vk. Baby ligt nog niet vast in t bekken. Bovendruk was voor mijn dien wel wat hoger.

Vanaf nu wekelijkse controle! :+

Zoon was even voor dokter aan t spelen bij de vk. :) spuitjes geven en hartslag luisteren.
pi_155562452
Hier ook door de keuring, wel eens ctg gehad ivm enorm harde buik. Maar Frummel deed het prima en mijn urine is schoon. Bloeddruk ook goed, 100/60.
Morgen een bonus ctg maar het lijkt erop dat mijn buik 'gewoon strak staat'.
pi_155562572
Wat lief sillie! Zo kom je de dag wel door :Y)

Ik zit er een beetje doorheen, straalmisselijk, moe en vooral ontzettend gespannen voor de termijnecho volgende week. Pieker steeds over slechte echo's, kindjes die na een prima echo toch gestopt zijn met groeien, enz.. Ik weet dat de kans hartstikke groot is dat het goed gaat, maar doordat ik toch af en toe bloed heb is het toch moeilijk me geen zorgen te maken. Terwijl ik wéét wat de oorzaak is ervan en dat het geen kwaad kan }:|

Morgen intake bij de vk, wordt er dan eigenlijk ook naar je buik gekeken (een echo bedoel ik, verder is er nog niet zoveel te zien ;)), of is het echt puur vragenlijst afwerken en kennismaken?
pi_155562626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:39 schreef onomatopee het volgende:

Ik zit er een beetje doorheen, straalmisselijk, moe en vooral ontzettend gespannen voor de termijnecho volgende week. Pieker steeds over slechte echo's, kindjes die na een prima echo toch gestopt zijn met groeien, enz.. Ik weet dat de kans hartstikke groot is dat het goed gaat, maar doordat ik toch af en toe bloed heb is het toch moeilijk me geen zorgen te maken. Terwijl ik wéét wat de oorzaak is ervan en dat het geen kwaad kan }:|

Morgen intake bij de vk, wordt er dan eigenlijk ook naar je buik gekeken (een echo bedoel ik, verder is er nog niet zoveel te zien ;)), of is het echt puur vragenlijst afwerken en kennismaken?
Dat verschilt per vk praktijk. Bij ons wel een echo meestal.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155562721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:39 schreef onomatopee het volgende:

Geef je zorgen aan bij de vk. Bij sommige praktijken is intake ook echt intake, bij mijn praktijk kijken ze even met het echo-apparaat als je zo bezorgd bent.
Ik heb vanwege een MA en een miskraam de eerste tijd iedere week een echo gehad... En de vk heeft deze extra echo's niet gedeclareerd maar meer gedaan onder het mom van: ' het apparaat is er toch dus we kijken even voor de geruststelling'.
pi_155562772
Bij mij is het echt alleen een intake, maar omdat we zo snel klaar waren met ons gesprek kregen we toch een echo :)

Ik hoor van een collega ook over het hartjes-spreekuur, dat zou ik echt ideaal hebben gevonden. Dan mag je gewoon even binnenlopen om het hartje te luisteren of kijken.
pi_155562777
Ono, hier doen ze wel standaard meteen n echo. Kan me indenken dat t nog spannender is als je ook bloedvetlies hebt. :*
pi_155562849
Ik kreeg wel een echo, maar ik weet niet of dat standaard was. Bij mij was het nodig omdat mijn menstruatie niet regelmatig was en ik dus niet wist hoe lang ik zwanger was.
Hartjesspreekuur deden ze niet bij ons, wel een leuk idee!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155563437
Hmm, even afwachten wat hun aanpak is dus. :) Ik voel me een beetje bezwaard om erom te vragen, gezien we volgende week de termijnecho al hebben staan en het dus echt maar een paar dagen duurt voordat we sowieso een echo hebben. :@ Maar zorgen uiten kan geen kwaad, misschien stelt het bespreken ervan al genoeg gerust.

Malteser, wat een fijne aanpak bij jou! Fijn als er zo wordt meegedacht :) En dat hartjesspreekuur, nooit van gehoord. Ik vind alleen de naam al O+ :D
pi_155563658
Vandaag voor het eerst op de weegschaal gestaan :@
Bij de anesthesist voor de verdoving. Nu ben ik echt een zeekoe :). Ook al heb ik niet het idee heel veel aangekomen te zijn op andere plekken dan mijn buik
pi_155563931
Valt wel mee toch Daui? Toch prachtig, twee kinderen!

Ik ben moe. Doodmoe. Twee keer op en neer gefietst naar het bos. Was kijkMiddag en zo heet in het bos!

En zou eigenlijk naar een verjaardag moeten van de vriendin van mijn schoonvader. Maar ik kan gewoon niet meer. Man komt thuis, loopt te jagen dat we daarheen moeten. :( :( ruzie tot gevolg natuurlijk. Nu is man er alleen heen met de kinderen. Gaan ook daar eten en nu moet ik zelf iets bedenken om te eten. Denk dat ik maar naar de snackbar ga in m'n eentje.
pi_155563947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:17 schreef Daui het volgende:
Vandaag voor het eerst op de weegschaal gestaan :@
Bij de anesthesist voor de verdoving. Nu ben ik echt een zeekoe :). Ook al heb ik niet het idee heel veel aangekomen te zijn op andere plekken dan mijn buik
er zitten dan ook 2 kindjes in je buik!

Ik woog afgelopen maandag 99.7. Nog steeds geen 100 kilo!
pi_155564062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

er zitten dan ook 2 kindjes in je buik!

Ik woog afgelopen maandag 99.7. Nog steeds geen 100 kilo!
Ha dan ben ik niet de enige die de 100 waarschijnlijk gaat halen. Nu weet ik waar dat gekke gevoel vandaan komt als je gaat staan. Al die kilo's zakken naar beneden :)
pi_155564096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:09 schreef onomatopee het volgende:
Hmm, even afwachten wat hun aanpak is dus. :) Ik voel me een beetje bezwaard om erom te vragen, gezien we volgende week de termijnecho al hebben staan en het dus echt maar een paar dagen duurt voordat we sowieso een echo hebben. :@ Maar zorgen uiten kan geen kwaad, misschien stelt het bespreken ervan al genoeg gerust.

Malteser, wat een fijne aanpak bij jou! Fijn als er zo wordt meegedacht :) En dat hartjesspreekuur, nooit van gehoord. Ik vind alleen de naam al O+ :D
Ik snap je gevoel, je wilt ook niet 'zeuren' met een termijnecho volgende week. Maar geef het aan! Echt!
Mijn onrustgevoel was zo groot dat ik iedere keer als ik de vk praktijk uitliep na een goede echo dacht, dat het hartje terplekke die seconde wel gestopt zou zijn met kloppen.
Ik leefde dus van week naar week en de vk toonde zoveel begrip!!
Maar dat kan ze alleen doen als ze weet wat er in je om gaat. Dus deel je gevoel! :*
pi_155564132
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben moe. Doodmoe. Twee keer op en neer gefietst naar het bos. Was kijkMiddag en zo heet in het bos!

En zou eigenlijk naar een verjaardag moeten van de vriendin van mijn schoonvader. Maar ik kan gewoon niet meer. Man komt thuis, loopt te jagen dat we daarheen moeten. :( :( ruzie tot gevolg natuurlijk. Nu is man er alleen heen met de kinderen. Gaan ook daar eten en nu moet ik zelf iets bedenken om te eten. Denk dat ik maar naar de snackbar ga in m'n eentje.
:*
pi_155564254
Ik was de laatste keer 400 gram aangekomen. Zit nu op +10 ongeveer op 72 kilo. Dat is minder dan de vorige zwangerschap. Toen tikte ik bijna de 80 aan volgens mij. En mensen zien het ook dat ik minder dikke buik heb dan de vorige keer. Maar heb ook nog geen verlof ;)
Zo en nu ga ik naar de snackbar. :P lekker een frikandel speciaal naar binnen werken. Eet ik waarschijnlijk de hele avond maar don't care!
pi_155564423
Ik kwam bij de vk iemand tegen vd gym. Zegt ze.. Zoo jij bent veranderd zeg en wijst zo naar t gezicht en buik.

Jaa.. Ik ben idd een stuk dikker geworden! Overal!

Nu bijna 15 kg in totaal geloof ik. Ik vind t netjes, want bij zoon zat er 20 a 22 kg bij en ik ben nu 1 week korter zwanger dan bij hem
pi_155564654
De anesthesist zei ook dat ze in het ziekenhuis zwangeren niet meer wegen want het zegt zo weinig.

Ooooo een frikandel speciaal :Y) . Ik haal in het ziekenhuis wel altijd een kaasbroodje. Die zijn daar echt nom nom nom _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')